En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Remmar, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai!

@natjes: wek, texel: BIBBER!
    @milk: hoe bevalt verlof? :D
    @ppv: hoest gegaan, de IUI?
    @fem: ik ga de link van dr phil niet openen, kan ik echt (nog minder dan anders) tegen.. :(
    maar vreselijk zal t zijn, en ik geef jou een knuffel wegens je verdriet erom :(
    KNUF!
    @lau: nog verder nieuws?
    @remmie: hoestie daar?
    @bow: wat lekker, bowman ' moet ' thuis blijven... werken! :D
    schiet t op?
    kerst ga je halen he? :)

@rest: dikke smak!

zag de helft van jullie al onder in t doolhof hangen dus waarom ik nu geen tijd meer heb voor verdere rea lijkt me duidelijk :p

zonet voor t eerst gekolfd, ging super :D mooi man.
    en florine gaat ook als een tit, wat een schatje.

clusterregelding is over, en ze is weer helemaal TE zen en TE relaxt .. bijna eng ;)

nu weer bezoek (= thee taart op de bank, no worries :D) dus ik ga heen in vrede!

SMAK!

2. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Knuff voor PPver en IUI. Spannend!

3. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @Juud: fijn van dat t betere dagen zijn!
    wens je een goed weekend! :)

so en nu appeltaart.

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

De link ging niet direct naar het filmpje hoor (dat zou ik jullie niet aandoen) maar naar mijn reactie daarop.

Fijn dat die mooie florine het zo relax en goed doet :D En jij dus ook! :D Oja, ik ben hoogstwaarschijnlijk tussen kerst en oud&nieuw bij mijn mams...heb je nog een plekje voor kraambezoek of ben je er al wel klaar mee?

Juud: wat heerlijk dat je betere dagen hebt (gehad). Hopelijk zet het zo door! Veel plezier met sinterklaas.

Sinterklaas: wie viert? Wij niet...vanochtend is sinterklaas met 2 pieten op het KDV geweest. Iedereen blij zingen en het HEUL spannend vinden, maar Nikita vond het wel goed zo en is zelf maar aan tafel gaan zitten om een beetje te spelen..aldus de leidsters :D Haha...ik vind dat wel gaaf aan haar. "jullie zoeken het maar uit, IK bepaal zelf wel wat ik doe".

Alice: klote dat het niet B12 blijkt te zijn...wat is nu de volgende stap? Nog meer onderzoeken?

Miranke: jeetjemina wat zit jij in een klote situatie :( Gaat alles goed met je kind en je werk - is het je relatie die niet goed gaat :(
    Hoe leven jullie nu samen dan? Langs elkaar heen? Of wel veel praten?
    Buiten dat: wat een prachtige dochter en wat een heerlijke smeerpoets :D Zo hoort het!!

Lau: hoe gaat het met Finn en zijn huidje? Werken de meds?

Leo: wat een onwijs leuk jasje heeft die kleine (GROTE!) meid aan op de hyvesfoto's...waar heb je die gekocht?? En een mooie meid ook hoor, ze geniet echt van de sneeuw ook he! Leuk!

Bow: hoe is het met het 'eendje' gegaan? En hoe voel je je verder?

Milk: verlof is nog geen rust geloof ik he...werk kan niet zonder je?!

Surv: oei een draaipoging vind ik altijd zo pijnlijk klinken...ik vraag me ook serieus af hoe ze dat doen...hopelijk is het bij jou niet nodig!

Smallie: dank je voor de lapjes! De stommepostbodediemijnhuisnietmeerkonvindenheeft'mweergevonden! BLIJ!

Dikke knuf voor koude Natjes en blije Cin!

ehhmm..nou sorry, dit was het even uit blote hoofd!

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

oja, en ik ben sinds vandaag weer met foliumzuur begonnen, just in case we in januari (hopelijk) goed nieuws krijgen, kan mijn lichaam alvast voorbereiden toch?!

6. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Goedzo Fem! Hopelijk heel goed nieuws in januari!
    Verdere onderzoeken: ik zou worden opgeroepen door een endocrinoloog (iets met hormonen ofzoiets?) maar ik hoor maar niks!! IK ga maandag zelf bellen naar ziekenhuis.
    Draaipoging: tja het gaat precies zoals het klinkt..hoop dat Surv hier nog even komt en er in ieder geval goed over nadenkt óf ze het uberhaupt wel moet laten doen!! (sorry zit diep bij me...)

Brrrr voel me gammel en koudd en hoofdpijn, ga dr vroeg in!
    xxxxx

7. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Natjes: weer blij thuis te zijn dus?

Juud: FIJN! Genieten van sintweekend, gaat je lukken!

Klingel: bevallen? nog even niet hoor ;) Verlof is fijn, heb geen verzoeken meer gehad van werk en vandaag was milkman ook vrij, dus gezellig saampies laatste sintinkopen gedaan en de eerste kleertjes enzo gewassen.
    Kolven: heel gek lijkt me dat, maar fijn dat het goed is gegaan!

Female: haha, ik zie Nikita helemaal voor me, die laat zich niet gekmaken ;) Kan me wel voorstellen dat je dan zelf ook niet aan sint doet, als het haar zo weinig doet.
    Hoera voor foliumzuur, een slimme meis is op haar toekomst voorbereid!

Ben niet meer gebeld door werk en heb ook niet meer naar mijn mail gekeken, goed he! Vandaag lekker in huis bezig geweest: wasjes draaien, cadeautjes inpakken, en nog een volle middag in het centrum rondgelopen samen met milkman. Heerlijk! Heb ook helemaal zin in dit weekend, morgen sint bij mijn en zondag bij zijn ouders. Iedereen koopt voor iedereen cadeautjes, dus wordt groot uitpakfestijn. Benieuwd hoe neefje van 2 het vindt, neefje van 4 zal het wel helemaal super vinden in ieder geval.

Sintsmak voor allemaal! (weet ook niet zeker of ik kan MP-en morgen en overmorgen, dan weten jullie dat vast ;)

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Alice: Endocrinoloog is inderdaad een 'hormonenarts', onwijs interessant vak! Denk dat hij nog wel naar je schildklier enzo zal gaan kijken, ik hoop het!

9. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Even snel, niet bijgelezen, telefoon uit het ziekenhuis gehad:
    Finn heeft een probleem met zijn histiocyten. Oftewel zijn afweer werkt niet goed, bacterien en infecties kunnen niet goed bestreden worden. Histiocyten zijn zoals ze ons uitgelegd hebben (maar misschien kan milk het wel beter?!) een beetje vergelijkbaar aan de witte bloedcellen. Wat het probleem met de histiocyten precies is of beter gezegd waar het door veroorzaakt word en hoe groot het probleem is word uitgezocht door een speciaal soort patholoog anatoom. Woensdag word er een plan van aanpak opgesteld door een speciaal team omdat een probleem met deze histeocyten erg zeldzaam is. Vrijdag krijgen wij het toekomstperspectief en behandelplan te horen. Ze willen nu niet op de zaken vooruitlopen omdat de wijzer zowel gunstig als zeer zeer ongunstig kan uitdraaien. In het gunstigste geval zijn het goedaardige gezwelletjes die door een bacterie word veroorzaakt in het meest ongunstige geval is een behandeling gelijk aan een behandeling voor k.nker nodig. Oorzaken varieren van bacterien, autoimmuunziektes tot tbc. Wij zijn echter enorm positief, misschien heel naïef maar wij denken dat als het een kwaadaardige variant is hij veel zieker geweest zou zijn...
    Even voor mij dus geen buskwaliteittijd.... sorry

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Hoi! Ik leef ook nog hoor ;)

Sint is weer uit de klas, love it!
    Geweldig sinterklaasfeest gehad op school, kindjes helemaal bibbers van spanning en opwinding en lol van handje geven en praten met sinterklaas. En optreden voor sint was helemaal het einde :D
    Maar nu dus in klas de deur uit en op naar kerst :)

Wij morgen bij mijn ouders sinterklaas en zondag hier met schoonmoeder erbij.

Milk, goed zo vandaag niet met werk bezig geweest en lekker klusjes samen gedaan met Milkman.
    Waren jullie nou eigenlijk helemaal uit naam? weet nog wel dat meisjesnaam net was 'gepakt' door iemand van redelijk dichtbij.

Fem, thanx voor compliment over leomeisje! en jasje komt van Prenatal, ik ben er ook nog steeds zo weg van! hihi.

Miranke, tjee heftig hoor dat het nu niet lekker loopt in jullie relatie. Knuff daarvoor! Wel fijn dat werk wel goed gaat en mooi meisje is Sanne!

Kling, ga maar weer lekker thee-en met al die visite! Nog steeds steeds weer leuk?
    En voor het eerst aan de kolf, super! Tepel/speenverwarring kan volgens mij trouwens nu niet echt meer hoor. Je geeft nu echt al wel zo'n tijd bv dat ze de tepel wel herkent hoor :)
    Dus hup elke speen kan erop/erin hoor!

Bow, hmm beetje jammer dat schoonouders in eerste instantie wat lauw reageerde. Daarna gelukkig wel blije reactie!
    Ik wil je ook nog een onwijs dikke knuffel geven dat jij het niet echt aan je ouders kan vertellen maar ik weet zeker dat ze mee kijken en het al heel lang weten, zij het niet als eerste!
    Dikke pletknuff!

Juud, fijn van betere dagen!

Cin, hoe is het met jou? Heb jij trouwens mijn kaart gekregen voor nieuwe huis?
    (aantal die tegelijk zijn verstuurd zijn namelijk niet aangekomen bij andere dinnetjes)

Alice, hmmm wat ongelooflijk balen toch wel dat het niet je B12 was. Dat had wel veel verklaard. Ben benieuwd hoe nu verder.

Lau, hoe gaat het lieverd? En met liefFinn?

Rem, en met jou? en met je nieuwe gezin? Krijgen we snel weer nieuwe Boaz spam?

oh en nu weet ik het niet meer uit mijn hoofdje, kussie!

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Lau, ik ga mee met jullie positief denken! Dikke denkaanjulliekusenknuffel!

12. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Lieve Lautje: yep, daar weet ik wel iets vanaf... Histiocyten zijn de monocyten of macrofagen. Verbaasd me dat ze de oude term gebruiken, maar dat kan ook te maken hebben met het specifieke ziektebeeld (die ik dan weer niet zo goed ken). Het komt er in ieder geval op neer dat deze cellen een rol spelen bij de eerste afweer tegen binnendringers, vooral bacterien. Zijn inderdaad witte bloedcellen. TBC is een gevaar omdat dat virus zich in de macrofaag nestelt, maar vooral van de bacterien zal hij last hebben (TBC komt gelukkig ook niet veel voor). Kut zeg, maar verbaasd me uiteindelijk niets dat het iets immunologisch is, was ik al tijdje bang voor...

Dikke knuf en hou me/ons op de hoogte!

Leo: geweldig zeg, lijkt me heerlijk om met die kleintjes sint te vieren!
    Namen: jaaaa, daar zijn we nu een weekje of twee definitief uit! En het blijven die namen hoor, diegene stond niet dichtbij genoeg.

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    nee, weet idd nog dat naam dichtbij was maar ook weer niet.
    Dochter van directeur die kindje had gekregen of toch zoiets?
    Leuk dat jullie uit de namen zijn!

14. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Milk,dank voor je reactor lieverd! Ze gebruiken Ouse benaming vanwege verdenking histiocitose... Wij dachten zelf ook San immologisch maar hoopte op allergie er worst nu histologisch onderzoek gedaan...wat dat ook betekenen mag. Weet jij in hoeverre die histiocyten gevaarlijk zijn voor beenmerg bot en dergelijke, dat hadden we toch moeten mermen? Is het makkelijk is te doen aan die cellen? Gebruiken ff je prof kennis in je verlof.....

15. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Sorry voor spelfouten maar mijn iPod denkt automatisch en ik krijg t er niet uit.....

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Dacht al wegens histiocytose. Is een teveel aan die cellen, waardoor ze teveel stoffen produceren die normaal infecties bestrijden/andere afweercellen aantrekken. Hierdoor kan er continu een soort onsteking/zwelling zitten, afhankelijk van de plek waar de histiocytose zit. Dit kan dus ook de botten of bijvoorbeeld de lonegn zijn. Ze zagen het nu aan de huiduitslag toch? Denk (HOOP) dan dat het de Langerhanscellen in de huid zijn, volgens mij de minst erge vorm. Maar ze moeten dan wel weefselonderzoek (histologie=weefselleer) doen. De ergste vorm is volgens mij in het beenmerg zelf, waar alle afweercellen aangemaakt worden. Dan heeft het een soort kankervorm (kanker is eigenlijk niet meer dan ongeremde groei van cellen).
    De behandeling ken ik niet, maar heb het even nagezocht: corticosteroiden (ontstekingsremmers) of kankerremmende middelen, afhankelijk van de plek(ken) waar de histiocytose zit. Het kan zelfs spontaan verdwijnen, als het maar op 1 plek is.

IK GA ZO HARD DUIMEN DAT HET DE HUIDVORM IS!!

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    En nu naar bed, slaap zacht allemaal.

18. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Dank je voor je uitgebreide antwoord!! Het is inderdaad op zijn huid. Bulten in zijn gezicht, hand en bovenarm. Wel heeft hij ook 2 gezwollen lymfeklieren in aan zijn linkerkant (nek en oksel), in zijn bloed was de afwijking te zien en een biopt hadden ze al genomen en ze gingen nu iets met kleurproeven doen. Zijn longen klonken goed en schoon en van botten hadden we wel wat gemerkt neem ik aan. Dus ga er vanuit dat het alleen huid is. De afspraak is dat de we vrijdag sowiezo telefonisch uitsluitsel krijgen en dat de secretaresse belt als ze willen dat we langskomen voor de uitslag. We gingen er vanuit omdat het geen huid kanker is dat alle vormen van kanker uitgesloten waren maar daar heb ik natuurlijk niet specifiek naar gevraagd.
    Nogmaals enorm bedankt en slaap lekker!

19. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Jemig Lau, schrik me rot nu ik je bericht lees.
    Klinkt allemaal wel heftig hoor en dat is het natuurlijk ook.
    Ik ga posipowerrrrrrrrrrrr met jullie mee doen hoor.
    Het klinkt voor mij allemaal wel heel erg abracadabra maar ik hoop en duim heel hard dat ze er iets aan kunnen doen.
    Voor jullie kleine mooie vent! Hele dikke knuffel van ons.

20. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Lau hele dikke knuf voor jou! En voor Finn en Lauman natuurlijk ook. Ik blijf het zeggen: wat een ontzettende bikkels zijn jullie toch en wat knap en goed dat jullie toch zo positief kunnen blijven/zijn.
    Ik hoop op de huidvariant en ga heel hard duimen voor jullie deze week!

@Milk: Heerlijk verlof dus? Was je er ook echt aan toe of had je nog wel een weekje doorgekund denk je? Moeilijk te zeggen natuurlijk, je leeft toch een beetje naar die datum toe neem ik aan.

@Leo: Nee, geen kaartje gehad maar kan nog komen hè. Post tussen B en NL is normaal al supertraag en nu met al die stakingen schiet het helemaal niet op.

@Miran: Geweldig foto van Sanne en dikke knuf op relatieproblemen. Ik hoop dat jullie er toch samen uit komen!

Fijn Sinterklaasweekend allemaal. Hier heerlijk weekendje thuis. Eindelijk die muur afmaken op de beebkamer en hier en daar een beetje rommelen. Maar nu eerst boodschappen! (nou ja, eerst aankleden :p)

Share This Page