@ Natjes, als je klaar bent heb ik ook nog voldoende hier om te doen hoor Dus als je wilt......................... @ Fem, gadverdamme nu nog steeds zo'n pijn! Heb je ha wel terug gebeld dat ab nu op is maar dat je nog steeds pijn hebt! Is niet goed hoor! Veel stomen schijnt dacht ik ook te helpen, toch? Ik geef je in ieder geval een onwijs dikke knuffel! (had je mijn sms trouwens gehad van Milk nieuws?) Leuk dat Nikita zo vol van was om bij oma te zijn! @ Lau, gadver Finn weer koorts, 9 van de 10 idd griepje wat blijkbaar echt heel Nederland doorgaat maar echt niet fijn! @ Pip, hihi ook aan de nesteldrang maar ook nog met drang bezig om huis te veranderen. @ Cin, super dat Bruce lekker eigenwijs is en dat het helemaal goed gaat met hem gaat. Hoe gaat het nu met jou? en met kramp? @ iedereen, ik wens voor iedereen dat (vooral) lang gekoesterde wensen uit mogen komen en daarnaast ook andere wensen die jullie gelukkig(er) maken Dank jullie wel allemaal weer voor 2010 vol busgezelligheid!
@Leo: Met mij alles goed, ik kom alleen iets moeilijker van de bank af, haha. Lage, diepe banken zijn niet zo geslaagd voor kleine zwangere propjes Krampen heb ik geen last meer van gehad en been/heup/bekken blijft hetzelfde, dus ook daar geen klagen. @geboortekaartjes: Moeilijk moeilijk moeilijk! Ik kan niet kiezen en ik vind de helft van m'n favorieten ineens niet leuk meer! @naam: Moet hij echt een naam krijgen? Ik denk dat we maar gewoon 'jongen' gaan zeggen. Of Bruce @Fem: Ben je nog weer langs de HA geweest dan? Is toch niet goed dat het zolang aanhoudt! @iedereen: Fijne avond en doe voorzichtig met vuurwerk/gladheid!!!
Tip tegen nachtelijke beenkrampen in bed.... een blok zeep in bed aan je voetenend leggen onder de dekens natuurlijk he klinkt raar maar werkt als een tiet
@cin en leo: seggen se? @cin: PIES moet hij een naam krijgen!! ik blijf bij mijn suggesties voor jou! nou ja voor bruce dan! @sil: blok zeep aan je tiet @rekken en strekken: ik heb op 30% van een een megarea, en u weet, dat is wel een lap tekst! had er ook een voor t babyrinth maar toen drukte ik op een fout knopje :x dus zodoende schiet t lekker op. ondertussen wraps gemaakt en die zijn nu klaar, dus dat schiet alweer niet op! klingman aan de wraps, ik zelfgemaakte kaasfondueueueueue SLURP en na de laatste voeding vanaaf mooi een groot glas superchampagne. ook op jullie! *peert m naar t kookeiland*
Bow: naar het zkh gaan was nog geen optie. Ze hadden gezegd (ook al op eerdere afspraken), dat de weeen om de drie minuten moesten komen. Dat heb ik gewoon nooit gered en nooit gedacht dat ik al zo erg aan het ontsluiten was. Blijkbaar is dat vanaf 14 uur echt gaan werken toen de weeen regelmatiger werden. Maar ben achteraf blij met mijn thuisbevalling hoor, heerlijk! Natjes: leuk he, twee van die spoken, hopelijk energie genoeg om vanavond tot uurtje of 1 uit te zitten Smallie: vanavond de meiden ook gezellig bij het vuurwerk, of gaan ze lekker slapen? Lautje: bedankt voor je kaartje, ondanks de moeilijke tijd waar je nu zelf in zit! Wat vond de arts van de koorts vandaag? Nai: lijkt me ook beter hoor, jezelf dan goed in de gaten laten houden. Minder leuk qua feestdagen, maar als het niet goed zit, ben je verder van huis... Had inderdaad niet verwacht dat ze 10 min later geboren zou worden, maar had ook niet verwacht dat ik het nog langer had aangekund... Remmar: De vk die er die ochtend was wilde niet toucheren omdat ik gebroken vliezen had en nog geen heftige weeen. Toucheren zouden ze pas gaan doen bij weeen om de 3 minuten, en daar is het dus niet van gekomen. Maar ze hebben al afgesproken dat ze een eventuele volgende keer in de tuin komen logeren Gaat Nikki het vuurwerk nog meemaken vanavond? Female: wat ontzettend kut van je holtes en de hoofdpijn, vreselijk kan dat zijn. Ik neem aan dat stomen ook niet meer helpt? Anders zeker doen hoor! Wel fijn dat het zo leuk was bij je moeder. Ondanks missend topje wens ik jullie toch een topjaar! Cin: heerlijk om Bruce weer even gezien te hebben zeker, ben ook wel benieuwd naar geschatte gewicht, klopte hier precies. Natjes: heerlijk toch, die nesteldrang. Zolang je het aankan tenminste... Ik wil ook wel nu, maar hou me rustig, hoe frustrerend soms ook. Blijmeisje en silvia: ook jullie en de rest van het babyrinth de beste wensen! Pippa: toch weer bang voor overtijd lopen he, kan ik me wel voorstellen. Is wel waarom ik had aangegeven niet langer te lopen dan 41 weken. Cin: gewoon doen zoals wij, vorige week pas naar kaartjes gaan kijken, drukproeven waren binnen op de dag van de bevalling en eergister in huis. Silvia: die tip van het zeep kreeg ik ook van iedereen, zowel van vk als yogalerares Klingel: ik zie uit naar je rekstrekverhaal! Hoe het hier gaat? Ik ben best tevreden met hoe de bevalling gegaan is, behalve dan dat ik niet doorhad dat ik persweeen had. Maar hierdoor is het wel snel gegaan en was het zelfs erg prettig om thuis te bevallen! Ik had er ook echt niet aan moeten denken om op dat moment nog naar het ziekenhuis te moeten zeg! En achteraf is een thuisbevalling ook lang zo eng niet als ik had gedacht. Myrthe drinkt goed, wil na hoofdmaaltijd en toetje ook graag nog een extra snack, zeker afgelopen nacht en vandaag overdag. Lijkt haast wel clusteren, zei de kraam, maar dat is waarschijnlijk wat snel. Borsten waren gister flink gestuwd, maar door goede en vele drinken nu alweer een stuk beter te doen. Gister had ze alweer 60 gram erbij ten opzichte van eergister en vandaag was er weer 40 gram bij. Super dus, nog 80 gram tot geboortegewicht. Ik voel me ook prima, al is het even wennen je 'eigen' moment te creeren, met alle kraamvisite, voedingen, praatgrage (maar wel goede) kraamverzorgster etc. Gister al een paar keer beneden gezeten, voelde erg prettig (op de hechtingen na dan) en vandaag mocht ik ook 'officieel' mijn bed uit, dus dat heb ik met liefde gedaan. Vandaag ook geen visite gehad en de kraam was eerder weg ivm feestdagen, heerlijke dag (zelfs met de eerste echte kraamtranen van geluk vandaag). Op dit moment is milkman zelfs aan het powernappen en ligt Myrthe lekker op dezelfde kamer en zit ik heerlijk met laptopje op de bank. Allemaal een fantastisch, spetterend, schitterend uiteinde en ik hoop dat 2011 het jaar wordt van onze dromen!
@Milk: Dat is wel heel erg last minute met de geboortekaartjes. Maar maak ik me nog niet zo'n zorgen om hoor, nog geen naam hebben zit me meer dwars... @geschat gewicht: Geen idee. Heeft de gyn het geen moment over gehad en er ook niet aan gedacht om er naar te vragen. Ik schrijf hem op voor de 25e Ik voelde me trouwens bijna schuldig toen we daar zaten, hij vroeg een paar keer of we echt geen vragen hadden en wij zaten elkaar aan te kijken en er kwam niks. Wat moet je ook vragen als alles goed is?
@milk: je klinkt goed, goeso! enne, over je eigen tijd creeeren, ieks, het voornemen is goed maar of het je gaat lukken de komende wekenmaanden wat super dat de BV goed loopt, en een gulzige myrthe lijkt me een superteken nu. feed that baby! hechtingen, ieks, hoeveul? :x @fem: smak op je holtes! en volgende keer neem je de afslag he? @lau: hoest daar nu? @natjes: lekkuuurrr nesteldrangen! @milk: moeilijk he, niet nesteldrangen. ik weet nog dat ik stiekem de was stond te doen, dag na thuiskomst, scheelkijkend van de migraine en wat al niet meer. maar ja, wij hadden dan ook geen actieve kraamhulp gelukkig werd ze afgelost, toen kon (en moest) ik lekker plat! eet drink je wel goed trouwens? en hoe gaan de nachten? @JD: waar ben jij eigenlijk? @bow: lekker thuisgebleven? sigtig aan jij! @leo: smak op joe, omdat joe joe bent gewoon! @milk: pies, moest wel lachen om dat je de klossen dag voor werpen onder bed had! en- geen vluchttas zeker? ook niet nodig gehad dus! @cin: weet je wat de gyn bij de 20wekenecho zei? dat je bij het gewicht van de 20wekenechooooo een 0 kan plakken, en dat dat dan vaak in de buurt komt. florine was toen 341, en ze was bij geboorte 3390, scheelt dus 20 gram! wat woog BZN met de 20wekenechoooo? @BZN: doe mijn suggesties dan! je weet wel! mooi! so, en nu hapjes in de oven en alvast kijken naar de champagne dezelfde die we op de bruiloft hadden, extra goed en bijzonder dus. YAM. florine ligt lekker te slapen, die had een wakker dagje. drinken beetje gek; 0630 (ging slapen om 2130! ) 0900 1100 1300 1600 1700 1900 en net nog op mijn verzoek 1 TIT. best veul volgens mij, maar ze blaakt en bloost van gezondheid, en met dat lange doorslapen is er ook wel wat in te halen natuurlijk! so, anders nog iets? ja, een heel mooi uiteinde wens ik jullie klinkt lekker he. laat 2011 2010 overtreffen... *kruipt op bank bij man en haard met glimglanzend geluksgezichtje*
Goedemorgen allemaal! Een heel gelukkig 2011 toegewenst en dat al jullie dromen uit mogen komen! Hier de eerste niet gelukt, de jackpot ging aan me neus voorbij Ach 10,- is ook leuk! Oh ja, Kleine man heeft gewoon door vuurwerk heen geslapen! (en ik ook bijna trouwens). Om 10 uur was ik echt knock out, heeft natjesman me NIET wakker gemaakt om 12 uur en schrok ik me te pletter van de knallen. Ik vierde dus oud en nieuw onder me warme dekbedje Ben ieder geval wel redelijk uitgerust rond dit tijdstip Fijne dag meiden!
Lieve busmeisjes, Allemaal een heel gelukkig en spetterend en GEZOND 2011. Met veel roze en weinig reden tot klagen voor iedereen! SMAK!
@kling: Bij 20wk echo was Bruce 431 gram, maar dat was wel met 22 weken, niet met 20. Dus dan mag ik er (hopelijk!) iets vanaf halen? Ik ga eens even surfen, er is vast wel ergens een curve ofzo te vinden.
Hello in 2011! Hoop dat het voor iedereen een heel leuk jaar gaat worden! Kling, smak terug omdat joe ook gewoon joe bent! Cin, hihi moeite met naam dus wel naam die in de buurt komt of? Zullen wij gewoon allemaal namen gaan noemen? Misschien doe je inspiratie op? Natjes, hier ook 10 euro gewonnen. Na ja 5 euro want had 1/2 staatslot gekregen. Lekker rustig jaarswisseling dus voor je, lekker uitgeslapen het nieuwe jaar zo in!
Hallo lieve meisjes....ik wens jullie een heel gelukkig en gezond 2011 toe en hoop dat al jullie dromen voor het nieuwe jaar mogen uitkomen! Milk; wat een prachtdochter hebben jullie...echt een plaatje . Geniet!!!