Mooie banner Bow! Kling, slaap lekker! Rust nog maar ff lekker uit! Ik ga ook slapen dames! Slaap lekker allemaal!
ik wou jullie eigenlijk met slijmpropkluitje in het riet sturen, maar GEINTJE hoor! niks geen SP. enne, @tisch: ik denk dat ik gewoon even hier in huis ga poepen. op de bank, op de kat, en dan in de maxi cosi! slaaplekker schatjes!
Ja ik ga ook maar weer eens slapen, hopelijk Morgenvroeg maar weer eens een verjaardag voor de verandering Trusten skatjesssss
Tisch: haaizwaai! leuk dat je even langskomt om klingel te steunen strakjes enne, jij bijna de eerste 9 maanden voorbij, hoe staat het met jullie wens? Bowen: gefeliciteerddddddddddddddddddddddddddddd! poeh he, let je even een paar dagen niet op... maar gaaf nieuws hoor, zeker omdat het wat langer duurde voor Niels er was! Hopelijk snel flink op je roze wolk. En nu slapen, met halve kast in elkaar gezet en de rest voor morgen
Wauw....ben je er een dag je niet, zijn er ouderwets 20 blz volgeleuterd Bow; wat gaaf......gefeliciteerd meid!! Jeaaahh Tisch is back!!! Fijn je hier weer te "zien". Ik heb de laatste blz maar even heel snel doorlopen....bevallen, moet er nog niet aan denken....dat gefriemel in je doos, poepen op ongelegen momenten...en pijn = niet fijn, maar ruggeprik = eng....whaaaaa (sorry Kling ) Feit is....tegen die tijd dat je moet bevallen ben je er gewoon aan toe en helemaal klaar voor .....hoop ik Ik ga even een klein stinkdier verschonen en rommel bij elkaar zoeken voor voetbalwedstrijd jongste zoon. Oudste is al op het voetbalveld. Ze spelen allebei thuis, dus ik kan ze een keer allebei zien spelen. Was wel weer vroeg vanmorgen . Tot later schatjes!
Goedemorgen lief busje! Nu de laatste maand gedelete is valt het misschien ook niet op dat ik al een tijdje niet gereageerd had Las wel steeds mee maar heb door de week 's avonds echt geen zin meer om nog achter de laptop te kruipen. Kan ook niet trouwens want ik moet een namenboek doorspitten Dus iedereen een dikke ikstapweerinKNUF @Bow: ook hier nog een keer: KRIJSSSSSSSSSSSS! Gefeliciteerd! @Tisch: Welkom terug! Heel verstandig dat je voor de bevalling van Kling terugkomt want die schijnt 48 uur te gaan duren @Pip & Natjes: Jullie gaan te hard en dat betekent dat ik ook te hard ga en dat kunnen we niet hebben natuurlijk. Na mijn 20wk echo zet ik even de rem erop, dan weten jullie dat vast (En ja Bow, dat geldt dan ook voor jou!) Zelf afgelopen woensdag weer goedgekeurd door VK, hartje horen blijft iets magisch.
Bowman was helemaal blij, haha die vloog me om de nek en deed nog net geen vreugdedansje. whaha Was erg grappig en lief om te zien. Ow en usb stick met metingen van Niels hoofd is ook binnen. Kun je het mooi op zien idd de groei. As woensdag dus naar de kinderarts dus even afwachten wat hij ervan zegt. Nu snel nog even wasje ophangen en dan naar bbq. Helemaal geen zin in maar goed, is nog nasleep van bruiloft van laatst. Morgen even naar Eijerkamp in zutphen, is koopzondag even beetje ideeen opsnuiven.
@Bow: Leuk! En BBQ als nasleep van bruiloft? Om het einde van de wittebroodsweken in te luiden ofzo? Hier heerlijk weekendje thuis, voor het eerst in weken. Aan het opruimen geweest onder het mom "wat weg kan hoeft niet ingepakt te worden". En tóch weet ik nu al dat wat uiteindelijk overblijft tegen gaat vallen, haha.