Lieve Nai, gefeliciteerd met het nieuwe wondertje in je buik! Ik ben blij voor jullie! Hoop en duim dat hij/zij heel goed vast grijpt in je bm en over een maand of 8 zijn/haar gezichtje komt laten zien Voor de rest later rea, Leomeisje slaapt 's nachts slecht/niet dus ik is moe dus ga lekker op de bank hangen en niks doen. kussie!
Nai heeft een banner! Durf je wel een beetje blij te zijn? En Naiman? Wij vertrekken straks op vakantie dus de kamerfoto's houden jullie nog even tegoed. (Ja ik weet het, schandalig!) Laptop gaat mee dus ik hou jullie in de gaten
fijne vakantie Cin! Vraag van de dag: een vriend van ons is jarig vandaag. Ik zou er graag heen willen, maar zonder sneeuw is het al 1 uur rijden, wat zouden jullie doen (in mijn 'toestand')?
fijne vakantie Cin, lekker rusten jij Milky, nee, zou het niet doen, net even te ver en dan al die sneeuw, dubbel nee
ben druk vandaag vier morgen mijn verjaardag, dus flink aan het voorbereiden, gehaktballetjes, cupcakes, sate straks genrale repetitie van optreden koor. tot 17 dan even eten en dan echt optrreden van 20-22. Nu wachten tot smallman thuis is zodat ik naar repetitie kan gaan en nog optijd aankom (weer sneeuw)
alles bij gelezen: check alles weer vergeten: check zwaai: check knuffels uitgedeeld: check ZWAAI, iedereen een dikke knuffel! Cin, fijne vakantie bowen, bedankt voor lieve kaart! Female, bedankt voor lieve kaart! Nai, van harte gefeliciteerd! Milk, bijna, spannend!!! Alice en small, hopelijk snel actie op uitslagen en hopen op snel beterder voelen
@small veel plezier met je verjaardag feestje morgen!! hoop dat je een leuk dag hebt en even in de watten gelegd word .verdien je *knuf*
Goede morgen! *legt tafelkleed met loper erop neer* * zet schaal neer met lekkere harde en zachte broodjes, krentenbollen, crackers, chocoladebroodjes en croisantjes*
* haalt de gekookte eitjes uit het pannetje en doet ze in de eierdopjes* (eitjes zijn hard en zacht gekookt ff goed kijken welke je wilt*