En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Remmar, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    is dat een hint,hoop of verwachting? :)

2. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Even de stilte doorbreken!

Fem, wat een lijst woorden kent Nikita al!!
    Klingel, welkom in de wereld die ontzwangeren heet. Geniet op en top van Florine maar denk aan je zelf. Florine is niet de enige die de RRR nodig heeft! Jouw lijf moet ook nog herstellen.
    Pix, drakenkindjes worden denk ik herkent door alle moeders. Driftaanvallen waarbij Finn op de grond gaat liggen schoppen en krijsen zijn hier ook met regelmaat. Het enige wat werkt is negeren door ze op te pakken beloon je negatief gedrag met aandacht.
    Alice, ik ben heeeel benieuwd hoe je het in New York hebt gehad!
    Juud, hopelijk ga je toch wat aan je gesprekken hebben.
    Leo, zag dat je meisje ook al vol aan de slag is op de compu, geweldig nog een busbeeb!
    Remmar, nog even tandjes op elkaar meisje, hoop teuntje heel gauw te mogen bewonderen!
    Bowen, en en hoe was Florine. En hoe is het met jou en zwangerkwaaltjes?
    Natjes, zwanger zwaar?
    Nai, mk-verdriet al een klein beetje gezakt? En mama last van chemo of nog niet?

Ik ben vast heeel veel busbabes vergeten maar denk jullie ook!

Hier wat spanning voor maandag. Iedereen bedankt voor mee denken en leven! Allergische reactie is het niet want dat zit over je hele lijf en kinderziektes duren geen 3 weken. Ook krentebaard, gordelroos, exceem en dergelijke vallen af. Als deze hoge pief maandag ook niet weet wat het is dan gaan ze er een wegsnijden en fotos rondsturen naar alle dermatologen in nl.

Vandaag lekker dagje gehad, mocht eerst uit slapen, daarna taart gebakken die ik morgen ga bekleden voor op mijn werk en vanavond naar gastronomisch ...(woonplaats) geweest en dus heerlijke hapjes met heerlijke wijn. Nu lekker in bad met nieuw boek van Karen Slaughter!

3. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    euh.. euh.. doe maar hoop?!

Ga ik nu door voor magnetron?! :D

@ lau: tuurlijk kun je gauw teuntje ontmoeten! ;) Lang kan het niet meer duren :D haha...
    Klinkt heerlijk je dagje! heb je zelf er ook van genoten? Of alsnog lekker vanalles in lopen plannen?!?! ;)

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Leo: weekend=busrust volgens mij

Lautje: maandag maar weer eens afwachten dus, je raakt het haast gewend zou je denken. Benieuwd wat het nou is.

Ben net terug van de dansschool, er was eindelijk weer eens vrijdansen, dus we hebben de gok gewaagd. Ging nog best goed, al duurde het even voor we de pasjes weer herinnerde. En aan het eind alleen nog maar kleine stapjes, wegens opspelende liezen. Maar ben erg blij dat ik gegaan ben en dat het lukte! Ben wel benieuwd of ik er morgen nog iets van ga merken bij het lopen/bewegen.
    Morgen ook doop van mijn neefje (ik=peettante), moet wel nog even mijn gedichtje oefenen hoor, hopen dat ik het zonder janken kan oplezen, haha. Emozwangeredoos...

Slaap lekker allemaal!

5. natjes

natjes Niet meer actief

Goedemorgen!

@lautje: bij 2e merk je voornamelijk dat het lichamelijk zwaarder is! Maar op zich ook wel logisch als de ander nog veel opgetild wil worden!
    Heel veel succes maandag en dikke knuf voor Finn!

6. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    *zwaai*

Kom even iedereen een dikke knuf geven!

@Florinesnuffelen: aaaaahhhhhhhhh. Ze is in het echt uiteraard nog veel mooier en het was super om Klingman en Kling zelf in de weer te zien met dat mooie meisje.
    Daar niet gejankt (goed hè!) maar nu ik dit schrijf wel traantjes, hihi.

@Lau: heel veel sterkte morgen, ik ga weer enorm duimen voor jullie en hopen dat ze hiervoor wél een verklaring EN een oplossing hebben. Hebben ze nu een vermoeden of gewoon helemaal geen idee? Vrees voor het laatste? :(

@remmiebeeb: KOMT U MAARRRRRRR!!!!

@Milk: bikkeltje, nog 'even' gaan dansen. Lekker dat het nog ging. Veel plezier morgen en veel oefenen met het gedichtje, misschien dat de traantjes dan op raken?

@all: Lees mee en denk aan jullie maar avondjes zijn hier nog gevuld met gevulde dozen en niet met laptoppen ;)
    Hopelijk volgende week babykamerfoto's maar dan moet wel de muur geverfd zijn!

7. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Cin, ben heel benieuwd naar beebkamer!
    Milk, even dansen, toe maar! Pas je wel een beetje op jezelf? Veel plezier (en succes) bij de doop.

Resultaat van mijn taart staat op mijn hyves!

8. natjes

natjes Niet meer actief

Wat is het stil he :$

9. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemiddag!

hoest in de rustige bus?

@lau: jemig, aan 1 kant bulten, wat zou dat nu toch kunnen zijn.. :(
    ik hoop zo dat de hoge pief er achter kan komen!
    je (of ik in elk geval, maar wie ben ik ;)) zou denken aan iets externs ofzo, omdat je anders ' overal ' bulten zou verwachten... ?
    een beet van een beestje, een rare in-aanraking-gekomen-met-iets-allergie-achtigs, eh... ?
    klote klote dat dit er ook nog even bij komt zeg. :x
    alsof je niet al genoeg hebt om je druk en zorgen om te maken!
    :(

ben wel blij te lezen dat je een lekker lautimedagje hebt gehad! :)
    zo belangrijk om zelf ook wat bij te tanken he. goeso!

@milk: heheh, dansen met dikbuik, grappig! :)
    en lekker ontspannend denk ik ook he?

@cin en bow: jeej, was zo fijn dat jullie er waren! en we hebben niet eens (op het moment zelf ;)) gejankt! :D
    vond t echt bijzonder om juist jullie florine te showen. jullie waren er toch vanaf het stimuleren, de punctie, de OIHSS, de TP, het nietzwangerzijn, het tochwelzwangerzijn, het hetisKEN, het hetisBARBIE bij en dat maakt het extra bijzonder.

HUIL nu jank ik dus wel!

makkelijker he, janken als je alleen bent :)

of, BOWEN, alleen denkt te zijn terwijl de buurman binnen komt! *****************************

florine is erg blij met alle mooie kadootjes, wat wordt ze toch verwend! :)
    en terecht natuurlijk want wat is het een schatje. *snif*

stonden we net helemaal leuk ingepakt en met fototoestel en al klaar om te gaan wandelen, komen we buiten- regent het dat het giet
    :x

*note to parents: eerst kijken of t er WEER voor is en dan pas gaan inpakken voor wandelen* :D

@leo: hee schatje, heb je een beetje een fijn weekend?
    enne, hoest met de schouder en de KEEL trouwens bedacht ik mij?

over de bevalling, ik weet t zelf ook niet precies. de bevalling was best OK, hoewel met nogal debiel lange aanloop ;) geweest als die rugprikellende en flauwvalkotspaniek er niet was geweest.
    tis meer de nasleep denk ik die me letterlijk dwars zit.

praten helpt inderdaad, en relativeren en humorren ook wel.
    en vooral... veel SMELTEN als je de wieg in kijkt! :)

@alice: so so, ' even ' naar NY wat onwijs GAAF!
    vertel, hoe was het daar in de big apple?
    lekker geshopt? en wat zoal allemaal? vertelllll!

@pix: hoest vandaag met jou en je draakje?

@cin en bow: had ik al gezegd dat jullie er allebei so goed en zwangerglim uitzagen gister? :)

@gister: hoe raar is dit: een jaar geleden precies waren cin en bow ook bij mij.
    dat was onverwacht, ze bogen af omdat elke bijna ging bevallen van nadine... :(
    jeetje wat is er veel gebeurd in een jaar!

cin zwanger, bow alweer, klingel bevallen, nadine 1 jaar, enzovoort...

als je dan naar de hele bus kijkt, WEK!

en wat me dan steekt is dat een aantal mensen ' nog niet is opgeschoten ' en dat doet pijn :(

toch heb en houd ik hoop! voor HELE BUS!

dus.
    *snif*

@nadine: OOK HIER EEN GEFELICIGLITTERTAARTTEERDKNUFFEL!!!!!! :)
    wat heb je een prachtige kadoos gehad, en terecht!
    jij bent een wonder en het moet gevierd worden, hoe jij dit jaar bent gaan groeien en ' bent gebleven ' terwijl we daar een jaar geleden niet zeker van waren.
    huil!

*trotsknuffel* ook voor je ouders!

@
    @
    @

ieks!

er wordt hier een bloemetje wakker, die gaat de tummytub in! :)
    en dan aan de tit, dus ik kom later trug!

wilde net even bus, babyrinth en schommel gaan bestormen met megarea, maar den mamaplicht miauwt ;) en die gaat voor alles!

zwaaismak!

10. natjes

natjes Niet meer actief

Ohhh jaaaa Nadine is jarig vandaag toch? Gefeliciteerd knappe meid!

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    #2271 MilkHd, Nov 14, 2010
    Last edited: Nov 14, 2010
    Nadine, gefeliciteeeeeeeerd! Hopelijk horen we snel weer iets van jou en je mama!

Klingel: hihi, klaar voor de wandeling en dan een bui, valt te verwachten natuurlijk ;)

Cin/Bow/Kling: stiekem thuis janken, haha, zullen wel de hormonen zijn ;)

Lautje: ik let wel op hoor, let jij ook op jezelf?

Doop: k*t, toch gaan janken halverwege gedichtje, stomme hormonen ;)

12. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    seker is nadine jarig vandaag! :)
    ze heeft met haar handen in/door de taart gezeten, een onwijs mooie loopzittrap5in1auto gekregen en ze draagt, net als florine :D, een heul hip jurkje met vogeltjes en bloemetjes!
    so moeders synchroon, so dochters synchroon! :)

hier net iets handigs ontdekt: florine in wandelwagen door het huis wandelen! en slapen dat ze doet! :)

florine in tummytub gewapperd, gaat ze vlak voor het eruit gaan even in het badwater poepsen! :$
    :D
    nou ja beter dan in t vruchtwater he? :p

@natjes: kan me voorstellen dat zwanger van de 2e zwaarder is wegens nummer 1 die er al is! poe!

@tisch: smak op jou! ik misch je! wanneer kom je je droom verwerkelijken ;) van een jaar geleden? hier in de openhaard borrelen?
    dan kunnen we meteen die van mij verwerkelijken :)? SEGT se? ik bedoel verwezelijken geloof ik PIES) namelijk MET beeb in nek bij openhaard! :)

snif.

so, en nu een klein slokje wijn want poppetje heeft net gedronken dus dat mag.

@alle borstvoedingsgoeroes: kan t kloppen dat beebje op een gegeven moment aan 1 tit genoeg heeft?
    (dit:p) omdat er meer zit in 1 tit en beebje efficienter drinkt ofso?

das mijn theorie, morgen even toetsen. soms drinkt ze een tit en is ze klaar zegmaar. niet meer perse 2/perse 2x15 min. humz?

zoef

13. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    @stiekem thuis janken, wat een dozen zijn we hè. zit nu weer te sniffen... Niet helemaal stiekem trouwens, maar Cinman raakt er een beetje aan gewend geloof ik :D

@Milk: Tuurlijk moet je janken tijdens een gedichtje voor je petekindje. Wat had je dan gedacht met eigen kindje in buik?

@Cin vs. de gordijnhaken: 0-1

@Cin vs. de lades van de Hemnes garderobekast: 0-1

ZUCHT!

14. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Haiiiii liefjes ben weer thuis!! Maar ben zo jetlagged dat ik geen puf meer heb om terug te lezen! Morgen maar doen als de letters niet meer dansen.
    Kussss op bus!

15. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Kom even snel binnen om Nadine te feliciteren!

En dank voor de lieve reacties op hyves!

Weer weg...

16. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Nadine van harte gefeliciteerd! 1 jaar alweer wat gaat het toch snel...
    Nog even en de eerste busbabe is alweer 2...
    Hopelijk heb je genoten van een hele fijne eerste verjaardag en heeft je mama ook genoten!

Alice, welkom thuis!

Milk, ik pas ook op ;) Gedichtje er wel in zijn geheel uit gekregen?

Kus op stiekeme traantjes

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Lieve Nadine, super gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad!

Lieve Elke en Elkeman, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie prachtige meisje! 1 jaar alweer!

Elke, kom je snel weer kletsen?! Ik mis je hier!

Oh ik verwaarloos jullie echt ff maar pff zo druk. Maar komt goed over 5 weken weer vakantie en dan is de drukste schoolperiode weer voorbij. :)
    Is ook wel genieten hoor deze periode maar ook veel geregel ook met veel ouderavonden er tussendoor....

Milk, ik vind het helemaal logisch hoor dat je ook traantje weg moest pinken. Laat alleen ook maar je betrokkenheid en de hormonsters zien ;).

Juud, hello en doei maar weer!

Cin, Bow en Kling, haha stelletje mutsen! een jankje doen als er niemand bij is! Geweldig!

Cin, schiet dus al wel beetje op met beebkamer als misschien foto's al snel gemaakt kunnen worden! Leuk! Ik ben heel benieuwd hoe jullie het doen/ wat jullie smaak is!

Natjes, kan me voorstellen dat nu 2e zwangerschap wel zwaarder is fysiek omdat Tygo natuurlijk ook rond loopt en ook lekker opgetild wil worden door zijn mama. Hoe vindt Natjesman het eigenlijk allemaal?
    En hoe gaat het met jou klachtjes?

Nai, hoe gaat het met jou? En met je mams?

Kling, ja ik bedoelde na heftig einde (en nee bedoel dan niet letterlijk werpen van Florine want tjee dat is ook zo mooi heftig) maar vanaf ruggenprik die niet goed ging werpen en nasleep daar weer van.
    Wanneer heb je gesprek?
    En proest! helemaal klaar voor vertrek om te wandelen maar dan regent het! :) Volgende keer eerst ff naar buiten kijken haha!

Tisch, ik mis joe ook onwijs!

Hier alles prima alleen gister heeft leoman de cake voor de 2e keer gebakken in de oven terwijl hij op plastic broodplank stond met plastic zak eromheen :D
    Stommerd! ik had gebeld dat ik onderweg was naar huis en dat hij maar alvast de oven moest voorverwarmen dan zou ik het eten er wel inwapperen. Kom ik thuis ruik ik heel erg de cake maar nog geen lichtje wat ging branden. Dus jas uit, schoenen uit en op naar de keuken. Zie ik cake niet op aanrecht staan en tja toen gingen alle alarmbellen rinkelen en kijk naar oven: tja een redelijk zwarte cake met een hele plons en draden gesmolten plastic erop/eraan/eronder! :$
    Na veel boen- en schraapwerk lijkt de oven nu weer gered, alleen wel een paar plekjes waar het echt zwart is van erin branden. Maar met speciaalzaal gebeld en was niet meer schadelijk.
    pfff wat actie he!

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    oh lautje sorry vergeet jou in rea. Wat vreemd weer zeg van uitslag! Wat zou dat nu weer zijn?
    Ik hoop dat jullie daar ook snel duidelijkheid over krijgen maar tjee zo blijf je ook onwijse onzekerheid en zorgen houden he.
    Dikke knuffel voor jullie!

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Oh Kling, kan best dat Florine genoeg heeft aan 1tit-tijd.
    Maar om dan productie van allebei goed op gang te houden moest ik elke tit 8 minuutjes doen ipv 15 per tit.
    Hoe vind je bv geven nou trouwens? Zoals je had gedacht? Mooier? Vervelender? Stommer? belastender of juist niet of ? of? of? Geef jij er maar eens een mooi woord voor :)

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    alice, welkom terug!

Share This Page