Het is begonnen! Beebje is heel braaf. Vannacht bij het naar bed gaan had ik al wat meer harde buik achtige dingen en vanochtend na het naar de WC gaan (7.15), liep er ineens wat vocht weg. Paar minuutjes later maar weer naar de WC, zat wat bloed/slijm bij, droge onderbroek aan en weer naar bedje. Maar ging lekker door, dus ben toch het bed maar uitgegaan. Vanaf 8 uur ook stevige menstruatiekrampen die pijnlijker worden, dat zullen dus wel weeen zijn Vk net gebeld dat de vliezen zijn gebroken en die komt strakjes even langs, spannend!
Oh Milk, spannend!!!! Zet hem op!!! En ik denk ook jongen! oh leuk weer iemand van ons aan het bevallen! (hoop dat Milk het ook steeds leuk vindt hihi)
oo milk, wat spannend meis! gaat er dus om spannen of je vandaag bevalt of bij die 4% gaat horen die op uitgerekende datum kindje krijgt.
Hihi, gaat goed hier hoor, weeen zijn wel pijnlijk, maar nog kort en onregelmatig. Vk is net geweest (sta je net lekker onder de douche, haha), was inderdaad vruchtwater, dus hopelijk binnen 24 uur bevallen. Ze heeft maar niet naar ontsluiting gekeken wegens infectiegevaar bij gebroken vliezen. Ik stel me er maar op in dat het vanavond/vannacht pas echt losbarst, dus ik hang hier nog wel even rond. Grappig dat er zoveel denken dat het een jongetje wordt. Ik zeg zelf nu even meisje
ff kort berichtje (heb drinkende beeb) hoop ook binnen 24 uur!!! Succes meid! kom dadelijk nog wel ff langs.. t doet me weer helemaal denken aan bevalling van nikki..
Wilde eigenlijk even heel ego hier binnenkomen, maar dan toch ook maar even een knuff aan alle anderen!
Dan toch even ego: Ben sinds vrijdag aan de medicatie: oxazepam. Is een rustgever, dus geen anti depressivum. Daar zou ik niets aan gehad hebben, want dat werkt pas na een week of 3/4 en ik had accute hulp nodig. Het gaat slecht. Kerst ben ik doorgekomen. Het is overigens ook heel zwaar om kerst te vieren zonder je familie, terwijl die er gewoon nog is, maar dat je het niet trekt om hen onder ogen te komen... Eerste kerstdag met eigen gezin en nog even naar binnenspeeltuin geweest. Tweede bij schoonouders, met zwager, schoonzus en de nichtjes. Dat is altijd gezellig, gelukkig. Ik ben nu continue enorm opgefokt en heb een soort van angststoornissen: ik ben voortdurend bang dat ik het allemaal niet meer aan kan. Ik wil weg, maar weet niet waar naar toe... Ben dol op de kids, maar ben na een uur al weer moe, geprikkeld en angstig. Ik kan niet zonder Juudman, maar wil ook hem na enige tijd weg hebben, want ik wil alleen zijn... En doordat ik zo opgefokt ben heb ik een enorm kort lontje...... Ik heb het donderdag met Juudman en vrijdag met psych gehad over opname. Niet dat ik dat wil en het is ook niet noodzakelijk, maar dan hoef ik niet meer bang te zijn dat ik een keer helemaal doorsla. Deze optie van opname hebben we gelijk van tafel geveegd, maar het feit dat het door mijn hoofd gaat zegt genoeg... Daarom nu medicatie, om de rust te bewaren... Zou vandaag alleen zijn, maar Femke is ziek en heb haar dus weer van KDV gehaald. Ben meteen weer totaal opgefokt en angstig... Ik ben nu, zoals dat heet, gekoppeld aan een therapeut. Deze moet mij dus gaan inplannen nu. Het kan best nog wel een week of wat duren voor het start, maar het is fijn te weten dat er nu een stap is gezet. Tegelijk vind ik het doodeng: wat gaat er komen? Worden mijn angsten eerst nog groter? Of mijn depressieve gevoelens? Hoe lang voordat ik me beter voel? Allemaal dingen die niemand kan beantwoorden, dus dat frustreert, al probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn. Lieverds, ik kwam puur even Milk/Survive-nieuws spotten en dat is er. Ik hoop echt dat alles daar goed mag gaan. En dat jullie me even sms-en. Maar ik duik weer even onder. Fijn 2011!
ook fijn, 20 minuten met je moeder aan de lijn, zeggen dat er nog niks gebeurd, maar ondertussen wel drie weeen verwerken Juud, knuf voor jou, fijn dat je ons toch een beetje in de gaten houdt. Hopelijk snel goed nieuws van jouw kant!
Milk, spannend dat het toch echt aan het rommelen is en ik hoop ook zo dat binnen 24 uur jullie kindje het levenslicht gaat zien! hihi ik zie je al helemaal aan tel zitten zo zuchtend/bezig dat het je moeder niet opvalt Juud, dikke knuffel voor jou terug! Kan me niet voorstellen hoe jij je voelt maar het komt op schrift al heftig over, laat staan hoe jij je voelt. Wel fijn dat je er met Juudman over kunt praten. Duik lekker onder zolang je wilt, er laat iemand wel het leuke nieuws aan je weten! Zo en nu een tostismak voor iedereen!
@ juud: hele dikke knuff! weet verder niet goed wat ik moet zeggen.. wat zul je het zwaar hebben meid.... @ milk: haha.. das best knap