@female lekker temperatuurtje dus @fem dat van amberliek staat in topic vertrouwen .. had het toevallig al gelezen voordat ze het hier melde @juud ** knuffel **
@Female: handtekening beter zo? En zeg toch sorry, omdat mensen misschien denken: waarom krijgt die wel rea en ik niet? Nou, gewoon omdat ik maar half scan en alleen reageer op dingen waar ik zelf even mee bezig ben/was...
@natjes het zal wel de leeftijd zijn.. volgens mij heeft iedereen die fase wel.. Quinn gaat dan op zijn buik op de grond liggen, net als die reclame
Amberliek: ik heb het gevonden..en gelezen. Wat zijn de papieren bewijzen dan? Telefoonrekening? Meissie toch Vind het zo rot voor je
Lieverd, je hoeft je handtekening niet aan te passen! Alleen als jij wilt natuurlijk... Iedereen is inmiddels wel op de hoogte van jouw situatie. Dus als er geen reactie komt van jou op iemand - dan snappen we dat - want we weten wat er speelt! So no worries! SMAK
Hey meiden! Hoop dat jullie allemaal een leuke sinterklaas hebben gehad! en de kindjes allemaal lekker verwend zijn. wij hebben geen sinterklaas gevierd was ook totaal niet in de stemming daarvoor. Heb met regelrecht een Kl*teweekend gehad zoals je female miss had gelezen leek het uit de wereld na de eerste aanvaring maar niks is minder waar helaas. dat onderbuik gevoel ging niet weg en na dat er nog een aantal dingen waren gebeurd zoals afgelopen woensdag dat hij zei de hele dag tot 20.00 uur naar een beurs met een mannelijke collega te moeten...bleek dus niet te kloppen wat ik al dacht. De beurs duurde maar tot half 6 (heb gebeld naar de rai) en niet tot 8 uur. Om half 6 kreeg ik hier stroomstoring en dat zou wel 4 uur gaan duren...Dus ik dacht ik bel hem even miss is hij onderweg dan kunnen we even gaan koffiedrinken bij zijn ouders ipv dat we met emily 4 uur in de kou en donker zitten.....kreeg hem natuurlijk niet te pakken......om 1 over 8 belde hij dat hij onderweg was en nog even wat was gaan eten met een mannelijke collega omdat die even wat steun nodig had....aan de telefoon heb ik nog normaal kunnen doen maar toen hij eenmaal thuis was heb ik hem voor zijn voeten gegooid dat hij glashard zat te liegen tegen me en helemaal niet met jelle was wezen eten maar met die vrouwelijke collega.....dat was natuurlijk niet waar en bleef hij bij zijn verhaal...goed iets later heb ik zijn portomonee gepakt en zag de bon van het etentje....daarop stond een warme chocomelk met slagroom...sorry hoor maar ken weinig mannen die dat na een etentje drinken ipv koffie..maar goed had gekund natuurlijk.....omdat hij maar bleef volhouden dat het niet waar was heb ik uiteindelijk ingebroken in zijn werkmail en TADAAAAA daar kwam de aap uit de mouw heb dat voor zijn voeten gegooid en toen moest tie wel toegeven dat hij me al die tijd zwaar heeft zitten voorliegen......hij zegt dat er verder niks tussen hun gebeurd is en hij dat ook niet wilt......ja ja dat moet ik dus maar geloven nu.......maar goed na het hele weekend gepraat en geruziet te hebben heb ik hem gezegt dat ik wil dat alle afspraken waar hij deze week heen moet zonder haar gaat doen (ja overal zou hij met haar heen gaan) en geen gelunch en geuiteet meer en geen gemail en sms meer......mag ik toch eissen zeker??.....oke vond hij redelijk en zou hij doen.....belt tie net heeft dus idd aan haar aangegeven hoe en wat.....SNAPT ZE DAT NIET!!!! ben je dan een doos of niet zeg!!! HALLOOOOOOOO....maar goed hier zijn we helaas nog wel even mee bezig voordat dit weer opgelost is en vooral dat ik weer een klein beetje vertrouwen in hem zal hebben...
meis toch.. wat zou ik hem toch graag keer de waarheid willen komen zeggen na een tussenstop te hebben gemaakt op zijn werk om die domme vrouw daar het even wel te laten snappen
meis, als je je hart wilt luchten (onder 4 ogen, nou ja, 8 ogen dan..maar dan tel ik die kleine meisjes even niet mee) dan ben ik er voor je hoor! Ik vind het niet kloppen en niet kunnen! Waarom doe je dan je trouwring af? Waarom ben je dan UREN niet te bereiken? Dat die vrouw dat niet snapt is haar probleem, jouw vent moet het snappen!! Daar gaat het om!
eventjes dan: @amberliek.. ik vind het erg naar voor je meis dat je nog al die tijd hiermee rondloop. *knuf*
lieverds! @amber: wat lees ik nu allemaal waarom liegt hij zo? :x ik zal je topic in de lounge er eens op nalezen voordat ik echt een reactie kan geven.. maar het lijkt erop dat hij gewoon aandacht wil (van andere vrouwen) en erover liegt om scenes thuis te ontlopen. zou het wel zo kunnen zijn dat hij inderdaad niet echt iets fouts doet, behalve liegen? als in, dat hij niet echt vreemd gaat? maar meer zo stiekem doet omdat het een soortvan aandachts-verslaving is waarvan ie weet dat ie dat niet kan maken met een gezin :x en hoe zit dat dan met de wens voor nummer 2? bah! :x @nai: hoe gaat t met je mama, en met jullie als gezin en familie? heb je wel mensen om erover te praten? en praat je ook met je mama? trouwens, ovulatietesten nog weer nega geworden en ei besprongen? @pix: waar ben jij? dikke kus! @fem: ja gamaar mee naar de zon! moet de zon nog wel vinden.. nog niet verder gezocht.. blijkbaar is canarisch eilandje toch wel 20+ graden dus dat is dan wel een fijne optie @wie het vroeg (of was het in het babyrinth ) met mijn mama gaat t goed, ze is de hele K allang vergeten wel blijkt dat, door het verleggen van 1 urineleider, dat 1 nier nog maar voor een paar % werkt. nu wilden ze die eerst gaan verwijderen :x maar nu denken ze er weer overna om hem er misschien toch in te laten in elk geval komt hun vakantie-poging-deel-3 er niet van in de verdrukking want pas in januari volgt de uitslag van diverse onderzoeken. komt goed, maar ze is wel klaar met het ziekenhuizen zeg! @ppv: MP! hoest met de IUI ervaring? @milk: en hoest daar? @juud: smak! @rest: zie juud! hier alles goed en blij, lekker cocoonweekendje gehad. morgen met florine en mezelf naar de KNO arts: ze heeft toch een te kort/strak tongriempje, wat ws ook de anti-speen/fles verklaart. haar papa en opa hebben t ook, is erfelijk daarom moeten ze dat even doorsnijden HUIL! is een klein ingreepje maar een grote voor mij seg! huiltje. maargoed, het is het beste voor haar, ook voor later dus het moet maar even. dan ook meteen laten kijken naar mijn piep/ruis/suis in hoofd, voor zover er iets te kijken valt sinds ruglekprik heb ik dat, ook megagevoelig voor lawaai. als florine huilt dan suis ik helemaal de pan uit, doet gewoon pijn hopelijk is het makkelijk te verhelpen? mokje? so en nu een latte macciatooooooo slurpen en dan even boodschapjes. smak!
Haaaaai *zwaai* Ik hier ffies. Vandaag voor 't eerst alleen thuis met mn 2 schatties. Gaat goed hoor! En nu weer sjeesen, mevrouw boven is wakker, meneer beneden heeft Hongerrrrrrrrrr! DIkke smak!
Hoi remmieeee!!! Hoe gaat het?? Druk druk druk? Kling: Awwwwwhhhhhhh@tongriempje Succes met ruis in hoofd ook!
dit kaarsje brand voor grote en kleine zorgen dromen en wensen van vandaag en morgen View attachment 113224
das lief zuurtje! @fem: senks schatje! @remmie: whoei alleen thuis met schattie 1 en schattie 2! hoe gaat t verder en hoe voel JIJ je? vertel!
@miranke: das ook lekker, vraag ik hoe t met jou en mirankman gaat, heb ik nog heulemaal niet gereageerd op je antwoord.. jeetje meis daar schrik ik wel een beetje van je weet niet meer wat je voor m voelt? qua echte liefde? wat ontzettend verdrietig voor allemaal.. toch? of weet niet, je klinkt vrij rustig, maar ik weet niet of dat ook echt zo is? lijkt me erg moeilijk als je twijfelt, en dat hij dan (uiteraard!) nog meer zijn best gaat doen.. zodat je misschien helemaal in de war raakt. wil je er wel voor gaan, samen? en denk je dat dit er al zat, al eerder dan sanne zegmaar? of juist door alle zorgen? sorry als ik teveel vraag.. negeer het gerust! (maar ik hoop wel dat je er over kan/wil praten met mensen in je omgeving als je daar behoefte aan hebt) wens je heel veel sterkte en kracht en wijsheid.. hoop het beste voor jullie allemaal, en dat je weer een blij hart krijgt... KNUFFEL!!
@milla: lieverd, had jij niet begin laatste week TP? en zou je NOD niet ongeveer nu moeten zijn? of zit ik heulemaal verkeerd? anyway, als je binnenkort niets laat horen dan is dat slecht nieuws natuurlijk. .daar vrees ik nu al een beetje voor, met mijn rekensom of of niet? anyway ik denk aan je en ik DUIM onwijs! maar dat weet je he. en dat doen we allemaal. KNUFFEL!
Euh... druk? valt mee eigenlijk. Tis ff plannen, maar vond vandaag te doen. Behalve dat Nikki op maandag altijd ff een jengeldag heeft (bijkomen van t weekend en alle aandacht enzo), maar vandaag was toch wel toppuntje. Tis nu ff wennen dat mama niet altijd schoot vrij heeft voor haar, maar er ook een broertje is dat graag wil drinken. (en als ik echt ff eerlijk ben: om bloed onder je nagels vandaan te halen; alles op de grond gooien, om der heen maaien, alles is 'nee' en 'mij', wil ik graag dat ze het weer oppakt, mikt ze het nog ff een keertje extra op de grond... fijn hoor, die peuterpuberteit..) Boaz doet t super! Alleen komt ie om de 2 uur voor voeding, met zo af en toe wat langer er tussen.. Kleine vreetzak! Hoe het met mij is? Euh.... Eerlijk?! Niet zoals ik zou willen, laten we het daar op houden. Bekken doet zeer, heb al dagen hoofdpijn en ben ongelooflijk emo. (wat ik niet van mezelf gewend ben).... Rem is dus vanavond maar thuis gebleven van school, de schat! Trok het niet om eten te koken en om Nikki nu ook nog naar bed te doen. En dat irriteert me enorm! @ kling: arme florine en arme jij! Gelukkig maar kleine ingreep en is ze t zo weer vergeten. Knuff! @ zuutje: aah, wat lief! @ amber: dikke knuff!! oh, kleine man heeft honger! (na een slaapje van 4 uur! haha.. hij kan het dus wel )