Hee Elke, NRG niet meer. Lau weer af en toe na afwezigheid en Nai idem. Pix even time-out, Leo heel vaak, dus die heb je dan net gemist. Plien heeft een naamswijziging wegens privé, maar die zie je idd ook niet veel meer, want ze neemt bewust meer afstand. Jd ook naamswijziging en komt af en toe wat melden. Dat was het wel.
@ elke: vergeet ik helemaal te reageren op je vraag: ja, we zijn nog wel ff bij gyn geweest en hebben daar de info gekregen over het inleiden. Ik had wel één of andere folder meegekregen, maar daar stond zo weinig in. Nouja, weinig!? gewoon heel algemeen. En ik ben wel zo'n iemand die ALLES wil weten van te voren Dus tis helemaal goed gekomen. Ik had je idd gevraagd over Nadine hoe ik dat moest zien qua leeftijd. Maar ik snap m nu! dank voor je uitleg. Je meisje doet t zo goed he! Jij trotse mama!? En idd, t lijkt niet groot zoals ze nu is. Maar vergeleken bij geboorte!! pff.. wat een goeispurt dan joh! (maf eigenlijk hè, want nikki bijv. is toch niet verdubbeld of verdriedubbeld qua lengte en gewicht....) @ alice: ook jou vergeten.. domme ik! Heeel veel succes alvast voor je kleine mannetje! Arme hij en arme jij.. Hopelijk valt t achteraf mee. Maar operatie is nooit leuk, op welke manier dan ook... Ik denk iig aan jullie! @ juud: thanx.. Knuff terug! @ vermist: (probeer het ff heel vrij te vertalen en sorry als ik iets verkeerd of wel errug kort door de bocht er neer zet) Plien - Komt zo nu en dan langs. Zijn begonnen ondertussen aan IUI traject. Maar geloof dat alle zwanger en babypraat beetje erg zwaar en veel is... nai - komt ook nog wel een binnen hobbelen. Momenteel werkeloos, met zieke mama, MK achter de rug.. dus ff genoeg aan koppie, geloof ik... lau - druk druk druk met vanalles en nog wat. Maar vooral met zieke finne en zieke lau zelf (en hun eigen lichamen die niet mee willlen / lijken te werken, zeg maar...) pix - zit met der zelf in knoop, geloof ik. Arme pix, de lieve schat, zat t allemaal niet zo mee.... leo - komt regelmatig langs, maar drukke periode op school (als ik het goed onthouden had). Maar had dadelijk weer wat meer tijd voor ons (we vergeten je echt niet hoor lieverd!!) NRG - kwijt! schrijft al tijdlang niet meer mee. Hoewel ze laatst toch echt ff wat de bus in kwam roepen JD - geloof door omstandigheden in fam (?) hier wat minder. Laatst tijd wel weer wat meegeschreven, maar daarvoor ook een tijd(je) lang niet... Tisch - euh.. spoorloos! Voornamelijk druk met fulltime (!!!) werken, geloof ik.. De rest weet ik niet... Mis je er nog meer?!?!
Ha lief Elke! Hier ben ik hoor Zoals Rem al schreef druk, druk en nog eens druk! Het is op werk nu hoogtij dagen dus lees door de weeks wel wat bij maar tot rea kom ik dan niet. Ik vind het heerlijk om je weer te zien in de bus! Echt heel fijn! En die hoogtij dagen van 20 blz zijn wel grotendeels voorbij, iedereen druk met van alles en nog wat maar we blijven (volgens mij) wel een hecht clubbie bij elkaar. rem, oh wanneer zou die kleine spruit zich nu eens aan de wereld laten zien? Ik wil hem (denk ik echt: sjors of Lars hihi) weleens ontmoeten. Zal niet meteen eerste week bij je op de stoep staan hoor haha! Stom hoor dat je in eerste instantie eigenlijk heel weinig zeg maar niks te horen kreeg over inleiden. Maar nu dus wel foldertje. Ik ben ook ongeveer ingeleid dus misschien dat ik nog iets kan beantwoorden?
Lautje, ik reageer zo nog ff op pb. kussie! Juud, ik heb wel door hoor door je manier van schrijven dat het echt even niet lekker met je gaat. heb echt met je te doen en schrijf hier maar neer wat je kwijt wilt, dit scherm is zo een luisterend blad voor je. We zijn er graag voor je! Alice, heerlijke dagen dus in NY gehad maar nu dus wel ff bijkomen. Helemaal prima, lekker doen!
@ Bow, ik weet niet meer of dat ik nu al had geschreven maar fijn dat stucadoor nu snel kon komen. Over tijdje toch eens naar dat huis van je komen kijken @ Fem, tjee wel lange dag dan dus in ziekenhuis geweest maar ja dat wist je natuurlijk ook wel van tevoren maar toch... En uitslag begin januari, spannend hoor. @ Iedereen, ik ben benieuwd hoeveel kindjes iedereen hoopt/wens te krijgen. @ Vraag van de week van Kling, ik zou helemaal niks veranderen/wegnemen. Ik ben geworden wie ik ben door alles wat ik mee heb gemaakt en door hoe iedereen in mijn leven doet en deed en zou mezelf op dit moment niet willen veranderen dus wil niks veranderen. @ Natjes, gefeliciteerd dat je weer zwanger bent van een jongetje! Leuk zeg! En super fijn dat alles weer goed is met jullie kleine mannetje, voor zover ze nu alles kunnen zien dan. Hebben jullie eigenlijk al naam in gedachte? @ Cin, wanneer krijgen we foto's van nieuwe huis te zien? Of anders moet ik ook maar eens bij jou komen kijken, hihi. hoelang zou dat rijden zijn? @Amber, ja liek ga ik er nu alweer van af halen haha! Leuk jou ook weer lekker hier te zien! En veel plezier met shoppen vanmiddag, leuk dat jullie dat met de buurt doen! @ Lim, ah dus jullie hoeven (als mannetje weer kan) niet meer op te letten hoe en wanneer. Ook wel fijn, jullie gezin is compleet! Mooie gedachte! @ Juud, ik vind het ook wel mooi om jou/jullie proces te volgen in wel of geen 3e. Mooie groei maken jullie door!
hebben jullie het door, ben beetje uit mijn hoofd aan het reageren maar dat gaat steeds in etappes haha!
LiefKlingelding, hoe gaat het nu met je? Wanneer heb je gesprek met ziekenhuis na ja met de mensen erin dan? Ik hoop dat daar praten je ook gaat helpen bij verwerken. En jij helemaal philips dus, ik ook wel beetje hoor met aantal dingen. Maar mijn kolf was van meleda (of was het nou medela ) Maar hoe bevalt babyfoon nou eigenlijk met camera? Wij willen waarschijnlijk ook eentje kopen voor 2e kindje dus kom maar door met de eerste recensie............. @ Baby'tje, vanochtend weer een lief mannetje van 4 weekjes oud in mijn armen gehad, ohhhhh smelt! heerlijk weer zo lief klein!
@ Zuurtje, knuff voor jou! Jij zit ook echt ff niet lekker in velletje he. Bah! Hoop dat de fa je echt duidelijk kan geven maandag of in ieder geval kan helpen. Denken jullie misschien toch al aan inleveren van potje van Zuurtjeman of toch nog steeds niet? @Ppver,hoe gaat het met jou? IUI al begonnen? Ja toch? Sorry maar weet het niet meer. @ Cin, ik hoor allemaal drukke dingen bij jou hoor. Wel wat rustig aan doen hoor! Maar dat weet je zelf ook wel, jij en het kindje in je buik zijn veel te kostbaar! En tjee nog maar 16 weken! en uhmmm van mij heb jij allang MP hoor! @ Milk, nog maar 2 kleine weekjes en je verlof gaat echt beginnen. Heb je eigenlijk voorgevoel of je een jongen of meisje in je buik hebt?
Elke, zo fijn trouwens dat Nadine het zo goed doet! Laat je snel weer foto zien? Of mag ik vriendje worden of hyves, misschien staan ze daar wel? Nadine 1 jaar alweer! Is het terugleven wel te doen? Kan me voorstellen dat het zo veel emoties teweeg brengt omdat het natuurlijk een hele heftige maar ook zo'n lange onzekere periode was! En nu moet ik weer gaan, leomeisje wakker. Gaan we ff op de fiets boodschapjes doen! Kussie!
Pix, nog een dikke knuffel voor jou! En sorry als ik iemand vergeten ben nu op te schrijven, weet dat ik wel met je meeleef!
oh ik ben trouwens weer terug geweest naar ziekenhuis voor scheurtje en zit er nog steeds!!! Had nog regelmatig felle steken en daar komt het dus vandaan. Vraag of uiteindelijk nog weg gaat omdat nu al zo lang zit Oh en wie vroeg, keel heb ik al lange tijd weer last van maar geen keelontsteking dus is zwakke plek van me maar zet dus geen problemo hiero! hihi
heb wel leuk geldbedrag voor ongeluk gekregen (bijna 3000 euro!!!!!!) dus lekker gespaard voor ons, voor leomeisje en hoogstwaarschijnlijk op vakantie in mei. Joehoe! Toch ergens goed voor geweest