En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Weet ik :)

Om hoort te gaan? Daar is geen protocol voor...je gaat er mee om zoals jij het kan. En als ik jullie een beetje door heb - dan is dat altijd aan de positieve kant van het verhaal en vol liefde voor Finn!
    Wat lief van je collega's!
    Zou LCH een erfelijk iets kunnen zijn? Ik had gelezen dat dat eigenlijk niet het geval was toch?

Ach gos...z'n huidje gescheurd :( Bah..en in de winter is dat nog veel erger natuurlijk (met verwarming en warm water enzo). Hopelijk helpt de zalf!
    Dikke knuffels!

2. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Och, lieve Fem en lieve Nikita.........huil! Ik kan het me zo voorstellen dat je je schuldig voelt, maar niet doen hoor. Zo knap hoe je gereageerd hebt! Wat goed dat je er aan dacht om vingertopje warm te houden. Hele dikke knuf!!!! Heeft ze de nacht wel een beetje kunnen slapen en jullie ook???

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Iemand een goeie wastip voor bloederige kleding??

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    geloof eerst weken in koudwater met zout

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    flinke scheut van dat vanish bij de was, dat haalt hier al het bloed altijd goed weg.
    arme kleine meid met missend vingertopje.. (die krijgt later met rondje geven dus ook nog maar 9.5 biertjes ipv 10)

arme finn en zijn pijnlijk huidje.. en nu met de vrieskou helemaal vervelend als huid barst.. dikke knuf op afstand (en wat lief zon hondje die ook leuk is ookal zou die er niet mee kunnen knuffelen)

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Female: wat een schrik.:( ((knuff))

Bloed eerst spoelen met koud water en daarna pas in wasmachine. Als je bloed met warm water probeerd weg te krijgen brand het in de kleding.

@Lauwtje: ook voor jou een mega pletknuff.

7. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Morguh...

Wat een nacht hier zeg... pfff!
    Eén kindje wat om 12, 3, 5 en 7 uur voor voeding kwam. En één kindje wat van 12 tot 3 wakker is geweest met koorts.. Gezellig joh ;) hahaha...

Hoe is het hier met iedereen??

Dikke smakkerd voor jullie allemaal!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @remmie: jeetje wat een nacht!
    is die boaz altijd zon (nachtelijke) drinkert trouwens?
    en hoe gaat t verder met jou, jullie, het heule gezin?

@female: i knew it, jij bent ook een zwartehumorster.
    daarom vind ik je ook zon lekker wijf! :D

(maar schrik en huil magmoet ook, maar dat weet je wel)

PIES om door de vingers zien, toppertje, enzovoort!

wil je echt fotos zien van voor&na van mij?
    er staat hier ergens nog een gore foto van de gehechte top volgens mij! :D

ik heb er vannacht echt nog aan liggen denken (florine ' kwam ' (domme TEHERM! :x) voor t eerst in haar en mijn leven 3x tussen 2300 en 0700 (maar na remmies verhaal klaag ik niet ;) :p ;)) dus ik had mooi wat denktijd.

wat een klotehaakjes, je zou ze moeten aanklagen! :x
    echt eigenlijk..

mok.

@rest: heb niet bijgelezen, en gaat ook niet lukken na 6 dagen weg, hoewel er niet zo hysterisch veel als een (paar!) jaar gelee geschreven is.

geen tijd, jullie snappen wel wrom ;)

daarom wel iedereen een HEUL grote knuffel, want ik weet dat er hier en daar liefbussinnen in de knoop zitten.. :(

kom later terug op en met meer,

enne, een updeet (van oa gesprek heerenveen- super! :)) staat dit x in mn babyrinth deel 3 :p maar dat hadden jullie allang gezien ws.

alles goed en heppie hier!

nu douchen en dan TITterdeTIT.

@TIT: ze zit nog steeds wel op een voeding of 7/8, laatste dagen iets meer.
    regel?************
    cluster?***********
    sprongetje?********

kweet t niet maar ik melkmachine gedwee uiteraard.
    morgen CB, onwijs benieuwd naar groei en 2397 vragen natuurlijk! :p

*peert m douche in voor bubbeltuttelsessie*

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik ben net met haakje en verbandomvingerkindje naar de karwei gereden om hoogstpersoonlijk te zien of ze een waarschuwing geven bij die haakjes.
    Beter nog: ze verkopen ze nooit never niet meer! Ben ik erg blij om (alleen ik had het graag zelf ook geweten..stond in het AD en de televaag zeiden ze..tja, die lees ik (helaas :p) nooit)

Anyway, ze heeft een houten bakfietsje als cadeautje meegekregen. En heel veel sorry's van een hele vriendelijke meneer.

Hoeveel karwei's zal ik af gaan rijden om hetzelfde trucje uit te halen?! :p :p

Ja joh, dat geregel en springen en clusteren en komen van die kinderen..niet normaal :p
    Lekker bezig! En hele mooie titfoto!

Oja, en echt serieus heel erg graag foto's van voortijdensna kaasschaaf duim
    Doet me denken: hoe gaat het met tweelinglekkerekaasboer??

Vannacht heeft nikita trouwens heel zielig in haar slaap liggen huilen :( Iedere keer als ik ging kijken lag ze slapend te jammeren....Pijn? Herinnering? Nachtmerrie?

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    denk dat dat heel goed kan, dat nikita in haar slaap (gelukkig?) de schrik stress van overdag aan het verwerken was..

ik zal je foto van duim sturen, proest!
    heb alleen een van toen t gehecht en nog HEUL goor was, en ik kan er 1 van nu maken natuurlijk.
    but, mijn topje hebben ze er dus weer op genaaid, ik heb een soort bubbelbobbel aan de linkerbovenkant.

vrees dat nikita juist een hobbel zal krijgen. ...
    geluk is dat vingertje nog klein is, dus hopelijk als ze groter wordt de verhouding van ' deel weg ' kleiner?

:( dat was een rare zin maar je snapt me wel!

wat GOED dat je naar de karwei bent gegaan en wat een goede reactie zeg.
    je zou eerder iets verwachten van ' daar kunnen we verder niets aan doen mevrouw ' maar dit is toch netjes.

inderdaad, heel NL af en dan een heule troostuitzet bij elkaar ;)

@remmie: wat las ik, boaz gaf een lachje!
    but zijn lachjes zo tot 4 weken niet altijd grimasjes (om te zorgen dat wij, verzorgers, ze lief vinden en ze te eten krijgen :D) en komen echte gerichte lachjes niet zo ergens tussen week 4 en 6?

dat dacht ik (gelezen/gehoord te hebben)

als t al eerder is dan hebben wij 3 weken lang florines eerste lachjes genegeerd ***********

;)

so, ik heb net een prachtkunstwerk gekocht :) dat hing in het tjongerschans (ziekenhuis heerenveen)
    mooi aandenken.

ook nog erg toepasselijk, maar dat leg ik wel uit aan degenen die t gaan zien ooit.
    wordt mijn ' dank je voor je supersteun tijdens 1e moeilijke aangortkraamweek en sowieso dank je dat jij jij (en van mij :)) bent - kerstkado ' voor klingman

(in t kader van dat ik geen tijd meer heb om zelf schilderijen te maken even ;))

so!

kletspanty met glitters smak, ik ga STRIJKEN!

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ja! Heel goed! Dat had ik nog geeneens bedacht. Ik zit nu heel de tijd de helft van mijn vinger weg te denken, maar dat zal inderdaad wel kleiner worden in verhouding...

Ben wel nieuwsgierig naar kunstwerk! Foto?

Jouw topje is er dus wel weer opgezet...hmm...had je die ook toevallig in je mond bewaard? :D En heb je nu ook minder gevoel erin?

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Dit is ook doodeng zeg! Jeetje...dat had heel verkeerd kunnen aflopen :(

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Morgen gaan we proberen een foto te maken van nikita's vingertje...als ze het verband verwisselen....

Remmie: fijn dat je al ietsjes beter voelt! Beetje jammer dat je vannacht niet zoveel hebt kunnen slapen. Zit bijslapen erin vandaag?

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Fem en Nikita: ik schrik me lam en krijg echt de bibbers. Een ongelooflijk stevige knuffel voor de schrik, de angsten en de (onnodig, maar begrijpelijke, is nl. altijd, als het om je kindjes gaat: had ik maar....) schuldgevoelens.

KNUFFFFFFF!!!

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dank!

Ja, nog medicijnloos. Moet ook medicijnloos zijn als therapie begint en dat kan over 2 maanden zijn. Langzaam opbouwen en langzaam afbouwen is dan eigenlijk zinloze zaak.

Minimaal 2 maanden dus nog, maar met de aantekening dat ik absolute voorrang geniet als er eerder iets vrijkomt. En ondertussen bijna wekelijks gesprekken met psych.

Ik zie gelukkig lichtpuntjes op verschillende dagen. Vandaag met kindjes thuis, maar gisteren veel rust gehad, dus dan handle ik dat beter.

Goede inzichten nu over de oorzaak van de problemen in deze relatie. Is wel vergelijkbaar met andere relaties, maar op ander vlak en daarom voor mij meer angst... Cryptisch, maar daarover later meer op blog hyves.
    En nu zit ik heel erg met wat frustraties te worstelen rondom mijn beide bevallingen en de zwangerschap van Femke. Is goed, ik merk dat alles wat naar boven komt heel heftig is, echt heel heftig, maar daarna krijgt het wel een plaatsje. Ik laat dus alles bovenkomen; dat maakt dit ook zo zwaar...

Dank voor je zorgen en medeleven. Doe ik ook bij jou hè liefie! Ik denk dat zorgen best terecht zijn, maar weet ook dat ik echt hulp durf in te schakelen en dat ook echt doe.

Knuffs en toedels!

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jeetje Juud, 2 maanden is wel erg lang nog :(
    Ik zie nu ook aan je banner dat dat dus richting je trouwdatum gaat...wat dubbel he

Hele dikke knuffel!

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    #3077 Remmar, 14 dec 2010
    Laatst bewerkt: 14 dec 2010
    @ fem: zit ook nogsteeds elke keer aan arme nikita te denken.. :( goh, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg...

@ kling: boaz is een ontzettende zuipschuit ;) Zullen we het daar maar op houden?! ;):) hihi.. meneer begint spekbenen en een dikke kop te krijen.. haha.. (iets wat we bij nikki helemaal niet gewend waren!). De eerste nachten (nouja, zeg maar dagen) kwam ie om de 2 uur. Nu laat hij er wel wat langer tussen zitten hoor. Afgelopen dagen kwam hij 's nachts 2 keer en soms 1 keer (tussen 23 en 7 idd). Hij heeft van die periodes in de dag dat ie langer slaapt en ook echt veel langer tussen voedingen laat. Om vervolgens op een ander moment ontzettend te gaan clusteren. Achja, hoort er bij he?! ;)

Vind het nog steeds super om je zo te horen over Florine! :D je klinkt als echt trotse mama! :)

*benieuwd is naar kunstwerk!*

@ lachjes: nikki deed t ook met 2 weken. Boaz ook. Hij lacht dan ook echt heel bewust naar je als je tegen hem aan het kletsen bent. Ziet er heel anders uit dat de stuipjes, zeg maar. Is goed verschil in te zien...
    Tja.. Er is niemand die tegen hem zegt, nu mag/kan je nog niet lachen hoor! ;) Ik zou iig niet weten waarom lachjes niet eerder kunnen komen, maar bijv. wanneer een kindje kan lopen wel 'volgens de regels'...?!
    Hoewel we vaak genoeg van mensen te horen hebben gekregen: ik geloof je niet! ;) Hebben we het van nikki toen maar op foto gezet. :) Zou eens proberen Boaz op film te krijgen ;) :p

@ juud: Ik vind dat je het superknap doet! Je schrijft: "ik laat dus alles bovenkomen...." Vooral dat... Dat lijkt me zooo moeilijk! Ik ben liever struisvogel meestal. Maarja, als je dat lang genoeg doet, moet t er natuurlijk wel een keertje uit....

@ pix: oef, vergeet ik mn reactie naar jou helemaal! *kijkt verondschuldigend* Jemig zeg, wat heftig voor je collega.. :( Weet idd hoe zulke dingen er op het werk aan toe kunnen gaan.. pff!! dikke knuff!! En hoop dat jullie er als team uit kunnen komen en hulp zullen krijgen...

Wilde nog wat zeggen, maar weet t niet meer..... *denk*

18. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Group *Finn* Candles - Light A Candle

En dan even geen rea van mij. Lig kotsmisselijk in bed na een slechte nacht (veel zuur/oprispingen en dicht oor na zwangerzwemmen). Heb flink lang op bed gelegen en al paar keer moeten overgeven. Heb vriendinnetjes (gingen sint vieren vanavond bij mij) maar afgebeld, milkman is naar huis gekomen en doet nu wat ik vandaag had willen doen (vluctkoffertje enzo), vk gebeld. Vk denkt buikgriep, maar moet zo wel even langskomen voor meten bloeddruk, ook al was die gister nog netjes 115/75.
    Bleg

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

beterschap milk!!

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Beterschap Milk! Blegh, kon je er ook niet echt bij gebruiken... Wat kun je je dan beroerd voelen he?! :(
    Knuff!

Deel Deze Pagina