En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Gelukt! :D

Nu echt leomeisje halen, ik hoor wat ongeduldige kreten van boven komen! :)

Doei!!

2. natjes

natjes Niet meer actief

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zwaai

nog eventjes tijd voordat ik ga eten
    vandaag nog wat boodschapjes gedaan en een winkeltje binnengeweest waar ik al bijna een jaar naar binnen aan het gaan was (allerlei soorten stenen, geuroliën, engeltjes, boedabeeldjes,..........)
    heb er een maansteen gekocht en een mooi boedabeeldje met kaarsje wat in de etalage stond
    al enkele keren langsgelopen en ook iedere keer tegen mannetje gezegd van dat beeldje spreekt me aan en ik zou het graag willen halen
    vandaag uiteindelijk toch maar gekocht en het kaarsje brand
    echt een winkeltje naar mij smaak
    de vrouw in de winkel heeft ook even voor me gependeld of de maansteen bij me past en heeft hem gezuiverd en opgeladen
    ze gaan me daar nog vaak zien en mannetje ook
    echt een winkeltje naar ons hart

nu even proeven of de prinsessenboontjes gaar genoeg zijn

tot laters

4. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Leo: Pies!!! Hele pagina volgeluld (om maar even in de babyrinthpiemelsferen te blijven ;))

@Rustig aan: Wa's da? Vandaag van 10 tot 17.30 op pad geweest. Verf gehaald voor babykamer (morgen eerste laag, jeuj!), andere boodschapjes gehaald en vooral heeeeeel veeeeeeel autodealers bezocht. Wat een vreselijk saaie pieten zitten daarbij zeg!

Net even makkelijk gekookt en nu gezellig allebei met laptop op schoot op de bank. Heerlijk avondje in het nieuwe huisje. :D

En wat ik verder nog wilde zeggen ben ik helemaal kwijt...

Behalve dan dat ik blij ben dat de laatste sms-order van sus aan Elke heeft geholpen!

En amberliek natuurlijk ook welkom terug! Trap al weer eens geprobeerd? ;)

@hoeveel kindjes: Ik riep altijd (als in: vóór de mmm) drie maar voorlopig ben ik heel erg blij met het kindje dat op komst is. Eerst maar eens zien dat hij er goed uit komt ;)

@Remmiebeeb: SEO DTL!!! :D

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    tjee wat is hier weer weinig gekletst overdag zeg, gelukkig maar dat ik er een bladzijde bij hebt geluld vanmiddag :D

Zuurtje, en wat kwam er uit haar pendel? Leuk dat het echt een winkeltje naar je hart is en ik hoop dat de maansteen gaat werken!

Cin, inderdaad dat is niet rustig aan. Maar morgen eerste laag verf, joehoe! Veel autodealers dus bezocht, ook iets leuks/moois gezien of was het allemaal niks?

net schoentje gezet met Leomeisje :), samen (lees mama) liedjes zingen en worteltje erbij gelegd en nu maar hopen dat sinterklaas vannacht langs komt..... ;)

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zo klaar met eten

en cin mooie auto gezien
    en morgen eerste laag in beebkaam

leo ze pendelde om te weten of de maanstten bij me past en dat doet ie
    ik heb hem de hele weg naar huis in mijn hand gehad en hij gaf een warme gloed
    ik zei het al tegen vrouw in de winkel dat ie warm aanvoelde en ze zei dat ik goed zijn werk doet, het verbaasde haar wel dat ik dat kon voelen door het plastic zakje waar het in zat

het is weer weekend en dan is het rustiger in de bus

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    op de vraag of ik iets zou veranderen: nee ik vind het goed zo

op de vraag hoeveel kinderen: vroeger zei ik altijd 4 maar we zullen zien hoeveel wonderen en bij ons mogen zijn

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    slaap lekker allemaal!

9. natjes

natjes Niet meer actief

vraag over aantal kids. Twee vinden we beiden mooi, straks gaat de knoop er dus in!

Over iets veranderen. Nee eigenlijk niets!

Fijne dag allemaal! Ga zo op verjaardag en vanmiddag oude kleding van die jongen uitzoeken en kijken wat de 2e nog kan gebruiken.

10. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Goeiemorgen meiden

Nou de TRAP is gisteravond weer goed bekleed hoor :D...alleen is het daar niet afgemaakt....telt het dan wel mee??? :D

Kindjes: het liefst 2 maar 1 is ookal een zegen als je zolang bezig geweest ben....alleen manlief zei van de week miss gaan we ook nog wel voor een nrtje 3....uuhhhh....nou nee hoor hahaha....twee vind ik een mooi aantal ;)

Pendels: toen ik zwanger werd van emily had ik idd ook een maansteen armbandje om...of het daaraan lag dat ik ineens zwanger werd weet ik niet maar heb altijd gedacht dat het wel meegeholpen heeft...Suc6 Zuurtje!!
    mijn pendels: zijn er 4 gependeld voor mij waaronder 3x januari.....vind het bijzonder dat eigenlijk alle pendels bij elkaar in de buurt liggen qua uitslag..meestal krijg je erg uiteenlopende uitslagen te horen....zou wel gaaf zijn als ze gelijk krijgen hihi ;)

Ik ga er weer van tussen...vandaag naar verjaardag pap's en moet eerst nog even cadeautje kopen...stom ben ik helemaal vergeten gister...fijn dat er dan zoiets als het alexandrium bestaat waar je 10 min vandaan woont :)

prettige dag allemaal vandaag!!!

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    amberliek krijgt niet genoeg van de trap ahahahha, sorry meis, maar dat beeld van jou en de eerste keer op trap heb ik nog steeds op netvlies :)

zuurtje: hier had ik ook een maansteen bij B, en was direct zwanger.. maar weet niet of dat daar aan lag.. bij P nl geen steen en ook meteen raak.

remsel: we wachten!!

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goede morgen!

Haha de trap is weer gebruikt! You go girl! :)

13. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Sorry! ben ik nog ff weer...heel snel en kort.
    maar wilde ff met jullie iets delen.

Heb iemand hier op het forum een tijdje geleden gevraagd of ze emily haar foto wilde lezen (nee niet van dat foto lezen topic) en heb nu haar bevindingen terug gehad...en oww wat zit ze goed....als ik het lees haal ik inderdaad met persoontje emily er helemaal uit....vond het erg leuk om te lezen ;)

Hoi Debby,

Het is al een tijdje geleden dat je een foto stuurde, maar hier eindelijk antwoord

Ik zie een meisje die absoluut weet wat ze wil. Een zelf bewust meisje vol zelfvertrouwen. Ze voelt zich lekker waar ze is, ze is echt op haar plaats hier heb ik het gevoel. Ze vindt zichzelf gewoon goed zoals ze is, eigenwaarde is vrij hoog. Ze zal zich wel eens als een clown gedragen. In het middelpunt van de belangstelling staan vindt ze leuk lijkt wel. Ik zie haar op het podium staan, misschien gaat ze wel iets doen als ze later groot is op een podium. Dansen ofzo.... zoiets zie ik.

Ik zie ook een familie lid die op het podium staan.heeft gestaan of alsijt heeft willen staan. Iemand die mooi kon zingen en graag danste. Kun je die plaatsen?

Een heel lief meisje, die wel rekening kan houden met anderen maar zichzelf toch altijd belangrijker vindt. Ze zal zichzelf niet wegcijferen voor anderen denk ik.

Nou tot zover, kun je dit plaatsen? Ik hoor het graag.

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    amberliek: ha, passend zeg, kan ik me wel wat bij voorstellen, bij een kind van jou ;)

cin: hoe is de eerste laag verf?

Remmar: je houdt het wel vol he, DTL!

Elke: in het weekend is het altijd rustig...

Leo: en, wat zat er in het schoentje?

Gister bruiloft gehad, erg gezellig, lekker gekletst en gedanst, heerlijk!

15. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @nai >wat een vervelend nieuws van je ma.
    ik wens jou en en je fam veel sterkte.
    >een knuf voor joe ivm dat toch weer mis is gegaan.

@juud knuf voor joe.

@milk fijn dat alles voorspoedig verloopt.

@nadine nog proficiat met je eerste verjaardag.

@amberliek welkom terug in de bus.

@natjes leuk om te lezen dat jullie een zoon gaan krijgen.

@me, op 11 november heb ik me prikinstructies voor IUI gehad.
    het is toch wel erg spannend wat er allemaal gaat gebeuren.
    we hebben besloten dat me mannetje erbij is als ik me ga prikken.

ik voel me toch wel raar in de bus
    want ik ben de laatste voor die eerste die in MMM gaat.

me ongi gaat nu eindelijk doorzetten
    en morgen ochtend kan ik het zh bellen voor een uitgangsechscopie.
    ik heb vandaag wel gejankt zo erg baal ik er van
    dat ik op de drempel sta van IUI.

momenteel probeer ik me afleiding te zoeken op fb.
    daar schrijf ik soms wat op hoe het met me gaat.
    maar ik houdt daar wel me kinder wens stil.

ik denk aan wel aan jullie en alle liefs van mij.

@de rest die ik ff vergeten ben een dikke knuf.

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heeey lieve meiden!

MP :D

Zoo.. en nu ff bankhangen; vanmorgen visite, vanmiddag verjaardag :)

Dikke smak!

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai zwaai

burps net teveel chocolade met muntcrème in gegeten

rem ga eens bevallen, wij willen weten of je een zoon of dochter krijgt en ik ben benieuwd naar de naam

ppver spannend nu je met iui gaat beginnen, hopelijk is er maar 1x nodig

nu de kids in bad zetten zodat ze optijd bed in kunnen
    misschien kom ik later nog eens langs en anders tot morgen

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Remmie: Wat nou visite en verjaardag. Daar heb jij helemaal geen tijd voor, je moet WERPEN!!!! En rap een beetje!

@Milk: Eerste laag verf was vlekkerig (gek hè, donkerblauw op een witte muur) maar de tweede laag zit er inmiddels ook op. Nog één laagje, morgenavond denk ik :D

@Ppver: Hele dikke knuf voor jou en ppverman. Ik hoop dat de MMM jullie een mooi beebje zal bezorgen. Als het kan dit jaar nog!

@wegdroom: zou toch mooi zijn, ppver en milla zo op de valreep tóch zwanger in 2010. Ik duim ervoor!!! (En ook voor de meisjes die voor een tweede of derde bezig zijn hoor, maar dat snappen jullie wel denk ik?)

@Amberliek: Leuk dat je haar in de omschrijving herkent.

Zo, nu even koken en dan knoop doorhakken over nieuwe auto...

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    snelle luie (ik schreef eerst luier, PIES!) buskus voor allemaal!

hier een fijn weekendje aan t hebben met onwijs lief kraambezoek, janken bij sinterintocht gister (ik, florine sliep erdoorheen :D) en nu lekker chillen en haarden met manlief, katlief en dochterlief allemaal op elkaar onder 1 dekentje.

@remmie: ik denk aan joe speciaal! werpsmak!

@rest: later meer!

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    :$:$:$:$:$

mijn zoon en dochter blijven verbazen
    de tafel moest nog afgeruimd en ik mag het niet doen
    ze zijn beiden de tafel aan het afruimen en borden en bestek in het afwasmachine aan het zetten

zoon werd zelfs even boos toen ik zei dat ik het wel in de vaatwasser zou zetten

wie knijpt me even in mijn arm of ik niet droom

:$:$:$:$:$

Deel Deze Pagina