En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    bedankt voor Tweetje Nai

@ Juudje, had gister mega sms getikt (3smsjes lang) verkeerde druk op knop... alles weg, was vandaag van plan poging 2 te doen, of mail te sturen. (je had mailadres gestuurd.... maar ben hem even kwijt)

Niet ongerust maken hoor meisjes, het gaat "goed". Tussen haakjes omdat het goed gaat zolang ik me maar niet ergens in verdiep.
    Ik vergeet veel dingen, kan woorden niet vinden, weinig energie.
    en ik heb nu gewoon alle beetjes energie thuis nodig voor kindjes,man,fam en beetje werk.
    Ik zie op het moment gewoon de mogelijkheid om up te date te blijven lieve schatjes, sorry.
    Ik heb afgelopen week simpele film Elf gekeken, zelfs daar moest ik al om huilen (net als vorige week andere film die geen emo momenten had, maar ik toch met de tranen zat)
    Ik kan sommige dingen gewoon niet aan... en dan kies ik er voor om mezelf te beschermen en me even af te sluiten.

Wou ook mijn schildklier weer laten testen... tuurlijk ha net weer op vakantie, dus pas na 19 dec.

Met kindjes gaat het goed, kdv net veranderd van lokatie.
    Sinterklaas was super leuk. Kindjes tuurlijk verwend.

Miscommunicatie gehad met zusje betreft cadeau papa, (scheelt zo'n 175 euro)

Kindjes gaan super, zo trots op mijn mooie kindjes.
    marije probeert me super uit, is ook de leefdtijd, maar ze is ook zo lief als ze niet boeft.
    Heeft me afgelopen week op mijn kop gegeven, mama dat zakje was van plastic, PLASTIC, dat mag niet in de prullebak.
    lonneke spreekt steeds ietjes duidelijker. Brengt net de bordje naar dekeuken en zet hem op de aanrecht *trots*

Met man gaat het ook beter, verschil met 1e helft van dit jaar, we zijn nu echt gewoon weer een stel, die samen kindjes opvoeden.
    helaas ie hij nog steeds wel veel werken/school, hopelijk volgend jaar kinder druk, zodat hij meer in huishouden kan doen.

Werk, nog steeds erg vaag, ja we houden werk... waar/welke/hoeveel/met hoeveel, tja das onbekend... nog steeds. telkens soort van uitleg, je kent het wel 60 min kletsen om te vertellen dat ze nog niet verder zijn.

De rede dat ik soms wel op Twitter te vinden ben is omdat het daar maar beetje oppervlakkig is, niemand die ook verwacht dat ik hele achtergrond weet/onthoud, of als ik niet reageer.

Jullie verdienen reactie en interactie, die kan ik op het moment niet geven, sorry, daar zit ik echt mee, jullie zijn mijn vriendinnen
    (ja, de tranen zijn er weer hoor, net als lief berichtje van bow van de week op twitter, ook tranen) maar ik kan nu even niet meer.

ik stop even, tikken met tranen is stom, neus snuiten, etc.

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Lieve Smallie,

Bovenal verdien JIJ het om deze tijd voor jezelf te hebben. Ik weet echter alles van de schuldgevoelens die je soms toch krijgt als je zo weinig van je laat horen: eerst waren we zo hecht en zo frequent samen hier, en nu is alles toch een beetje anders. Je bent niet degene die daaraan mee wilt doen en dan gebeurt het toch...

Fijn dat het goed gaat met de meiden en met Smallman en jij samen.

Toch maak ik me wel een beetje zorgen dat jij zo aan je tax zit, dat je zo makkelijk kan huilen en dat je niet teveel diepgang wilt opzoeken. Neem je dat wel serieus?

Lieverd, ik mis je, maar ik gun je ook deze goede tijd voor jezelf. Heel dikke knuff, ook van Siem en Femke voor Marije en Lonneke.

Liefs! SMAK

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Bedankt meiden. Jullie ook allemaal een dikke knuff hoor!

Nai ja ze heeft het in dr rug. Het is botkanker en al vergevorderd. Moet plat blijven liggen anders kans op dwarsleasie. Ze heeft al een tijd erge rugpijn en op scan was klein puntje te zien (hoger in rug) en ze vermoedden breuk of hernia. Gisteren MRI en bleek groot zwart gat lager wat al wervels 'wegvrat'. Het is een uitzaaiing van dr borstkanker, waar ze van was genezen.
    Vanmiddag horen ze wat er evt nog aan gedaan kan worden (aan rekken) Ze is trouwens bijna 39 jaar..en 6 weken geleden is dr vader aan K overleden.
    Ben heel bang dat het heel snel zal gaan omdat ze helemaal geen moed mer heeft en heeft de strijd opgegeven.

Tot gauw, xxxx

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Haaai meiden!

Ik hier snel ff! (ligt er eentje al te pruttelen in de box maw poepbroek aan het creeeren en hongerrrrrrr)

@ alice: knuff! Jemig zeg, want een nieuws.. bah! :(
    Moeilijk hoor om te horen dat iemand misschien de strijd op wil geven. Hoewel het voor haar wrs wel genoeg is geweest zo....

@ mirank: Sanne meenemen naar boven? Kun je daar ff wat doen? Ff snel wasje aanzetten als ze in wipper zit ofzo? was beneden opvouwen als ze in box ligt? Heb zelf ook wel veel Nikki eerst gedaan en haar dan bij me in de badkamer gezet en dan zelf pas aankleden enzo (scheelt toch weer 'slaaptijd' en kun je ondertussen samen zingen in de badkamer ofzo ;))..
    En vooral je mannetje ook 'taken' geven in huis. Dingen die hij ook prima kan doen! Je werkt dan 'maar' 22 uur, je bent ook mama en hebt er een heel huishouden naast! En dan nog.... niet iedereen is hetzeflde!
    Maar wat ik me vooral afvraag: waarom ben je zo bang om sanne ffies alleen te laten?

En nu eerst voeden, tis nu: HONGERRRRRRRRR!

DIkke smak!

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    even reactie op de verwachtingen van pscyhiater waarom ik hoog-eisend ben. het is niet zozeer hoog eisend. maar eerder er vallen een boel psychen uit de psych wereld af omdat ik ze ken. die komt ik tegen in mijn werk. dat maakt het voor mij moeilijk om een uit te zoeken waar ik dus de ander niet tegen zou komen.
    anyways. verder niks zinnigs te zeggen.. alleen knuffels voor iedereen. lijkt wel alsof we ze allemaal nodig hebben

6. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ smallie en piX: heeeeeeeeeeeeele dikke knuff!

(typt niet handig met kind aan borst ;))

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    anyways. afspraken staan klaar. 18 jan en 8 feb heb ik nu bij denk ik een psych waar ik 'veilig'ben

ps. ik wil ook weer beeb aan borst.. nou ja. zal maar niet te lang over nadenken anders huil ik weer

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    ps. @ pix: wat kun je dat missen he?! :):(

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja maar mijn gemis gaat wat dieper dan alleen dat van de bv. :(*slik*

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :)ik heb dat zelfs nog na ruim 2,5 geleden al te zijn gestopt.:)

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Weet ik meid... :(
    Hoop zo dat t (gauw) beter met je zal gaan. Je bent een superschattie, als je dat maar weet! :)
    Dikke knuff!

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Maf he... :)
    Vind t ook weer zo raar, maar eigenlijk ook helemaal niet. Tis alsof t nooit anders geweest is.
    Moet zeggen dat ik ook wel errug benieuwd ben hoe het deze keer gaat lopen.....

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Heel maf. En mijn ervaring is dat elke keer weer anders is. Zo sliepen de meiden vrij snel door en Maijn pas toen hij na 11 maanden klaar was met de bv.
    Gelukkig heb ik weinig problemen gehad met bv geven, dat maakt het wel "makkelijker" dan dat je last hebt van kloven, slechte drinkende kinderen etc.
    Geniet er maar lekker van Rem.;)

PLETKNUFF voor Pix, Juud, Small,Alice en iedereen die hem graag wil hebben.

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    LIEF! *huil*

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @pix fijn dat je iemand hebt gevonden buiten je werkkring! Dat was dus je enige eis ik dacht naast deze nog een paar op de lijst :) Hopelijk is deze persoon iets voor jou!!

@juud ook nog een knuffel!!!

@alice zo zie je maar dat je nooit echt genezen verklaard kan worden van die ziekte :( mijn moeder had eerst borstkanker en heeft al zon 26 jaar niks gehad en dan nu opeens de eierstokkanker.... Ik snap ook goed dat je schoonzus het even helemaal niet meer ziet zitten, het is ook niet niks om zulk nieuws te horen te krijgen :(

@bus wat horen we toch veel slecht nieuws he??? Ik doe snel de deur van de bus dicht zodat meer slecht nieuws ons even met rust laat!!

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @nai die naam komt mij niet bekend voor in mijn geheugen van psychen die ik 'ken' en zit buiten ggz instellingen dus dat is al een + want daar kom ik ze het meest tegen.

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Alice: jeetje meid :( En dat bericht dan ook op je verjaardag...gefeliciteerd klinkt dan ineens zo rot :(
    Wat een tragisch iets zeg...en haar vader ook al dood....god wat erg voor haar moeder dan ook zeg. Maar jeetje, 39 jaar....ik ben er helemaal stil van. Heel veel sterkte in de komende moeilijke tijd (zeker met de 'feestdagen' in aantocht)

Bow: nikita was ook ziek geworden van de laatste prikken!

Pix: fijn dat je iemand hebt gevonden! Hopelijk gaat het je onwijs veel helpen want ik vind het heel vervelend zoals je je nu voelt...dat verdien je niet! (geldt ook voor juud!)
    En dat over bv, gaat dat over een hele sterke wens voor een 2e??

Remmie: fijn dat het bv goed gaat :) Je ziet aan zijn koppie al echt veranderingen ook! En dat al na 2 weken! Hopelijk voel jij je zelf ook snel beter...maar geef het ook even de tijd...het is nog zo kort geleden!

Kling: fijn dat ingreep goed is gegaan. Moest je hard huilen? En Florine ook?

Smallie: dikke knuffel voor jou ook :(

Goh...wat een hoop gedoe in de bus zeg...valt echt op dat het de laatste tijd allemaal behoorlijk heftig eraan toe gaat.

Miranke: ik hoor precies hetzelfde gevoel wat ik ook had: ik noemde dat het 'gevangenis-gevoel'. (alleen had ik dan met ramon geen problemen...)
    Maar wel het idee dat je niks nergens noppes kan doen of heen kan. Wat voor mij goed hielp was niet het constante idee "ik kan niks doen en krijg niks gedaan" vast te houden, maar juist te denken in de vorm van "ik kan toch niks in huis doen, dus ik ga lekker wandelen met nikita in de wagen".
    Zo waren we samen, uit huis ook (voor mij heel belangrijk toen) en je wordt niet constant geconfronteerd met je 'ik-moet-nog-ditjes-en-datjes-doen'.
    Snap je een beetje wat ik zeg? Ik zette het frustrerende ik-krijg-niks-gedaan om in ik-kan-toch-niks-doen-dus-ga-er-lekker-uit!
    En jij werkt 'maar' 22 uur + fulltime!!! Zorgen is ook een fulltime job!

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    thanx fem. ik hoop het ook want ik kom zelf niet meer uit en voel me alleen dieper vallen.
    en ja ik wil heel graag een 2e maar dat zit er momenteel gewoon niet in. zijn dingen die ik moet aan werken voordat ik dat snap neem weer maar dat weet je al.

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Small, onwijs dikke knuff voor jou! Ik heb het echt met je te doen, dat het niet lekker gaat!
    En lieffie, ik zeg het tegen jou hetzelfde als dat wat ik al tegen anderen heb gezegd: we houden je plek wel warm!
    we weten dat je aan ons denkt, geef af en toe een update hoe het met jou/jullie gaat en wij wachten wel op je! Komt helemaal goed lieffie!

@ Pix, fijn dat je nu psych hebt gevonden die het zou kunnen zijn. Ik hoop echt voor jou dat deze persoon je kan helpen want ook bij jou zit het diep denk ik zo te lezen.
    En dikke knuff voor wens voor 2e, die je nu niet in vervulling kunt laten gaan. Hoe vindt Pixman het allemaal?

@ Alice, tjee zeg dat ze het zo te weten komen en dan vader er ook al aan verloren, dikke huiltraan! Bah wat is het toch ook een onwijs nare ziekte he!

@ juud, gets buikgriep! bah wat kun je je dan naar voelen! Hoe gaat het nu met je?
    Dikke knuff ook voor jou!

@ prikjes, leomeisje best veel last gehad van die prikjes. Zat na week helemaal onder de rode uitslag en is ook best ziek geweest. Gelukkig is het allemaal maar tijdelijk ;)

@ Rem, jij dus grenzen aan het bereiken die je eigenlijk niet wilt bereiken, je wilt niet dat ze er zijn. Oh kan het me zo voorstellen, Boaz is er nu en nu wil je lekker vooruit en niet stilstaan bij pijn/dingen die nog niet gaan. Maar lieverd luister goed naar je lichaam die heb je nog heeeeeeeeeeel lang nodig!

En Nikki dus soms strontvervelend! Ach wat zal het toch ook wennen zijn voor haar dat ze niet meer alleen jouw aandacht voor zichzelf heeft. daarmee wil ik niet zeggen dat haar gedrag niet leuk is hoor! ;) Maar bedenk dan maar steeds dat je Nikki's gedrag niet leuk vindt op dat moment maar dat het wel echt een schatje is! :D

Hoe vindt jij het nu om de aandacht tussen je 2 :)D) kinderen te moeten/mogen verdelen?

@ Cin, oh kamertje komt dus steeds meer in orde! Leuk, leuk, leuk! En wanneer krijgen we foto's te zien?

@ Milk, mooie buik heb je! En zo fijn dat alles zo goed gaat, vind ik echt heerlijk om te lezen! Leuke kamer, ik ben benieuwd of er een jongetje of een meisje in komt te liggen...;)

@ Bow, jullie dus ook druk bezig met kamer of eigenlijk andere mensen druk bezig met jullie kamer hihi. Of toch Bowman nu zelf nu hij door vorst thuis is?

@ Kling, kom hier eens vertellen! Je internet doet het nu vast weer!
    Maar fijn dat alles goed is gegaan, oh ik kan me voorstellen dat het voor mama een grotere strugle was dan voor Florine hihi.

@ Nynke, oh ja ik kan gevoel bv ook nog zo terug halen. Grappig he dat het dan per kindje ook nog zo onwijs kan verschillen qua doorslapen etc.

@ Nai, ook voor jou dikke knuff! Lief dat jullie kerst op je hebben genomen! Misschien sushi van tevoren maken of koud/warm buffet? Dingen die je dan alleen nog ff op hoeft te warmen?

@ Fem , hoe gaat het nu met jou? En met Nikita bij KDV? Vind je het nog steeds zo fijn?

@ Natjes, hoe gaat ie? Druk, druk, druk?! Bijna klaar voor Rome?

@ Pip, tjee jij al 20wekenecho gehad (Natjes jij toch ook zo?) Ik vind het echt super dat alles weer goed lijkt te zijn met jullie jongetje! :D

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten want schrijf ff uit hoofd!

In tegenstelling tot vele andere hier in de bus en durf ik het bijna niet te schrijven maar hier alles goed. Rust op werk is weer enigzins terug gekeerd doordat die lieve oude man weer naar Spanje is vertrokken en doordat de kerstman wel leuk is maar kinderen niet zo hyper de pieper maakt haha!

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    #2920 Remmar, 8 dec 2010
    Laatst bewerkt: 8 dec 2010
    Meiden, slecht nieuws vanaf het lau-thuisfront..

Finn blijkt toch wel histiocytose te hebben.. :(

KDV had gebeld dat Finn z'n vinger helemaal dik was. Lau dus naar HA geweest en vervolgens naar ZKH. Blijkt dus niet goed te zijn. Waar plekken dus eerst alleen in huid zaten, zit t nu dus ook ergens anders...
    (alg. info die ik zelf wel duidelijk vond: Histiocytose - Medic Info)

Zoals Lau het vertelde zijn er 3 varianten waarbij de ene minder 'erg' is en de andere wel echt heftig is.... Het is nu dus afwachten bij welke variant er sprake is bij Finn.
    Vrijdag weer arts om de controle er op te houden en uitslag...

Meid, ik denk aan jullie! :(
    Heeeeeeeeele dikke knuff!! En helemaal voor je kleine mannetje...

ps. hoop dat ik het allemaal goed vertel enzo. Doe mn best iig...

Deel Deze Pagina