Fijne kerst allemaal! Ondanks gemis van dierbaren, maak er een paar mooie dagen van! Hier alles rustig, wel bed gister maar eens op klossen gezet Vandaag komt mijn fam hier, dus ga me even lekker laten verwennen, dikke knuf voor allemaal.
Had nog naproxen in huis..ben dat gaal slikken. Helpt wel wat meer. Maar allejezus zeg wat doet dat zeer Ik heb liever migrainepijn dan deze pijn. Wist gisterochtend echt niet waar ik het moest zoeken. Lieve lau: graag gedaan Nikita heeft zelf alle stickertjes uitgezocht en geplakt (behalve dan de naam daar heb ik bij geholpen). Dikke knuffels voor jullie! Rem en Bow: extra knuffel voor jullie gemis Smallie: sorryyyyyy helemaal er bij in geschoten: fijne verjaardag (alsnog)
rem en Bow, dikke knuff! Hoop dat jullie deze kerst nieuwe tradities kunnen starten/doorzetten met jullie eigen gezin. Zij zullen later hetzelfde als jullie aan deze dagen terug denken en zullen dan zeker terug denken aan warme dagen met hun papa en mama. Ik hoop dat deze gedachten jullie iets kan helpen met het o so vreselijke gemis! Fem, fijn dat die ietsje helpt! Milk, goed zo lekker laten verwennen! Zo naar mijn ouders toe, kerstdoei!
Zo mensen..ik ben tot volgend jaar offline! Fijne dagen allemaal, doe voorzichtig en tot volgende jaar
beetje aan de late kant, maar hoop dat iedereen een fijne gezellige kerst hebben gehad. hier niet in ieder geval.. in afgelopen 72 uur maar 9 uur geslapen door zieke Eva en zit nu met slaapkop op werk. avondjes gezellig doen nam dan ook alle energie dat ik heb en loop echt op automatische piloot en vraag mij af wanneer ik om val. lichaam doet ook behoorlijk pijn van slaap gebrek en ben mega misselijk..
@pix: Arme jij! Hopen dat Eva snel opknapt en dat jij weer wat meer energie krijgt. Pas goed op jezelf!! @fem: tot volgend jaar? Ga je week op vakantie of heeuuullll druk? @hier: zelf ook beetje ziekjes maar we kachelen gewoon door! Lekker weekje vrij en ik heb NESTELDRANNGGGGGGGG!!! Natjesman vroeg net al waarom ik op 2e kerstdag aan het schoonmaken was Is gewoon dwangmatig...hahaha. Zei al; geniet er nou maar van. Is beter dan dat ik me vol zit te vreten op de bank @kleine man: slaapt al een week halve nachten tussen ons in Ben te lui om 's nachts door te zetten dat ie weer verder slaapt.. En ergens vind ik het ook wel lekker zo'n lijfje tegen me aan
@ pix: dikke knuff.. arme jij en arme eva... Hoop dat ze gauw beter is! @ natjes: niemand die zegt dat ie in z'n eigen bed meot slapen hoor Nesteldrang?! haha.. oh, heerlijk... En dat op 2e kerstdag Wel op jezelf passen hoor! Niet dom door blijven lopen.. @ fem: beterschap!
@ Pix, dikke knuffel voor jou! Hoop dat Eva snel weer haar normale ikje is en daardoor lekker weer doorgaat slapen zodat mama ook weer beetje bij kan tanken. @ Fem, veel plezier bij je mama! @ Natjes, hihi aan de nesteldrang! Hier net ook maar dat is omdat dat schoonmoeder op bezoek komt en dan wil ik altijd een extra netjes huis. gewoon voor het gevoel, volgens mij let zij er niet op. Maar jij dus ook lekker aan de schoonmaak. Hoe gaan jullie het trouwens doen met kamertje? tygo gaat doorschuiven naar nieuwe kamer of krijg nieuwe baby nieuwe slaapkamer? @ Nod, gaat hem hier trouwens niet worden deze keer, leoman was ziek toen 'het' had moeten gebeuren haha! Dus schuif mijn Nod maar weer maandje op, zal precieze datum nog wel doorgeven als ik ongi wordt. Ben sommige momenten vandaag wel beetje chaggi dus teken dat ongi onderweg is haha dikketweedekerstdagknuffel (hey alweer lingo!) voor iedereen! *trekt meteen de gouden bal eruit joehoe!*
milky, milky, waar is jij??? Lig jij te puffen ? Grabbelt nog een keer tussen alle ballen en verrek weer een groene!
Daar ben ik dan! Nogsteeds BIB hoor, was even huis netjes maken voor komst schoonouders, haha. Denk dat beebje rustig wacht tot na de kerst, wel zo prettig