En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemorgen!

KDV-nieuws: naar! maar gelukkig ben ik ook wel nuchter genoeg om niet meten te denken dat alle mannen die in een KDV werken potentieel misbruikers zijn. Enne, geloof het of niet: ook vrouwen kunnen misbruik plegen. Hier lopen 2 jongen stage en die zijn echt fantastisch! Ik heb wel erg met de kindjes en hun ouders van dat KDV uit het nieuws te doen natuurlijk.

@Cin: foto!
    @Bow: foto!

@Zuurtje: gecondoleerd meis. Wat naar voor je.

@me: diarree eindelijk over. 3 kilo kwijt.... En nee, ik vind dat niet per definitie fijn, al was het maar om de manier waarop: afschuwelijk... Ik krabbel dus lichamelijk weer op. Geestelijk weer een behoorlijke klap gehad, door zo afhankelijk te zijn. Heb kindjes verwenst, Juudman verwenst en alles en iedereen gehaat... Nu gaat het wel weer beter en ik heb gezellige plannen voor vandaag. Ga opruimen, opruim- en opbergoplosingen kopen, kerstakaartjes ophangen, kerstboom staat al, Femkamer nog beetje pimpen en dan woensdag naar IKEA voor leuke aankoopjes Siem- en Femkamer!

Femke slaapt nu in het grote prinsessenbed! Zo schattig! En het gaat heel goed.
    En Siem is dag en nacht droog! De grote knapperd!

Dikke knuff voor iedereen!

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja, knuff voor Smallie en Leo voor de ziektes. Ik weet wat het is......

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Help. darmen doen weer raar en voel aandrang... Durf bijna niet te gaan........

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Pffffff, het viel mee. Ben steeds zo bang dat het voor de derde keer opduikt......

Meiden, knuff voor iedereen! Ben er weer vandoor!

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Sorry meiden, even ego...

Vanochtend een heftig bloedbad gehad :(
    Nikita stond bij papa in de keuken, een beetje te drentelen om hem heen terwijl hij de papfles klaarmaakte. Hij zag haar op een vreemde manier vallen en er was overal bloed. VEEL bloed.
    Ik riep vanaf boven (kwam net onder de douche vandaan) of het wel ging. Waarop Ramon gilde dat er overal bloed was!
    Dus ik naar beneden gesprongen ongeveer. Nikita's gezicht onder het bloed (ze zat op het aanrecht inmiddels) maar niks in haar gezicht te zien. Toen zag ik haar hand...en er miste een stukje van haar vingertop (middelvinger rechterhand, helft van vingertop was weg).
    Toen besefte Ramon wat er speelde:
    Ze stond bij de handdoekhaakjes (van die V-dingen). Ze is daar met haar vinger ingeweest (spelen ofzo denk ik) en is toen gevallen. Door haar gewicht is de vinger helemaal in de V-groef terecht gekomen en letterlijk afgescheurd.
    Het vingertopje zat nog in het handdoekhaakje. Die heb ik direct in mijn mond gestopt.
    Ondertussen de telefoon gegrepen, boven snel wat kleren aangedaan terwijl ik met 112 aan de lijn hing. Ze vroegen me hoe lang het rijden was naar het ziekenhuis en nadat ik antwoord gaf vertelden ze me dat ze toch maar even met een ambulance zouden komen.
    Ondertussen zat inmiddels alles onder het bloed...echt alles :(
    Gewacht op de ambulance, die zijn binnen komen kijken en wilden toch met haar direct naar het ziekenhuis.
    Ik dus in de ambulance, Ramon erachteraan met de auto.

Ondertussen zat ik nog steeds met het vingertopje in mijn mond, voor het geval ze die nog konden/wilden hechten. Fijn is anders!

Chirug op de EHBO erbij gehaald, maar die zei dat hij niks meer eraan kon doen.
    Verband erom (arme meis was helemaal over d'r toeren! Maar ja, het doet ook vreselijk pijn natuurlijk, zo'n afgescheurde vingertop), antibiotica mee en pijnstillers.
    Woensdag moeten we terug voor het verwisselen van het verband.

Arme meis :( Mijn lieffie mist gewoon een stuk van d'r lichaam :(
    Toen ik die vinger zag en zag dat er een stuk weg was...dat was zo bizar. Het klopt niet! Het kan niet!

Je zal het altijd blijven zien...mijn perfecte mooie meisje is scarred for life :(

6. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    a gossie fem, want ongeloooooflijk zielig.. :(
    Krijg tranen in mn ogen bij het lezen, want kan me helemaal voorstellen dat t niet leuk is om je meisje met zoveel pijn te zien... Dikke knuff voor jullie!

En natuurlijk dikke knuff voor iedereen! En vooral voor alle zieke kindjes, papa's, mama's (to be).....

@ zuurtje: gecondoleerd! :(

Hier alles oke. Boaz ligt te snurken in de box en Nikki is der bedje aan het afbreken. (Geen idee wat ze aan het doen is?! ;) Zo maar eens ff kijken...). Met mij gaat t ook oke, begin langzaamaan weer een kleine beetje meer te kunnen.. Ja, ik weet; speedy gonzalestempo zit er niet is, hoewel ik dat graag zou willen ;)

7. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ow fem, ik word helemaal naar als ik het lees. Wat verschrikkelijk!!!
    En wat schrikken zeg, arme arme meid! En ook voor jullie! echt vreselijk. Ik kan er niet over uit.
    Ik heb ook zulke haken hangen, ik ga ze direkt weghalen.!
    Jemig, ongelooflijk, stomme k*tdingen!
    Arme Nikita! Heeft ze nog wel iets gekregen tegen de pijn?

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja haal die haken weg!! Ze lijken onschuldig, maar nu weet ik wel beter :(
    Ik heb haar sinaspril gegeven (wilde gen zetpil doen want dat is al zo vreselijk)

Ik vind het echt zo erg (mijn maag draait nog steeds om bij de gedachte) dat ze dus een stukje van haar lijf mist...afgescheurd :( Komt er nooit meer aan...
    Het klinkt vast heel overdreven, maar ze was ZO PERFECT. En nu is dat perfecte lijfje niet meer compleet...

Oke, dat klinkt veel te heftig, maar zo voelt het nu even wel.

Meiden: haal die haken weg of hang ze heel hoog...maar kindervingertjes kunnen er dus echt door kapot gaan :(

(ik zie dat ik in mijn emotie heel veel spelfouten heb gemaakt, maar dat vergeven jullie mij wel he :p)
    (en ik ben best een koele nuchtere kikker hoor (wie stopt er nou een vingertopje in haar mond?) maar dit raakt me heel diep)

9. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Pfffffff fem wat een verhaal! Heb er helemaal de bibbers van!!
    Dikke knuffel meis!

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ooooooh fem!!!!! Wat ontzettend heftig en schrikken zeg!!! Arm meisje en arme papa en mama!!! Pfff..Hoop dat de wond goed geneest en dat de pijnstilling helpt!! Dikke knuffel meis!!

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    :$

jeetje lieverdfem!

ik kom hier binnen in je vreselijke verhaal van nikita, ben er helemaal koud en kil en huil van!

:(

ach lieverd...
    snik!

hoe is het nu met je schatje? en met JOU?
    wat ontzettend koelbloedig en perfect van je trouwens, topje in mond!

en jeetje dat bedenk je ook niet dat zon haakje zulke schade kan aanrichten..

ach huil.... snik ik ben helemaal jank voor je.

welke vinger is het? :(
    huiltje...

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ieks ik zie t al, in de schrik overheen gelezen.

middelste rechts

gets wat een drama, wat een schrik :(

knuffel knuffel voor jou jullie lieverd...

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik zit inmiddels wel een beetje te trillen :(

Ga even wat cola drinken (suiker!)...

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    *breekt even in*

Female wat ontzettend verschrikkelijk zeg voor je dochtertje....
    wat goed van jou dat je zo koel bent gebleven en je hoofd erbij hebt gehouden en zelfs het topje in je mond bewaard hebt voor het geval dat.....
    diep respect voor jou.
    ik word gewoon naar als ik je verhaal lees..ik zie het gewoon zo gebeuren... ik heb ook van die haakjes maar ik haal ze er dus nu af....

ik wil je heel erg veel sterkte wensen en ook je meisje een hele dikke digi knuffel geven!!!!

*BREEKT WEER UIT*

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

thnx allemaal!
    Het is "maar" een vingertopje....stelt niks voor vergeleken met Finn :(

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @fem: je kanmag die dingen niet vergelijken lieverd.

het is zwaar shocking om je kindje in het bloed aan te treffen met een stukje minder lichaamsdeel!
    vreselijk!

en alle gevoelens die in je bovenkomen moeten eruit, en ook over gepraat!
    voel je niet schuldig of bezwaard dat (hier) te doen, maar ook met ramon denk ik?

in elk geval mag je niet vergeten dat je fantastisch gehandeld hebt, hulde!

een mama om trots op te zijn en zich veilig bij te voelen, dat heeft nikita.

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    oh tjee Fem ik schrik er ook enorm van!

Wat hebben jullie goed gehandeld zeg! Nikita mag heel blijf zijn met haar ouders.
    Maar tjee wat een schrik! Echt niet normaal! En ik snap dat je hier helemaal onderste boven van bent.

En vergelijken met Finn moet je niet doen. ieder ding staat op zichzelf en dit is shocking en erg!

Onwijs dikke knuffel voor jullie.

Heb je trouwens afbeelding van welke je bedoeld? Ik weet het niet precies

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    ehm silvia, inbreken is voor jou volgens mij ook niet meer nodig hoor hihi

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

SHIT!!!
    Nu ik er op google, voor een afbeelding voor Leo, kom ik op een waarschuwing voor dat specifieke haakje :( :( :(
    Ik kan wel janken! Hoe had ik dit in godsnaam moeten lezen...ik heb ze al 2 jaar. De waarschuwing is van een paar maanden geleden :(

Artikel / Vara Kassa

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Female ik denk echt niet dat je jezelf ook maar iets mag en kunt verwijten meis.... dit had je niet kunnen voorzien. echt niet...

Deel Deze Pagina