En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Remmar, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    @alice: Voelt het nou nog anders omdat ze zeggen dat de oorzaak lichamelijk is? Ik weet niet goed hoe ik het moet vragen of uitleggen maar het idee (of de wetenschap) dat het 'niet tussen de oren' zit lijkt me ergens ook wel prettig? Of maakt dat niet uit?

@natjes: Pak je wel op tijd een beetje rust? (ja ja, ik weet het, hoor wie 't zegt...) Wel een beetje kunnen genieten in Rome? Hoe vond de kleine man het om te vliegen?

Hier weer aan 't werk vandaag. Voel me nog niet helemaal op en top maar die twee dagen hou ik nog wel vol.

2. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Cin het voelt idd prettig....en ik heb het altijd wel gedacht. Tja als 'ze' zeggen dat je overspannen bent en burn out symptomen hebt dan zou dat ook wel kunnen want hoe moet ik weten hoe het voelt? Maar toch dacht ik steeds wel van.....?? Heb zo vage klachten en heb vooral heel erg last van een 'droomgevoel' 24/7.
    Werkze enne als het niet gaat, gaat u gewoon naar huis!
    x

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Goedemorgen!

Zal zo.reageren wanneer ik beneden ben... op mobiel is niet zo handig ;)

4. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    goeiemorgen!

Ja Nai ik ben ook benieuwd, ik zag gisterochtend een andere tekst staan dan gisteravond. Had het ook willen vragen maar ook net zo goed weer vergeten dus.
    Wacht in spanning af!

Cin waarom nou niet nog wat langer thuis gebleven?? Je bent wel zwanger he! Denk aan jezelf! En waar blijft foto kk ?? :p

Natjes, no worries, eerst aan jezelf denken he!

Milk, ah nou ja beeb komt vanzelf ;) en vermaak je je nog een beetje in deze verloftijd? Al beetje bijgekomen van werkdrukte?

Rem, ja misschien bo :D

Niels heeft net vanochtend prikjes gehad, 1 in been en 1 in arm.
    Even huilen en boze blik naar cbarts hihi.
    Idd de waarschuwing meegekregen dat hij van ene prik na een week nog last van zou kunnen krijgen. Maar hoeft niet. Dus wij gaan voor de hoeft niet. :)

5. natjes

natjes Niet meer actief

@alice&cin: probeer op tijd mijn rust te pakken, ook al is dat niet mijn sterkste punt zeg maar ;)

Rome was super, alles gezien in 2 dagen...en dus 2 dagen alleen maar gelopen. Daarom ook nog zo afgepeigerd nu! Kleine man vond vliegen te gek!

@nai: blauweteststreeppositief? Foto?

6. natjes

natjes Niet meer actief

@bow: tygo moet ook zo voor de prikken! Ben benieuwd... Hij is al sjacho vandaag hihi! Hoe lang en zwaar was Niels?

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @small jah bedoelde ook of je nog bij je eigen ha langs gaat ??

@small hoe is het met je vader??

@milk, bowen en natjes

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18906-albums5412-picture28938.html

@bowen en natjes hopelijk hebben ze er volgende week geen last van!!

@alice dus ze gaan voor lichamelijk.. en je krijgt met twee weken uitslag toch??

@cin als het niet gaat lekker naar huis gaan !! :D

@natjes rome verder wel leuk geweest?? teveel sight seeing gedaan ??

@me naiman gaat vanmiddag naar andere auto kijken .. als het weer niet te slecht is..

en waarschijnlijk zaterdag naar dusseldorf kerstmarkt shoppen :D

Quinn was eergister : 84,5 cm en 12,8 kilo :p (15 mnd )

8. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    @nai, nou lijkt mij vrij duidelijk toch?

9. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    @natjes Niels is 11 kilo en 40 grammetjes :D en 83,4 cm lang

10. natjes

natjes Niet meer actief

@nai: nou die is wel goed duidelijk? Waar in je nod zit je nu? En hopen dat het nu wel netjes blijft plakken!
    @bow: zal vanavond even tygo zijn gewicht plus lengte plaatsen, moet pas rond 14.00!

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @natjes ik denk vandaag Nod.. Aangezien ik 1,2,3 december positieve ovu-test had

@bowen jah duidelijk wel :)

12. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Nou dan ga ik je bij deze van harte feliciteren!!!!! :)
    En beebje blijf plakken bij mama!

13. natjes

natjes Niet meer actief

Inderdaad nai: gefeliciteerd!

14. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    @Nai: Kan de foto niet zien maar ik begrijp dat de blauwe test een zs test is? :D
    Gefeliciteerd meid!!! En nou mét plakbeeb onder de kerstboom!
    (En ik ga het toch zeggen: naar de HA om HCG en prog te prikken en evt aan de bollen!!!)

15. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
  16. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    ha ha ha, dacht jij al sleutel had van de bus :)

Ja tijdens mijn zwangerschap liep ik ook bij de internist.
    Maar toen ik stabiel was en we niet meer voor meer kinderen gingen, overgedragen aan de huisarts... maarja nu dus aan de pil en alles weer door de war.
    Die vervangende huisarts heeft er zeker geen sjoege van, kijken wat eigen ha zegt en anders net als je zegt toch weer naar de internist laten door verwijzen.
    Bedankt voor je lieve berichtje, want zoals je zegt, ieder heeft andere waardes waarbij hij/zij zich goed voelt... en deze zijn niet de juiste voor mij.
    TSH.... FT4
    1.2 .... 12.6 - 9 dec 2010
    0.6 .... 9.4 - 12 dec 2010

@ Milky, herseninfarct, en is nu een klein deel van zijn zicht kwijt, 3 mnd niet auto gereden maar nu 2 wk geleden doort oogarts goedgekeurd om weer te mogen rijden.
    Maar zat dus een propje in zijn linker hals ader, die is dunner dan de rechter en heeft nu na goed checken van alle scans/MRI etc een knik erin zitten, en du belde ze dus gister dan er boven die knik nog iets zat, en dat gaan ze dus maandag checken.
    Gelukkig doet mijn vader mee met die studie en zien ze dat, ons ziekenhuis had dat niet goed gezien/kunnen beoordelen.
    Dus nu cheken en zo nodig handelen.
    - Ben blij dat je neit meer ziek ben, is niet fijn ziek en baby in buik.
    Je hebt mooi buikje hoor (laatste foto's in je album) en vind oranje in kamertje erg mooi

@ Remmie, hoofdpijn al weg?

@ Natjes, knuf, Rome, moe, maar wel genoten van Rome?

@ Alice, zou me niets verbazen dat h etlichamelijk oorzaak heeft, gelukkig benje binnenste buiten gekeerd en krijg je 28e uitslag (en dan snel meds)
    Ik weet dat ik het super fijn vond toen ik te horen kreeg dat het eigenlijk allemaal door mijn schildklier kwam. (ook omdat je er zoveel psychishe klachten door krijgt)

@ Nai, wat lees ik nu: blauwetest positief :) gefeliciteerd (kan foto niet zien)*beebje blijf plakken*

@ busbeebjes, kindjes gemeten en gewogen, wat doen jullie het toch goed heh :D

@ Cin, he moppie, je moet wel rust nemen hoor, sommige dingen kunnen makkelijk een dag/week/maand later.

17. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Zou het trouwens zijn dat ik gisteren zo rustig ben geweest dat Bruce vannacht een feestje hield? Ik denk dat hij direct volgend seizoen mee wil doen aan 'so you think you can dance'...

En had ik hier al verteld dat m'n tieten lekken? Nee hè? Was vorige week ineens dat ik dacht "wa's da?" en al een paar keer 's ochtends vlek(je) in nachthemd/pyjama-ding. Gets!

@naar huis: Hoef nog maar even en hou het wel vol. Gisteren heeft al flink geholpen.

Nu snel weer verder werken (rustig aan uiteraard ;))

18. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    o o ookal lektieten, stom heh :) weer je in iedergeavl dat ze het doen :)

feestje in je buik :)

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @small en cin dan sta je waarschijnlijk niet in mijn vriendjes lijst :D anders kon je de foto wel zien :)

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @cin lektieten gheheh heb ik nooit gehad tijdens zwangerschap :D:D

Share This Page