En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Milky, gaat het nu al wat beter, denk heerst het 24uurs virus.. hopelijk was het dat maar., knuf

@ Pix, tjee das schrikken zeg.

sorry, wou meer reageren, maar is denk dat het pest mama dag is vandaag.. tot later
    *smak*

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    smallie: pest mama dag? wat proberen ze bij je dan?

Nou, hier gaat het alweer een stuk beter, was duidelijk het 24uurs griepje zeg. Blijf wel nog even een dagje wat meer aan bed gekluisterd hoor, even goed bijkomen/slapen.
    Had vannacht ook wat oefenweetjes (zo noem ik ze maar), onregelmatig met soms een wat hardere buik erbij. Wie weet komt de boel dan toch wat meer op gang, al rekening ik nog steeds pas op een bevalling na de kerst hoor.

Dikke knuf voor allemaal!

3. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Hi girls!

Milkh, goed idee dat je zoveel mogelijk rust pakt nu want....:D

@Fem: jij bent TOP! Ik schrok me rot en het werd steeds meer naarmate ik het bericht las. Arme meid :( Hoes het nu met haar?

Ik heb snel gelezen maar het lukt me niet om op iedereen te reageren. Sorry meiden :)

Ik ga verder werken. Ongi dag 1 grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :x ahahaha

Tot slot een voorzichtige dikke knuff vo Finn!

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Elke, je had nog knuf van me te goed *knuf*

@ Fem, goede actie kwantum *knuf*

@ Tisch, knuf, ongi .... grrrr. omdat het gewoon stom is om te bloeden of om andere redenen?

@ Milky, gelukkig virusje alweer over, ja wel goed vanje, nog een dagje rust/bed

pest mama dag, telkens iets vragen om te doen als je net wou gaan zitten.
    - met zijn 2 door elkaar schreeuwen
    - weeeh ze duwt me (Marije over Lonneke)
    - al het eten en drinken op de grond gooien, etc.

maar is nu alweer beter, kleine meid gevraagd of ze wou slapen, en ze stond al te trappelen bij de deur.
    Grote meid is toe aan uitdaging, maar ik kan der op het moment niet genoeg geven.. nog even en dan genoeg uitdaging op de basisschhol, wel erg spannend.
    maar nu is ze heel lief der favo tv programma aan het kijken: Umizoomi

nieuwe kdv is trouwens erg mooi, maar ben echt niet blij met locatie, scheelt per dag bijna 45-60 min. met als resultaat dat we nu pas na 18.15 eten en kindjes dan al niet meer te genieten zijn ivm honger.
    (normaal 17.30-17.45 eten)
    dus toch blij met keuze om in te schrijven bij ander kdv, waarschijnlijk in de zomer plaats

@schildklier, uitslag gehad van vervangende huisarts: die zegt dat waardes binnen de normen zijn...
    Maar de waardes zijn op het randje... kan ik deze vervangende ha niet wijsmaken, dus de 19e weer naar eigen ha.
    Nog op speciaal schildklierforum nagevraagd, checken of ik geen spoken zag: waren het eens met mijn mening. En verwachten ook dat mijn meds omhoog moeten om weer normal te voelen....

Voelde me gister zooo behhh, kon er bijna mijn werk niet door uitvoeren. Zit nu denk op 50%, simpele dingen lukken nog net... hmm das dan toch wel onder die 50%.

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Haai zwaai!

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Haaizwaai!

Aan het werk vandaag! Maar dan morgen wel lekker thuis :D

Smalll knufff!!! Heb jij straks ook vakantie met kerst en oud en nieuw?

Milk nee zat bij mij iets langer tussen, wo of donderdag ziek en vrijdag op zaterdagnacht Niels geboren :D En ik voelde me ook weer goed hoor ;)

7. natjes

natjes Niet meer actief

*moeie zwaai!*

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    tosti zwaai ;)

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Oh, vanmorgen trouwens ff wezen wegen op t CB! :)
    Bijna 5 kilo schoon aan de haak ;)

(als ie vannacht niet zo'n blubs eruit had gegooid, was ie 5 kilo geweest, geloof ik.. haha..)

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Haaizwaaaiiiii

Net terug van ziekenhuisbezoek (vanaf 10.15!!) aan internist-endocrinoloog. Weet verder nog niks, 24 uurs urine opvangen, 8 buizen bloed laten prikken, hartfilmpje laten maken en een longfoto. Zo! 28 dec uitslagen....ben benieuwd.
    Nu omkleden en werken.

Zoef

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

:D lekker wijf ben je toch ook :D

Vanochtend zijn we weer in het ziekenhuis geweest. Toen Nikita de witte jassen zag begon ze al " nee!! NEE!! NEEEEE!!!" te roepen.
    Nou ja, verband eraf geknipt (nikita huilen) 3 gaasjes eraf gepulkt (nikita krijsen) hand onder de kraan (nikita op luchtalarm)...het plakgaasje eraf gerukt wat dus direct op de wond zat :$ :)
    En het begon weer onwijs te bloeden. Doek er tegenaan, dokter kwam nog even kijken ("ziet er goed uit") en toen moest er weer verband op. Maar dat mens zat onwijs te klooien!
    Na 2 minuten was het verband doorweekt van het bloed, nog maar een extra groot verband om de hele hand gedaan....
    In de auto is Nikita knock-out gegaan, van alle emoties. Echt gevalletje "sensory overload, system shutdown".

Eerst langs de apotheek geweest om (op recept) een heel zut verbandspul te halen, en natuurlijk plaatjespleisters (we plakken heel dat verband vol).
    Thuis hebben wij zelf maar het verband verschoond direct. Dus dan denk je: hele heisadramegeval weer opnieuw. Niets was minder waar!
    Heel relax en rustig..ze stak nog net niet d'r vinger uit.
    Binnen 3 minuten zat er een nieuw plakgaasje, 3 gaasjes, verband, pleisters en nieuwe disneypleisters omheen. Echt heel soepel. En dat kind van ons is een taaie! SO!

Vrijdag en zondag moeten we het weer zelf verschonen, dinsdag weer terug naar het ziekenhuis.

We hebben het nu ook wat beter kunnen zien allemaal. (en foto's gemaakt voor de liefhebbers :p)
    Aan de voorkant is een schuin stuk nagel+nagelriem+vlees weg. Maar het meeste vlees is aan de achterkant weg. Hopelijk ga je er later weinig van zien want ik heb er wel vertrouwen in dat de nagel terug gaat groeien.

Maar, eerst maar eens zorgen dat het NU goed gaat. Geen infecties e.d.

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

4-en-driekwart-vinger-zwaai
    :D

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ow ja vreselijk! Nikita heeft nu gewoon een witte jassentrauma opgelopen! Bah bah bah.
    Kan je niet beter vette gaasjes gebruiken op die wonden? Die gaan toch niet zo vastzitten??? En wat een stoertje dat ze het thuis wel gewoon toeliet! Kun je zien wat een vertrouwen ze heeft!
    Mooi om te horen. Smak voor jullie!

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Gelukkig zag het er goed uit Fem...
    Nikita is inderdaad een taaie dame. dat beloofd wat voor de tekomst hahahahahaha

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

In ieder geval kijken ze nu goed naar je!
    28 december, nog geen 2 weken...lijkt me netjes of niet? Natuurlijk wil je het liever sneller weten , maar toch!

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja vetgaas doen ze direct op de wond, daar overheen gaan 3 gewone gaasjes.
    Maar ook dat vette gaas gaat plakken hoor! En al dat opgedroogde bloed ook...dus als je het eraf moet halen haal je heel de wond weer open.

17. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @alice vergeet ik effe jouw verhaal helemaal. Ben ook benieuwd wat er uitkomt en net wat fem zegt, valt me ook nog mee dit jaar nog! Werkse!

@fem :D :D Mijn vader heeft trouwens vroeger stuk van zijn duim afgezaagd met een zaagmachine :$ Waarom ik dit vertel, weet ik eigenlijk ook niet ;)

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jemig! Nu al zo groot?! WOW!!
    The hulk :D

19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ah toch wel, blijft die ook plakken ja? He bah, misschien weken in bad voordat je volgnde keer loshaalt?

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Waarom deed ie dat nou weer :p Is wel een beetje aparte hobby hoor. Figuurzagen. Letterlijk en (hahahaha) figuurlijk :p

Deel Deze Pagina