Juud: neem alle tijd die jij nodig hebt. Jouw plekje blijft wel warm, ook in de winter Zuur: ik vind een half jaar eigenlijk wel lang hoor, als je bekijkt hoe lang jullie het al proberen. maar: als jij je er goed bij voelt, dan moet je dat doen! Heeft de FA niks laten doorschemeren over een test voor het kwakje? Sport: jaja, we zijn geweest gisteren. Hebben ons ingeschreven voor onbeperkt een jaar lang. Ben benieuwd Nieuwe matrassen en kussens: H-E-E-R-L-I-J-K! Leo: lekker aan het kletsen geweest Elke: 20 pagina's doen we al lang niet meer. Nou ja, heeeeeeeel soms, maar meestal zijn we saai hier Hebben jullie het ook zo koud? Ik zag een aanbieding voor een slee....ik dnek dat ik 'm ga halen. Nog even en we hebben sneeuw.
Jeeeeeeeej BOAZ is geboren lieve Remmie en Remmieman, gefeliciteerd met jullie 2e wonder. We wachten met smart op foto's van jullie kanjer. @ Fem, ik probeer ze morgen in te pakken/donderdag te versturen @ Lautje, wat leuk heh, trotse bustante, bedankt dat je het grote nieuws kwam vertellen. @ Rest, jullie zijn lief (echt waar)
Hey meisjes.....wat een prachtig nieuws om de bus bij binnen te stappen. Rem en Remman....van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Boaz!! Hopelijk viel de bevalling een beetje mee. Ben erg benieuwd naar je verhaal....en naar een foto van de kleine man natuurlijk. Geniet lekker van deze tijd met z'n viertjes! Verder niet echt bijgelezen....loop nog een beetje achter met het e.e.a. (dat heb je als je 3 dagen weggaat ). Londen was super...alles verliep heerlijk soepel. De reis ging prima, weer was prachtig, stad is geweldig (maar wel superdruk), veel gezien, dus we hebben het heel gezellig gehad. Thuis ging het helemaal prima, kindjes hadden het erg gezellig met papa. @ all; dikke knuf en tot later!
Heeft iemand Juud trouwens sms gestuurd met Rem nieuws? Ik heb zelf haar nummer niet. Ik ga vandaag maar eens op pad voor behang of verf en rolgordijnen of iets wat er op lijkt Vandaag vrij genomen, Niels naar kdv dus ik kan ongestoord, op zoek
Hey Pip, fijn dat het zo soepel is verlopen allemaal Nu even bijkomen of voel je je juist al uitgerust? Smallie: lief van je dat je dat wilt doen voor mij (nou ja, Nikita eigenlijk )
@remmar ik kwam om je succes te wensen maar de kleine man heeft toch besloten om zelf te komen! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. En leuke naam hoor!
Remmie: GEFELICITEERD met Boaz! Wat leuk zeg, een jongen erbij. Geniet ervan. Je vindt je draai vanzelf, met twee, dat gaat meestal gemakkelijker dan je denkt. Knuff! PPver: bedankt voor je lieve sms. Succes met IUI-ronde! Duik nu weer onder, want gaat echt helemaal niet goed hier..... Kan alleen maar huilen en heb echt enorme koppijn. Juudman vandaag thuis, want kindjes ook en ik kan het niet meer...
Maar even in apart berichtje, want ik ben heel blij voor remmar, maar ik ben even in een jankbui geland. Ik heb het gevoel dat ik nog teveel moet doen in te weinig tijd, kan niet echt mezelf zijn en helpen met voorbereiden van de promotie waar ik morgen paranimf ben. Verder straks vergadering overnemen van mijn baas (moet ik zelf sowieso bijzijn hoor, maar nu dus ook voorzitten), want hij is net voor het eerst opa geworden. En wat denk je.... onze meisjesnaam... *jank*
@remmar proficiat met de geboorte van Boaz. geniet er nu maar van met z'n 4tjes. @pippa fijn dat je er eventjes een weekendje naar londen ben geweest. @milk tjee dat is balen om te horen te krijgen iemand uit je omgeving de naam heeft die je eigenlijk aan je kleintje wilt geven. het lijkt me echt een grote schok waar je niet op had gerekend. ik hoop voor je dat voordat je kleintje geboren wordt toch nog een andere mooie meisjes naam kan vinden. knuf voor joe. @me, vanmorge me eerste uitgangsecho gehad. alles zag er rustig en mooi uit. vanaf vanavond kan ik me gaan prikken. wel spannend om het straks in het echie te gaan spuiten. 29 nov heb ik een nieuwe afspraak bij de gyn. dan hopen we meer op de echo te kunnen zien.
spannend pvv! Veel succes met het zetten van de eerste spuit! Overigens laat ik de naam wel staan denk ik hoor, dit is zo'n contact wat je ook weer verliest (ik ken zijn dochter wel, maar niet heeeel erg goed). Maar leuk is het niet, was net de druppel...
@juud nogmaals een knuf voor joe. wel fijn dat je mannetje vandaag thuis is dan kan hij de zorg voor je kindjes op zich nemen. denk aan je zelf en gooi al pijn en verdriet eruit dat lucht soms op. ik zal aan je denken komende tijd.
Remmar van harte gefeliciteerd met jullie ZOON Boaz!!!!!!!!!! Wat geweldig, een zoon erbij!!! Super gedaan meid en geniet van alles!!! Heeft iemand voor mij nog die link met alle adressen? Liefs
@ppver fijn dat echo mooi was en nu hopen dat 1e iui gelijk raak is!! @Juud knuffel!! @milk ook knuffel voor jou!!
hoeraaa daar is de BOAZ dan wel!!! mooi een dagje eerder, geheel volgens brulbevalbevel ook nog eens in de 8 uur?? gefeliciteerd liefremgezin, GENIET! en ik hoop dat het een beetje OK gaat met remmie zelf ook? KNUFFEL! later meer, nu roze gebakjes serveren aan lieve excollega's