Neem even bovenstaande post als uitgangspunt voor update/antwoorden: Inderdaad klote dat maandag zo'n uitzondering bleek, maar tegelijk ook wel voorspelbaar. Leuk weekend gehad met Köln en fijne zondag met gezin. Maandag alleen thuis en fijne opruimacties en zo. Gisteren letterlijk in de dichte mist, met hangerige snotterkindjes om me heen, alles dat fout lijkt te gaan... Vandaag al niet veel beter, maar wel meer actie door bezoek aan werk en Arbo. Daarover later meer... Erover praten is wat me inderdaad heel goed helpt en ik hoef me toch ook nergens voor te schamen? Hoe meer ik binnenhoud, des te langer duurt het gevoel. Enne, ik hou denk ik al 20 jaar mijn mond over mijn diepste gevoelens, dus nu voelt het juist heel goed om te spuien. Ik zoek inderdaad voldoende afleiding hoor, in schilderen, Sinterklaas-shoppen, opruimen en schoonmaken, Marktplaatsen en af en toe een koffiebezoekje bij een vriendin die met verlof is... Op de filovraag geef ik hier geen antwoord, maar ik weet het wel. PB mag. Arbo viel me beetje tegen. Begon ineens psychje te spelen en gaf me echt totaal verkeerde adviezen, of ik raakte echt geirriteerd door haar. Maar later wel goed kunnen afspreken dat ik de komende 4 weken nog niets hoef te doen. Dan moet ik terugkomen voor afspraak. Op werk wilden ze me sowieso niet zien voor de kerst en dat bedoelden ze goed. Momenteel overheerst de boosheid. Boosheid die zich richt op bepaalde personages. Morgen maar eens met psych overleggen wat ik met die boosheid moet, want ik hoef er maar over te beginnen, zelfs over na te denken en dan begin ik al meteen te janken of ik krijg echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechte zin :x.
@Cin: jeetje, nog maar 16 weken? Wat vliegt de tijd, werkelijk waar... Ga jij maar gauw je extra kamers in om die dozen uit te pakken, want straks die je dat echt niet meer... Knuff voor jou!
Waar, maar in een eerdere post had je het wel duidelijk over de HA, dus ik begreep meteen dat het een typfout was hoor!
Pix: jeetje, toch ook heel erg ondersteboven? Wat zijn we toch een gammele bus soms... Is geen waardeoordeel naar jou hè? Heeeeeeeeeeeeeel dikke knuff voor jou en hoop dat je snel iets meer wil vertellen, desnoods in PB!
zoooooo, ik weet nu alles over borstvoeding Klingel: ik heb meteen gevraagd of het erg is om maar 1 borst te voeden: ze zei dat je beter 1 borst helemaal leeg kan voeden dan 2 borsten half (ivm concentratie water/vet, eerste slokken zijn vrij waterig, de laatsten lekker vet ). Verder kan je inderdaad een voorkeursborst hebben, vaak de grootste=makkelijkste (en die kan daardoor dan ook nog groter worden, oeps). Dan wel de volgende voeding beginnen met de moeilijkere borst. Cin: hoe is de stand nu qua gordijnhaken en de hemnes kast? Alice: hoe is het met je jetlag? Nog een beetje kunnen nagenieten van je tripje? Lau: hoest met de plekjes? zowel die van jou als finn? en let je echt goed op jezelf, maak me soms wel beetje zorgen hoor (alvast beetje moederen) Gedichtje kwam er helemaal uit, maar heb hem eventjes onderbroken en 1 alinea was wat minder goed te verstaan We maakten al geintjes dat het zo tenminste indruk maakt (er waren 3 dopen tegelijk) en natuurlijk de zwangerschap als smoes gebruikt Leo: doet de oven het nog? en al een nieuwe cake gemaakt? Leomesije wel weer goed geslapen en minder rode billetjes? Pix: knuf voor je problemen en knappe Eva dat ze weer wat leert! Nog verwijzing gehad voor de gyn vandaag? in iedre geval wel voor psych dus, ook al fijn? Smallie: ga maar lekker met je gezinnetje bezig, dat is toch het belangrijkst! wel ontzettend kut van werksituatie (en een beetje de katjes) Juud: maandag was dus een goeie dag, gelukkig maar! wel jammer dat er dan altijd weer een dipdag op volgt... Ik ga zo je fotootjes bekijken. Elke: wat heerlijk weer van je te horen en wat heerlijk dat het allemaal de goede kant opgaat, ondanks het eigenlijk nog steeds een half dagje teveel werk. Hopelijk blijven we je zien! Female: hoe was het onderzoek?????????????? en hoe is joe? Milla: toch weer babykriebels die niet meer weg te denken zijn. Ik hoop zo voor je dat het snel zo mag zijn. Wel goed dat jullie ook andere opties bekijken, benieuwd waar jullie voor zouden gaan. Tegen beter weten in: je hebt er geen drol aan, maar zo voelde ik het ook. Dus hoop dat je snel gezegend met je grote wens! Remmar: redelijke uitslagen dus bij CTG en bloeddruk, wel lastig dat het zelf rijden niet meer lukt. Maar dinsdag dus uiterlijk inleiden? Bowen: haha, er heeft vast een ander afgezegd ofzo wel fijn dat de stukadoor nu zo snel kan! amberliek: haha, dat bekkie herken je meteen natjes: pas een halve kilo, wauw! en je weet al bijna het geslacht, wat gaat het snel! pippa: je klinkt lekker blij met tripje Londen en 20w echo in aantocht, fijn! Hier gaat het goed hoor, echte besef gaat pas komen met verlof, maar het begint langzaam door te dringen nu. Klingel: zo he, wat zit er in jouw bv, pokon ofzo? Cin: IEKS he, als ik nog 6w moet, hoef jij er namelijk nog maar 16 gaat hard he! Wat is er met je been? en waar blijft die foto van kamertje? Jullie krijgen de groetjes van jedid. ik had haar even op msn maar ze is erg druk. Tisch ook gesproken, hopelijk laat ze zelf snel ook weer wat van zich horen hier voor update... Werk is druk, maar ik doe niet meer dan ik aankan hoor. En iedereen komt lekker naar mij ipv ik naar hun Wel moet alles nog overgedragen, weet niet of dat helemaal gaat lukken, maar dat is dan lekker hun probleem Verder deze zaterdag een bruiloft en woensdag nog paranimfen, dus ook veel leuke dingen die het leven druk maken, haha. Slaap lekker allemaal, en dan bedoel ik echt allemaal!
Wilde even komen vertellen dat ik EINDELIJK weer eens normaal ongesteld ben geworden. Nooit gedacht dat ik daar nog eens blij om zou zijn, maar wel dus als je er bijna 3 maanden op moet wachten. Dus ook meteen de laatste gelegenheid voor dit jaar aangegrepen (ivm winterstop) en ons aangemeld voor een cryo tp. Als alles goed gaat ben ik vanaf 3 dec weer compleet met hopelijk een babytje-to-be aan boord. Ik ga nu alvast duimen...
Goodmeunin allemaal! Mag ik even een advies over de bus? Ik klik nu namelijk de link aan die ik in mijn mailbox krijg en kom dan telkens op pagina 1 uit ipv daar waar ik voor het laatst gelezen heb. Dan ga je dus vervolgens maar van achteren naar voren bijlezen en dat werkt ook voor geen meter, want dan óf snap je het niet, óf je vergeet de helft. Nu is het niet zo dat het me telkens gaat lukken om megareacties eruit te gooien hier, maar ik wil wel graag lezen wat er bij jullie gebeurt. Hoe kan ik dit handiger aanpakken dan met losse briefjes die ik al 3x ben kwijtgeraakt? Voor iedereen een hele dikke knuf, ik lees dat sommigen er heel goed een kunnen gebruiken! Vanmiddag naar het cb in het ziekenhuis met Nadine, ik probeer later nog even online te komen. ps: als iemand oplossing voor mijn vraag weet wil die dan even een pb sturen? senks!
@Milla: het klinkt ook voor mij raar om te zeggen, maar wat fijn dat je nu echt ongesteld bent en weer een tp kunt laten doen!
Milla: wat goeoeoeoeoeoeoed! en wat spannend! ik ga zo ontzettend hard voor je duimen! Elke: PB is verstuurd, succes/plezier bij CB!
@Silvia en Milk, bedankt! Helaas lukt de manier van Milk hier niet overigens, dan kwam ik keihard weer op de eerste pagina uit! Of ik doe weer wat verkeerd natuurlijk, maar hoe dan ook het is opgelost! smak!!!
@Milla: oh wat spannend zeg!!! Hoop het zooooo dat beebje dan mooi 9 maanden blijft plakken!! @pix&juud: knuffels voor jullie! @elke: leuk om je weer regelmatig langs te zien komen! Veel plezier bij cb vandaag! @milk: jeetje aftellen is alweer begonnen...wat gaat het toch snel! @vervanging tijdens verlof: het hoort nou eenmaal bij mijn takenpakket...dus ja zoek echt vervanging voor mezelf.. @hier: ben zenuwlappig voor morgen en zit in gevecht met de pc momenteel... Office is zoek! Kan nu niks voor werk doen. (op zich wel fijn op vrije dag maar het moet echt gebeuren...) Ik stoei nog even verder! P.s Rem hoe is het daar?
Goeiesmorgens!!!! @Elke, blijf het leuk vinden jouw avataartje weer te zien hier Succes vandaag bij CB, dus nu is het wel gelukt? Goeso @natjes dat zijn helemaal niet zulke rare prijzen helaas, ik weet dat mijn vervangster ook 7500 p/mnd kostte. En wie verving jouw eerste zw. schap, kan die niet weer doen? @milla, wat fijn dat je weer afspraak hebt voor TP, ik hoop heeeeel erg hard dat het nu eindelijk jullie buurt is! Smak @milk, ha bv cursusavondje gehad? Leuk ik vond het in ieder geval erg interessant toen. En 34 week al weer voorbij. gaat hard he Werksmak!
@bow: Dat was een voormalig hbo stagiair. Haar stage was afgelopen toen mijn verlof begon. Aangezien ze nog geen werk had gevonden kon ze mij perfect (en goedkoop) vervangen. Ik vind echt 7500-8000 van de zotte hoor... Ga het nu over andere boeg gooien. Ik ga advertentie zetten in lokale kranten. Kunnen we zelf gaan selecteren als er reacties op komen.
Goedemorgen meiden. @Milla: inderdaad raar om dit fijn te vinden, maar wel logisch. Zou Sinterklaas je op 3 december nog een extra surprise gunnen. Maar serieus: ik duim duim duim duim duim duim..... @Elke: ik vind je avatar ook weer erg gezellig hier! @Natjes: als het bij je takenpakket hoort, moet je wel, maar wat raar lijkt me dat: je eigen vervanging zoeken. Kan fijn zijn, maar ook totale deceptie en stress... Wat doe je eigenlijk precies? @Bow: hoe is het eigenlijk bij jou en de zwangerschap? En met Niels, en verbouwingen en zo. Merk dat ik niet echt op de hoogte meer ben, door maar halve aandacht en ben toch wel benieuwd? Werk ze!
@psych en me: vanmorgen weer even opgepept door de gedachte dat mijn boosheid en de daarbij behorende nieuwe inzichten wel een stap voorwaarts zijn, al voel ik me slechter. Ik heb volgende week weer een afspraak en dan wat langer, zodat we er dieper op in kunnen gaan. En ik mag altijd bellen als ik bang ben dat het echt even moeilijk wordt (eten, slapen, destructieve gedachten...) Ik schrok wel van de voorbeelden, maar moet eerlijk bekennen dat ik slecht voor mezelf zorg en ook een veel te kort lontje heb, waardoor ik makkelijk Juudman en de kids afsnauw. Nu dus ook afgesproken dat we Siem voorzichtig, in Jip en Janneke-taal, gaan uitleggen dat mama een beetje ziek/moe is en daar soms een beetje boos van kan worden... Op de terugweg in de auto zette ik (toevallig/ per ongeluk) deze CD op. JANKEN! Maar ook zo mooi en opluchtend. Ik ga het draaien als ik Juudman opnieuw vraag om met Juud 2.0 te trouwen... (PSL excuses voor irritante Jan Rietman, maar was wel de mooiste versie) YouTube - Frank Boeijen Groep - De Verzoening (Live bij Los Vast)