@juud: Zelf je vervanging zoeken is aan de ene kant fijn, je hebt namelijk volledig in de hand wie je aanneemt. Nadeel is dat het ook wel beetje stressen is van "lukt het wel?". En wat ik doe? Uhmhmmm wat doe ik niet! Haha nee is onwijs overcompleet takenpakket. Het heet officieel commercieel coördinator. Hierbij stuur ik ook de rest van het team aan. (45+ haha). Daarnaast ben ik stagebegeleider, management assistent/directiesecretaresse enzo in één. Het is gewoon niet echt te benoemen in 1 functienaam. Commercieel Coördinator klinkt af en toe ook beetje nietszeggend vind ik. (klinkt lekker vaag he?)
De voor mij belangrijkste stukken (tranentrekkers) uit de prachtige tekst: Het was een onbekende weg Die ik heb afgelegd Na het licht Op zoek, naar het donker Verlangen naar verlangen uit dat harnas van spijt jaloezie en belangen (...) En toen, toen zag ik jou Je bent zoveel voor me geweest Een vader, een broeder de mooiste man Maar als altijd met iemand die nooit iets zeker weet won mijn twijfel van ons geluk maar vanavond ben ik hier terug (...) Maar zijn wij samen niet sterker dan alles wat mij bedreigt ik sta klaar voor de strijd met als wapen de waarheid En die is Heb me lief (...) Bevrijd mij Van dat gevoel van schuld (...) Wij verzoenen ons vannacht Bemin mij streel mij heel mij Heb me lief
@Natjes: da's inderdaad een beetje vaag en je klinkt zo vaak zo druk... Ik hoop maar dat je er goed voor gewaardeerd wordt en dat je er goed voor beloond wordt. Het komt op mij over alsof ze met steeds meer taken denken: ach dat kan Natjes er ook wel even bij doen... Maar is dat ook altijd zo? Belangrijkste is natuurlijk: als jij het maar prima en leuk vindt!
Juud dat is zo'n mooi nummer!!!! Krijg al kippevel als ik tekst lees. Ik ken het nummer wel dus ik weet hoe het gaat, echt geweldig mooi! Zwangerschap gaat goed, heb weinig klachten alleen moe moe moe. Volgende week echo, ben wel blij om want ben toch wel beetje onzeker op een of andere manier. Verbouwing gaat nu ook weer lekker. Zijn nog met kamer bezig en planning is dit voor kerst klaar te hebben. Vanavond vensterbankman en woensdag komt stucadoor, Bowman ook druk met stopcontacten verzetten aftimmeren enz. Lief van je dat je daar aan denkt! Ja ik kan je gewoon geen tips of adviezen geven dus dat doe ik ook maar niet, hoop dat je gesprekken je opleveren wat je graag wilt en vind het wel superlief idee dat je Juudman opnieuw te trouwen met Juud 2.0! Dat je al zover denkt en zó denkt vind ik al heel positief!! @natjes, ja gewoon weer nieuwe stagiair uitzoeken dus
@Bow, lief dat je tips en adviezen zou willen geven, maar dat hoeft natuurlijk niet meis. Ik heb er zoveel aan dat ik hier af en toe gewoon lekker kan meelezen, posten en soms wat gevoel kwijt kan. Wel heel lief dat je me complimenteert met hoe ik denk. Voor mij is dat namelijk echt de houvast om door te zetten. Het kan zo verleidelijk zijn om af te haken en in een neerwaartse spiraal te komen... Fijn dat zws tot nu toe prima gaat. Waarom onzeker? Gewoon algemeen gevoel of een reden? En fijn dat verbouwen goed gaat
Hey meiden alles gaat goed hier! Steeds beter eigenlijk!! Ik wil me even richten op mezelf en thuis en ben aan het inhaal-genieten!!! Ik lees iedere dag wel bij maar even geen reactie van mijn kant! (en New york was zo fantastischgaafgeweldig!!!! Ik heb er vleugels van gekregen) Tot later liefjes, dikke kus!
Heeey meiden! Ik hier ook snel ff.... Loop nog steeds met beeb in buik (hoewel, waggel). Nog nix bijzonders aan de hand. Vk ff geweest en alles weer oke. Met haar overlegd dat we het wel een goed idee vonden dat beeb 't weekend komt Morgen weer CTG, laat wel ff weten dan hoe het was (en anders wel via via...) Dikke smakkerd!
remmie! brulbevalbevelsms niet geholpen? :x hang in there babe! dat doet je beeb ook! @juud: argh wat een prachtig nummer is dat, en JANKEN inderdaad! ik ga het nu niet luisteren want als je BOE tegen me fluistert jank ik al werd ook wel eens tijd, nog geen kraamtraan gezien, alleen gelukstraan! @juud: wat intens(ief) om zo te praten he. en wat een service dat je mag bellen trouwens! ook goed, denk ik, om kindjes toch soortvan in te lichten dat mama even beetje niet zo lekker is/gaat. hoe is de sfeer met juudman trouwens? antwoord in PB op filovraag mag! moet eerlijk zeggen dat ik zelf nog geen antwoord zou weten, maar ik ga er over nadenken. blijkbaar wil rest van bus niets veranderen/het beantwoorden en terecht wat zijn dat ook voor vragen op een ' luchtig fprum ' @bow: heerlijk, het gaat gewoon de goede kant op en voor de kerst misschien nog wel klaar? ! echo spannend en onzeker snap ik heel goed, je wilt toch echt BEWIJS van dat je swang bent he! jij kent ook de MK-ellende, en hoewel die kans steeeeeeeeeeds kleiner is ben je er misschien toch bang voor? brr? @jd: wat droomde ik nou (droomde ik dat of las ik het ergens?) dat nr 2 on the wee is? @zuurtje: aha de ha niet de fa! @natjes: je bent gewoon een manusje van alles! @elke: was se er alweer! elke x als ik avater sie word ik blij! CB was goed he, maar mag je self vertellen @hier: gisteravond beetje jank, hormoon, dit dat. merk dat ik alles perfect wil doen en alle dingen die ik uit mijn eigen jeugd als ' fout ' zie vermijd. goed doel en streven, maar niet altijd haalbaar natuurlijk nu nog wel, maar als ze op dr 15e uit wil tot 0400 dan zal er toch wel eens een negatief lettertje vallen in huize klingel badje ging weer niet heel briljant. even er in vindt ze okee, maar dan begint mokken, en oh WEE als ze eruit is: KRIJS! ondanks warme kamer, warme doeken, warme olie (weleda! ) enzovoort. hmz @bus: waar is de bus eigenlijk? @alice: vertel es wat meer over NYC! ohnee wat je gaat alicetimen. nou dan snel andere x he? @rest: dikke smak, ga even lekker wandelen en met wagen door de supermarkt racen. zwaai!
PS 4 weken oud alweer... meine gute een maand geleden werd ik nu opgelapt daar in hjeerenfien (is dat frysk? elke?) de tijd vliegt.. snel verder genieten!
@sus: it hearrenfean! maar het is nog geen maand, want ze is van de 21e! @sus: krijsen na bad doen heel veel kinderen. Lig je er net lekker in te ontspannen, trekken ze je eruit en "moet" je van alles. Kleren aan, pamper om (bij voorkeur andersom), daar is toch ook niks aan, hoe warm je kamertje ook is. Maak je daarover absoluut geen zorgen, onze moeder zegt nog elke keer dat het haar zo verbaast dat Nadine in én na het bad zo zen is! (lees: ik brulde alles bij elkaar!) @fem: vertel vertel! of is het gebleven bij veel wachten en bloed afgeven zoals je smste? @juud: ik vind het heel positief dat je hier zo goed mee bezig bent. Nu doorzetten en de boel aanpakken is denk ik het devies, dan komt het hopelijk later niet weer bovendrijven. Ik hoop het voor je! @natjes: succes met het vinden van je eigen vervanger, raar lijkt me! @alice: ik weet niks van NYC, des te meer reden om alles te vertellen! @Bow: wanneer is ook alweer echo? Blijft spannend he! ja he! Seg en wanneer krijgen we open huis voor bus? @Sus: wrom mag Florine niet uit tot 4 als ze 15 is???? PIESSSSSSSSSSSSSSS! ik geloof toch wel in streng maar rechtvaardig hoor, wat betreft opvoeding. Niet als in verstikkend en niks mogen en zeker niet als in altijd strijd, maar wel als in duidelijke regels en weten waar je aan toe bent. Die grens zoeken is moeilijk, maar gelukkig hoef je je daar nu nog even niet druk over te maken! Ook een voordeel: het begint met je kind toespreken als het een lepel vol wortelprut uit je handen mept, dan als het de vingers in het stopcontact dreigt te steken of alle pannen uit de kastjes trekt, je groeit er dus in mee. @Cin: joehoe! waar ben je? @Plien: ben jij er ook nog? En hoe zit dat eigenlijk met debs en small en nrg en leo en en en........ ssssssssssmaaaakkkkkkkkkkkkkkkk! (ik krijg de smaak weer te pakken hier )
Vergeet ik hele cb gebeuren! Nadine weegt nu 5872g en is 64cm. De arts is tevreden over haar motorische ontwikkeling, ze gaat niet snel maar wat ze doet doet ze heel goed en dat schijnt belangrijker te zijn. (ze rolt en maakt aanstalten te kruipen, maar doet dit laatste nog niet) Voor wat betreft het eten gaf de logopediste aan dat het goed zou zijn als ze wat meer haar eten zou gaan kauwen dan ze nu doet. Hiervoor heb ik wat tips gekregen, de leukste vind ik deze: Fruit sabbelzakje - bij Baby-Walz online bestellen! Overigens heeft ze nog geen tandjes, dat vroeg jij toch Bow? Wat betreft de lengte zit ze nu bijna op de onderste lijn van de curve, ze is dus aan het inhalen. haar gewicht blijft een stuk onder de lijn, maar wel in haar eigen curve, dus ook prima. Wat betreft schedelomtrek zit ze al de hele tijd binnen de curves.
Aha! op een van de hierbovengenoemde personen die ik miste alhier heb ik al een antwoord gevonden! Als je iets leest over een trap hoef je tenslotte niet echt superdetective blomqvist te zijn! Daarbij: allemachtig wat lijkt amberliekdochter op amberliek! leuk!
@sus: het is trouwens een medela en niet een meleda. misschien wist je wel hoor, maar als je wilt googlen wel handig dus daarom segiktmaar. Avent en Philipsfan waarom eigenlijk? Ik weet niks van avent, alleen dat ze in ziekenhuis anti aventflesjes waren omdat die te snel gaan. Maar das wat anders dan de pomp. Hoewel, ook weer niet, want vaak zet je passend flesje op de pomp. Nou ja, gewoon doen wat jij fijnste vindt! Ik had medela, want die worden in ziekenhuizen gebruikt. Ik had ook het zwaarste model meteen en een dubbele kolf, maar das logisch want ik moest natuurlijk vanaf het begin 7-8x pd kolven, jij gelukkig niet! Kun je ze niet van iemand proberen, of huren? Ik heb 5 maanden gekolfd en gewoon met een huurkolf, waar je dan een eigen setje bijkoopt met ventielen en flesjes en slangetjes, dus heel hygienisch.
*Ik ben alleen een meelezer Elke sorry * Maar vind het super om te zien dat cb bezoek vandaag goed was... wat zijn we toch met zijn allen supertrots op jouw Nadine
@Elke: Hier is ik! En sms dan even dat je in je eentje in de bus zit, dan was ik even opgestapt. DOOS! En: Wat ik al smste: Super dat Nadine weer door de keuring is en áls ze iets doet dan doet ze het goed. Klein perfectionistje is het! Zo, denk dat ik daarmee wel aan MP voldaan heb toch? Ik vind van wel.