En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Ik weet niet wat er precies scheelt bij Lau en Finn, maar dikke knuffels heb ik wel voor dr!

En ook voor jou lieve Rem! Trek je het nog een beetje?

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    rem geef je lau een dikke knuf van hieruit

en hoe gaat het met jou en de laatste loodjes

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

graag gedaan :)
    Gek he, die dubbele gevoelens....blij zijn, en verdrietige herinneringen hebben...ze groeit wel goed hoor! Ik heb net even gekeken hoe groot nikita was met 1 jaar, maar dat scheelt niet veel! En dat terwijl Nadine toch echt een stuk kleiner was!

Lijf: al dik 2 maanden bleegghh...en ik ben er moe van. Koppijn, keelpijn, buikpijn, hoesten, kotsen, proesten en moemoemoemoemoeMOE. Dat was het zo'n beetje :)

Prius: ik wil voornamelijk weten hoe mijn lijf er nu aan toe is en hoe sterk het is. Dat, samen met de kansberekening op herhaling, geeft ons een indicatie hoe gevaarlijk het zou zijn voor mij om weer zwanger te worden. Het is niet alleen het kindje wiens leven in gevaar is dan, maar ook de mijne. Daar kijken we dus eerst naar. Als ik een sterk lijf heb met een kleine kans op herhaling; dan gaan we er met meer vertrouwen in zeg maar.
    Heb ik een zwak lijf, met een hoge kans op herhaling: dan zouden wij zomaar kunnen beslissen om niet voor een 2e te gaan.

Het is voor mij dus puur om zoveel mogelijk te weten te komen over mijn lijf/toestand. Ook voor later (kans op hart- en vaatziekten).

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Weet je ook wat de vermoedens zijn??
    :( vind het zo oneerlijk! Zo sneu!

Dikke knuf (ook voor jou remmie!)

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @Elke wat fijn weer wat van je te lezen :D *knuffel* en wat heerlijk dat Nadine het zo super doet. heb je foto?

@lau/rem wat scheelt? heb ik iets weereens gemist? wat voor plekje? wat voor vermoedens? Ik vind dit wel erg eng klinken..
    waneer houdt het nou op voor die arme Finn en izjn ouders.

@me al 2 dagen mega buikpijn (en eisprong pijn is al geweest) :(
    ga woensdag vragen voor verwijzing naar gyn.

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    heb je er zoveel last van pix
    hele dikke knuf voor jou, hopelijk kan je vlug bij de gyn terecht

7. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Lieve kling! Dikke kus voor jou.. Vind je zo'n schat!

En ook een knuf voor de rest natuurlijk. Heb niet echt bij gelezen alleen een beetje gescand. Maar zag wel dat remmie vanaf morgen officieel is uitgeteld. Spannend!! En lau, dikke knuf voor jou.

Hier gaat het goed. Ben de laatste weken wel weer veel met een babytje bezig. Zou het zo graag willen. Maar heb geen idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden dus wanneer en/of ik dan zou willen starten met de tp. Ondertussen zijn we ons ook aan het verdiepen en welke opties er nog meer zijn. Weet dat we nog lang niet al onze kansen benut hebben maar vind het wel tijd worden daar soms ook bij stil te staan. Maar natuurlijk blijf ik vurig wensen dat ik toch ooit aan de beurt mag komen.. Ook al voelt het soms tegen beter weten in.

Verder veel liefs voor jullie allemaal!

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goedemorgen!!

ff Remmie update:

Ctg was oké, Controle ook, bloeddruk alleen wat aan de hoge kant.. Dus weinig bijzonders eigenlijk.

Smak voor alle busmeisjes, later meer van mij!

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Elke, nog gefeliciteerd met Nadine! ( beetje laat maar ja)

Kwam ff kijken of ik gepuf hoorde uit dat deel van NL wat niet meer op de kaart staat maar tis nog rustig dus bij remsel..

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wat een rust en een stilte hier!
    :$

komt ook zeker door mij, nouja door florine :p

maareh:

@remmie: goeso van ctg maar boeh ook weer, hoe lang zal t nog duren?
    @remmie: domme opmerking misschien, maar kan je jezelf kalmeren met de gedachte dat remmiebeebje blijkbaar nog heeeeeeeeeeeel even jouw fijne veilige buik nodig heeft?

@bow: ja hoest daar??? vertelllllllllllllllll!

@elke: GIL wat goed seg, je kwam meteen online zo te zien na mijn MELDPLICHTMUTSBRULSMS!
    :D

goeso, en nu lekker af en toe komen zwaaien en vertellen ok?
    (weet trouwens nog wel 2 topics waar ze om je zitten te springen om de druk nog wat op te voeren ************* ;))
    (je weet wiet segt he! tis je SUS! :D)

@mila: ja, verder kijken? welke opties? adoptie? pleeg?
    orrienteren is altijd goed denk ik, ook als voorbereiding en gewoon.. maar inderdaad, je staat aan t begin van DE kansen die je hebt voor beebje lieverd!

nog maar 1 tp gehad, nog veel in de frier... geef niet op schatje!
    nog geen idee wanneer 'zin in' nieuwe TP?

ik denk aan je!

@gabbels: en dat geldt ook voor joe. kom je nog eens zwaaien hier?

@lau en finn en lauman: HEUL dikke knuffel voor jullie.. ik ben benieuwd wat er gisteren uit onderzoek is gekomen, maar snap dat je nu even geen ZPschrijfzin hebt.
    en de remmie, die kan je ook amper meer coveren als buddy nu ze zelf gaat werpen ;)

ik stalk je wel even met een sms.

@lim: haai, hoest met de ukkePUK? doet ze beetje slapen?

@slapen: zie babyrinth voor florineupdate, maar dat zien jullie toch wel :p en ik heb geen tijd meer om t hier neer te setten! :p

de kots-schrik was wel groot seg. maar goed om dat ook mee te maken zullen we maar zeggen ;)

ieks, er wordt iemand wakker, later meer!!!

KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

schrikken is dat he kling, ineens zo'n straalkots...gelukkig lijken ze er zelf weinig last van te hebben. Minder dan jij in ieder geval :p Maar goed, zij hoeft dan ook niet meteen een bed te verschonen en wassen :p

Ik meld me af tot donderdag. We gaan vanavond een hotel nemen bij nijmegen omdat we anders morgenochtend achterlijkvroeg weg moeten met kans op file.
    Morgen heel de dag onderzoeken en dan zal ik wel verrot zijn, dus jullie zien me donderdag weer.

Mag is smsjes ontvangen als remmie spannende dingen gaat doen? THNX!

SMAK!

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heeey meiden!

Ik hier ff, ben beetje (erg) moe... *gaaaaap*

Vandaag was alles oke. Vanmorgen eerst tijdje moeten wachten op CTG. Vervolgens iets van 20 min. eraan gelegen en alles leek wel oke. Intake gehad daar, was ook prima. (tja, zoveel bijzonders is er ook niet..) Bloeddruk opgemeten (150/90 en 140/90 aan de andere kant, voor mijn doen niet apart hoog. Maar wel iets om ff in de gaten te houden dus..)
    Beeb voelde als één en al beeb en ligt nogsteeds bewegelijk in bekken... (volgens mij is dat bekken van mij zo opgerekt de vorige keer, dat vastliggen niet eens wil ofzo ;) haha..)

Donderdag komt VK ff langs om hartje te luisteren enzo. En vrijdag mag ik weer voor CTG. Dus weer genoeg in planning.

Heb vandaag zelf gereden, maar had dat beter niet kunnen doen.. Bah! :( ik = brak.. Vrijdag gaat rem wrs wel mee en anders wel iemand anders. Autorijden wil dus niet meer als het langer is dan 5 a 10 min. ofzo...

@ kling: geen domme opmerking hoor! maar kalmeren is niet nodig hoor ;) alles onder controle. Ga er vanuit dat t dinsdag inleiden wordt. Als het eerder (en dus thuis komt) valt t dan alleen maar mee.....
    En ja, ik heb nu eenmaal lekkere buik ;) Nouja, VK zei toen ook wel: grote kindjes blijven vaak lang zitten. BM heeft er dan moeite mee om de grootte aan te kunnen, zeg maar (kort door de bocht gezegd)...

Trusten alvast allemaal!

en sorry voor ego, maar tis echt ff op hier....

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    dikke knuff voor lief Rem! Ik hoop dat je lieve nieuwe schatje zich snel aan de wereld komt laten zien!
    Wel fijn dat alles goed was!

Bow, ook fijn dat alles goed was bij jou! Alleen dus wel beetje opletten met hoge(re) bloeddruk.

Fem, succes lieffie denk aan je!

en nu weet ik het niet meer, kom morgen denk ik terug voor meer rea!

Dikkepletknufff!

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Haaaaai

@leo, hihi ik denk dat je mijn berichtje niet helemaal goed begrepen hebt, was update van Remsel wat ik vanochtend poste ;)

Hier alles ook oke, alleen nog moe moe moe moe
    Gisteravond naar man geweest waar we natuurstenen vensterbank gaan kopen, indrukwekkende man, met hart voor zijn werk ,mooi om te zien! Vandaag is stucadoor geweest om te kijken wat ie allemaal moet doen :D En hij begint vlg wk woensdag. Eerst had hij helemaal geen tijd en vanavond kon ie ineens volgende week al beginnen??
    Moet gewoon zo zijn :D

Sorry voor even geen megarea. KOmt wel weer!

@fem succes morgen!!

@elke joehoeeee wat leuk jij weer hier :D

@lau, ook hele dikke knuffel van mij!!

@milla, knuff voor jou!

@nai, hoe is het met jou en je mama en en en? KOm es vertellen

@small hoe is het met jou??

@juud, Fijn idee dat je weet dat ze dit jaar niet op je rekenen. Kun je in alle rust aan herstel werken!

@florine, is zooooooooo mooooi en lief en schattig, net als klingel en klingelman, hihi mooi om te zien!

@zuurtje, is je kleine meid nu ook naar school? En hoe is dat voor jou?

Dit was het voor nu, Smak voor jullie!

16. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Rems suc6 met de laatste loodjes!! ;)

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @amberliek.. oooh wat leuk zeg dat jij ;) er weer bent. :D

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    remsel: succes meis, ik hoop voor jou dat beebje zich aankondigd voor dinsdag, zodat je gewoon lekker thuis mag bevallen.

klingel: ukkepuk slaapt lekker, overdag vaak bij mij in doek/box/bed en de nachten lekker in eigen bedje en slaapt ze goed door.. dus gelukkig niet van die gebroken nachten als we bij andere meis hadden die gewoon 2 tot 3 keer per nacht voor een voeding kwam.

ik was je florine slaapverhaal aan het zoeken maar lees er blijkbaar overheen in lab.

19. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

Niet schrikken daar ben ik alweer! :p

Heb een stukje bijgelezen, maar niet alles want dochter heeft het even gehad met alleen spelen.

Veel succes remmie en hoe is het eigenlijk met milk, die is toch ook al een heel eind?

Lau kreeg al een dikke knuf maar kan er vast nog wel een gebruiken!

Milla: jij ook lieverd!

En voor jullie allemaal: heeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor jullie kaartjes en lieve berichtjes met felicitaties hier!

dikke smak!

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :) oeps gewoon twee hele dagen telaat.:)

Lieve Nadine, nog van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag.

Elke en Elkeman: gefeliciteerd met jullie dochter. Alweer 1 jaar oud en zo te lezen doet ze het prima. Wat een wondertje is Nadine toch!!

Deel Deze Pagina