En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zwaait even naar iedereen en is weer weg

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so dolle boel hier seg!!!

:D

marsepeinsmak en haardfrummel!

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Rem ,leuk weer wat van je te horen! geweldig dat Boaz het zo goed doet! En hoeft nikki het nu dat ze grote zus is?

Bow, wat was de reactie op het eendje-shirt? Ik vind het echt een leuk idee van vertellen met eendtje hihi.

Kling, ja dolle boel hier maar seg vertel jij ook eens wat meer hier!

Milk, beeb ligt dus al lekker vast, klaar voor vertrek naar de buitenwereld :D Loopt hij/zij nu eigenlijk ook nog wat voor qua groei of is dat helemaal bijgetrokken zeg maar?

Lautje, succes morgen met belletje ziekenhuis. Ondanks gister kraambezoek bij Rem, toch vast veel in je hoofd gespookt. Knuff!

Zuurtje, zwaai terug!

Vanmiddag op mijn vader's werk met 30 kinderen aan het knutselen geweest voor sinterklaas. Lekker druk maar leuk en kinderen hebben weer mooie kunstwerken gemaakt.
    Morgen lekker dagje vrij (op avond na dan vergadering). Ik zou overdag ook even op werk langs gaan maar ivm slecht weersvoorspellingen heb ik dat afgezegd, ga dan niet fietsen met kleine meisje maar lekker binnen zitten.

4. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Boaz is lief, poepig, schattig, mooi en ontzettend knuffelbaar!! Wilde hem zo mee naar huis nemen....
    Zo fijn om Remmar ook ff te knuffelen, meis wat doe je het goed!
    En wees maar trots op remmar-man, heb je een goede aan, maar dat wist je al. Hoe vond je zijn sint-keuze?

Bowen, hoe was eendjes reactie? Ben heel benieuwd wat ze vonden. Wat grappig dat je nu met mn zusje een maand deelt!

Voor de rest... vanmiddag toch maar weer met Finn op de huisartsenpost geweest want helemaal vlekkerige huid. Conclusie, geen idee, maar we hadden ook geen zin om naar het ziekenhuis door te gaan, de goede artsen zijn er toch niet op zondag. We wilden alleen wel zeker weten dat we er goed aan deden om nog een dag te wachten, zo beroerd ziet zijn huidje eruit. Morgenochtend of weer naar de dermatoloog/kinderarts of foto's doormailen, maar eigenlijk vinden wij beide dat er nu wat moet gebeuren zo beroerd zit hij eruit, bovendien al 6 weken af en aan koorts en mak schaapje, ontzettend jengelig en niet slapen. Ons geduld is op (en onze energie ook) Dus heb maar medelijden met de dermatoloog morgen. Hij krijgt de volle laag over die actie van vrijdag, de traagheid van de onderzoeken en we eisen actie! (arme man...)
    Ik laat het jullie morgen weten.

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lautje, goed dat jullie naa hapost zijn gegaan, krijg je toch wat bevestiging dat jullie het goed doen.
    Maar wat zou het nou zijn? Idd morgen die dermatoloog maar eens flink aan de tand zitten over afgelopen vrijdag en wat ze nu willen gaan doen.
    Ik vind het klote voor jullie, wat een zorgen!
    Onwijs dikke mega pletknuffel!

Ik ga slapen lieve dames, voor iedereen droom fijn!

6. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Haai liefjes, kom me even melden na zwaar vermoeiend weekend met schoonfamilie. Had beter in bed kunnen blijven liggen maar dat doe ik dan toch ook weer niet...

Net even alles teruggelezen en voor iedereen een dikke smak! Reactie bewaar ik even voor later deze week als ik weer wakker ben ;)

@Lau: Je zal inmiddels al wel gebeld hebben (of nog aan het schelden zijn) maar WAT EEN EIKELS! Wat is dat voor gezeik zeg 'we weten het wel maar we zeggen lekker niks en oh ja prettig weekend'.

@ego: zie net enorme blauwe plek op arm van bloedprikken afgelopen woensdag en ik heb net vandaag een trui met korte mouwen aan. Lekker handig!!!

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ieks! Nog maar 100 dagen!

@Milk: Suikertest is standaard (of dat is wat ze mij wijs gemaakt hebben ;)) en vk stelde voor om dan direct maar even op ijzer te prikken.

8. natjes

natjes Niet meer actief

goedemorgen meiden!

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    goede morgen maar weer!

10. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    We worden om 14.00 uur verwacht in het academisch ziekenhuis. Heb de afspraak afgedwongen, want ze weten nog niet wat het is. Alle aangevraagde mogelijke diagnoses zijn onderzocht en die zijn het niet. Van de week gaan een aantal dermatologen zelf achter de microscoop plats nemen. De afspraak heb ik afgedwongen omdat Finn inmiddels al ruim een week bijna niet slaapt en eet en steeds huilt alsof hij pijn heeft.
    Wij zijn er klaar mee en gaan vanmiddag niet eerder weg tot we het idee hebben dat ze er alles aan doen wat ze kunnen. Desnoods nemen ze hem maar op ter observatie.
    Jullie horen het!

11. natjes

natjes Niet meer actief

Aaahhh gossie arme Finn! Sterkte en succes vandaag Lau!

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
  13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Lau heel veel succes vanmiddag. Goed dat je de afspraak hebt afgedwongen!

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lau heel veel succes vanmiddag! Goed dat je afspraak hebt afgedwongen, kan zo echt niet langer!

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @lautje heel veel succes straks!

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemiddag!

@ lau: dikke knuff meid!! En nogmaals succes vanmiddag..
    Laat je niet op je kop zitten meid!

17. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Lau: onwijs veel suc6 vanmiddag meis!! geef ze maar van jetje daar!! dikke knuff!

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    ik kwam ff kijken voor Lautje/Finn nieuws maar is er dus nog niet :(

Vanmiddag creabea bezig geweest met surpise, heb stoom-/pakjesboot gemaakt. Ben redelijk tevreden hihi

19. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    We zijn erg lang in het ziekenhuis geweest, conclusie ze weten nog niet wat het is. Woensdag buigt een team van dermatologen zich over het biopt en zijn dossier. Ze vonden het volkomen terecht dat we vanmiddag in het ziekenhuis waren gezien de staat van zijn huid. Er is nu weer bloed afgenomen, op zoek naar ontstekingen, auto-immuun ziektes en dergelijke. Woensdag komt er een of andere speciale kinderdermatoloog waarvan ze hopen dat hij uitsluitsel kan geven. Voor nu kalmerende druppels waarvan hij in ieder geval beter van moet slapen want zijn reserves raken op. Ook een gel voor zijn huid die pijnstillend moet werken. Vrijdag horen we meer.
    Nu bad, bed want uitgeput....

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Tjee Lau het is toch ook wel wat dat ze er maar niet achter komen wat het is terwijl Finn er zoveel last van heeft. :(
    Echt heel vervelend, en dat is zacht uitgedrukt.
    Ik kan me voorstellen dat zijn reserves op aan het gaan zijn maar die van jullie ook. Zo uitputtend als je geen echte nachtrust krijgt.
    Ik hoop dat de gel zijn huid in ieder geval wat rustiger kan maken en dat hij, en jullie, door de druppels wat beter kan gaan slapen.
    Onwijs dikkekusknuffel, hoop dat je daar toch iets aan hebt!

Tjee minee wat een rust hier verder in de bus!
    Waar is iedereen? Ik vind het saai!

Cin, vermoeiend weekend met schoonouders dus gehad maar wel geslaagd?!
    En ik ben benieuwd naar die rea van je op iedereen, je bent zo klaar ;)

Deel Deze Pagina