Rem; wat een lekker ventje is Boaz....en wat is hij al veranderd zeg! Milk; fijn dat het nog zo goed gaat en geen last meer van bekken is een mooie bonus!
hey lieve meiden, even geen reactie van mijn kant. Slecht nieuws gehad vandaag, schoonzus is opgegeven. K. Komt waarschijnlijk het zkh niet eens meer uit. tot later van de week
Alice, ben helemaal sprakeloos... wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jou en je familie.
Lieve Milla, ik vind het heel fijn om weer wat van je te horen. En je klinkt echt zo vol kracht over jullie relatie dat ik denk dat jullie idd er helemaal uit zullen komen. Kan het me voorstellen (voor zover dat kan als je zelf niet in mmm zit/hebt gezeten) dat IVF flinke stempel drukt op je relatie. en niet alleen IVF, de algehele moeilijke weg om te proberen zwanger te worden. Ik wil jullie een onwijs dikke knuffel geven en ben blij dat jullie nu heel eerlijk naar elkaar zijn geweest en elkaar weer gaan zoeken en terug vinden. Nu weer ff weg, later meer denk ik of morgen of zo hihi
@Alice; wat afschuwelijk....ik weet niet wat ik moet zeggen, behalve...heel erg veel sterkte en kracht voor je schoonzus, jou en je familie.
@Alice: Wat een K*t nieuws! Heel veel sterkte en een dikke knuf! (En dat op je verjaardag, of heb ik dat mis?) @Pippa: Een jongen, wat leuk! Grappig hoe er nu ineens allemaal jongens op 'het programma' staan. @Milk: Mooie buik! Wat lekker dat je geen last hebt, zo kun je nog wel even door dus?? @Nai: Wat lief dat jij de hele familie 'overneemt' van je mama. En wat de anderen al zeggen: niet te moeilijk doen! @Milla: Wat een moeilijk besluit. De mmm doet een hoop met je, dus ook met je relatie, knap dat jullie eerst de tijd nemen voor elkaar. Hele dikke knuf en je klinkt er zo goed over, ik heb er alle vertrouwen in dat jullie er wel uitkomen! @Remmie: Wauw! Wat een kanjer en wat is hij al veel veranderd in 2 weekjes! @Bow: Collega's die het aan je gemerkt/gezien hadden, dus toch! Waren ze ook zo blij met je verlof/vakantie planning? @vakantie: nog anderhalve week!!! @Kling: Canarische eilanden zijn heerlijk hoor, eind december Weet niet hoe warm je het wilt hebben maar zuid-Spanje is ook leuk. Zo, hoofd is leeg nu. Heb net het plastic in de babykamer opgeruimd, hopelijk morgen de meubels op de plek en dan de foto's. Ledikantje gaan we zaterdag ophalen en zondag nemen schoonouders het wiegje mee. We komen er wel...
hallo meiden, ben niet echt weer aanwezig. probeer wel bij te blijven met wat hier gebeurt allemaal.. maar zo te zien zijn het geen vroijke dingen helaas. nou ja, dat pick ik er dan weer uit.. maar wel een milk die bijna uitgerekend is en waar een beeb binnenkort wel zou kunnen arriveren. ben benieuwd of het een jongen of meisje is. denk meisje. moet wel met al die jongens die aankomen.. uhmm ik heb een hele stuk geschreven over hoe het met me gaat.. maar heb gelijk maar weg gehaalt. heeft tranen verzorgt maar teruglezend besef ik dat het voor jullie geen toegevoegde waarde geeft.. dus.. het gaat nog niet. hoop dat jullie het kunnen begrijpen dat ik niet mijn hart lucht hier. het is openbaar en dan nog.. getypte woorden zijn wel erg verwarrend overkomend. denk wel aan jullie allemaal en probeer het te volgen maar moet eerlijk zijn. ik lees de helft niet en de helft ook maar voor de helft x
ik vraag mij wel af inmiddels of het ooit wel goed komt en of mijn verwachtingen van mijn geest en andere (relaties)niet te hoog zijn. mijn zoektocht naar psychiater leverd mij niks op ..mogelijk ook te hoge verwachtingen en misschien moet ik settlen voor dat wat ik niet wil.
@ Alice, meid heel veel sterkte de komende tijd. Geniet van de momenten die jullie samen nog hebben. @ Milla, ondanks dat het ongelooflijk kut is, is het ook wel weer enorm goed dat jullie er nu achter komen en niet als het al te laat is. @ Milk, wat gaat het toch snel die tijd. Je mag alweer bijna jullie beebje verwelkomen. @ Pip, alweer op de helft? Kan me als de dag van gisteren herinneren dat je vertelde dat je zwanger was. @ Beebkamer bijna af, zo heerlijk........en dan alvast wegdromen. @ relatie hier, ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik merk gewoon dat alles me teveel wordt en ik weet niet hoe ik tot Arjan moet doordringen. Hij snapt het niet, denkt dat ik alle tijd van de wereld heb omdat ik 'maar' 22 uur werk. Mochten jullie tips hebben voor mij, zijn ze van harte welkom! Zo trek ik het niet lang meer. Mijn dag: 7.30 uur opstaan en douchen 8.00 uur Sanne aankleden en voeden 8.45 uur Sanne in de box, ik kan eigenlijk vrijwel niets omdat Sanne in de box ligt en ik haar niet zonder toezicht in de kamer wil laten. 10.30 uur Sanne krijgt de fles en normaal zou ik haar nu naar bed brengen, maar omdat ze over een uur naar oma moet, laat ik haar beneden. Ik kan wederom niets ondernemen. 11.30 uur Sanne gaat naar oma en ik naar mijn werk 17.00 uur ben ik thuis van het werk en ga ik eten koken. Daarna ruim ik af. Tegen 18.00 uur krijgt Sanne de fles. Deze geeft Arjan altijd, moet ik eerlijk toegeven. 18.30 Sanne ligt in de box en ik kan wederom niets beginnen. Arjan gaat naar buiten om de beesten te verzorgen (stallen uitmesten en voeren) 20.00 uur Arjan is weer binnen. Nu kan ik zelf aan de slag in het huishouden. 21.00 uur krijgt Sanne de laatste fles en gaat ze naar bed. Dit doet Arjan wederom. Vaak ben ik nu zo moe en ga ik zelf ook naar bed. Op Zaterdag is Arjan de hele dag buiten. Dit wil hij zelf. Als Sanne dan tegen 11.00 uur naar bed gaat kan ik de weekboodschappen halen. Arjan neemt dan de babyfoon mee naar buiten. Het huis hier is dus een grote rommelbende. De bovenboel, het wassen en alle gebieden buiten de woonkamer kom ik gewoon niet aan toe omdat Sanne eigenlijk altijd in de box ligt als ik thuis ben en ik haar niet alleen kan laten (dit in verband met de honden en de katten). Hoe kan ik dit nu oplossen? Ik weet het niet meer en Arjan geloof ik ook niet. Ik merk zelf gewoon dat dit de grootste druk op onze relatie legt. Arjan onderneemt niets in het huishouden, hij is alleen maar druk met nog meer rotzooi maken (waarom ruimen mannen nooit iets achter hun kont op????) en snapt niet waar ik me druk om maak. Zelf loop ik op mijn oogleden. Leg me in bed en ik slaap wel. Ik weet gewoon dat ik heel veel om Arjan als persoon geef en dat ik helemaal niet weg wil bij hem, maar zo wil ik ook niet verder.
Alice: wat een K-zooi! Hoe oud is ze? En wat voor K? Begrijpelijk dat je je even terugtrekt, deze klap kost wel even om te verwerken! Knuf. Cin: ja hoor, zo lukt nog wel. Ben zoooooo benieuwd naar kamertje! Pixie: als de tijd rijp is, horen we het wel van je. Succes! Miranke: ik wou dat ik je kon helpen, maar laat dit even aan de ervaren mama's over. Misschien kun je eens denken aan een draagdoek oid, zodat je Sanne bij je draagt, maar nog wel iets kan doen? Jullie hebben gewoon samen heel veel kindjes, met al die beesten erbij, begrijpelijk dat je 'eigen' tijd er dan een beetje bij wegglipt...
Vroeg me ook nog af hoe het met Klingel en Florine was, in het babyrinth was het volgende smsjes geplaatst: Nynke kreeg een sms van Klingel. Ze heeft geen internet verbinding op het moment. Ingreep is goed gegaan. Mama vond het erger dan Florine. Klingel krijgt zelf een gehoortest een hoop ander testen ivm suizen etc. Morgen triodate in Heerenveen en verder veel visite.
@alice Wat een klote nieuws.. Was toch kanker wat zij in haar rug heeft zitten? Een hele dikke knuffel voor jou en je hele familie!! @pix misschien iets minder eisen aan psych stellen en eerst proberen mocht het toch niet gaan zoals je wil kun je altijd nog iemand anders zoeken??? @klingel is te begrijpen dat jij het erger vond dan kleine meis.. Ik vond eht al vervelend toen ze bij Quinn allerlei bloed buisjes af moesten nemen en dus de hele tijd aan het huilen was Hopelijk heeft de hoortest iets opgeleverd!! @miranke inderdaad een draagdoek gaan gebruiken misschien, zodat je wel wat huishoud dingen kan doen?? en mannen denken omdat wij de helft minder werken dat wij dan alle tijd van de wereld hebben....
Lieverds, Hier een brakke hoofdpijnJuud. Ik heb een buikgriep gehad, sinds gisternacht. Gister hele dag gekotst en aan de dunne. Net weer voorzichtig gegeten en gaat redelijk. Slaap nog veel en voel me erg suf en duf... @Alice: jeetje..... Heel dikke knuff en veel sterkte! @Milla: heftig meis, maar wel begrijpelijk. Ik hoop dat het weekendje weg de passie weer terugbrengt. Dat is echt belangrijk. Knuff! @Bow: deze prik idd anders, maar hier met beide kindjes totaal geen probleem. @Rem: lastig, als niet alles loopt zoals je wilt, maar probeer het los te laten. is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je versnelt het herstel en zo toch niet. Dikke knuff! Ga zo Boaz bewonderen. @Milk: ik had ook koortslip bij bevalling en eerste dagen erna. Hoeft geen probleem te zijn. Heb wel geknuffeld en patches gebruikt. Alleen gewoon bewust andere wang toekeren. Het is zoals het is. Spannend, 37 weken! @Miranke: jammer dat manlief je niet begrijpt. Hier werkte het wel om een keer de rollen om te draaien. Dan ziet hij wat jouw dag is. Maar misschien ook zelf kijken naar tussenoplossingen voor jezelf: toch eens proberen wat meer te doen als Sanne in de box ligt. Ze kan in principe nergens heen en tijdens huishoudelijke klussen kun je toch regelmatig even bij haar kijken en met haar knuffelen? En vergeet niet dat alles rondom haar geboorte sporen nalaat. Ook bij je man. Knuff en blijf praten meis! @Pix: ik denk dat je inderdaad erg veel en erg snel verwacht. Ik ben al dik een jaar bezig en nog geen echte stap verder. Dit, omdat ik eerst vooral veel nieuwe dingen naar boven voelde komen. Maar bespreek met psych een schema-focus therapie. Moeilijkemensen.nl Knuff! Over Small: ik heb haar gisteren ge-smst en geen reactie gehad. Maak me ook wel beetje zorgen.... @Kling: succes met date in H'veen. En fijn dat ingreepje voor Florine meeviel. Hoop dat jij voldoende wordt onderzocht, want je loopt er m.i. al veel te lang mee hoor. @Pip: gefeli met de komst van een jongen! Ga nu weer crackertje proberen en dan slapen. Dag lieverds.
Dankjewel voor de tips lieverds, maar draagdoek zie ik echt niet zitten. Ben veel te bang dat ze er uit zou vallen....... Nog even een foto van de 'wortel-experience'.
Sanne was dus niet zo blij met de wortels, Max (onze hond) wilde ze wel opeten (natuurlijk niet toegestaan!)
@miranke onze poezen willen ook altijd de hapjes van Quinn op eten.. wanneer hij niet met de pot mee eet @small ik heb haar effe getweet dat jullie je zo zorgen maken.. Ze is denk ik gewoon druk