En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Dat zei ik ook al, dus toen hebben we d'r handje onder de kraan gehouden. Toen zei ze " dit duurt te lang" en Hopsa..met een *ruk* zo eraf. Sneller was beter ofzo zei ze.

Gelukkig was ik wel zo slim geweest om nikita van te voren extra pijnstillers te geven. Lekker ff suffen meid :)

2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hahaha geen idee, hij was timmerman en gebeurde in werkplaats, moesten ze later het andere stukje nog opzoeken ieuwwwwwwww.

3. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Zo is rem een keertje heel creatief geweest met stanleymes ;)

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Jeetje, arme nikita. Moet wel zeer hebben gedaan. Ik weet tenminste nog als de dag van gister (hoewel het ook weer niet zooo lang is geleden) dat we nikki ook moesten afplakken met der krentenbaard. En dat plakte ook altijd vast... :( vonk altijd zooo zielig...

@ alice: ben erg benieuwd naar uitslagen! Gelukkig wel aardig snel idd.. toch!?

@ smalle: dikke knuff voor jou! Klinkt idd als tijd dat marije naar school gaat. En jij dan weer meer beetje tijd voor jezelf!

@ losse lichaamsdelen: zou maar niet vertellen wat een bewoner ooit eens gepresteerd heeft. Is voor mensen met zwakke maag geen leuk verhaal...

@ Boaz: Hihi.. De hulk?! nouja, geel is ie wel geweest ,maar groen gelukkig niet :p tis gewoon net z'n papa, een echt nathals ;)

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Tijd dat Boaz wakker wordt, heb ploftiet... :) dat gevoel heb ik dus niet gemist.. hoewel?! aan de andere kant ook wel weer.. ;) achja...

@ witte jassen: finn heeft t met de groene variant. Hoe snel ze dat ook oppikken he?! :(

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik ben wel in voor een beetje horror hoor :p

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oei, nou die ploftieten deze mij erg zeer :( Het kwam er gewoon spontaan uitlopen als ik niet snel genoeg was. Echt het gevoel van een baksteen op je borst.

Groen/wittejassen: ja dat onthouden ze heel goed! De zuster was wel zo lief om meteen haar witte jas uit te doen :)
    Maar nikita kijkt ze even HEEL goed aan als ze beginnen...met zo'n giftige blik van " ik onthou jou wel vrouwtje!!!! :x"
    Kan me voorstellen dat Finn de weg naar het ziekenhuis al herkent :(

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Met plakgaas ook afplakken?
    bah ja :( zielig he!
    Ik schaal mezelf wel onder de koele kikkers, maar mijn eigen kleine meisje pijn doen is toch wel moeilijk hoor.
    Maar ja, je doet wat je moet doen he!
    The hulk: meer in de trant dat ie zo groot is :D Niet perse groen :p

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

nou, is in ieder geval wel heel scherp. Dan voel je er net iets minder van (op het moment zelf) geloof ik :p
    Wat heeft ie eraf gehaald?

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

oja, lekker :D

11. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Maar als Boaz zo lekker gegroeid is past hij de rompertjes ook allemaal vast al wel :D

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ja en zo ging ik vorig jaar nog met de buurman naar de dokter die met de cirkelzaag in zijn hand gezaagd had.

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Zo'n handige harry heeft rem vorig jaar op de bouw gehad ;) haha... Mannen ;)

@ poftiet: jeps, zo voelt t hier idd ook. en loop dat ook ongewild leeg. En t arme mannetje verslikt zich dan elke keer.. ;) dus hoop dat t mannetje nu toch echt snel een keertje wakker wordt... :)

@ hulk: niet groen?! nouja... ;) ;) En ja, groot is ie wel :D haha..

@ koele kikker: ben ik idd ook wel, maar zulke dingen vind ik toch altijd wel erg sneu. Je kindje pijn doen, wil niemand...

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Oh KDV belt net of we nikki willen halen.. :(

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ow nee?? Is ze ziek?

Hoe weet jij trouwens dat onze buurman harry heet :p

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ojee???
    Wat dan??

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hulk hogan! Die bedoelde ik :p

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Alice met twee weken dus nieuws, toch nog redelijk zo rond de feestdagen?

@fem arme meis.. en wat een kluns die verpleegster.. En nu al een witte jassen fobie dus!!

@rest ben het allemaal al kwijt :D

19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
  20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    we vermoeden weer een oorontsteking. Dus maar weer afspraak gemaakt bij de HA. Zijn der klaar mee..

Ondertussen maar gaan kolven, mannetje slaapt nog heerlijk en ik moet zo naar fysio..

@ harry: dan is ie wel echt handig ;)

Deel Deze Pagina