En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lau ik krijg kippenvel van je berichtjes... :( Ik sluit me bij Bow aan: weet niet hoe ik op moet schrijven hoe erg ik dit voor Finn en jullie vind. Ik duim nu voor het best mogelijke nieuws! Hopelijk mag hij straks weer lekker mee naar huis.
    Sterkte!

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @lau jullie krijgen ook niet de tijd om iets te verwerken, want het volgende staat al voor de deur :( Hopelijk hoeft Finn niet te blijven en mag hij vandaag na de onderzoeken weer mee naar huis!!

@all de beste wensen voor dit jaar!!

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Lieve Lau,

Ben erg blij te lezen dat de nacht redelijk goed gegaan is.
    Ik hoop ook voor jullie dat je je mannetje vanmiddag weer mee naar huis mag nemen. Denk aan jullie!

4. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Lieve Lau, ongelooflijk hoe het maar nooit op lijkt te houden voor jullie.. Ik denk aan jullie en blijf hopen op dat het uiteindelijk toch allemaal goed afloopt voor jullie. Hele dikke knuffel!

5. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hee lieve meiden,

Beetje gek nadat we een van ons heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd, maar wil jullie toch allemaal een mooi jaar toewensen. Dat al onze dromen maar uit mogen komen...

Dikke kus Mil

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Lieverds, nogmaals een mooi en gezond, vruchtbaar en gezellig 2011.
    Ook voor Lau en Finn, al is gezondheid bij jullie nu helaas zo onzeker. Ik hoop dat jullie wel zo veel mogelijk met z'n drietjes mogen genieten van elkaar. En dat Finn de kracht heeft om zo veel mogelijk onderzoeken en behandelingen goed de doorstaan. Het arme ventje heeft al bewezen dat hij superkrachten heeft, maar het blijft natuurlijk intriest dat hij die veerkracht moet tonen.

Heeeeeeeel dikke knuffel voor iedereen!

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ook dank voor alle lieve woorden en knuffels voor mij. De goede dagen hielden aan tot en met 1 januari. Gister weer heel slechte dag en vandaag houd het ook niet over.

Ik heb besloten me niet meer te laten meevoeren in al die emoties en gewoon bij de dag, nee zelfs bij het moment te leven. En ik ga proberen meer structuur in mijn dagen/weken te brengen.

Ik luister dus naar mijn gevoel en probeer gewoon mijn schema 'af te werken' zodat ik toch wat uit mijn vingers krijg...

Ga dus weer mijn banner aanpassen. Nu gewoon richten op Femke's 2e verjaardag :)$ 2 jaar alweer!!!!). Hoe ik me voel laat ik wel weten, of niet. Het varieert dus regelmatig, maar ik blijf voldoende steun krijgen hoor...

8. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Juud knuffel! Ik hoop dat het voor jou ook een beter jaar wordt!

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Lau: Ik denk aan jullie!

Vinger nikita: is weer goedgekeurd. Nu moeten we dagelijks een halfuurtje het verband eraf laten...nog zo'n 2 weken verband doen en daarna gaan we het met pleisters proberen zeiden ze. Ze zei: " het ziet er goed uit! Nou ja, wel anders natuurlijk dan een normale vinger...maar wel goed."

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, mail wil maar niet uit mijn vingers komen... maar is echt onderweg hoor (ergens in mijn hoofd)
    Het is normaal dat er af en toe een dip(je) is, maar wel fijn dat het zo lang goed gaat, hopelijk snel weer vooruit (2 stapjes vooruit, 1 achteruit, maar er zit vordering in)
    Ik vind het heel knap dat je een lijstje afwerkt, ik heb ooit een paar weken niets anders gedaan dan alleen zielig op een bank liggen.
    kleine meid alweer bijna 2 jaar, tjee wat gaat dat toch snel heh.

@ fem, vingertje weer goed gekeurd, hoe vind Nikita het zonder verband (dat half uurtje)?

Hier te belachelijk... heb nesteldrang.... ha ha ha
    tijdens zwangerschappen niet te bekennen, en nu ineens met ongi denk ik: dat even schoon, dat, dat, in badkamer met tandenborstel aan de gang geweest!!!
    So not me. echt gek

Lonneke na 6 dgn 39.5 koorst eindelijk vandaag 37.5, nu de snottebellen nog weg toveren.

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goed zo Nikitavinger!

Iets heel anders: kijken jullie ook naar Boer zoekt vrouw?

Ik vind die Gijsbert wel leuk. Ook Marianne is zo'n nuchter type. Die zouden samen gekoppeld moeten worden, ha!
    Marcel is echt enorm eng. Die woont hier ook nog eens praktisch 'om de hoek'. Hoop hem nooit tegen te komen. Frank woont ook slechts paar dorpen verder, maar die kan er mee door.
    Richard vind ik maar raar....

Jullie?

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Knuff voor Lonneke. En maf zeg, die nesteldrang. Heb hem hier ook nooit mogen ervaren hoor...

Moet wel met die lijstjes, anders zit ik dus ook alleen maar te zitten op de bank. Moet nog beginnen hoor, aan die lijstjes, dus of het werkt? Maar Juudman kwam met het idee, zodat ik iig weet waar ik aan toe ben aan het begin van een dag....

Knuff en rustig aan met de mail. Weet en voel dat je wel aan me denkt lieverd. Doe je altijd! SMAK!

Trouwens: Marije al weer bijna 4 jaar. Al helemaal klaar voor school? Vandaag bracht een vriendin van mij haar oudste zoon voor het eerst.....

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

geen idee, moeten we vanaf vandaag gaan doen. Maar ze is bij oma vandaag, dus ik ga er morgen mee beginnen.

Met tandenborstel badkamer gedaan? :$ haha :D

Juud: geen idee...ik kijk er niet naar.

14. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Fem hoe laat krijg jij je uitslag? En wat zijn je verwachtingen??

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

na 4 uur...kan tot 8 uur 's avonds zijn dat ze bellen. Hopelijk mis ik het telefoontje niet! (zit veel in de auto en later ook nog in de sportschool)
    Verwachtingen: echt totaal geen idee. Ben helemaal blanco wat dat betreft.
    Ik dacht vanochtend wel nog dat ik mijn spiraaltje moet laten verwijderen...maar eerst maar eens de uitslag afwachten. Ben in mijn hoofd dus wel bezig met zwangerschap (en op de een of andere manier weer net zo naief als de eerste keer :( "lekker" zwanger zijn. Mooie dikke buik, heerlijk 'genieten'...uitrekenen wanneer de geboorte dan ongeveer zou zijn (welke maand) enzo...echt bizar. Ik zou toch denken dat ik niet zo naief erin zou staan, maar blijkbaar wel.:$)

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ben benieuwd Female!

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Trouwens, nog even rea op bevalverhaal van Milk:

In 1 woord: mooi!
    Zo harmonieus en haast gezellig, ondanks natuurlijk pijntjes. Hoop dat meer vrouwen zo mogen bevallen (op scheurtjes na dan...)

Hoest nu met hechtingen? En vandaag voor het eerst zonder kraamhulp?

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Weer iets heel anders (en dan moet ik aan de slag gaan....)

Wie heeft ook al al het kerstspul de deur uit?

Ik krijg dan altijd ineens een heel andere kijk op mijn woonkamer en heb helemaal opruimkriebels. Ga nieuwe kamerplanten kopen en beetje herinrichten hier!

Siem kamer nu ook klaar, met bureautje en eigen kledingkast. Hoeven de kids dus niet meer samen de prinsessenkast te delen...

Ga nu gauw zuigen en soppen, nu ik weer overal bij kan....

...terwijl het alarm af gaat. Die doet het dus nog ;)

19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    wat fijn om te zien dat er zoveel kaarsjes branden momenteel! :)

ook nog ff hier: Lau, finn en Lau-man een heeele dikke knuff en heel veel succes vandaag! Smak!

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0

Deel Deze Pagina