En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Remmar, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    *grouphug*

2. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Lieve Lau, Lauman en Finn,

In alles wat je had kunnen horen was dit wel de beste uitslag, dus dat is toch fijn. Ik hoop dat de behandelingen snel aanslaan en dat jullie een iets zekerder 2011 aangaan met de kleine man.

Het blijft allemaal enorme narigheid, maar ik ben met jullie wel iets geruster nu.

Knuff!

3. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Hier nog steeds waterdunne ontlasting en ben al 2 kilo kwijt... :(

Ik voel me zo ellendig...

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Juud: klinkt als een lekker virusje dat je te pakken heeft... dikke knuf en doe rustig aan (alsof je iets anders kan...)

Gisteravond zijn wij nog even saampies uit eten gegaan, bij de italiaan. Simpel maar lekker ;)
    Vandaag of komende week maar eens achter klossen aan, vluchttas klaarzetten etc. Moet nog even uitzoeken wat daar allemaal in moet hoor.
    Verder de eerste striae ontdekt, twee stuks op mijn linkerborst. Die vanaf nu dus maar goed mee-insmeren en misschien een nog grotere BH zoeken?!
    Hoe staat het verder met jullie plannen dit weekend? Ik hoop nog even bij vrienden op kraamvisite te kunnen (meisje is van 11-11), en dinsdag komen vriendinnetjes hier sinterklaas vieren. Nog even lekker opruimen en schoonmaken dus.
    Verder van beste vriendin een 'hoe kom ik mijn verlof door' pakket gekregen, met elke dag een cadeautje. Zooooooo lief!

Hopelijk gaat het verder goed met iedereen, ondanks het feit dat we allemaal wat van slag zijn door lch-nieuws van finn...

5. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen

Lieve Lau, wat een opluchting dat het de minst erge variant is!
    Nu gaan we heeeeel hard duimen dat de behandeling gaat werken!
    Knuffff en Grouphug!

6. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    :$ Hele dag stil hier? Tsk!

Wij hebben geprobeerd of we de auto he-le-maal vol konden krijgen met huis- en babyspul en boodschappen en het is gelukt!!! :p

Ben nu ook wel aan gort maar dat geeft niet, hoef alleen nog maar even het ledikantje in elkaar te zetten :)

Dikke weekendsmak allemaal!

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    van deze kant even stilte

ben van mijn melk door 2 overlijdens

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    gecondoleert Zuurtje.

Cin, ha goed zo hele auto vol gepakt! En veel plezier (kan dat bij in elkaar zetten van meubels :( ) met het in elkaar zetten van ledikantje! Leuk als het straks staat!

Milk, eerste striae dus gekomen, netjes hoor nu pas!
    En deze week nog sinterklaas vieren? De goede man is al tijdje het land uit hoor hihi.

Juud, wat zei ha? knuff voor ook nog niet lekker voelen!

Bow, hoe gaat het met jou? 14 weekjes swang alweer, zo leuk! :D

Vandaag gezellig wezen lunchen met vriendinnetje, ff lekker bijkletsen. Allebei kids thuis gelaten dus echt tijd om te kletsen hihi en lekker eten!
    En nu avondje tv en denk ook vroeg naar bed!
    Fijne avond!

9. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen!

Hoe is het hier??

Zuurtje jemig, 2 nog wel! Gecondoleerd en sterkte!

Leo, hier gaat goed hoor, merk alleen wel dat ik nu al veeeeeeeel meeeeeeer voel dan bij eerste swang. Nu al best wel behoorlijk lat van bandenpijn terwijl ik dat bij Niels pas veeeeeeel later had. Af en toe wel wat lasig maar het is voor goed doel he :)

Cin wat leuk!!! Heerlijk al die spulletjes in de kinderkaam zetten. Snifje! Vandaag wiegje he. Foto!! :D

Milk, heerlijk zeg nog even lekker quality timen met zijn twee! Nou ja eigenlijk wel drie maar toch met zijn twee hihi

Juud, jemig wat ellendig. Wat voel je je dan meteen lamlendig he, Je was toch bij ha geweest? Wat zei die?
    Beterschap!!!!!

Lau, hoe is het nu??

Hier ist goed. Behang zit op de muur!!! Jeeej, en mooooooooooooi :D
    Natuurlijk! Nu nog even wachten op de vloer. Ondertussen hal ook behangen. En dan kunnen we de boel terugzetten.
    Enige wat dan nog net klaar is beneden is de wc. dus die zal straks ook wel ergens keer aangepakt worden. Bowman is nu toch nog thuis :p

10. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    @zuurtje: gecondoleerd en sterkte!

@Bow: Zeg! Foto van 't behang!!!

En omdat het wel weer eens tijd wordt voor een vraag van de week: Hoe herken je een harde buik en is het per definitie pijnlijk?
    Ik voel af en toe de boel wat strak strekken maar of dat nou een harde buik is? 't Is totaal niet pijnlijk en ik heb me door schoonzusje laten vertellen/wijsmaken dat ze dat wel zijn.

Verder weinig te melden hier, heb me door een middag schoonouders heengeslagen (halve middag op m'n tong gebeten...). Nu eerst even eten en dan wiegje in elkaar zetten!!!
    Zo'n babykamer is ook ineens net echt met een ledikant erin *snif*

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    cin: staat het ledikantje nu? Fotooooooo
    Ik ken harde buiken alleen van na het vrijen, voel dan echt een harde bol, waarvan de rand ruim boven mijn navel zit. Alsof je baarmoeder helemaal samentrekt tot een bal zeg maar. Een harde buik doet bij mij inderdaad geen pijn, voelt juist wel grappig.
    Heb je van die lekker meebemoeiende schoonouders?

zuurtje: dubbel gecondoleerd

leo: dat meen je niet, vond het al zo gek dat er geen pepernoten enzo meer te koop zijn ;) Nu moet ik zelf maar even pepernoten gaan bakken, haha.
    Heerlijk hoor, die dagjes met je vriendin(nen)! Doe je vaker toch?

Bowen: je herkent de klachtjes natuurlijk ook sneller bij een tweede. voordeel is dat je je waarschijnlijk ook eerder bewust bent van de beweging in je buik enzo ;)
    Lekker dat de klussen er nu bijna opzitten! Je krijgt er gelukkig ook een supermooi huis voor terug!

Hier begint ukkepuk steeds meer op blaas/onderbuik te drukken, terwijl hij/zij al ingedaald zit, beetje pijnlijk als ik net opsta. Zou het een goed teken zijn (hoop, hoop). Morgen weer vk.

12. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    @Milk: Dank voor de uitleg! Dan heb ik dus toch harde buiken. Denk ik...
    Jouw beebje is alvast onderweg naar beneden zo te horen ;) Spannend!!!

13. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Oh, en ik maak morgen foto's van kamer mét ledikant en van wiegje :)
    Als Bow foto's laat zien van behang tenminste ;)

14. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Zuurtje jeetje meis, dat is niet mis. Gecondoleerd en sterkte!!!

Cin harde buiken horen niet pijnlijk te zijn hoor, dus dan is het goed. Ik moest wel een keer een sprintje trekken met dikke buik (achter L aan) en kreeg toen gelijk een harde buik die wel iets pijnlijk was en ff stilstaan, toen ging het weer. Maar normaal is harde buik dus niet pijnlijk.

Enne fotoooo!

Schoonzus wordt morgen overgebracht naar Utrecht en wordt dinsdag geopereerd. Er wordt niks weggehaald maar ze krijgt een soort steun in de rug die de nog goede wervels wordt vastgezet zodat ze hopelijk weer omhoog kan. (ligt nu al een week helemaal plat) Spannend allemaal.

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Pfoe :(
    En dan kijk je ineens toch weer wel met een schuin oog naar de mannen die op het kdv van nikita werken....

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Fem, ?

Bow, hmmm dus toch al echt last van meer pijntjes wat jammer en vervelend! Maar wat gaaf dat kamer nu bijna klaar is en wat Cin zegt foto van behang!

Cin, goed zo dat je je schoonouders weer door bent gekomen.
    Oh en ik ben zoooooooooooooo benieuwd naar kamertje!

Alice, hoop echt dat ze iets voor schoonzus kunnen betekenen.

Milk, tja ik dacht zeg het maar :) Pepernoot bak ze dan nog van de week!
    Wat denk jij trouwens dat er in je buik zit een jongetje of een meisje?

Hier, mannetje ziek :(. Is echt ziek, geen mannenziekte hihi dus vee klagen weinig ziek. gelukkig voor de rest nog niemand ziek dus hopen dat de vrouwen hier in het huis niet ziek worden.

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    sowieso knuff voor jou Fem! Krijg niet helemaal fijn gevoel over van je berichtje.

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Pffff weet nu waar Fem het over heeft, wat erg!

19. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    @ Fem, ik schrok me echt kapot, toen ik het hoorde. Eerste gedachte: wat ben ik blij dat Sanne naar oma's gaat. Pure horror, dit nieuws! Ik zou alle mannen persoonlijk castreren!

20. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    #3020 Smallville, Dec 13, 2010
    Last edited: Dec 13, 2010
    Hier ook erg blij dat er geen mannen werken op kdv van kindjes, krijg er de rillingen van

@ Fem, knuf
    @ Leo, mannetje ziekjes ,achgoss
    @ Zuurtje dubbel gecondoleerd
    @ Cin, ja dat zijn hard ebuiken, die hoeven echt niet pijnlijk te zijn, maar kan wel.
    @ Lautje, dus het minst erge, ik denk aan jullie hoor
    @ Milky, tjee al bijna 38 wk, had vanacht gedroomd dat je ging bevallen.
    @ Juudje, hoe was het bij de ha?
    @ Bow, behangen, super

@rest, sorry dat ik jullie niet persoonlijk bericht, hugggggg

van het weekend 's avonds bij zusje geholpen, al der 3 der mannen waren ziek, overgeven diaree.
    gisteravond werd ik ziek en man paar uur erna.... ik hoop dat het de kindjes overslaat.

morgen uitslag bloed, ben benieuwd, denk wel al 1/2 pilletje omhoog per dag. (schildklier, als die niet goed werkt dus een wrak)

van het weekend voor eerst aan iemand anders dan jullie precies uitgelegd waarom ik weer aan de pil ben gegaan, aan mijn zusje. geeft me ook een beter gevoel. Zij gaf er weer een andere draai aan: gelukkig sexy gedachten hoe onpasselijk ook, beter dan ergens een einde aan maken... geheel mee eens.

Share This Page