En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

Oh ja, iemand nog belang bij kiddyguard traphekje? Die hadden we beneden en boven. Boven moest ie nu elke avond dicht omdat kleine man weleens uit bed klimt en de hal oploopt... Maar als ik s'avonds eroverheen moet dan lazer ik bijna eroverheen met die buik!
    Is dus nog maar paar maanden gebruikt en in perfecte staat!

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oh natjes, ja!!!! Ik zoek nog 2 kiddyguards zelfs.
    Hoeveel wil je er voor hebben?

3. natjes

natjes Niet meer actief

heb er wel 2 maar beneden vinden we het wel handig en netjes. Heb er dus 1 voor je. Wil er graag 60 voor hebben aangezien hij amper gebruikt is. Heb er zelf 89 voor betaald paar maanden terug.

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Fem, nog niet gebeld?
    ben hele tijd ook zenuwlappig voor je :)

Lautje, en????
    Kus!

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Iemand al iets van Lau gehoord????

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Uitslag is gunstig, Dr Spaanderman was met 16% kans op herhaling tevreden.
    Het is een veel langer verhaal, maar dat komt later! Ik heb 3 pagina's met aantekeningen :p

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    oké fem, arts dus tevreden dus dat is fijn.
    Ik ben heel benieuwd naar de rest van het verhaal, maar kan me ook voorstellen dat je het even moet laten bezinken.
    Wat is jouw eerste gevoel erbij?

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    ik weet eigenlijk niet of ik 16 % nou veel of weinig vindt, nadat je Nikita natuurlijk veel te vroeg op de wereld hebt moeten zetten.
    Had gehoopt dat he max rond 10% zou zitten maar misschien was dat ook wel ijdele hoop.

Wat gaan jullie nu verder doen?

9. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Kwam kijken voor Finn nieuws...maar nog niets?
    Fem best een goede uitslag denk ik? Wat vind je er zelf van?

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    ben ook benieuwd wat fem er zelf van vindt...

@ lau/finn: al wel gesproken, maar heb nu beeb aan borst, dus houd t kort. En lau had nog ff geen zin in lezen en typen hier (mag ik wel eerlijk zeggen toch?! neem aan dat iedereen dat snapt....)

@ sylvia: neem aan dat je kindjes bij geboorte ook iets kleiner waren ;) hoop het tenminste wel voor je... hahaha..

11. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Hallo lieverds,

Gunstig is dat we meer duidelijkheid hebben gekregen, helaas niet de duidelijkheid waar we op hoopten. We hebben te maken met Lch en niet bepaald een milde variant. Er zijn plaatsen op zijn lijf waar het pigment is weggetrokken en hij lijkt ook niet erg op de corticosteroiden te reageren. Zijn gehoorgang ziet er ook onrustig uit, maar dat kan ook komen door littekenweefsel van de vele oorontstekingen. De schilfering op zijn hoofdhuid kan erop wijzen dat ook het schedelbot is aangetast. De lever en de milt voelen niet vergroot dus dat is heel gunstig.
    Aanstaande vrijdag word hij opgenomen en op die dag krijgt hij een echo van lever, milt en nieren, een onderzoek van de aderen in de huid op aangetaste plekken, wordt er een nieuw huidbiopt genomen, een skeletfoto, een longfoto, uitgebreid bloed en urineonderzoek, komt de medisch fotograaf en komt er een fysiotherapeut zijn spieren beoordelen. Afhankelijk van het bloedonderzoek en de scans zal er ook een beenmergpunctie gedaan worden. Aan het einde van de dag wordt alles besproken en krijgen wij te horen in hoeverre het in zijn lijf verspreid zit. Vooralsnog verwachten ze schedelbot, huid en gehoorgang, maar het kan alles meevallen.
    Over een behandelplan wordt dus nog niet gesproken. Wel is ons als verteld dat als het nu niet op andere plaatsen zit dat de kans aanwezig is dat het in de toekomst alsnog verspreid. Zelfs als ze het wegkrijgen dan is de eerste 2 jaar de kans dat het terugkomt 70%, na die 2 jaar 33%.
    Vrijdag is D-day dus.....

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hele drukke spannende dag dus vrijdag Lau!
    Pffff wat een dag zal dat worden en dan dus meteen de uitslag maar dat die voor de komende jaren nog niet definitief is, dat is ook wel killing zeg!
    Dikke knuffel! En je weet het, ik duim in ieder geval weer heel hard door!

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :( Jezus Lau wat een nieuws. Ik weet gewoon weg niet te zeggen.:(

Hele dikke kus en knuff voor jullie.

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @lau ook ik weet niet wat te zeggen. ik vind het heel erg voor jullie en ook zo triest voor Finn dat hij zoveel moet meemaken op zo'n jonge leeftijd.

15. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Lautje, dat wordt inderdaad een d-day zeg, komende vrijdag. Ik ga keihard duimen en denk aan jullie!

Verder niet bijgelezen, maar begrijp een goede uitslag voor fem?

Hier gaat het goed, ben redelijk tevreden met 'mijn eigen ding doen', met een kleine down. Myrthe is vandaag 20 gram over haar geboortegewicht gegaan! Daarnaast vandaag voor het eerst met haar buiten geweest, samen met milkman, erg emotioneel! Helaas merkte ik vanavond weer het begin van een koortslip, dus baal daar wel flink van. Gelukkig blijft ze goed drinken en heeft ze goeie temp.

Dikke knuf voor allemaal!

16. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hai meiden

Lau, heb je vanmiddag al even gesproken maar toen was vrijdag nog niet bekend, maar dat is wel snel zeg. Arme jongen wordt helemaal binnestebuiten gehaald. Maar als je weet dat het moet, dan ook maar direkt. Ik hoop dat je 'm vrijdagavond weer lekker mee naar huis mag nemen. Duim voor de meest gunstige uitslag!

Fem, 16% klinkt niet veel vind ik, en dokter vond het ook 'goeie' uitslag? Heeft het al beetje kunnen bezinken?

17. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Milk, wat super!!!! En wat k*t dat je weer een koortslip krijgt!!! Snel weer zo'n patch erop plakken. En Myrthe even geen kusjes geven :(

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

ik kom even lau een hele dikke knuf geven en alvast heel veel sterkte voor vrijdag met alle onderzoeken

fem 16% kans op herhaling, maar dus wel een goed resultaat volgens de DR

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *wipt even binnen om lau een troostknuffel te geven* tis niet nix wat je kleine man meemaakt en ook wat jullie meemaken trouwens.
    Kaarsje brandt.

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieffem, 16%.. wat vind je er zelf van?
    minder eng dan groot, om te durven?

ik hoop het zo, maar vooral dat je dan ook bij de meerderheid zal horen!
    knuffel voor jullie, het is ontzettend spanennd!

lieflau, wat een ellende.
    wat een vreselijk enge dag wordt vrijdag.
    tegelijkertijd zal die dag ook eindelijk nog meer duidelijkheid, en vooral een echt behandelplan! geven.
    ik denk dat jullie dat zo nodig hebben, om te weten hoe er gewerkt gaat worden aan beterschap. .

hoe doet finn het nu, wou ik nog vragen?
    hoe ' is ' hij onder al dat gedoe en gesol met hem in het zh?

:(

ach lieverd ik geef je een dikke knuffel....

milky, goeso van supergroei myrthe!
    wel klote van koortslip, snel een patch ja!
    en wat bedoel je met eigen ding?

naar buiten, leuk he :)

so, nu naar bed en bad.

ohnee andersom!

vertel morgen meer...

alles goed en heppie hier.
    zie album voor trots lieffilmpje, gesprek tussen mij en florine :)
    *snif*

slaap lekker liefbusje.
    ik hoop zo dat de bus naar enkel geluk rijdt dit jaar.

Deel Deze Pagina