En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lau, pffff waar moeten jullie nu toch allemaal weer doorheen? Heb hett ut met jullie te doen, zoveel onzekerheden.
    Maar jullie stralen kracht uit en hoop dat jullie beloond worden.
    Als ik vanaaf weer thuis ben gaat kaarsje voor jullie aan!
    Kus!

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Lau: maar weer afwachten, zit niets anders op

Cin: haha, ben nieuwsgierig naar kamertje, hopelijk na dit sintweekend een fotosessie ;)
    Verlof: had nog wel weekje doorgekund ja, maar je stelt je er inderdaad wel op in. Het is gewoon fijn om ongegeneerd uit te slapen elke dag ;)

Ik baal alleen zo ontzettend, gister begon er een koortslip. Vannacht zo'n patch erop gedaan, omdat het niet goed is voor pasgeborenen en neefje (die ik vandaag ga zien) is nog geen 4 maanden... Zit er naast die patch vanochtend gewoon nog een dubbel zo grote plek, bleg. Straks maar twee patches dus, en ukkepukje nog even een tijdje binnen houden...

3. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    hoi meiden,

sorry dat ik weer blaak van afwezigheid maar helaas gaat het hier even niet goed...met mij wel verder (gezondheid enzo) maar in de relatie niet :( :(
    weet niet of jullie een beetje het verhaal hebben gelezen van mij in de lounge maar goed....ben even diep ongelukkig en vreselijk verdrietig en weet even met mezelf en de situatie geen raad op het moment.....hij is niet over de streep gegaan zeg maar maar heeft wel glashard gelogen totdat ik weer met papieren bewijzen kwam toen moest tie wel en dat hakt er op je gevoel zooooo in....zeker als je heel erg van je man houd.

sorry wederom...het lijkt wel elke keer als ik tracht terug te komen in de bus er weer iets gebeurt waardoor dat weer op een lager niveau gezet moet worden :(
    wil gewoon graag gelukkig zijn met mijn gezinnetje.

heb niet terug gelezen maar zag wel Lautjes verhaal en wil jou, finn en manlief heel veel sterkte wensen komende tijd meis....heb diep respect voor jullie hoe jullie je hier doorheen boxen daarbij vergeleken is dat van mij een peuleschil ;)
    Dikke knuffel voor jullie allemaal..
    Liefs Amber

4. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    #2784 Bowen, 4 dec 2010
    Laatst bewerkt: 4 dec 2010
    HAPPY BUS
    ON DEMAND

Bekijk bijlage 112742

Mama's
    Female81: Nikita °09-02-2009
    Leonie: dochter °31-03-2009
    Juud: Femke °24-04-2009
    Remmar: Nikki °05-05-2009
    Pixie: Eva Olivia °23-05-2009
    Debs: Emily Aimee °09-06-2009
    Lautje1979: Finn °11-06-2009
    Limmeke: dochter °11-06-2009
    Nrg50: Milan °22-06-2009
    Spirit: Marissa °10-07-2009
    Smallville: Lonneke °13-07-2009
    Pippa: Britt °13-07-2009
    Alice: Ralph Julian °31-07-2009
    Naiobi: Quinn °10-09-2009
    Bowen: Niels °03-10-2009
    Natjes: Tygo °12-10-2009
    Elke: Nadine °14-11-2009
    Tischa: Jayde °20-01-2010
    Yadi: Abigail °24-04-2010
    Miranke: Sanne °09-06-2010
    Klingel: Florine °21-10-2010

Remmar: Boaz ° 22-11-2010
    15 meisjes 6 jongens

Preggers
    28-12-2010 MilkHd ?
    07-01-2011 Survivor J
    09-03-2011 Cin J
    26-04-2011 Natjes J
    29-04-2011 Pippa ?
    12-06-2011 Bowen ?
    0 meisjes 3 jongens 3 onbekend

NOD
    ??: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje,07/'08 )
    16-12: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje)
    ??: Milla (beeb 1)
    ??: Amberliek
    ??: Leonie27
    ??: Naioibi
    6 waarvan 3 MMM

Afspraken
    07-12: Natjes 20w echo
    07-12: Milk controle vk
    08-12: Klingel driedubbeledeet Heerenveen
    15-12: Florine CB
    16-12: Niels CB + prikjes
    29-12: Bow controle vk
    07-12: Boaz huisbezoek CB
    03-01: Boaz CB

Moet er nog meer bij? Roept u maar......

5. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Jemig Amber wat k*t!
    Hoop dat jullie er saampjes uitkomen, sterkte!

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai busje in de sneeuwstorm!

@amber: niet gelezen, ai ai, ik vermoed wel iets, iets van wat jij steeds vermoedde/vreesde zegmaar?
    zal eens kijken in de lounge,
    maar geef je vast een dikke knuffel..

hoop dat jullie eruit komen, pratend en hoe dan ook, ik neem toch aan dat jullie dat beide willen?
    knuf!

@lau: heb je al ' gesproken ' maar ook nog hier een grote knuffel.
    het enge is dat het van ' een beetje valt mee ' (relatief!) naar ' het ergste ' kan gaan nu en dat is killing.
    daarom geweldig dat jullie de moed houden, en ook niet ongegrond, nu het alleen om de huid lijkt te gaan..

dr milk vulde mooi aan, ik snap er een klein beetje iets van nu ;)

wanneer komen de nieuwe uitslagen?
    en heb je verder wel het idee helemaal serieus te worden genomen?

heb t al es gevraagd volgens mij maar... was t nou ook t diaconessenhuis?

knuf!

@bow: leuk seg, vriendinnetjes verteld en helemaal hoera allemaal zeker?
    maandag werk, dat wordt ook leuk! :D
    (.. of reageer ik hier nu op iets wat je per sms hebt verteld trouwens? dement :p)

@natjes: wat doe je dan ook op texel! bibber!!!

@alice: ik snap je bad vibes rondom draaien.. brr...
    misschien kan je nog met surv praten/pb-en als ze nog komt?
    maar hoe groot is slagingskans van zon draai eigenlijk?
    :(

en stom zeg, dat t niet de B was. wist je maar wat het was dan wist je ook waar je wat aan kon doen he..
    mok!

straks gaat florine in alicebadje, helemaal alleen gaak dat doen voor t eerst! leuk en spannend!

@milk: MOK wegens koortslip!
    hoop dat de patch helpt?
    en lekker verloffen nu.
    beetje dromen, shoppen, rommelen, commode 23 x opnieuw inrichten, 1e pakje uitzoeken...

VLUCHTTAS KLAAR SETTEN! :D

@cin: jij lekker weekendje in de brussel hebben?
    hoest weer daar trouwens?
    nog een muur gedaan?
    smak!

@leo: hoe gaat ie daar? ik heb vannacht over je gedroomd!
    maar ben vergeten waarover precies :(

t was wel iets gezelligs trouwens maar weet verder niet meer!

@fem: goeso aan de folium! :)

toch wel een spannend stapje, of nie? ;)

@fem: hartstikke leuk als je komt florinesnuffelen!
    echter, we zijn aan t kijken voor een weekje weg tussen kerst en oud/nieuw OF de 1e week van 2011.
    dus of we er zijn is nog niet zeker..

willen wel naar de zon, maar WAAR istie?
    canarisch eilandje misschien.
    anders een leuke stad, maar hoe leuk is dat in de kou met beeb?

het woord centerparcs :$ is even door mn hoofd gegaan :$ toen ik bij de prenatal een bon voor 40% korting kreeg, maar of ik die drempel al over kan... ;)

als we er niet zijn, kom je dan een andere keer? moet! glitterboekjes voorlezen aan de kenbarbieflorine! :)

@hier: alles goed, wel een apart nachtje.
    florine kwam braaf 1x maar maakte voor en na de TIT wel een uur lang allemaal pruttelgeluidjes, en wel zo dat we er niet doorheen konden slapen.
    piepen, kwekken, doen!
    gek ding!

en om 0600 begon ze weer te kraken en de gremlinnen... ;)
    tsk!

heb haar net een flesje proberen te geven, no WEE dat ze nepTIT wou! :x
    gister nog wel (nuby) een beetje.

ga zo eens even TITlike flesje bestellen.. deze melk kon ik weggooien, huil!

anders nog iets?
    JA t sneeuwt hier echt onwijs!!! en wel horizontaal ongeveer :(
    hm, geen wandeling en ook geen zaterdagHEMAdaguitstapje.. ;)

huisvrouwen dan maar...
    smak!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @bow: wil je 15 dec CB erin klappen en 8 dec driedubbeldate heerenveen?

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    heeey meiden!

Hoe is het hier??
    Wat is het ongelooooflijk stil hier....

Zou ff update doen hoe het hier gaat:
    Nikki is trotse grote zus! :) Ze vind t allemaal zooo leuk... hihi.. zo schattig om te zien.
    Rem heeft zoals altijd last van knie, maar doet t weer / nog steeds super als papa! :) Ben zoooo trots op hem!
    Boaz is grote kleine vreetzak! haha.. Zo'n heerlijk mannetje! En zoooo anders dan Nikki. Wat kunnen die kleintjes al een verschil maken zeg, jemig!
    Ikzelf heb gister fysio langs gehad. Werd weer ff met neus op feiten gedrukt dat ik eens goed op mezelf moet passen. Instructies meegekregen en bil en rug weer losgemaseerd. Heerlijk, want wat zat dat vast zeg... pff!
    Kleine mannetje slaapt erg wisselend, dus mama ook ;) Nouja, hij slaapt super, heeft alleen nog wel eens honger! haha... Maar we hebben wiegje vast aan bed staan (co-sleeper idee), ideaal! :)

@ lau: ook hier nog ff een heeeeeeeeeeele dikke knuff!
    Je bent een topper!!

@ amber: :( heb je topic niet gelezen, maar heb wel vermoeden waar t om gaat.. Dikke knuff!

@ ppv'er: hoe is het???

@ milk: oeh, koortslip, das niet handig! Errug gevaarlijk he, voor die kleintjes. Houd beeb idd dan nog maar ff binnen..
    Hoe gaat t verder? Nog goed te doen?

@ cin: Jemig mens, wat gaat die tijd van jou snel zeg... pff! u bent niet bij te benen.. Hoe gaat t met jou"? En met jouw bekken enzo!?

@ mirank: DIkke knuff voor jou!
    En watr een heeeeeeerlijk bekkie heeft sanne! :D

@ bekkie: ra ra ra, boaz heeft krentenbaard..... :( Jaja, hij hoort nu toch ook wel echt bij de familie... ;)

@ euh.... kwijt!

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ horizontale sneeuw: check! :D

@ bus: 7 dec. Cb huisbezoek
    3 jan. Boaz CB

@ kling: fijn he, zo'n pruttelend kind s nachts ;) haha... :p
    Hoop dat Florine flesje gaat snappen. En anders later gewoon weer proberen! :)

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Leuk Kling, dat je over mij hebt gedroomd en dat het gezellig was. Wel erg jammer dat je niet meer weet wat precies! :p
    He wat balen dat Florine de fles niet wilde, idd zo zonde van de melk is dat dan he. Dan idd die speen toch bestellen die op tepel lijkt.
    Wil ze de avent fles ook niet? Daar is leomeisje mee begonnen en daarna over op difrax. Geen probleem mee gehad maar ja is Florine natuurlijk niet.

@ Rem, en spam van Boaz en Nikki? Fysio dus aan de deur geweest, goed dat je met de neus op de feiten bent gedrukt en dus nog steeds rustig aan moet doen maar dus wel lekker los gemasseerd. En nu? Hoe lang verwacht hij dat je last blijft houden?
    En Boaz krentenbaard, idd nu echt familielid :D Maar wie had het dan nog?

@ Bow, leuk dat je aan vriendinnen hebt verteld! Hoe?

@ Amber, ik heb even gezocht in de lounge maar kon niks van je vinden maar kan me wel voorstellen waar het over gaat. Klote! Wat is dat toch dat het blijft trekken? Echt onwijs dikke knuff voor je! En je mag over alles praten in de bus he, hoeft niet alleen een leuk onderwerp te zijn he! We zijn er voor je!

@ Ppver, hoe gaat ie?

@ Pix, en met jou?

@ Nai, hoe gaat het nu met je moeder? En hoe vindt jij dit allemaal? Lijkt me toch ook zo onwijs heftig voor jou als dochter zijnde. MOet ook meteen weer denken aan Kling met haar mama en alle busmeiden die hun mama's al moeten missen.

@ Milk, volgens mij ben jij ook wel beetje workaholic 8)? Klopt of niet? Balen zeg van koortslip en dan jullie meisje (hihi denk ik) lekker binnen houden en pas naar buiten duwen als koortslip weg is, anders mag je niet eens echt lekker knuffelen met beebje.

@ Milla, lieffie hoe gaat het met jou? Ik weet niet meer, TP al gehad? Ik snap dat je hier minder/weinig bent maar wil wel laten weten dat ik je mis hier! ik vind je ene kanjer!

@ Tisch, hup sloerie kom eens terug de bus in! Ik ben je plaatsje heel warm aan het houden en is veel lekkerder hoor om in bus te zitten dan om bij bushokje te staan kou lijden! Ik mis jou ook hier!

@ Uhmmmm Elke, waar is jij gebleven? Sinds ik hier weer ben geweest ben jij nergens te bekennen?! Is niet gezellig hoor! Kletst zo moeilijk bij 8)

Vanochtend weer boodschapjes gedaan, hier erg glad! Gleed steeds met achterkant van auto weg, niet fijn!
    Leomeisje ligt nu te slapen, als ze wakker wordt vertrekken we richting oma en opa. Het sneeuwt hier flink dus mannetje mag voorzichtig rijden.

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    #2791 Leonie27, 4 dec 2010
    Laatst bewerkt: 4 dec 2010
    oh en zet mijn nod maar op 01-01-11
    Dan zal hij ongeveer zijn :D

@ Fem, ik ben er weinig mee bezig (nog!) met zwanger worden en had niet aan foliumzuur gedacht. Wel paar maanden geleden al gekocht dus na jouw berichtje meteen gaan slikken. Dus thanx voor de tip.

Ik vind het zo'n verschil met toen we voor leomeisje gingen, toen was ik zo ongeduldig. Nu voel ik me zo rijk met haar dat ik niet zo gefocust ben op nieuwe zwangerschap.
    Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat iedereen uit ons bustopic (maar ook uit babyrinth, en ook andere topics uiteraard) de prachtige (maar soms ook echt zorgelijke! ) wereld van het ouderschap mag betreden.

Maar Fem spannend dat je toch aan foliumzuur bent gegaan, ben je er dus wel mee bezig dat ...... :) Nog een maandje, dan krijg je de uitslag. Ben heel benieuwd!
    Heb jij lichamelijk nu eigenlijk nog iets over gehouden aan zware zwangerschap?

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ja, zal gauw nieuwe foto's in album zetten! :)
    Fysio heeft geen idee hoelang ik last blijf houden. Zit ook erg veel verschil in per persoon. Bij sommige mensen is het na paar weekjes over, na sommige na een paar maanden. Maar geloof dat ze zei dat 3% van de mensen echt klachten blijft houden
    Het is natuurlijk erg afhankelijk in hoeverre je rekening houd met je draagkracht/draaglast, ook in hoeverre je 'herstel' dus verloopt......
    Maw: blijven opletten op eigen lichaam en ontzettend rustig aan doen. ;)

@ krentenbaard: niemand had t hier. Dus hoe we er nu weer aan zijn gekomen?!?! Geen idee.. Rem heeft t ook weer... ;)

Kijk goed uit op de weg!!! Rijdt voorzichtig! :)
    Rem is nu richting eindhoven, naar de voetbal. Ik zei al: je hebt er wel een fijne dag voor uitgekozen.. ;)

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ foliumzuur: Oeeeh!! spannend meiden!! :D

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

even snel een teken van leven

ik heb sinds vandaag mijn laptop teruggekregen van mijn schoonbroer

ik was met hem nog aan het spreken over spulletjes die ze kunnen lenen van ons als de baby er is zoals een flessensterelisator
    en hij vroeg toen of het echt geen probleem was waarop ik zei dat het bij ons na meer als 2 jaar nog steeds niet zover is

de reactie van hem deed me toch wel wat, hij is de eerste (behalve zoetje dan) die me eens heel lief vastnam in zijn armen
    dat vond ik toch heel erg lief van hem

wilde dit even met jullie delen, ik heb verder ook nog niet echt alles teruggelezen

lau een hele dike knuf voor jullie, fijn dat ze nu toch al een beetje weten in welke richting ze moeten gaan zoeken en dan een behandelplan kunnen opstellen

knuf voor iedereen

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    iedereen aan het genieten van de sneeuw?

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    nee van sinterklaas :D

17. natjes

natjes Niet meer actief

@lau: jeetje wat krijgen jullie het toch allemaal voor jullie kiezen zeg! Arme finn! Hoe is hij er zelf eigenlijk onder?

@leo en fem: oeh spannend weer aan de foliumzuur!!

@amberliek: ai jeetje wat een narigheid zeg! Sterkte ieder geval!

@milk' oh lekker verlof! Hoe voel je je? Nog fit?

@kling: fijn zeg dat bv zo goed loopt! En qua tit fles misschien de tommee tippie? Hoe is badje gegaan?

@bow: hoe voel je je? Moeheid al beetje weggetrokken?

@zuurtje: jeetje twee jaar al weer bezig! Hoe slaat de clomid trouwens aan?

@rem: wat fijn dat boaz zo'n tevreden mannetje is! En krentenbaard, heeft ie er last van?

@hier: kleine man heeft enorme driftbuien als hij zijn zin niet krijgt. Begint te krijsen en te kokhalsen. Wat een mannetje is het toch! Ik negeer het maar, is denk ik het beste wat ik kan doen!
    Woensdag alweer 20 weken echo en dan alweer op de helft! Echt wat vliegt de tijd! Verder kort weekje werken want vrijdag voor lang weekend naar rome! Lekker genieten dus!

18. natjes

natjes Niet meer actief

goedemorgen meiden!

19. natjes

natjes Niet meer actief

Wat een stilte zeg...
    :$

20. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ssssssstttt. ;)

Busje slaapt nog geloof ik.
    Ik niet hoor, Bruce was om half 5 awake and kicking en om 8 uur weer. Al 2 kilo wortels schoongemaakt, zometeen de ui en de aardappel. Ik maak lekker hutspot en hachee vandaag :D

Nog even een laagje verf op de muur (laag 4! goed idee, dat donkerblauw...) en dan zal de dag wel weer bijna voorbij zijn.

@amberliek: Tsja, ik weet niet zo goed wat ik er van moet zeggen. Het is wel duidelijk dat je hem niet vertrouwt, en blijkbaar (?)terecht. De vraag is: kun je daarmee leven? Veranderen zal het zo te horen niet.

@ hoofd leeg...

Iedereen al sinterklaas gevierd gisteren? Leuke cadeautjes gekregen en gegeven? Lijkt me zo leuk volgend jaar :D
    Fijne zondag iedereen!!!

Deel Deze Pagina