En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Bow; wat fijn meis....heerlijk opgelucht dus! Gefeli met je mooie echo!

Natjes; lekker midweekje weg....ga lekker genieten! En ondertussen gaat beebkamer vanzelf :D.....goed gedaan!
    Londen was super....we hebben genoten van iedere minuut :).

Fem; hopelijk vannacht een betere nacht!

Lau; wat een onzekerheid zeg....arme kleine Finn. Nog steeds geen uitslag zeker?

Rem; lekker aan het genieten van al je rijkdom? :D

Hier ongeloveloos druk....we hebben best wat bestellingen lopen, die allemaal deze week binnen komen dus ook afgeleverd moeten worden....heerlijk natuurlijk! Vandaag ook weer veel nieuwe accessoires besteld, want door de uitverkoop zien we behoorlijke gaten in de winkel verschijnen....zo leuk om te doen!
    Verder komt er van alle veranderplannen in huis dus nog niet veel terecht....later hoop ik.
    Er moeten ook nog surprises gemaakt worden....oudste zoon heeft er zelfs 3, dus een beetje bijspringen is wel nodig.

Tot later!

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jeeej bow! Wat fijn van goeie echo :D
    Een tweeling verwacht je dus :p Sterrenbeeld bedoel ik dan hoor :D Tweelingen zijn leuk hoor, ben ik zelf ook :p

Pippa: lekker dat de winkel zo goed gaat! Het zijn nu niet de allermakkelijkste tijden voor ondernemers, maar zo te horen gaat het jullie goed af :D

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hoihoi!

Hier ook weer eens, brak en zonder stem. Helemaal hees van al het gepraat op school en lange dagen maar oudergesprekken zijn nu geweest dus kan een dikke vette streep doorheen :D
    Moet wel zeggen dat het altijd zeer waardevol is voor ouders maar ook voor de leerkracht, je krijgt nog beter zicht op het kind.

Ik heb even vluchtig bijgelezen en zag dat Rem (die stiekemerd :D) eerder is ingeleidt dan dat wij dachten. Super dat het zoals het nu lijkt een vlotte bevalling is geweest en dat ze nu lekker weer thuis. Hopelijk kunnen we Boaz snel op foto bewonderen.
    Verder las ik dat Bow een goed echo heeft gehad en zelfs iets verder is dan gedacht, ik ben helemaal blij voor jullie!
    Dat Nikita 's nachts heeft lopen feesten. oké over 16 jaar kunnen we het verwachten maar nu liever nog niet hoor ;)
    Fijn dat het na KDV wel beter ging.
    Dat milk echt even flink heeft moeten zuchten toen ze haar meisjesnaam hoorde bij iemand anders kind. Ik zou ook gewoon nog kiezen hoor, is niet dichtbij genoeg om naam voor aan te passen. Knuff voor drukte die je voelt, hoop dat je het over ruim 1 week wel los kunt laten,dikke knuffel voor jou!
    Ook las ik dat Pip terug is van een geslaagde minivakantie naar London en dat Natjes bijna uit gaat waaien op Texel, dat Zuurtje tevreden is met uitkomst van fa en weer aan ww gaat beginnen. Hopelijk levert het jullie snel jullie 3e wondertje op.
    Ik zag Tisch ff voor bij glippen, jammer dat ik er niet was anders had ik je aan je haren terug in de bus getrokken. We missen je hier! :D
    Ik zag heel snel Milla, ook dikke kus voor jou. Lief dat je toch nog mee blijft lezen op dagen dat het in ieder geval spannend is.
    En tja, wat/wie zag ik nog meer?
    Oh ja Klingel die lekker roze gebakjes aan het eten was met kraamvisite. Ik vraag me af hoe het nu met je gaat en wanneer je gesprek in ziekenhuis hebt.
    Dat Milk nu de eerste is die mag gaan werpen :D
    En dat Juud echt helemaal in de knoop zit, onwijs dikke knuffel voor je! Wat moet dit een moeilijke periode zijn!
    Cin, heb ik niet langs zien komen dus daar kan ik weinig over kwijt :(
    Ik vraag me ineens af of iemand Pix ook op de hoogte heeft gesteld van blije Boaz nieuws? Ik heb helaas geen tel.nr van haar.
    En tja nu ben ik echt leeg en ben eigenlijk nog best tevreden met reactie aangezien het echt vluchtig lezen was.
    En voor diegene die ik ben vergeten een hele dikke smakkus voor jullie, die hebben die andere dan weer niet gehad :D

4. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Foto boaz komt eraan! Ik heb hem net live mogen bewonderen via video en hij is prachtig!!!!!
    Remmar zoekt een mooie foto uit en zet hem in haar album.

Bowen, wat fijn een goede echo!!

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lautje, wat gaaf! Nog geen uitslag van Finn?

6. natjes

natjes Niet meer actief

@bow: gefeliciteerd met de goede echo!

7. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Nope, uiterlijk maandag. Ze bellen maandagochtend tussen 8 en 9. Wij denken maar zo als het heel beroerd was geweest hadden we het vast nu al gehoord. We hopen alleen wel dat ze ontdekt hebben wat het is.
    Het spugen gaat in ieder geval veel beter, lijkt wel of er met de scopie toch een soort obstructie is weggehaald.

ps weet je wat nog beter is, ik ga zaterdag boaz ook knuffelen!!!!

8. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Lau: Wat goed, zaterdag al! Knuffel maar lekker en vergeet grote zus Nikki niet. Ben erg benieuwd wat zij er allemaal van vindt!

@Leo: Letterlijk en figuurlijk uitgeluld dus? ;) Hoor van schoonzusje dat oudergesprekken zware periode is en als ik hoor wat voor uren er bij horen dan geloof ik dat graag.

@Bow: :D Gefeliciteerd met mooie echo!

@Natjes: hoe gaat het met het zoeken naar vervanger? En lekker programma heb je samengesteld voor Natjesman!

@Milk: MP!!! Hoe is het nou met de emo? En was het paranymfen vandaag? Verrot dat iemand je naam ook gekozen heeft, maar: 1. Als diegene niet permanent in je leven is dan is het ook niet erg als je die naam tóch gebruikt en 2. Je krijgt een jongen dus wat kan jou die meisjesnaam schelen ;)

@zuur: Nóg eens 6 maanden aan de clomid en de bollen? Ik weet niet waar je het geduld vandaan haalt maar ik had die fa gezegd dat ie de pot op kon me't z'n nog een half jaar proberen. Maar ja, dan moet zoetje ook nog mee willen werken natuurlijk.

@Pippa: Smak op drukte (en surprisehulp geven, arme jij!!!) en omdat Kling druk is met anderen dingen: NIET VALLEN!

@Fem: Hoe is het nou met Nikita? En met de papa en mama die niet geslapen hebben?

Ik vergeet vast weer vanalles, sorry!!

Hier vandaag naar de vroedvrouw geweest weer. Simpele suikertest gehad en geprikt op ijzer, morgen de uitslag.
    Verder weer naar het hartje mogen luisteren, dat blijft toch iets magisch, ik moet daar meer van janken dan van een echo...

Knuf voor iedereen!!!

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lautje, ik is jaloersssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!! Dat je Boaz al gaat zien! Echt heel gaaf!

en ik ben idd zoals jullie ook wel geneigd om te denken, nog geen uitslag dan zal het niet al te ernstigs zijn. wel hopen dat ze hebben kunnen ontdekken wat het is

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Cin, ik vond het horen van het hartje ook altijd zo emotioneel, zo'n binnenkomend geluid :D Moest ook altijd ff slikken

11. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Cin, goeso weer goede check gehad!

Voor zover ik weet vind Nikki het helemaal leuk, ze geeft hem kusjes en neemt wees ze hem vol trots aan toen we live contact hadden ze zegt zelfs zijn naam al (of iets wat daar op lijkt hahah) Ze wijst zijn haartjes aan en neus. Volgens mij is ze een hele trotse zus!

Zo, ik ga lekker in een warm bad en dan lekker slapen!

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Bow wat super!! Gefeli met de goede echo!
    Lautje spannend dus nog maar wat je zegt....als het heel slecht evoor zou staan hadden ze vast al gebeld. Super dat het met spugen beter gaat!!!!!!!!!! Dat is fantastisch nieuws! :) En zaterdag al Boaz knuffelen, heeeeerrrlijk!!!!

Ben gesloopt, toch heftig zo'n ziekenhuis-dag. Alles is goed gegaan, keelamandelen en neusamandel zijn verwijderd. Hij heeft behoorlijk geschreeuwd en hield dat het langste vol van alle kids haha.
    Is nu achter de rug, heel fijn.

Ik ga dr zo in.

Fijne avond meiden!

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heey meiden!

Ik hier ff vanuit kraambed :D

Allemaal bedankt voor de lieve felicitaties!!! :)
    (en lau natuurlijk super bedankt voor al het doorgeven).

Hier alles oke. :)
    Zkh belde maandagmiddag of ik niet een dagje eerder wilde komen, dus hals over kop alle spullen gepakt, nikki opgehaald door oma en op naar het zkh. Ondertussen lau ff gebeld om te zeggen dat t nu toch echt allemaal ging gebeuren.. :) SPANNEND!

Na het breken van de vliezen (iets voor half 5), wat gelukkig kon (1 cm ontsluiting), iets harde buiken gevoel enzo. Daarna aan infuus gegaan en werd meds om de 20 min. opgehoogd. Begin was erg goed te doen (cm per uur, dus netjes)...
    Daarna rond 22.30 in uur tijd van 6 cm naar volledige ontsluiting gegaan: loodzware weeeen, veel achter elkaar in buik, benen en rug. Maw: niet leuk meer!!! pffff...
    En ineens waren ze daar: de persweeen, een beetje (erg) onverwacht.... Overviel me dan ook ontzettend!
    Na 3 min. persen werd onze mooi, lieve, kleine (nouja, klein!? ;)) Boaz geboren! :) Wat een plaatje weer zeg! *trots*

Foto's staan in album!

Dikke smak!

14. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Remmie hij is prachtig!!!
    En wat een verschil met Nikki, of denk ik dat alleen maar?

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Haaaai lieve Rem

Wat een geweldig mooie vent!!! En een echte vent ook zeg, heeeerlijk!! Maar bevalling was dus wel weer heftig, beetje zelfde als met Nikki dus? Op het laatst ook zo heftig.
    Maar alle reden om trots te zijn, op je geweldige zoon maar ook op jezelf! Toppertje! Smak!

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Remmie hij is MOOIII!!
    Wanneer jij er aan toe bent lijkt mij een skype-sessie ook wel leuk :D Wat leuk te horen hoe trots Nikki is :D

Lau: wat fijn dat het spugen minder is...hopelijk is het een trend die zich voortzet. Ik duim voor maandag goed nieuws!

Cin: je hebt het treintje weer gehoord :) Wat fijn dat wij leven in de tijd van deze technieken he...ik kan me nauwelijks voorstellen dat je tijdens een zwangerschap totaaaaaal geen echo's krijgt (en volgens mij ook geen hartje luisteren..) Ik weet dat mijn ouders in ieder geval niks wisten.

17. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Rem wat fijn dat alles zo goed gegaan is meid!
    alleen ik kan Boaz niet zien :(.....waarschijnlijk omdat we geen vriendjes zijn maar ik geloof het zo maar als ik de reactie's hier lees dat het een pracht van een knul is :) ;)

genietse van je mooie gezinnetje meis!!

Alice fijn dat het allemaal goed gegaan is nu lekker opknappen die kleine man ;)

Verder niet terug gelezen! SORRY!
    dikke knuff voor iedereen!

zwaai zwaai

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh wauwer de wauw Rem! Echt een knap mannetje! :)

En pfff dus toch weer echt een hele snelle bevalling met wel echt flink pijn en gevoel wat even overviel.
    Maar wat ben je toch een kanjer dat je het hem allemaal weer geflikt hebt!

En nu lekker genieten van je kraamtijd met je kanjers :D

19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
  20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *klingel de klingel Nynke komt de bus binnen.:D*

Wat een mooi kereltje Remmar. Echt een gezonde hollandse knul zo op de foto te zien.;)

Ik gok op een meisje Bow.:D Mooie duidelijk echo hoor. Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina