@fem: jeetje wat zegt nikita al veel! Wat een wondermeid is het toch he! @lau: ach jeetje arme Finn... @kling: kleine man lag hier gewoon in wiegje/ledikant. Niet in box eigenlijk
nai nee meid een hele dikke knuf voor jou lau het houd ook niet op voor jullie alsof het nog niet genoeg was ook een hele dikke knuf voor jullie kling: kindjes beide overdag in de box laten slapen: zoontje niet zo vaak want dat was eerder toeval na het spelen als hij dan zo ineens in slaap viel tijdens het spelen meestal lag hij bij mij of in bedje dochtertje wel veel in box laten slapen maar daar had ik dan een matrasje voor gekocht zij heeft enkel 's avonds in bed geslapen wat schoonzus betreft daar kan ik goed mee overweg, met al mijn schoonzussen eigenlijk mijn zus is moeilijker hier ongi wordt iedere dag heviger ipv minder de eerste 3 dagen was het maar heel weinig normaalgezien duurt het maar 5 dagen maar vorige keer al 8dagen, benieuwd hoeveel het nu gaat zijn ook maar eens even aankaarten bij fa
@lau, ahh lieve Lau, nu dit weer, alsof het allemaal nog niet genoeg is zeg!!! Dikke knuff voor jou en je mannetje! @nai ah he meis, toch weer een mk! misschien toch ha maar eens bellen voor advies? En gelukkig naimama al veel vocht kwijt. Ik blijf duimen voor Naimama *knuf* @tisch, waar is joe? Ik moest vandaag ineens aan je denken in de wachtkamer van de vk hihi daar stond een doosje Tiss(ues) en toen dacht ik heeey Tisch ook al lang niet meer gezien. Vertel 's hoe het gaat? En met nieuwe functie en met je meisje en en en @fem wowww wat een woordenschat al, hihi het is ook een schatje natuurlijk. Heb laatst foto's gekeken, geweldig!!! Heerlijk meisje @pix, knuff voor jou, goed dat je afspraak gemaakt hebt bij ha!\ @gieg waarom wil advocaat schikken eigenlijk? Denkt ie dat je niet gaat winnen? Ik weet niet wat de schikking inhoudt natuurlijk maar net wat je zegt als geen uitspraak is geen jurisprudentie. @klingel bis morgen Dan hebben we het er wel 'even' over. En over hoe ervaar ik het, nou ik vind het nog net zo spannend en eng deze eerste weken als de eerste zw.schap. Zal blij zijn als ik de echo heb gehad. @cin, bis morgen zie klingel @small ook dikke knuff voor jou! Hier vandaag intake vk gehad, was snel klaar hihi en alleen bloeddruk gemeten verder niks, die was goed. Over kleine 2 wk echo!!
Lieverds, ik hou het bij: Dikke knuff voor Nai en Naimama! Knuff voor Pix! Knuff voor Lau en Finn! Knuff en zet em op voor Rem! Hoera aan Milk voor goede afspraken met VK. Knuff voor voorbij vliegende Milla! Algemene knuff voor alles wat ik (SORRY) vergeten ben... Over anticonceptie: hie ga ik weer aan de pil bij de start van nieuwe cyclus. Is met name voor hormonsters, maar natuurlijk ook voor a.c. want Mirena is eruit. Ik pleit niet voor Mirena, wegens slechte ervaringen. Maar ja, ken ook goede, dus... Over RRR en Florine: niet schuldig voelen dat ze zoveel alleen boven ligt. Als ze slaapt merkt ze dat niet en als je haar omringt met liefde, aandacht, toewijding en alles wat je haar kunt geven als ze beneden is, dan is het toch goed. Heb ik hier ook gedaan en nog steeds profijt van. Ze kunnen zo makkelijk slapen! Over Evadraak: kan hier ook, en volgende dag kan weer heel anders zijn. Lastig, maar rustig en kordaat optreden werkt het best. Niks uitleggen, maar aangeven dat NEE NEE is, gewoon omdat dat zo is. En zet haar op een afkoelplek. Niet te lang, nog max 1-3 minuten en dan troosten en kort en duidelijk zijn. Was bij Siem dé aanpak en bij Fem lijkt het ook te werken. Kinderen willen, nee eisen duidelijkheid en continuïteit. Succes! Zo, toch weer wat adviezen gedaan. Zo nog even kort over mezelf...
Gister bij psych geweest, maar merkte dat ik er zelf niet helemaal voor open stond. Wel fijn gesprek gehad, maar sloot me dus af. Volgende week weer. Wachtlijst therapie nog minstens 2 maanden. Tot die tijd dus gesprekken met haar... Arbo-arts volgende week. Op werk hebben ze nu afspraken gemaakt en regelingen getroffen tot einde schooljaar... Tot juli dus. Dat betekent dat ik me tot die tijd niet druk hoef te maken, er is zelfs een tijdelijke vacature uit. Leidinggevende besloot, na mij maandag te hebben gezien, dat ik echt tijd moest nemen, desnoods dus tot einde schooljaar. Schrok daar wel van, maar is tegelijk ook prettig, te weten dat alles op school voor de leerlingen doorgaat. Volgende week nog een keer langs om afspraken te maken en werk over te dragen. Dan maar even afstand nemen... Raar.... Voel me nog steeds zeer down en MOE. Maar heb ook wat oplevingen hoor. Ga bijvoorbeeld morgen shoppen met de dames (schoonmoeder en schoonzus) in Köln. Dat wordt gewoon een leuke dag. Maar kan dus overmorgen weer anders zijn... Goed, leuk vooruitzicht: morgen komt Sinterklaas! Siem is er al he-le-maal vol van. Vandaag verlanglijstjes geknutseld en hij was zelfs zo sociaal om wat voor Femke te maken "want die moet natuurlijk ook wat krijgen, die is ook lief" Smelt!
Oh ja, merk dat ik weinig bezig ben met de bus, omdat mijn hoofd al vol zit. Maar ben tegelijk zo dol op jullie dat ik jullie niet wil kwijtraken lieverds... Hoop dus dat ik kan blijven meedraaien.
Knuff voor iedereen! @ Klingel: Ik heb op zich nog steeds wel vertrouwen in winst en hoop eigenlijk dat Menzis het niet hoog gaat spelen en ons de vergoeding geeft en daarmee wil schikken. Maar wat Menzis wil weet ik niet, want zij wilden graag een rechtzaak en het zou me daarom niet verbazen als ze wel hoog inzetten. Ik heb beide meiden de eerste weken (of misschien wel maanden) beneden gehouden overdag en laten slapen in de wandelwagen. Voordeel is en was met name dat ze door lawaai heenslapen en ik nu nog steeds 's avonds rustig de was op hun kamers kan opruimen. @ Lautje: Bah wat een zorgen steeds! Ik hoop dat ze snel iets kunnen doen voor Finn (en jullie). ikke knuff! @ Nai: K*t dus toch mis Dikke knuff! @ Bowen: De advocaat wil niet zozeer schikken, maar de rechter wil dat we tot een schikking komen. Hiermee wil de rechter eigenlijk dat we het onderling eens gaan worden over een vergoeding. @ Juud: Goed dat je tijd neemt voor jezelf! Zonder de druk van wachtende leerlingen moet dat helemaal goedkomen! Dikke knuff! De jongste hier hebben we sinds vandaag weer van de hartmedicijnen gehaald, want zoals het nu lijkt reageerd ze ook hierop te heftig met bijwerkingen. Na het weekend zou het beter moeten gaan qua (bijwerkings) klachten. Maar de problemen met haar hart zijn nu weer niet opgelost natuurlijk, dus we zijn terug bij af.
Voor hen die hyve-vriendjes zijn: ik heb een (voor mezelf en anderen) verhelderend blog geschreven...
bow veel plezier vandaag cin jij ging vandaag toch ook hé? jij ook veel plezier juud knuf voor jou, ik ga dadelijk eens kijken of ik jou hyves nog heb hier staat tv ook aan om naar de sint te kijken, maar dan wel op een andere zender vorige week zijn we hem live gaan verwelkomen hier in de stad
Cin en Bow, heel veel plezier met Florine besnuffelen! Kling, heel veel plezier met het heel trots showen van Florine! Gaaf he! Milk, ik ga zo naar je nieuwe foto's kijken. Leuk dat je verloskamers hebt gezien en weet waar het allemaal gaat gebeuren. Zuurtje, vreemd hoor dat je nu weer zolang ongi bent en steeds meer Vreemd doet je lijf, hmmmm Kling, ik kan me voorstellen dat nu besef van bevalling wat meer gezonken is er steeds meer mok boven komt. eerst was je overdonderd en overweldigd door Florine en dat is nu nog steeds zo maar nu komt er weer iets meer ruimte om andere dingen ook te zien en het is absoluut verkeerd hoe dat je behandeld hebben. Ze hadden idd door je stoere ik heen moeten kijken en moeten kijken naar de symptomen die je liet zien. Spreek ze daar maar goed op aan maar jou kennende zal dat helemaal lukken en goed komen en anders kan Klingman ook zeker wel een goede duit in het zakje doen Juud, ik heb je blog gelezen. Wat mooi en duidelijk verwoord en een onwijs dikke knuffel voor jou! Je gevoel gaat dus erg op en neer maar voor mij ben je een grote kanjer! Pix, goed dat jij aan de bel gaat trekken. Maar wel heel klote dat het nodig is Dikke knuffel ook voor jou! Zo en nu weg, op naar mijn ouders. Doei lieverds!