@bow: IEKSSSS!!!! @hier: ha bezocht met kleine man. Weeeeeer oorontsteking en luchtweginfectie. DUs weeeeeeer antibiotica! Anyway, dokter kwam al met plan om volgend jaar keel en neusamandelen te laten verwijderen en buisjes te plaatsen.. PFffffffff! En nu snap ik ook dat ie niet wilde slapen!
@ bow: ieks! bah... arme collega! ben idd ook wel errug benieuwd of die pink het overleefd! @ gebruiksaanwijzingen: daarvoor moet je bij Fem zijn haha.. die heeft hele mooie! @ stop bad: hahahahaha.. druifje! tja, dat moet je ook maar net weten he @ tygo: beterschap mannetje!
Stop van klingelbad Haha...zo kwam ik er pas achter dat er een zonnescherm in de maxicosi zit verstopt nadat we 'm allang niet meer gebruikten! En ik maar klooien met theedoeken Dat zeg ik: de eerste is gewoon the testdummy Bow: nog iets van je collega gehoord? Jij alweer beetje bijgekomen? (gelukkig is de pink de meest onbelangrijke vinger in gebruik) Natjes: awwhh dat vind ik wel sielugh! Maar als het beter is: dan graag...toch?! Hopelijk werkt voor nu de antibiotica snel! Pippa en natjes: wat gaan jullie hard joh! Al over de helft...waar is de tijd gebleven. Tijd: over 2 weken krijg ik prius-uitslag...we zijn best benieuwd. En we hebben het nu al vaker over "de kinderen" en "nikita's broertje" Alleen die foliumzuur vergeet ik nog vaak. Slik 'm denk ik de helft van de week... Vinger nikita: gaat wel oke. Ze is een hele stoere meid! Ik mag het gewoon verschonen (zolang ze maar een mooie sticker (pleister met plaatje) erop krijgt! Het bloeden is gelukkig opgehouden, nu al 4 dagen 'droog'. Maar als het verband eraf is en ze ziet het (opgedroogde)bloed dan moet ze wel een beetje huilen en zegt ze ook "oohhhhh toetttt neeeee toeeeett" toet=bloed En als het verband er weer op zit zegt ze "TOPPIE!" Potje gaat trouwens heel slecht ineens...best jammer. Elke: mooi verhaal van je kleine meisje! Toch best een eer dat jullie daar in staan ehhh...en toen was ik het kwijt. Hoofd is leeg. Nou ja, hoofd is juist vol. Met snot - voor de verandering...
Bow wat een verhaal!!! Dikke knuff voor de schrik en hopelijk komt het (aardig) goed met hem! Natjes ach arm ding, het doet zo'n pijn. Hier zijn R en L allebei zo opgeknapt na operatie. Wat is Nikita toch een stoere meid!!! En Nadine ook! Mooi verhaal Elke! Kling oh hehe ja idd, had ik ook wel eventjes kunnen vertellen...Je kan ook een slang kopen bij bijv Hema of Prenatal die kan je er op aansluiten om water weg te laten lopen. Nog minder splash! Ik wil trouwens foto van joe boom! Drukdrukdruk hier....heb bijna iedere avond wel wat te doen pfff. Gisteravond ook cursus gehad tot 22 uur. Maar alleen nog vandaag en morgen werken en dan Vakantie!! Nu moek echt opschieten. (wel lastig, ben gister uitgegleden en voet ging helemaal dubbel en lag er ongelukkig bij, nu auuwww voet......niet handig niet als je veel moet lopen..) SMAK!
@bow ieh bah en dan zo rustig blijven :S @klingel mams krijgt morgen weer chemo en dan in januari krijgen we te horen hoe het er echt voor staat! @alice aaauuuuwww !! veel succes dan vandaag !! @female fijn dat het weer goed gaat met Nikita!! Potje zal ze vanzelf wel weer gaan gebruiken als ze er aan toe is gisteren eindelijk de kerstboom neergezet, na dertig keer meubels verschuiven Vanmiddag eindelijk de auto ophalen @klingel een seat ibiza st wordt het niet te groot niet te klein Vanavond nog even langs mams en morgen heb ik de auto bij de deur staan, dus kan dan eindelijk weer even naar nijverdal enzo
@ Bow, oooow yakkie, en al nieuws betreft zijn vinger? @ Fem, ik hoop op mooie uitslag Prius en jullie schatje Nikita, wat isze toch stoer. @ natjes, achgoss, is ie weer ziek. beterschap @ Milky, hoop dat julie schatje voor 2011 komt, hoe gaat het vandaag? @ Klingeltje..., kwijt sorry, knuf andere meiden, sorry weer even hoofd leeg, oeps. Gister 1/2 dag lonneke opgehaald van kdv, ziek, gelukkig nu wat beter, maar nu Marije ziek.... hopelijk beide voor kerst beter....
goedemorgen nou ja weet niet of ik het goed kan noemen heb zo een dag dat ik een hekel heb aan alles, ook aan mezelf heb nergens zin in, zelfs niet om te koken of bakken wat ik normaalgezien graag doe. hopelijk is deze blèg dag vlug voorbij
nee echt nergens zin in, kan wel een hele dag slapen maar ik moest er echt wel uit want de kids moesten naar school ik weet ook waar de oorzaak ligt maar kan er niets aan veranderen
pippa: weten jullie de naam al? Je bent tenslotte al over de helft En hier ook moeilijker om een jongensnaam te bedenken hoor! Ontspring je nog steeds de dans? Bowen: hoest met de pink van collega, ben nu wel erg benieuwd hoor... klingel: alsof je de gebruiksaanwijzing zou lezen als die bij je kind geleverd werd, deed je ook niet met het badje toch Maar niks geen diarree ofzo hoor, ik was gewoon 1 dag goed misselijk en overgeven, kwam vast door de tonijn van de avond ervoor ofzo... Ook geen steken meer gehad in onderbuik, dus hoop dat het een 'in-between-feestdagen'-beebje wordt Hema: de worsten en de tompoucen inderdaad, altijd raak! (krijg er trek van). natjes: wat ga je hard! en denk dat het wel goed is om amandelen te laten verwijderen enzo hoor, gaat echt schelen! remmar: hoe gaat het met boaz? en nikki lief voor hem? female: over maxicosi gesproken, wij moeten maar eens oefenen met in de auto zetten, oeps. Bikkeltje nikita met haar toppie, zie het helemaal voor me! Wanneer heb je exact afspraak prius-uitslagen? en af en toe de foliumzuur vergeten is niet erg hoor. alice: lekker hoor, bijna vakantie, ben je wel aan toe zo te merken Hoest met pootje vandaag? nai: hee zwangere doos Lekker hoor, dat de auto er vandaag is! Dikke knuf voor chemo-mama alvast. smallie: oeh, hoop inderdaad dat je meisjes met kerst weer helemaal opgeknapt zijn. en niet stiekem zelf ziek worden he! zuurtje: knuf, wat is de oorzaak? en hoe gaat het met opruimen van rommelhok? MP: haha, nai, je ziet me ook op de msn toch maar zal niet stiekem gaan bevallen hoor, dan horen jullie echt wel wat van me! Ik ga even verder met studeerkamer fatsoeneren, knuf voor allemaal!
@small: beterschap voor de meisjes! @milk: hahaha oefenen met de mc kan geen kwaad nee! Hebben wij ook gedaan toen...hihi @nai: fijn morgen een ibiza st! Welke kleur? @zuurtje; knuf voor rare nergens zin in dag! @hier: koud! EN ja wat gaat het hard he? Alweer over de helft! En ineens in 2 weken tijd 3 kilo erbij! ZIt nu op +bijna 5 kilo.... ZO vandaag maar half dagje gewerkt, morgen nog vrij, vrijdag werken en dan weekje vrij! Lekkerrrrrr!!!
@natjes we halen em zo op en zwart @natjes 5 hmm hopelijk gaat mij dat tegen die tijd ook nog lukken ... moet mezelf eens gaan wegen hihi
Haaaaizwaaaai vanaf hier Eindelijk vakantie!!! Wat een hektiek altijd die laatste dagen pffff Collega's pink is afgezet. Kon helaas niet behouden worden. Vanochtend was hij er even en het ging redelijk goed, geen pijn alleen een branderig gevoel. Ik heb die bungelende pink vannacht nog verschillende keren voorbij zien komen brrrr. Collega had hetzelfde trouwens. Vandaag maar melding gedaan bij arbeidsinspectie. Ga later teruglezen hoor maar moet zo eerst even tegeltjes uitzoeken voor wc. Kamer is al helemaal te woepie. Vloer ligt er bijna in en jaloezien worden as we 'speek' opgehangen Ik is blij Foto laterrrrrrrrrrrrrrr Smak voor alle busmeisjes en buskindjes!