En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Remmar, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    Zo, na lange tijd ik ook weer hier.

Hoe doen jullie dat toch? Kindje, huishouden, werk en dan nog even hier volop mee typen?????????

@ Elke...wat leuk om jou hier weer te mogen zien!!!!

Ik vandaag ook met Sanne naar CB geweest. 56,5 cm en 5145 gram. Ze haalt de schade goed in! Arts was super tevreden over haar. Altijd fijn om te horen dat je het goed doet!

Voor de rest loop ik zo'n beetje op mijn oogleden. Ik vind alles moeilijk te combineren, maar nog steeds in en in gelukkig met ons meisje.

@ Kling, wat geweldig om verhalen over jullie supermooie en wonderlijke Florine te lezen. Jij trotse, glimmama.

@ Juud, knuffel meid. Moeilijke tijd...

2. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Passen er trouwens ook spekkies in dat sabbelzakje? :D

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Mirank: wat is Sanne groot!!!

Elke: fijn dat het zo goed gaat met ONZE nadine :D Echt een mooie meid ook hoor...en dat koppetje (de prematuurvorm waarschijnlijk) doet me zoveel aan nikita denken. Echt heel gaaf om te zien/horen dat het zo lekker gaat allemaal.

Bloed & wachten: ja, dat klopte wel :) We zijn de avond van te voren in de heftige dichte-geen-hand-voor-ogen-te-zien-mist naar nijmegen gereden en daar een hotelletje gepakt. Volgende ochtend dus ruim optijd in het ziekenhuis, wel zo relaxed.
    Begon al met 24 uurs urine inleveren ("wilt u de fles nog terug?" ehhhhh..nee hoor :) )
    Toen eerste keer bloed afnemen (18 buisjes) en een methodine drankje (bah). Toen een ECG en half uur bloeddruk meten om de 5 minuten. Bloeddruk was KEURIG, gemiddeld iets van 120 over 69. Toen gingen we naar de nucliaire geneeskunde. Daar zijn ze gaan klooien met een infuus. Bij de ene arm krijg je radioactief spul ingespoten en uit het infuus gaan ze dan iedere 10 minuten bloed afnemen. Dat ging alleen een beetje kut want mijn bloedvat zat iedere keer alweer dicht (ondanks het infuus dus). Ze zat veel te trekken en duwen en porren, dus mijn arm is een beetje pijnlijk.
    Toen was het tijd voor een hart echo. Dat was eigenlijk nog het meest onprettige gedeeltje. Dat ding op je borst/ribben...dat deed gewoon echt zeer + ik moest in een zeer onhandige houding liggen.
    Tussendoor veel boekje gelezen, lunchje gedaan en precies 6 uur na het methodinedrankje moest ik voor de laatste keer bloed afgeven.
    Op 3 januari krijg ik de uitslag. Nu is het dus afwachten geblazen.

Nou, verder niks nieuws eigenlijk. Ja, nikita noemt zichzelf "tita" :D En opa&oma (waar ik laatst nog over zeurde dat hun interesse in nikita me tegenviel) hebben aangegeven om vanaf volgend jaar haar wel op de woensdagen willen ophalen van het KDV en dan meenemen naar huis om bij hun te eten. Dat valt dus ook al niet tegen!

Verder wilde ik Pix en juud even een hele dikke knuffel geven. Ik hoor echt dat jullie het heel zwaar hebben en over juud maak ik me ook nog wel eens serieus zorgen...maar verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar jullie zijn in mijn gedachten, absoluut. En ik hoop ook echt dat jullie er weer uit kunnen krabbelen.

Morgen meer....misschien. :p

4. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Ow Fem, precies hetzelfde verhaal dus! Die 18 buisjes vond ik zelf best klote, op nuchtere maag. Maar goed, het zit erop nu. En als je interesse hebt in wat voor vorm je de uitslagen krijgt, ik kan ze zo naar je mailen als je wilt. Dan PB/mail/hyves/sms/bel je me maar :D

Leuk dat je hier weer af en toe bent Elke, maar om nu meteen te gaan stalken.... :p Maar serieus, fijn om te horen hoe alles gaat daar. Dikke knuf voor jou, zomaar!

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oh dat zou ik wel fijn vinden ja!
    Ik ga je ff mailen :)

6. amberliek

amberliek Bekend lid

Oct 10, 2010
    951
    0
    0
    Hey meiden!

Men die trap heeft um wel gedaan he :D
    zeg trap en iedereen weet wie er bovenop zat hahahahaha.

goh maar apart dat jullie kleine meis zo op mij vinden lijken....zie het zelf echt niet :D

hier alles verder prima!
    en kling...gedaante verwisseling was meer voor buiten het forum (er is een zoekopdracht gedaan door schoonzusje als opdracht op haar werk (en nam mij dus) en ik werd gelijk gevonden met al mijn verhalen hier die toch best wel beetje prive waren dus vandaar account er vanaf laten gooien en met een nieuw account gestart en een emailadres die niet gelinkt staat aan mij ;)
    dus zo kan ik dus onder mijn eigen naam niet meer gevonden worden hier dus kan nu tikken wat ik wil haha :D

Wat leuk om te zien dat er langzaam aan weer wat meiden van de "oude garde" aan het terugstromen zijn hier ;)

zo te lezen gaat het met alle kindjes goed, fijn om te lezen.
    Hopelijk gaat het ook snel met kleine finn weer goed...en is de uitslag van het onderzoek niet mega shocking...duim..duim.duim
    maar jee wat moeten die veel doorstaan met dat lieve manneke.
    hopelijk komen ze snel in rustiger vaarwater...zodat ze een beetje kunnen bijtanken en genieten.

dikke knuffel voor nu weer even!
    toedels!

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ja maar Amberliek (so! Daar moet ik echt even op letten! Het bekt niet zo lekker als ...............,) die trap is ook wel UNIEK natuurlijk :D Dusssehh, je schoonzusje heeft dat ook in geuren en kleuren kunnen nalezen :p

8. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. ja en wie doet dat dan ook midden in een vol etablissement na?!?!!? :p
    Dat vraagt er dan toch ook om?!?! ;)
    haha....

Slaap lekker allemaal!

9. natjes

natjes Niet meer actief

goedemorgen meiden!

@ fem ik ben erg benieuwd naar de uitslagen!

@ hier, pc gecrasht gisteravond. Hoop dat ie vandaag gemaakt kan worden!

10. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen voor alle lieve meisjes!

Hier hier alweer.. (ja, of nog steeds... tis maar net hoe je het bekijkt... ;))

@ fem: hier idd ook erg benieuwd naar uitslagen. Jijzelf ook?? Eigenlijk is't best lang wachten....
    Dikke knuff voor jou, zomaar en voor alles eigenlijk... :)

@ natjes: oeps.. hopelijk is ie weer snel gemaakt! (of kan ie uberhaupt gemaakt worden!)
    Wanneer heb je eigenlijk 20 weken echo?? En wanneer had je ook alweer die geslachtsbepaling!? (ja, kweet: ik = zeef.. :))

@ elke: Vind het echt super leuk om jou hier weer te lezen! :)
    Wat ik me nog afvroeg he (en misschien domme vraag), maar als je nadine nu vergelijkt met kindje dat wel rond zelfde uitgerekende datum is geboren, is dat vergelijkbaar?! of helemaal niet?!?!
    Wat ontzettend fijn (en onvoorstelbaar eigenlijk ook) dat ze het zooo goed doet! Wat moet je toch ongelooflijk trots zijn op haar. :)

@ mirank: voor jou hetzelfde eigenlijk: die dame van jullie gaat ook zooo hard!! pff... wat een hele dame al zeg!
    Hoe mensen dat alles combineren: nou euh, de meeste mensen hebben wel een iets andere start gehad dan jullie. Dus geloof niet dat t te vergelijken is...

Dikke smak!

11. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    mens, ga bevallen potverdorie :)

hier zo man ondersteunen, handje vasthouden etc.. want vandaag is de dag, dat die geen kindjes meer maken mag
    tjoptjop...

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Hahaha Lim, feestdag voor jou dus.. Nooit meer groen en geel.. Jihoe!!

Fem zal wanneer ik tijd heb de scanner boven water halen en dan mail ik het je!

Rest knuf..

13. amberliek

amberliek Bekend lid

Oct 10, 2010
    951
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Natjes vandaag is toch de 20 weken echo??
    als ik het goed begrepen heb op hyves. :D
    Veel plezier mocht het idd vandaag zijn ;)
    en hopelijk is je comp weer snel op de been.

Remsbeeb: SCHIET NOU US OP JOH!!!! we zijn nieuwsgierig naar je ;)

Lims: klein feestje of toch met een beetje weemoed afscheid nemen vandaag van geen beebjes meer kunnen krijgen.
    Suc6 en sterkte voor limsmannetje! die heeft AUWWWW dadelijk oei oei oei.

Goeiemorgen Mila!

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    goedemorgen meiden

hier druk dagje
    net al markten geweest en de prinsessenboontjes waren in de aanbiedeing, meteen maar 5 kilo gekocht
    die moeten dus gedopt en in de vriezer geraken vandaag
    verder nog echte hasseltse speculaas bakken, opruimen, schoonmaken, wassen, drogen, plooien en strijken
    ook komen schoonouders vandaag want op school is het grootouderfeest in de namiddag

lim blij of weemoed vandaag

rem ga eens bevallen

kling mooie florine spam

elke fijn om je hier wat vaker te zien en nadine doet het heel goed zo te lezen

amberliek ook fijn dat je weer wat vaker komt en mail komt eraan dadelijk

verder weet ik het niet meer dus voor iedereen een heledikkemegapletknuffffffffffffffff

15. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen!!

@amberliek, hihi ik had je laatst al gespot in het babyrinth na geboorte Florine :D Leuk dat je er weer bent! En succes maar weer op de trap :p

@fem, oewww vind het ook lang wachten op uitslagen, en hoe voelt het nu? Nu je deze stap gezet hebt?

@lim ajjj auwwwieeeee, nu keer andersom ;)

@rem, huh jij bent toch niet hele nacht opgeweest? Dan hoop ik dat het voor goed doel was :D Maar je hebt ctg nu vast al weer gehad, ben benieuwd!

@natjes, spannend vandaag geslachtsbepaling!! WAt denk je zelf?? heb je een idee? Shit van pc! hoop dat ie nog weer gemaakt kan worden

@miranke, Sanne ook al zo'n topper dus, super!!

Ik moet hier beetje wennen aan kleine handjes die nu alles van de rand van de grote tafel kunnen pakken.;)

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Fem, poeh, da's nog lang wachten zeg!

Lim, sterkte voor limman vandaag ;)

Rem, how are you holding on?

Natjes, hoe laat echo?

Miranke, zo he, Sanne groeit goed zeg!

Elke, inhaalslag aan het maken?

zwaai en knuf voor de rest!

17. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. nee, gelukkig niet hele nacht wakker geweest... Maar was gister hier 1 van de laatsten en vanmorgen 1 van de eersten, vandaar ;)
    Heb geslapen als een roosje :) Werd alleen om 2 uur wakker van maagzuur en voor de rest: ZZzzz... (nouja, buiten de gewoonlijke dingen om dan, zoals omdraaien :) haha..)

CTG: was weer helemaal oke! Stomme apparaat was alleen vastgelopen :( dus mocht er iets langer aan.. ;) jeuj!
    Mochten al wel zo weer naar huis, maar wilde toch ff uitleg over inleiden.. (stom he, dat ze je dan eigenlijk zo weg sturen. Zouden er dan zoveel mensen zijn die denken: ach, ik zie het dan wel!? achja....)

Volgens gyn was kindje aardig ver (helemaal?) ingedaald (volgens haar zouk dat echt wel gevoeld moeten hebben.. haha.. maar deze muts heeft dus weer es weinig gevoeld ;) :)) Bloeddruk was 138/80 dus gelukkig weer normaler. En ze gokte op een ruime 8 ponder :D (in geval van meisje: zelfde als nikki, in geval van jongen wrs ietsje groter).

Zo.. dat was weer ego genoeg! ;)

Tot later! :)

18. natjes

natjes Niet meer actief

@geslachtsbepaling = pretecho. Vanavond 18.00!
    @20-weken echo = 8 december!

@voorgevoel: heb ik niet!

19. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Lief en je maakt je ook best wel terecht zorgen hoor. Het gaat echt niet goed al denk ik dat dat soms niet te bevatten is als ik mijn eigen posts teruglees. Ik ben namelijk niet mijn meeleef-inleef-beebadvies-gevoel kwijt en ook voor humor ben ik nog wel eens te porren. Tis wat er diep van binnen continue onder hangt... En dan schiet ik wel eens uit qua reactie of handeling naar manlief of de kids. Niet gevaarlijk en niet grof, maar vooral voor de kindjes soms echt onverwachts en daar schrikken ze van.

Je hoeft niet altijd te weten wat je moet zeggen hoor. Ik zou dat zelf ook niet goed weten bij een ander. Ik merk echter dat het me goed doet en dat ik mijn gedachten goed op een rij krijg als ik hier mijn relaas af en toe neerkwak. En wie daar dan op reageert maakt me niet uit hoor. Ik krijg van iedereen gewoon zo fijne steun in allerhande vormen.

Bedankt lieverds, daarvoor.

PS: momenteel zitten we ook met een heftig opvoedissue, dus dat maakt het soms gewoon extra verwarrend, in bepaalde situaties met zoonlief...

20. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    @Lim: sterkte voor Limman en klein hoeraatje voor nooit meer missel en dus mooi compleet gezinnetje!
    @Natjes: plezier vanaaf!
    @Rem: knuff meisje. Hoop met jullie mee voor dit weekend!
    @Rem/Nikki: wat had Nikki eigenlijk toen ze nachtelijk moest overgeven, maar overdag gewoon fit en vrolijk was? Femke had dat vannacht en is nu gewoon weer vrolijk. Wel iets vermoeider en prikkelbaar... Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
    @Kling: welke moeder wil het niet perfect doen en de foutne van ouders vermijden? Echt hoor, dat hebben we allemaal. Kunst is balans. En gun je tijd die balans te vinden. Iedere moeder heeft een aantal weken, zo niet maanden nodig om erachter te komen hoe die balans het beste uitslaat. Knuff en inderdaad: 4 weken alweer...
    @Nadine: jeetje meis, wat ga je goed. Hulde!
    @Miranke: zal Sanne's site even bekijken. Ben erg benieuwd naar haar...

Share This Page