Finn al 6 dagen boven de 39 graden, hier twijfel nu ziekenhuis bellen of toch maar wachten tot hematoloog morgen...
Het lastige is dat de hematoloog er niet is, ze kunnen hem dan alleen opnemen voor de zekerheid en dat willen we eigenlijk liever niet, we hebben de illusie dat wij hem net zo goed in de gaten kunnen houden en indien nodig zijn we zo in het ziekenhuis...
zakt het ook niet met paracetamol dan? hoe laat moeten jullie daar morgen zijn? als je laat in de middag moet zou ik in ieder geval morgenvroeg wel bellen naar de hematoloog om het voor te leggen...
We moeten er morgen om 10 uur zijn dus vroeg. Hij krijgt nu 4 zetpillen op een dag van 240 mg (al 6 dagen) en daar zakt het van 40+ naar 38,9 van... De week hiervoor had hij elke keer verhoging van 37,8. Duurt nu wel lang, ergens denk ik te lang om van een griepje te zijn maar ja tyoch maar hopen
@lau: arme Finn weer! Kaarsjes zijn weer aan. En doe wat je moedergevoel je ingeeft, dat is bijna altijd het juiste!
lieve lau, ik kan je niet adviseren maar sluit me wel aan bij natjes' advies, je moedergevoel en instinct te volgen. zo lang zulke koorts lijkt mij eng, maar ik snap ook dat je niet veel ziet in nu een opname...omdat je morgen al een afspraak hebt. hoe gaat t nu zo in de avond? wat een vreselijke zorgen, vind het zo erg voor jullie en ik wens je nogmaals het allerbeste, vooral gezondheid en veiligheid en geluk.. @fem: welja! dan zou florine het slechtste zijn in de toekomst! of bedoel je dat ze een worst zou zijn? proestje! mooie uitspraak, past ook wel bij mijn enige goede voornemen, 2010 te prolongeren qua (vinger)topjaar.. @vingertop: ik kan de foto van de gehechte duim niet meer vinden :x maarrrrrrrrr hij moet hier in bus, deel 3 gok ik staan dus zoekt en gij zult vinden.. eerst de tijd en dan de duim? wil je nog een foto van mijn duim anno 'after the cheese-scheef ' ? er zit een heul vreemd bolletjebultding op. buhhhh @alice: hoestie daar met jou? @remmie en leo, maar ook tisch en andere meelezers via andere wegen DANK voor geruststel en vooral voor ervaringsdeskunige antwoorden en reacties. ik ben alweer een beetje gekalmeerd hoewel niet helemaal. kijk, ik weet en zie dat het super gaat, maar het voelde opeens niet zo, door die slinktieten en dat andere *sprongetjeregel * gedrag van florine. but, ik zal haar volgen en onszelf vertrouwen: we know the best (but sometimes the hormonsters let us forget) (en fijn dat ook jullie er dan zijn! *smak*) @natjesman: welja, op jouw afreageren? :x TSK! stom. hoeveel rookte hij? neem aan niet in jouw zwangere bijzijn- dus misschien wordt t nu wat makkelijker? @bow: haai! hoest daar? met keeltje? @cin: en met u? beetje ontvakantiet? @rest: dikke smak, wij gaan eten. lekker ovenfrites en andere yam. smakjes!
net 2 en half uur bij de post gezeten. Overlegd met kinderarts en hematoloog-oncoloog. Morgen ochtend gelijk weer melden, nu mocht hij mee naar huis met inmiddels weer 40,4. Mocht hij nog suffer worden of gaan spugen of anders zieker worden dan met spoed naar ziekenhuis. Het probleem is dat er nu niet de juiste onderzoeken gedaan kunnen worden zonder allerlei mensen op te moeten piepen (ok, anesthesie, laboranten, hematoloog etc.) De koorts kan in principe geen kwaad, ze kunnen echter geen oorzaak in de zin van verkouden, oren, longen, keel of dergelijke vinden en de vrees is nu dat het door de histio komt en dat betekent in beenmerg of andere organen, nu zal een onrustige nacht volgen want hij ligt alleen maar te huilen en kreunen en we moeten hem in de gaten houden. We zijn liever thuis nu maar ik maak me extreem ongerust over morgen en de afloop. Ergens is er nog een klein vlammetje in mijn hart dat het mee valt maar er raast van alles door mijn hoofd.
Lieve Lau...wat een Ellende weer.... wel goed dat je toch even gegeaan bent... ze weten nu van de situati af en als er dus iets veranderd en je onverhoopt alsnog nmoet gaan zijn ze al op de hoogte dat scheelt een hele hoop. helaas kan ik niks zeggen wat je angsten wegneemt... maar ik wil je wel een hele dikke knuffel geven...en ik hoop at de nacht toch redelijk verloopt voor jullie xxx
Owww lieve Lau wat een angst en zorgen. Verschrikkelijk. Als ik lees dat hij alleen maar ligt te huilen en kreunen dan schieten de tranen in mijn ogen. Vind het zo zo zo ontzettend erg, dat ik niet eens kan vertellen hoe erg. Vind het zo sneu voor zo'n klein onschuldig ventje. Kan het niet onder woorden brengen. Ik denk aan je/jullie. En die extreme ongerustheid kan ik me helemaal voorstellen. Kan ook verder geen woorden zeggen om je gerust te stellen maar ik hoop heel heel heeeeel hard dat het allemaal de goeie kant op gaat. Dikke knuffel van mij.
Jeetje Lau, wat een angst en onzekerheid weer! Ik hoop dat de nacht 'goed te doen is' voor jullie en ze morgen meer voor jullie kunnen betekenen. Heel veel sterkte! Kling: ja, volgende keer neem ik de afslag..maar was nu echt verrot en blegh... Foto hoeft niet zo nodig meer hoor Ik heb inmiddels zelf hier genoeg foto's van toplessvingertjes Morgen weer controle trouwens in het ziekenhuis. Ze bewegt 'm verder prima en ze doet er alles mee. Maar ja, er zit ook 3 cm (in omtrek) verband omheen, dus ze voelt er gewoon niks aan. Ben benieuwd wanneer dat verband er een beetje af kan/moet en hoe we dat dan moeten gaan doen. Een pleister lijkt me niet heel verstandig. Dan hebben we binnen de korste (haha, typo! kortste) keren weer een bloedbad. En ik krijg zelf morgen ook PRIUS uitslag. Ook wel benieuwd naar. BV: het fluctueerd ook gewoon he... Ik weet zelf nog veel stressmomenten waarop de productie bijna stil lag. Ze zeiden tegen mij "niet druk over maken". Dussssss.....ja...ehh...nou, doe dat dan maar En een glaasje bier schijnt te helpen! Ik heb een hele tijd maar 30cc gekolfd, maar later is dat weer bijgetrokken. Je wilt het bijna UIT je tiet kijken, maar daarmee maakte ik mezelf een beetje gek. Ohja, en voor de tepel(kloof): een druppel moedermelk er over uit smeren. Na iedere sessie gewoon een laatste restje uitwrijven en laten opdrogen.
Lau, tjee wat een zorgen en wat ene onrust en ook wat een pijn nu al dat je kleine mannetje zo'n hoge koorts heeft en ook al weer zo lang En idd grote vrezen voor wat ze morgen zullen zeggen/vinden. Ik vind het zo erg voor jullie, net als Bow zit ik zonder woorden. Echt gewoon meer dan klote en alles bij elkaar! Onwijs dikke digiknuffel! Denk aan je/jullie!
Fem, ik ben ook heel erg benieuwd naar de uitslag van PRIUS! Morgen dus ook weer terug voor vingertje Nikita, idd hoe gaan ze dat verder regelen zodat het dicht blijft. Ziekenhuisdagje dus morgen voor jullie. Hoe gaat het nu met jou?
Ben alle foto's van de afgelopen 2 jaar op picassa aan het zetten, eerste stukje nog van zwangerschap en begin babykamer en dan van Leomeisje. Goh wat was ze klein en wat is ze gegroeid en wauw! Ben ff lekker aan het zwijmelen
lieve lau, hoe is de nacht gegaan? Ik vind het zo rot om te lezen dat arme finn zich zo ziek voelt! Ik hoop dat ze hem/jullie vandaag verder kunnen helpen zodat finn zich ieder geval wat beter gaat voelen! Sterkte weer vandaag in zkh met alle onderzoeken en geef finn een dikke knuf!
De nacht is eigenlijk heel goed gegaan. Hij heeft van 2 tot 6 geslapen. De koorts lijkt nu weer minder te worden, nu 38,8. Over een uurtje douchen en aankleden en richting ziekenhuis. Lau-man heeft pyama en zo ingepakt maar ik hoop hem toch weer mee naar huis te krijgen! Iedereen weer bedankt voor het meeleven. Ik hou jullie op de hoogte.
Val even snel binnen om te kijken hoe Finn zijn nacht geweest is...en om Lau een dikke knuffel te brengen en heel veel sterkte te wensen voor jullie allemaal........... knuffellllllllllllllllllllllllllllllllllll succes vandaag ik zal een kaarsje aansteken om 10.00 uur
Gelukkig nieuwjaar lieve schatjes @ Klingeltje, kleinvraagje over als je met flesje probeert... doet alleen klingelman dat of ook jij? ivm mama melk geur etc. @ Lautje, meisje toch, wat krijgen jullie toch veel te voordeuren, wel al ziekenhuis gebeld? O lees nu de rest. Waqt heeft hij toch een hoge koorst. Hoe is de nacht verlopen? Lees nu, dat het al iets beter ging, nog steeds koorst maar minder hoog. Ik hoop/duim dat jullie niet hoevfen te blijven. @ Fem, vandaag Prius uitslag, toch wel erg spannend