Even een snel berichtje van mij, we hebben nog geen uitslagen van Finn, morgen weer bellen want zijn hele rug zit nu ook onder. MAAR we kregen het weekend ook heel leuk nieuws: Ik word tante! Mijn zusje is 11 weken zwanger (is nog niet bekend dus niets op de hyves of facebook aub) Natjes feli met weer een jongen!! Rest vergeten, tot snel met positief nieuws van Finn hoop ik.
@ Lautje, gets wat is dat nou weer dan? Morgen idd maar ff bellen, ik hoop dat ze jullie meer duidelijkheid kunnen geven. Dikke knuffel voor jou! Maar ook een hele blije knuffel tegelijkertijd (of achter elkaar ) voor jou! Wat leuk dat je zusje zwanger is! @ Zuurtje, lekker van genieten dat de kids voor je opruimen! is zeker niet altijd zo dus genieten maar @ Kling, heerlijk lovelyweekend dus, lekker van blijven genieten en we spreken je morgen of zo vast wel weer! @ Elke, tssss ben ik er ben jij er het hele weekend niet @ Rem, verjaardag en nog inkopen gedaan, in de trant van NHNK. Voel je al wel iets van verandering of nog steeds echt stil? Hoe gaat het nu met Nikki? Nog ziek geweest? En met jou? Is het fijn om te weten dat het eind in zicht is, dat je bijna jullie nieuwe wondertje in je armen mag gaan houden, geeft die gedachten beetje verlichting? @ Milk, lekker aan het dansen geweest leuk! Jij bent ook echt nog zo lekker actief, leuk hoor! Binnenkort weer nieuwe buikfoto? @ Ppver, allereerst dikke smak voor jou dat IUI nu echt gaat beginnen, een stap moeten zetten die je had gehoopt nooit nodig te hebben. Dat is gewoon klote! Ik hoop dat deze zware stap gaat zorgen voor een wondertje in jouw buik! @ Cin, joehoe eerste 2 lagen zitten erop. Oh zo'n eerste is erg dan he, allemaal strepen en ongelijke plekken dan hoop je echt dat het ooit nog goed gaat komen
Cin, wat voor auto zoek je? Wij hebben onze Yaris in de verkoop staan. (uit 2005, 75000 op de teller, airco, navigatie, enz) Leo: dat is een aardige schadevergoeding. Best fijn, alhoewel die pijn niet fijn is natuurlijk! Gaan ze nog iets doen aan dat scheurtje? Amberliek: wat bizar dat iemand dat allemaal uit een foto kan halen zeg! Ben benieuwd of ze later het podium opkruipt Ga je op de NOD-lijst eigenlijk? Leo: jij ook? Wij hebben gisteren een wereldreis gemaakt per trein (2,5 uur onderweg geweest naar Helmond). De terugweg hebben we in onze nieuwe auto gedaan Leuke snufjes heeft dat ding, zo gaat ie vanzelf open als je dichtbij genoeg bent vanwege een smartkey. En als je voor het stoplicht staat te wachten slaat de moter af - en als je dan de koppeling intrapt start ie weer. Nu zit ik te wachten op de nieuwe matrassen en hoofdkussens (jeeeejjjj EINDELIJK!). Klingel: huilen bij intocht? Vanwege daar kinderwens begonnen en nu met intocht een enige-echte-eigen Florine? SMAK voor iedereen!
goede morgen! Fem, leuk nieuwe auto gekocht! Wat voor auto? Zo te horen in ieder geval een luxe bah ik ben snotverkouden wakker geworden, bleh!
Herkenbaar!!!! Ik huil sinds Siem ieder jaar bij de intocht. Geen directe aanleiding volgens mij, maar gewoon jeugdsentiment. Ik ben echt een emo-wrak sinds ik mama ben hoor. Ik huil al bij een liedje van Mega-Mindy of K3... @Rem: ik denk ook speciaal aan jou vandaag weer... Zet 'em op meissie!
Snotverkouden ja? Ik hoop dat je het sneller verwerkt dan ik, want ik ben nou al weet ik niet hoe lang verkouden. De auto: zit een beetje een verhaal achter, maar komt van familie af omdat zijn vrouw is overleden (borstkanker) een paar maanden terug. Ik zou 'm denk ik niet zelf uitgekozen hebben, maar het is een goed ding! En wij konden 'm als een goeie deal overnemen en daar zijn we ook zeer dankbaar voor. Toyota Urban Cruiser. (schiet eens op met die matrassen! Ik wil naar kantoor!)
thanx voor de knuf hier staat deze namiddag de diepvriezer op het programma (leeghalen, schoonmaken en kijken wat er nog in zit en terug inruimen) en dan om 16.30u naar de fa (hoelang dat duurt geen idee, hangt er vanaf hoeveel tijd hij achterloopt maar ik wacht heel graag omdat ik weet dat hij tijd neemt voor zijn patiënten) fem klinkt idd als een luxe auto fijn als ie in de familie blijft juud hoe voel je je vandaag, heb je een iets betere of een slechte dag mensen die matrassen moeten leveren schiet eens op fem wil naar kantoor nog eventjes en ik kan de kids weer gaan halen om thuis te komen eten
Haha.. ja, nu kon ik nog mooi zelf nog uitzoeken en beslissen wat we gingen kopen haha... is dat heeel erg??! Gistermiddag verjaardag van nikki's nichtje was gezellig! Alleen had nikki iets te veel chipjes gehad (krijgt ze normaal eigenlijk haast nooit). Dus t arme kind had er 's avonds gewoon een zere buik van.. (slechte papa en mama..) Nee, voel weinig. Af en toe harde buiken enzo. Maarja, ook dat is niet zo gek bij 41 weken. Toch?! Met Nikki gaat t erg goed. Ze is ongelooflijk verkouden en krijgt tandjes door, maar wonder boven wonder slaapt ze super! (afgelopen nachten gewoon maar 1 keer of niet wakker geweest, wat een luxe joh!) Nouja, vind het (buiten bekken en zuurbranden om) nog goed vol te houden zo hoor! Beeb zit prima. Maar weet gewoon dat t verstandiger is om morgen in te gaan leiden, het is goed geweest zo....... Hoe is het met jou? En je meisje??
@Zuur: helaas slechte dag... Maar komt ook door gisteren, want Siem had hetzelfde als Nikki gisteren, ook op verjaardag nichtje, alleen Siem is er bij gaan overgeven. Later Juudman ook (ws allebei iets verkeerds gegeten). Ik heb dus weer gezorgd en gesloofd (mannen doen echt niets meer als ze zich niet lekker voelen...) en vandaag leeg en op en sip.... Jij straks succes bij FA! @Rem: Nikki nu dus weer fit? Siem iig wel. REMBEEB: duiken! Naar beneden! In het diepe (of liever gezegd eruit) want we willen je zien! @Matrassen: zijn jullie er al?
matrassen zijn er En ik zit inmiddels op kantoor. Ook leuk aan nieuwe auto: hij heeft eindelijk die 6e versnelling waar ik al jaren naar verlang Knuf voor juudje....ik vind het niet leuk voor je dat je je zo kut voelt meis
hele dikke knuf juud hier blijft mannetje doordoen als hij ziek is, hij blijft enkel in bed liggen als hij niet rechtkan en duizel wordt/is dochter heeft besloten dat ze vandaag een hele dag naar school wilt gaan kunnen we rustig met de diepvries aan de slag zonder dat ze aan mijn broek komt hangen om te fletsen (want daar kent ze alles van)
Laat ik er overigens bij zeggen dat Juudman in fitte doen een fantastische vent is die zijn (huishoudelijke en opvoed-) verantwoordelijkheid neemt hoor. Hij is alleen heel slecht in ziek zijn..... En dan heeft hij aan mij een (te) goeie...
suc6 bij de FA vanmiddag, zuurtje! Cin: welke auto's moeten jullie uit kiezen? Fem: welke auto is het geworden? 6e versnelling klinkt erg goed (in tegenstelling tot een yaris in de 5e versnelling, als je begrijpt wat ik bedoel). Wij zijn sinds gister uit de namen! Meisje stond al tijdje vast. Jongen waren we nog niet tevreden over, al was er eerder al een beetje overeenstemming, maar we hadden die naam weer gedumpt. En nu wordt het toch die eerste naam, it kind of grows on you (or him, beter gezegd).
@ Juud: nikki had gisteravond al beetje overgegeven/terug gegeven van de chips.. t Arme kind.. Siem dus ook al?! zielig he.. en dan te weten dat t eigenlijk m'n eigen schuld is.. (tenminste, zo voelt t wel..) Nikki heeft ook geen last meer. Gelukkig Siem ook niet! Dank je voor alle lieve wensen en gedachtes enzo! Hoop zelf ook dat beeb vandaag nog komt, maar heb er eigenlijk een hardh hoofd in... Dikke knuff voor jou igg! @ milk: oeh, jeuj! een zorg minder hihi... Fijn he, als het dan eenmaal zover is dat je beiden tevreden bent over namen?! Hoe gaat t verder met jou?? @ zuurtje: oh, heerlijk! Dochterlief hele dag naar school! WOUW! Dat moet voor jou ook wel dubbel voelen, of niet?! Wat is fletsen?! Succes bij FA! @ Fem: oeeeeh, nieuwe auto!!! JEUJ!!! En nieuwe matrassen, toe maar Nouja, jullie kunnen iig de komende tijd dus lekker slapen en scheuren! hihi... Hoest met nikita?? Werkze! Smak!