En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    37 weken!!

Amberliek: poeh he, lastig dat vertrouwen... Tuurlijk wil je heppiedepeppie zijn en lekker meeblaten hier, maar we begrijpen het heus wel dat je nu even niet zo blij bent. Gewoon vertellen hoor, zoals we altijd al zeggen: daar zijn we voor! Ik ben al blij dat je weer van je hebt laten horen!
    Ik las ook dat jullie plannen hebben naar Spanje te verhuizen, hoe staat het nu daarmee?
    En nu ga ik iets geks zeggen, misschien ben ik wel te goed van vertrouwen: de trouwring af is wel erg verdacht, maar kan het niet zijn dat hij een beetje bang is voor jouw (jaloerse) reactie als hij zegt met z'n vrouwelijke collega te gaan eten/drinken en dat hij daarom dingen verzint om het jou niet moeilijker te maken? Hij is toch nog nooit echt vreemdgeweest (voor zover jij weet)? Hopelijk komen jullie er samen (sterker) uit!

Klingel: vluchttas, was da?
    Hoe staat het met de vakantieplannen eind van het jaar?
    En enggggggg, Florine onder het mes... Hoe klein de ingreep ook is, het is toch je kind... Benieuwd hoe het gaat/ is gegaan! En jij nog iets te weten gekomen over suizen enzo? Anders morgen driedubbeldate?

Remmar: wat heerlijk dat Boaz zo goed drinkt en Nikki goed lijkt te reageren. Hoe is het met de krentenbaard? Heeft ie er (veel) last van? En hopelijk herstel je zelf ook snel, poeh, je bent wel een bikkel hoor!

Leo: ikke workaholic? Valt wel mee hoor, maar heb wel een groot verantwoordelijkheidsgevoel...
    Is de sneeuw daar al een beetje verdwenen, of nog steeds zo glad?
    Goed dat je weer aan de foliumzuur bent, gaan jullie er nu volop voor?

zuurtje: wat een lieve reactie van zwager! dikke knuf voor 'slechte neiuws' dat er geen follikel te zien is. Jouw lijf doet gekke dingen!

Natjes: hoe is het met je driftkikkertje? En dat dondersteentje in je buik, morgen weer bewonderen? Al klaar voor Rome?

Cin: echt iets om naar uit te kijken he, volgende jaar sinterklaas! Hopelijk voor veel meiden hier een hele fijne dag!

Sinterklaas/kerst: ha, veel verwende kindjes hier. Zelfs ukkepukje is al verwend! En nu de kerstboom in huis, wanneer gaan jullie hem ophalen (of staat ie al?)?

Survivor: al goede hoop voor donderdag? Of vrees je het ergste?
    Wanneer ga jij eigenlijk met verlof?

Miranke: Lieve foto van Sanne zeg, net alsof ze heel blij haar handjes in de lucht gooit ;) Heb je verder wel iemand in de buurt om even mee over je relatie te praten? Ik hoop het!

Nai: lijkt de chemo bij mama al aan te slaan, of kun je daar nog niets over zeggen? Beterschap voor Quinn, hopelijk werkt de kuur snel.

Female: raakt de foliumzuur al gewend ;)

Juud: knuf! Lieve fotootjes van kids weer, vooral die van Siem in pietenpakje, haha.

Bowen: heerlijk zeg, eindelijk vertellen en de leuke reacties. En dan spaccen ook bijna klaar, fijn!

Milla: millaaaaaaaaa, daar is ze! Wat fijn dat je even komt updaten. Ik dacht al dat TP niet door was gegaan, anders had je het vast wel gegild hier! Gewoon eerst werken aan jullie tweetjes, die cryo's blijven nog wel even. Heel goed dat jullie even samen weggaan, hopelijk werkt het en komt het sterke gevoel van de kinderwens weer naar boven pruttelen! Blijf ons op de hoogte houden he, al is het soms maar een teken van leven!

Koortslip trekt gelukkig al redelijk weg, die patches zijn wel fijn, want je ziet dus bijna niet dat er iets zit. Ukkepuk (of moet ik drukkepuk zeggen?) doet het helemaal goed, dus mag nog wel even blijven zitten. VK vond alles mooi gemiddeld en schat ukkepukje op 3600gr bij 40wk. Ben benieuwd! Een lekkere gemiddelde zwangerschap, dus ik heb gevraagd of ik dan ook een gemiddelde bevalling mag ;)
    Verder boodschapjes gedaan, bijgekomen van alle sintgebeuren, wasjes gedraaid etc. Lekker aan het verloffen dus!

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    #2862 MilkHd, 7 dec 2010
    Laatst bewerkt: 7 dec 2010
    HAPPY BUS
    ON DEMAND
    Bekijk bijlage 113411

Mama's
    Female81: Nikita °09-02-2009
    Leonie: dochter °31-03-2009
    Juud: Femke °24-04-2009
    Remmar: Nikki °05-05-2009
    Pixie: Eva Olivia °23-05-2009
    Debs: Emily Aimee °09-06-2009
    Lautje1979: Finn °11-06-2009
    Limmeke: dochter °11-06-2009
    Nrg50: Milan °22-06-2009
    Spirit: Marissa °10-07-2009
    Smallville: Lonneke °13-07-2009
    Pippa: Britt °13-07-2009
    Alice: Ralph Julian °31-07-2009
    Naiobi: Quinn °10-09-2009
    Bowen: Niels °03-10-2009
    Natjes: Tygo °12-10-2009
    Elke: Nadine °14-11-2009
    Tischa: Jayde °20-01-2010
    Yadi: Abigail °24-04-2010
    Miranke: Sanne °09-06-2010
    Klingel: Florine °21-10-2010
    Remmar: Boaz ° 22-11-2010

15 meisjes 7 jongens

Preggers
    28-12-2010 MilkHd ?
    07-01-2011 Survivor J
    09-03-2011 Cin J
    26-04-2011 Natjes J
    29-04-2011 Pippa J
    12-06-2011 Bowen ?
    0 meisjes 4 jongens 2 onbekend

NOD
    16-12: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje)
    01-01: Leonie27
    ??: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje,07/'08 )
    ??: Milla (beeb 1)
    ??: Amberliek
    ??: Naioibi
    6 waarvan 3 MMM

Afspraken
    07-12: Natjes 20w echo
    08-12: Klingel driedubbeledeet Heerenveen
    13-12: Milk controle vk
    15-12: Florine CB
    16-12: Niels CB + prikjes
    20-12: Milk controle vk
    29-12: Bow controle vk
    07-12: Boaz huisbezoek CB
    03-01: Boaz CB

3. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hey meiden,

Wat een hectiek rondom de sint zeg!! Gelukkig is hij weer naar huis....kindjes tevreden en de rust weergekeerd :D.

Ik heb alleen de laatste blz gelezen...het lukt me maar niet om bij te blijven, sorry. Gewoon te druk met real life :).

Mill; ik vind je zo stoer. Uit wat je schrijft blijkt maar weer hoe sterk je bent. Ik vind het heel knap dat jullie prioriteiten durven te stellen. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat je wens voor een baby zo groot is dat alles (dus ook de relatie) ervoor moet wijken. Superknap dat jij de keus voor je relatie op dit moment maakt.
    Dikke knuf voor jullie en ik blijf hopen, bidden en duimen dat jullie wens wordt vervuld!

Kling; succes vandaag met de kleine grote ingreep! Knuf voor Florine!

Lau; heb even teruggezocht naar de uitkomsten van de onderzoeken. Jee meis, wat een schrik. Ik ga heel erg hard met jullie meehopen dat het de minst erge vorm is! Maar dan nog...wat krijgt Finn (en daardoor jullie als papa en mama ook) het te verduren zeg :(. Ik heb ontzettend veel bewondering voor jullie positiviteit....petje af!

Rem; lekker aan het genieten van je prachtige kindjes?

Natjes; op de helft :D .....wat gaat het hard he :$.

Bow; jij straalt je zwangerschap gewoon uit :). Misschien zijn mannen op dat punt toch wat gevoeliger dan vrouwen :D.

Verder iedereen een dikke knuf!

Vanmorgen hebben wij de 20-weken echo gehad....alles zag er prima uit. Wat een opluchting zeg! Heb vannacht gewoon rot geslapen van de spanning :). En we krijgen een......jongetje!

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Hoe is het verder met Pixie? Lautje? Smallie? (help, waar is smallie?) Pippa en de kids (in en uit buik)? Elke? Tischa? Yadi? Ppver? En alle anderen die ik vergeet?

5. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Milk; 37 weken alweer :$. 3600 gram bij de bevalling klinkt super! Een gemiddelde bevalling trouwens ook...haha!
    Hoe kijk je tegen de bevalling aan? Kijk je ernaar uit of zie je er tegenop?

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Pippa, een jongetje, sluit mooi aan in de rij, haha! Fijn dat 20wk echo goed was, daar had je wel wat spanning voor toch?! Fijn weer iets van je te horen!

Bevalling: ik zie er nu nog even tegenop, omdat ik nog met die koortslip zit. Zodra die weg is, durf ik het aan en laat ik me verrassen! Vanavond laatste keer yoga, dus zal me extra goed ontspannen en de ademhalingen oefenen, hopelijk gaat dat me reddden ;)

7. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Oeiiiii milk wat wordt het spannend nu he, komt zo dichtbij!!
    En gefeli met 37 wk! Je mag thuis bevallen ;)

Pip, leuk een jochie!!! Nu ineens weer allemaal jongens op rij.
    Ik switch dan wel weer naar meisje :p

Nai, gewoon stampotbuffet maken, Of iedereen iets mee laten nemen, is ook altijd handig. Voor zoveel mensen niet te gek doen hoor, dan ben je er alleen maar druk mee!

Milla, knuff! Wat goed dat jullie het uitgesproken hebben met elkaar!
    Zo zie je maar weer wat er onderhuids allemaal broedt. En tuurlijk komt het goed! Smak!

Rem, tuurlijk jij met je bekken schopt wel weer van je af he ;) :p

8. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    pip van harte met goede 20 wk echo en wat leuk een jongen !

milla goed van jullie dat jullie nu voor jullie saampjes kiezen en de rest komt wel hoe moeilijk ook. Lekker even weg samen !

milk ik heb al verlof dit is mijn 2e week, ik heb het gevoel dat beebje wel is gedraaid maar vind het wel spannend nu donderdag dichterbij komt. Heb ik wel een beetje zenuwen voor.
    mooi gewicht 3600 gr bij ons word het mannetje op 40 wk geschat tussen de 3000 en 3500 gr.
    ik heb vannacht gedroomd dat ik helemaal alleen ben bevallen zelfs vergeten verloskundige te bellen haha

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    pfff alles kwijt

@pippa jeeeeej een jongentje :D:D

@milk gemiddeld klinkt goed en inderdaad beebje niet komen met koortslip.. anders kun je hem of haar geen eens kleine kusjes geven :(

@bowen wij hadden ook al aan stampotbuffet gedacht.. of idd iets mee laten nemen.. maar omdat de helft uit noord-holland (den helder kant ) vandaan komen is dat niet handig...

@rtl 5de ahbra... sexieh??

@survivor ook al lekker van verlof aan het genieten .. donderdag is inderdaad al snel.. Hopelijk is beebje dan al gedraaid!!

10. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Milk; een koortslip rondom de bevalling....dat zou echt heel waardeloos zijn. Hopelijk blijft beebje binnen totdat je koortslip helemaal weg is.
    Spannend he....zo'n bevalling! Gelukkig wordt je het zwanger zijn aan het einde vaak zo zat, dat je uitkijkt naar de bevalling :D (is tenminste mijn ervaring)

Surv; hopelijk is beebje idd gedraaid. Het lijkt me heel rottig te moeten beslissen over een draaipoging. Ik denk dat ik het niet zou doen. Een stuitbevalling trouwens ook niet. Na onze tweede zoon heb ik me voorgenomen geen enkele bevalling meer te doen waaraan meer risico zit dan "normaal", zoals stuit of een grote baby. Dan maar een ks. Hopelijk voor jou helemaal niet nodig om over na te denken en is beebje gewoon keurig gedraaid!

Bow; bij jou weer een switch naar de meiden...lijkt me een strak plan :D

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    ff snel: nieuwe foto van Boaz in album! :)
    (onze kleine dikkop ;))

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @bowen hebben ze je al verteld dat je mannetje na de prikjes ziek kan worden?? Begint meestal een week na de prikjes..
    Quinn moet de 14e maar mocht het evt. ook verzetten ivm feestdagen.. maar omdat Quinn niet zo snel last heeft van prikje waag ik het er maar op..

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Remmar Boaz is een lekker mannetje :D We zaten laatst foto's van Quinn te kijken en die had ook zon mollig buikje enzo hihiihh

14. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Is deze prik anders dan de andere prikjes dan? Normaal ook nergens last van.

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ahhhhhhhhhhhhhhhhh, heeeeeerlijk :D

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Bowen: handig hoor, dat ik thuis mag bevallen, wil graag poliklinisch ;)
    Heb jij eigenlijk al/nog zwangerklachtjes?

Surv: ach ja, dom. Je zit natuurlijk al op ruim 35 weken, ik dacht: oh, da's bijna 34, lol. En ben niet eens blond (wel zwanger, dat zal het zijn). Bevalt verlof goed?
    Met zo'n gewicht moet je het ook zelf wel kunnen, al is het voor de steun toch prettig als je er toch iemand bijroept';)

nai: stamppot: lekker lekker en lekker makkelijk!

pippa: haha, ben het nu gelukkig nog niet zat hoor, gaat allemaal nog erg makkelijk eerlijk gezegd (zelfs met lopen al een tijdje geen last meer gehad).

remmar: een goed gevuld bekkie, zeker als je het vergelijkt met de eerdere fotootjes!

Heb zelf ook weer eens updeetje gemaakt van buik/kamertje in album.

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None

Ja is anders dan andere kwam ik ook alleen maar achter omdat ik afspraak vorige maand vergeten was.... toen zei die vrouw weet je zeker dat je dat voor kerst wil doen..

Ik geloof dat Eva van Pixie er zo ziek van geworden was..

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Bowen: de 14 maanden prik is idd heel anders dan de andere prikken. De eerste prikken die Niels heeft gehad waren de DKTP prikken. Nu krijgt hij de bmr en meningokokken C. En van die prik kunnen ze 1 tot 1,5 week later best ziek worden. KUNNEN maar hoeft niet. ;)

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @nynke daarom neem ik de gok ook :)
    maar jah is wel zuur als ie dan wel ziek is tijdens de kerstdagen..

20. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ach ja, we zien het wel. En als het zo is ben ik mooi thuis :)

Deel Deze Pagina