*breekt in* Lieve Rem... Volgens mij is morgen de grote dag! Wil je even heeeeeeeeeeeeeeel veel succes en hopelijk ook plezier toewensen!!!! En wie weet hoef je niet tot morgen te wachten... Hoeveel beebs worden er niet vlak voor de inleiding geboren!? Ik hoop in ieder geval dat je een goede bevalling hebt en daarna heerlijk kan genieten van jullie wonder!!! Liefs! *Breekt uit*
@Remmie: denk aan je, morgen de grote dag! Hele dikke knufkus! @Bow: ik duimmmmmmmmmm voor echo! @klingel: piessssssssssssssssssssssssssssss! Prachtig gedicht hoor! @Leonie: piesssssssssssssssssss! Hele pagina vol! Ik heb je gemist! Hyves vriendje mag zeker! Heb er alleen geen foto's opstaan. Mijn moeder daarentegen houdt het keurig bij . Je kunt via mij wel bij haar kijken dacht ik, en misschien zo ook wel, dat weten anderen hier vast wel want die hebben de blog ook steeds bijgehouden. @Ppver: oh ja, deze naamswisseling is nog van "mijn tijd", heb er alleen nooit aan kunnen wennen. Hoe dan ook: heel veel succes met de IUI poging! @Rem en Juud: bedankt voor busmeidenupdate! @Juud: veel sterkte, ik hoop dat je hier goed en snel doorheen komt! @Small: haaizwaai! daar ben ik alweer! Nog maar 3 maanden tot kleuterschool, wat spannend! @Milk: leuk, dat je namen nu "definitief" hebt bedacht! @euhhhhhhhhhh....... smakkkkkk voor allen!
@ Milk, oh leuk dat jullie de namen nu definitief hebben! Ben heel benieuwd! Maar we wachten nog wel ff hoor @ Rem, heel veel succes vannacht maar denk toch eerder morgen. Hoop dat je snel op een zo min mogelijk pijnlijke manier jullie zoontje of dochtertje in je armen mag sluiten. Mocht er morgen remnieuws komen wil iemand mij dan op de hoogte houden? Ik moet morgen werken en ook oudergesprekken dus weinig tijd voor zwp. ppver, kan me de gezonde spanning wel voorstellen hoor bij op drempel staan en 1 voet al zwevend erboven naar mmm. veel succes met uitgangsecho! Elke, yeah! daar ben je ook weer! Ik heb jou heel zeker ook gemist en vind het heerlijk om nu (weer) van je te lezen. vandaag gewerkt? Juud, neem de tijd en afstand die je nodig hebt. Wij zijn er voor je en wachten rustig op je. Cin, niet te druk jij he zwangere doos! Bow, jij bijna echo! Joehoe en spannend! Wanneer willen jullie het de buitenwereld gaan vertellen? Small, fijn dat je nu in iets wat rustiger vaarwater terecht bent gekomen met kids. Marije dus echt klaar voor school, dat hoor je wel vaker. Maar probeer aankomende 3 maandjes ook nog lekker van haar te genieten, zul je zeker gaan missen als ze op school zit. Al is het ook leuk om dan alleen tijd en alle aandacht te hebben voor Lonneke
Elke, ja idd via je moeder kan ik foto's natuurlijk wel zien. heb vorig jaar ook steeds gelezen. Tjee vorig jaar alweer
Ik wou schrijven dat ik ook wou inbreken maar ik hoef niet meer in te breken werd me laatst verteld dus dat doe ik dan ook niet meer. Remmar: morgen de grote dag. Ik hoop dat het een goede inleiding wordt en je heel snel de kleine spruit in je armen hebt liggen. Succes en je kan het. P.S wordt zeker een meid en geboren om 14.55 uur. *duikt snel haar bed weer in* snif en snotter.
Nynke, idd inbreken is nergens voor nodig, geeft ook steeds zo'n zooi Veel beterschap voor jou! Zuurtje, hoe was het vandaag bij fa? Nai, hoe gaat het met jou? En met je moeder? Bus, waar ben je gebleven?
ik dacht dat ik berichtje al had geplaatst maar zie het nergens terug zal even een kopietje plaatsen met 2u vertraging kon ik eindelijk bij de fa binnen echo genomen en bms was weer dik maar fa zag nog een kleine follikel (of ei was gesprongen ofwel nog niet) als temp tegen donderdag niet hoog is moet ik bloed prikken en moet ik dan ook naar fa bellen over hoe verder dan als temp wel hoog is dan mag ik weer bollen nemen maar dan 3 per dag ipv 2 is het deze ronde niet raak moet ik weer aan de clomid samen met de andere medicatie die ik nu al neem alsook weer aan de bollen dit gaan we dan een half jaar proberen dat was de update van mijn kant
remsel: morgen D-day... lang gewacht en dan eindelijk gekregen of zoiets... Hoop dat alles voorspoedig verloopt! ( en stiekem hoop ik dat jouw buikbeeb net zo eigenwijs is als Puk en alsnog vanavond/vannacht besluit gewoon thuis te komen)
@remmar ik zal aan je denken morgen.. @milk leuk dat jullie nu de definitieve namen hebben. @elke > maakt niet uit dat je niet aan de naam ppver kan wennen. er zijn er soms meer die er last van hebben.... > leuk dat je weer wat vaker langs probeert te komen. @zuurtje ik hoop voor je dat het deze ronde raak is. wel een spannende ronde voor jullie. wat is je gevoel erbij dat je als het nu niet lukt dat je straks een half jaar weer aan de clomid en andere medicatie mag..
JAWEL HIJ IS ER!!!!!!! Om 23.50 uur is Boaz Jamie geboren! 4319 gram en helemaal gezond. Een hele trotse Remmar!! Vanmiddag werd ze gebeld uit het ziekenhuis of ze vandaag/gisteren al kon komen en rond 16.00 uur is ze ingeleid. Ik vond het heel moeilijk mijn mondje te houden als trotse bustante maar er maar gezegd Remmar heeft weer bewezen een taaie te zijn. Meis, ben zoooo trots op je! Boaz lag al lekker aan de borst net en is een snoepie zoals Remmar zegt. Liece Remmar, van harte gefeliciteerd!!!!
goedemorgen lautje jij stiekemerd, dat je zo hebt kunnen zwijgen REM GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON clomid en goed gevoel: ik wil na een jaar toch weer proberen, nu ook omdat ik de andere medicatie erbij heb en het toch anders is aan de andere kant als het nu na dat halve jaar niet is gelukt weet ik dat deze fa er niet verdr op zal aandringen om het toch maar verder te nemen dan zullen er andere stappen ondernomen worden inieder geval ga ik na deze ronde als het niet lukt ook weer aan de clomid en vanaf donderdag weer ww doen zodat gewicht nog wat mindert en dan zullen we zien wat het komende half jaar ons brengt: vreugde of toch verdriet omdat het niet gelukt is we zullen zien
Lieve Rem, gefeliciteerd met jullie zoon Boaz. Wat een geweldige naam en wat een goede bevalling als ik het zo lees. Nu lekker genieten met zijn 4-en!!
Dat zou SUPER zijn lieve Smallie thnx! En het lijkt me heeeeel spannend om je kleine meisje naar de kleuterschool te zien gaan...maar ook wel erg leuk
Nou Kling: die BRULLLLL heeft het weer gedaan hoor!! Lieve Remmie! Ook hier: gefeliciteerd met remmiebeeb (mag naam bekend worden??) (edit: JA dus...want ik lees nu net pas de berichtjes van de andere busmeiden BOAZ! Welkom jongen!) Toch nog vannacht gekomen!!! GEFELICITEERD!! (edit 2: Wat een mooie score qua inleidtijd (is dat een woord?) 8 uur totaal!) WHHAAAAA nou heb je er TWEEEEEEE
Lieve Remmie, van harte gefeliciteerd met jullie knul!!!! Super zeg! Ben benieuwd naar je verhaal maar dat komt later wel. Eerst effe bijkomen en genieten!