En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wauw Rem, klinkt bekend, maar klinkt ook goed allemaal! Enne, Nikki-buien zijn niet alleen door nieuwe broertje: Femke heeft ze ook. Is leeftijd, want Siem had het ook toen, en toen nog geen zusje erbij. Lastig, maar weinig aan te doen.

Geniet van je vreetzakje en je pubermeid, maar dat lukt vast wel!

Die emo-buien zijn op zich niet zo raar, met bekkenpijn en de drukte van toch twee kids, ook al loopt het... Juist als het loopt, heb je tijd om 'bij te komen' en dan komen de hoofdpijn, de huilbuien etc. Fijn dat Rem thuis bleef vanaaf. Voel je niet rottig, Boaz is pas 2 weekjes bij jullie en alles valt nog op zijn plaats.
    Maar loop niet te lang met rotgevoelens rond. Wuif niks weg en neem alles serieus. Je hormonen kunnen gewoon gekke dingen met je doen.

Heeeeeeeeeeeeeeel dikke knuff!

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Miranke: jeetje zeg, wat naar. Praat je er wel met je man over? Alle gebeurtenissen rondom de geboorte van Sanne zijn heel erg emotioneel en dan kun je behoorlijk in de war raken. Van alles kan (weer) bovenkomen en ook twijfels. Gewoon, omdat niet alles is zoals het was. Het leven met een kindje kan je overvallen, ook al geniet je ervan.
    Onderzoek AUB heel grondig en serieus je echte gevoelens naar je man. En beslis daarover niet te snel. Trust me, i've been there several times... Wij hebben een rotsvaste basis, maar mijn depressie en de verwarrende zwangerschap van Femke hebben er ook behoorlijk aan lopen sjorren. En ik twijfelde toen ook.

Lieverd, ik wil je echt heel erg knuffelen. Communicatie blijft het toverwoord. En dan open en eerlijk. Schreeuwen mag even en lucht op, maar als je straks alleen nog maar schreeuwt.

KNUFF!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Amberliek: heb je verhalen gelezen en wil je nu nog vooral zeggen: ik heb zo met je te doen... Ik kan zo weinig voor je doen, maar: KNUFF!

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Milla en PPver: kom meiden, vertel eens! Ik hoop zo dat jullie stilzwijgen geen slecht voorteken is.....

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Kling: ik vroeg het van je moeder. Wat een vage situatie van die nier. Maar verder gaat het dus goed? FIJN! Ik denk dat Florine ook wel heel wat posi-vibes in de schaal legt, toch?

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zo, dat was Juud weer even in ouderwetse doen. Tot ? lieverds!

7. natjes

natjes Niet meer actief

Haaaaai meisjes!

Whoeehoeoeeeee we zitten alweer op de helft! Wat vliegt de tijd zeg!

Vanochtend thuis werken, was me iets te glad toen ik de wijk uitgleed met auto en al... en daarbij stond er al file in mijn wijk richting snelweg...nou daar heb ik geen trek ik hoor!

@iedereen: dikke knuf!

8. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen!

Natjes wat ga je hard zeg!!!! Jemig, deze week ook 20 wk echo he?

Milla, kom es vertellen!

Amber, vind het echt k*t voor je!

Kling succes vandaag! Ja echt voor vandaag! ****

Rem, woeiiiiiiiiii ik mag morgen Boaz bewonderen, sin in!

Hier lekker aan het werk en vandaag is spacspuiter plafond aan het mooi maken, woeiiiiiiiiiii ik helemaal blij. Kan mijn schoonmoeder in alle rust behangen, zal zoooooooooooo blij zijn als kamer af is!

Smak voor allemaal!

9. natjes

natjes Niet meer actief

@bow; krijgen we wel weer een foto te zien??
    En morgen heb ik de 20 weken echo!

En over hard gaan gesproken..jij zit ook alweer op de 13 weken hoor!

10. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ja erg he!

Trouwens was ik nog vergeten te vertellen.
    Gister op werk verteld en 2 van de 4 directe collega's had al vermoeden!! En dat voor mannen! Dus ik direkt natuurlijk vragen hoezo dan en waar merkte je dat aan, whaha.
    Maar blijkbaar was ik beetje ingetogener en had een andere gezichtsuitdrukking. Maar ze konden het ook niet heel duidelijk zeggen, gewoon beetje het idee.

Vond ik eigenlijk wel grappig!

11. natjes

natjes Niet meer actief

Apart is dat he, dat mensen het aan je kunnen zien! Mijn baas had dat ook al, al twijfelde hij nog wel beetje omdat mijn haar nu 'normaal' bleef en de vorige keer niet!

Hier trouwens met kleine man naar huisarts geweest. Heeft eczeemplekken! Nu 2 soorten zalf en smeren maar... *zucht*

Vraag me wel eens af waar dat vandaan komt. Wij hebben het beiden niet en heb borstvoeding gegeven.. Maar ja niets aan te doen en hopen dat snel over is!

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    He bah, exceem! Heeft ie er last van?
    Geen droogteplekken? Heb je nu met dit weer ook snel.
    Ik heb voor Niels hele vette zalf gekregen en die helpt aardig goed tegen droge huid.

Wie geeft me even schop onder mijn kont, kan niet echt opschieten vandaag!

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    *schopt bow onder kont* :D

14. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    nog net een goedemorgen!!

@natjes vervelend is dat eczeem uienzalf hielp mijn nichtjes altijd super!!

@bowen hehe toch stiekem al gesnapt door collega's dus?

@klingel jaah ovu-test was lichter geworden dus nu maar op het wachtbankje zitten.. wat weer teveel hoop veroorzaakt :S

@Quinn na 6 weken verkouden te zijn en 2 weken pufjes was het nog niet over en huisarts heeft nu kuur voor geschreven voor een week.. Hopelijk helpt dat een beetje!!

@remmar poeh als je het zo beschrijft lijkt het heel zwaar met 2 kindjes..

15. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hee lieve busdinnen..

Jeetje wat is er veel gebeurd tijdens mijn afwezigheid! Wil vooral Lau, amber en mirank een dikke knuf geven en florine voor haar kleine maar voor mama toch zeer grote ingreep, die helemaal goed gaat komen! Sorry als ik mensen vergeet, heb niet echt bij gelezen. Maar denk aan jullie allemaal! En hoe is het met de nieuwste bus-aanwinst Boaz?

Hier gaat het goed, maar ook wel een en ander verandert in de planning. We hebben onze cryo-tp afgebroken. IVF kan je dichter naar elkaar brengen, maar ook verder van elkaar. Nu zijn we hier nog steeds de beste maatjes, maar de passie is ver te zoeken. En wel in die mate dat we allebei beseffen dat we er goed ons best voor moeten doen willen niet als beste vriendjes eindigen. We zijn er tegelijkertijd ook allebei helemaal van overtuigd dat dat wel goed komt, maar beseffen ook dat dat tijd nodig heeft. De cryo-tp voelde niet goed meer en ben dus na 2 weken progynova slikken gestopt. We hebben een lekker weekend weg geboekt voor eind dit jaar en gaan lekker genieten van de feestdagen, familie, vrienden en... wijntjes!

Sorry dat ik jullie niet op de hoogte heb gehouden. Vind het super om te lezen hoe er met mij mee geleefd wordt. En waardeer dat enorm. Alleen zijn we nu even (opeens.. heel raar nog wel) niet met zwanger worden bezig. We sluiten wonderen natuurlijk niet uit, maar daar zijn we niet mee bezig. Wij samen weer een worden is nu onze prioriteit. En hoop dat we snel weer bruisen van ... je weet wel!

Voor nu een hele dikke kus en knuffel voor jullie!

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ alice: GEFELICITEEEEERD!!

@ nai: valt mee hoor, lichamelijk zit t gewoon niet helemaal mee. En kan er niet tegen als dingen niet gaan zoals ik graag zou willen. Wil dingen weer zelf kunnen doen en niet afhankelijk zijn van anderen....
    Hoe is het met je moeder?
    Hoop dat meds. voor Quinn werken!

@ bow: jeuj! zie u morgen! :D

@ natjes: arme tygo. Waar was je hem altijd mee?!

@ boaz: wil je beeb in bad doen, gaat ie slapen... Nouja zeg.. hele ochtend niet slapen, wil je wat gaan doen, slaapt ie ineens.. haha... ;)

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Jeeeetje mil... Zit net je berichtje te lezen en weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen tegen je. Vind het best heftig zeg!
    Kan me indenken dat relatie op dit moment het belangrijkste is. Maar wat een moeilijk keuze om te moeten maken, lijkt me... :(
    Heeeele dikke knuff! Je bent een topper!

18. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Tja datis dan heel gek eigenlijk, maar het was helemaal niet moeilijk, meer een opluchting. Soms voel je allebei dingen en zeg je niets. Toen het eenmaal hardop gezegd werd viel er een beetje spanning weg. En we gaan er nog steeds voor, alleen op een nieuwe verbeterde manier. tenminste dat hopen we ;)

Dankjewel voor je lieve berichtje! Hoe is het met jou? Veel hè 2 kids.. natuurlijk een super rijkdom maar ook heftig zo in het begin! Hoop dat je zoveel mogelijk je rust kan pakken zodat je ook echt lekker kan genieten van je mooie wondertjes!

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @milla kan best snappen dat ivf spanning op je relatie kan zetten.. In ieder geval goed dat jullie er samen over praten en er lekker nog een weekendje tussen uitgaan, zal jullie vast goed doen!! ** knuffel **

@remmar zo ver gaat alles nog oke.. hebben 2e kerstdag voor de familie op ons genomen zodat zij (paar dagen ervoor heeft ze weer een kuur) als ze niet lekker meer voelt naar huis kan.. Moet nu alleen wat gaan verzinnen voor ongeveer 16 personen qua eten ....

@boaz wat een boef :D Nou jah dan vanavond ofzo in bad :D

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

even snel en dan ben ik weer weg
    vandaag weer echo gehad omdat ik 1,5 week geleden clomid heb genomen
    maar er was geen ene follikel te zien
    volgende week weer terug, als er dan niets is wordt de cyclus afgebroken en moet ik een hogere dosis nemen.

sorry dat ik verder niet reageer

Deel Deze Pagina