Lieve Remmar en familie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Boaz wat een onwijze mooie naam!!! Geniet lekker van elkaar
Even een update over Remmar: Om 16.00 uur belde ze dat ze onderweg was naar het ziekenhuis rond 16.45 hebben ze de vliezen kunnen breken. Daarna kwamen de weeen langzaam op gang. Het laatste uur heeft ze het flink te verduren gehad, maar toen was daar een prachtige knul! Het gaat goed met beide, Boaz hapt goed aan en Remmar voelt zich goed. Heeft alleen erg veel last van haar bekken. Aan de foto wordt gewerkt en komt zo snel mogelijk. Ze hebben Boaz vanmorgen nog gemeten en hij was 53 cm. Een flinke vent! Ze zijn nu lekker thuis. Wie nog geen adres heeft kan me pb-en. Ik heb de felicitaties overgebracht.
Lieve Rem, Remman en Nikki van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje BOAZ!!!! Wat fijn dat alles goed is gegaan en jullie weer lekker thuis zijn.. GENIET!!!
Lieve Remmie en Remman, van harte gefeliciteerd met jullie Boaz!!!! edit: En grote zus Nikki natuurlijk ook gefeliciteerd met broertje Boaz!
Even snel tussen de oudergesprekken door: Lieve Remmie en Remman gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, Boaz! Lieve Nikki, gefeliciteerd met de geboorte van je broertje! Geniet ze, voortaan als gezinnetje van 4!
Was het maar waar Zuur! We hebben een beetje een brakke nacht gehad. Nikita was gisteren ziek en vannacht besloot ze dat ze wel genoeg geslapen had. Dus het was feest om 3 uur Hele verhalen heeft ze gehouden.... Na een papfles toch maar weer gaan slapen. Tot 10 uur!
is ze nu beter of nog steeds ziek hopelijk is komende nacht beter zodat jullie allemaal voldoende slaap krijgen
Na het uitslapen was ze wel vrolijk, vol praatjes en geen koorts meer. Ik heb haar dus ook gewoon naar het KDV gebracht (om 11 uur )
@fem: oeehhh wallen tot de grond dus? Hopelijk dat het je vannacht bespaard blijft! @rem: foto foto foto! @lau: bedankt voor de updates! @zuur: rustig in de bus he! @bow: wil jij niet te snel mijn sms-jes wissen! :x Had jij vandaag geen echo? Hoe laat? Of al geweest? @hier: gaat goed! maandag lekker midweek Texel met mams en kleine man. Lekker uitwaaien en koukleumen! (Natjesman had geen vrije dagen meer...heeft hij even pech ) Heb wel aan hem gedacht hoor... hij mag die hele week beebkaam pimpen Muurtje stucken, behangen, andere muurtjes verven. Plafond meepakken... kozijnen verven... en als ie tijd over heeft mag ie vast naar de Ikea om nieuwe meubels te halen voor kleine mans kamer zodat beebmeubels naar nieuwe kamer kunnen... Best jammer dat ie ook gewoon de hele week moet werken!
@mijzelf: haleluja! Gewoon alweer 18,1 weken! @pip: hoe was Londen eigenlijk? @milla: hoe is het met jou? @ppver: en met jou?
natjes mannetje hele week werken groot gelijk dat je hem laat verven als jij en kleine man er niet zijn meubeltjes halen bij ikea: zou je niet graag mee gaan kijken en kopen of heb je je keuze meegedeeld aan mannetje fem ninita dus gewoon naar kdv, zal waarschijnlijk iets hebben dwarsgezeten wat nu weg is
Haaaaaaai zwaaaaai Ik om 4 uur echo, ben zemelappig!!!!! @natjes, ja stom he! Ik had elke keer mijn smsbox vol, en toen dacht ik he dat gedoe elke keer paar smssen wissen, ik wis alles behalve die van jou maar wat doe ik, ik wis juist alleen die, pfffff lekker handig he Ach had vanmiddag ook pas door dat ik hele dag mijn shirt al binnestebuiten aan had Verder gaat het goed hier hoor Vandaag en morgen en overmorgen stucadoor aan het werk, dus kamer ziet er straks weer strak uit, helaas is het wel weer een hele stofboel door huis omdat gister bowman alle stopcontacten moest maken en sleuven vrezen enz enz. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Gister ik behang geshopt en gevonden! Zou vandaag spullen op kunnne halen maar nog geen belletje gehad dus zal morgen wel worden. Even rolletje mee naar huis om te kijken of het daar nog net zo mooi is En ook nog heuuule mooie vlinderjaloezien gezien, maar o o o wat zijn die duuuuuuuuuuuuuuuuuur Daar moet ik nog nachtje over slapen. Maar ergens weet ik het ook al wel Nou ik ben weg, jullie horen straks van mij!
Zooo ben ik weer Geweldig zeg om te zien weer! Helemaal blij, zag er allemaal goed uit. Hartje klopt, het is er 1. En superbeweeglijk, was zooo leuk om te zien, zat echt disco te dansen in mijn buik hahaha echt geweldig. Jammer dat we geen bewegende beelden hebben Uitgerekende datum 12-6-2011 dan ben ik iets verder dan ik zelf dacht. *Opgeluchtzucht*
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 110319 Mama's Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Tygo °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 Klingel: Florine °21-10-2010 Remmar: Boaz ° 22-11-2010 15 meisjes 6 jongens Preggers 28-12-2010 MilkHd ? 07-01-2011 Survivor J 09-03-2011 Cin J 26-04-2011 Natjes J 29-04-2011 Pippa ? 12-06-2011 Bowen ? 0 meisjes 3 jongens 3 onbekend NOD ??: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje,07/'08 ) ??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ??: Milla (beeb 1) 3 waarvan 3 MMM Afspraken 26-11: Milk controle vk 01-12: Milk verlof! 02-12: Milk intake kraamzorg 07-12: Natjes 20w echo 07-12: Milk controle vk 16-12: Niels CB + prikjes Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dit wel de laatste bus was, wil iedereen effe checken?