*Breekt ook even in vanuit het Babyrinth* Nadine alsnog met terugwerkende kracht een hele fijne verjaardag!!!!!!!! ik hoop dat je heel veel mooie en lieve kadootjes hebt gehad. Elke en Elkeman ik heb jullie gevolgd in het Nadine topic en ik wil jullie zeggen dat ik zelden zulke mooie lieve en sterke mensen heb gezien... ik neem mijn spreekwoordelijke etje voor jullie af. Ik hoop dat het met Elkeman nu ook beterder gaat en jullie intens genieten van elkaar als gezin. *breekt weer snel uit*
Elke en Elkeman nog van harte gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van Nadine! wat gaat een jaar toch snel he!
Ben ik weer, was er gister ook, maar kon het niet opbrengen om te reageren. Hou het ook kort nu: @Remmie, wat een spanning toch en hoop dat je alsnog snel thuis mag. Maar hoe dan ook: wederom succes meid. Ik kom m.n. steeds hier om jouw nieuws te spotten. Denk aan je! @Milla: knuff voor jou en ik blijf, tot het bittere eind, met jullie mee hopen... @Zuurtje: ook knuff voor jou, je komt een beetje downie over @Elke: leuk dat je weer wat meer tijd kan maken, al heb ik het altijd begrepen dat je dat even niet kon/wilde. Heel dikke knuff voor jou, elkeman en natuurlijk lieve nadine en charlotte* @amberliek: ben jij wie ik denk dat je bent? ... @me: heeeeeeeel moeilijke dagen... Ben maandag denk ik te posi geweest... En moet dadelijk ook nog naar school voor afspraken. Vanmiddag voor het eerste naar Arbo-arts. Wilde vanmorgen nog gaan schilderen, maar dan wordt het echt te veel. Ik moet morgen ook nog iets te doen hebben...
zuurtje is ziek geweest en om 11.15u mag ik met dochter naar de ha ze heeft 3 rode vlekken op haar been en voet die op de voet is precies een blaasje op en die op haar been zijn al open gekrabt dus voor de zekerhid even laten nakijken dat ze geen waerpokken ofzo aan het krijgen is of iets anders dat besmettelijk is als het besmetelijk is mag ze even niet naar school maar we zullen zien wat de ha zegt dat het is hier nog steeds in dip ma naar fa hoe gaat het met jou vandaag
amberliek nu ik je hier zie herinner me dat ik nog iets moet doen zal voor morgen zijn want heb vandaag geen tijd
@amberliek: ben jij nou echt degene die ik denk dat je bent? Cool! En gestopt met pil? Poging wagen voor de tweede? (klopt het dat ik gelijk aan een trap moet denken? ) @rest: zwaai en dikke knuf! @hier: alles ok! Druk maar gaat goed! Vk check was weer goed gisteren... En goed nieuws... pas halve kilo aangekomen! Whooeehooeeeee!!! (vorige keer was het in deze week al +3!) Komende vrijdag geslachtsbepaling...ben zooooooo nieuwsgierig!!!!!
En nu weer werken.... knettergekke drukte hier..wens ze veel succes straks tijdens mijn afwezigheid...hahaha
natjes jij vliegt ook seg (nou ja jij niet maar je zwangerschap) en bij amberliek zou ik idd aan een trap denken
Haha die Natjes! Ik dacht ook meteen aan een trap! @Zuurtje: ai, da's naar, evt waterpokken, maar ja, ook niet echt gevaarlijk toch? Hier mogen ze gewoon naar het KDV/school komen hoor, juist omdat de incubatietijd bij het verschijnen van blaasjes vaak al zo goed als voorbij is en het geen gevaarlijke ziekte is. Succes daarmee iig. En knuff voor dip. Ik dacht dat je morgen naar FA ging... Nou ja, iig knuff. Weet dat dip niet fijn is. Hier vandaag slecht... @Natjes: en mogen wij het dan ook weten?!
ik weet niet of ze dan mogen gaan maar we zullen eerst eens afwachten wat het is ik ga me klaarmaken en dan richting fa tot later lieverds
Goeiemorgen! Ik kom nog even snel kijken...ben volop bezig met voorbereiding voor mijn tripje naar Londen. Wat een hoop werk als je alles en iedereen een beetje netjes wilt achterlaten, maar ik lig op schema . Vanmiddag naar de vk....spannend! Amberliek...volgens mij is het kwartje zojuist gevallen. Hoe is het? en met je mooie dochter? Elke; nog van harte met je stoere meisje....wat gaat de tijd toch snel! Mill, Juud, Zuurtje en iedereen die er 1 nodig heeft; een hele dikke knuf! Remmie; ik denk aan je en hoop dat als ik zaterdag terug ben je gewoon lekker bent bevallen! Toitoitoi meis! Milk; hoe gaat het met jou? Al een beetje aan het voorbereiden op de laatste weekjes? Bow; nog zo moe? Heb ik ook heel lang gehad...wordt nu gelukkig wat minder! Lekker naar je lijf luisteren hoor....nu mag het . Natjes; fijn....weer goedgekeurd! Vrijdag geslachtsbepaling.....wat spannend!! Heb je al een afspraak voor de 20-weken echo? Zuurtje; beterschap voor dochterlief! Verder iedereen dikke knuf en sorry als ik wat vergeet, maar ik heb niet alles teruggelezen .
Toch nog even... Juud; toevallig was mijn zus vorige week even bij mij en mijn neefje had ook waterpokken. Hij mocht ook niet naar school. Juf had zelf geen bezwaar, maar ze had in het verleden wat gezeur met ouders gehad toen ze kindjes met waterpokken gewoon naar school had laten komen, dus nu had ze het liever niet. Zus baalde er wel een beetje van, want hij was er niet ziek van en verveelde zich naar. Beetje maf vind ik het wel, ze kunnen het maar beter gehad hebben toch?! Volgens mij mogen ze bij ons wel gewoon naar school.
@Waterpokken: het zal wel afhangen van de school of KDV. Ik wilde gewoon even meegeven dat het hier geen probleem is. Ik heb het ook nooit vervelend gevonden dat er kindjes met waterpokken in de groep waren. Ze kunnen het inderdaad maar beter als kind krijgen, toch?
Natjes: ik hobbel af en toe ff langs hier om te lezen hoe het met iedereen gaat.....ben jullie nog steeds niet vergeten hoor btw Natjes en Pip: gefeliciteerd met jullie zwangerschap meiskes! en alle andere zwangere dames ook natuurlijk. Zuurtje: dat is goed...ik heb geduld Pip veel plezier in londen!!
@amberliek: erg eigenlijk dat iedereen zich DAT vooral nog herinnert! hahahaha @geslacht: ja hoor, jullie mogen het weten! @pip: veel plezier in Londen en succes bij vk!
Pip, ik heb het gemist... wat ga je in London doen? En amberliek: je laat het toch wel weten als je zwanger bent hè?! Alles verder goed met jou en je kleine meid? Heb je echt gemist hier!
Heb nieuwe foto's in album Kids (schoen zetten) en foto van kast 'in-between' in album projectjes! Ga me nu voorbereiden op bezoek aan school en Arbo-arts...