Crisis!! Nu moet ik wachten tot vanavond thuis om filmpje te kijken!!! Of iedereen op kantoor hier moet mee genieten
Uhm Bow... maak je maar niet druk. Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is er nog geen filmpje te bespeuren hoor!
Owwww oke 8) Maar ik heb wel een linkje in mijn mailbox zag ik vanochtend, en die kan ik nu ook niet gaan kijken....
Hahahaha ok... Die heb ik ook! Tja dan zul je nog even moeten wachten En hier nog wat langer vrees ik..
Dankje wel Fem. Maar eerlijk, ik heb het klavertje vier van Pippa gepikt. 16% klinkt goed maar voelt dat ook goed voor jullie?? @Lau: kaarsje brand weer. Zowel thuis als op de site.
Ik kan hier helemaal geen filmpjes kijken dus je bent niet de enige. Wat een troost hè? @Fem: Is de uitslag al een beetje bezonken? Wat vond Femman ervan? En weet je al wat je er zelf van vindt? @Lau: Nogmaals een dikke knuf. Ik hoop net als iedereen op de meest gunstige uitslag aanstaande vrijdag! @werk: bah, valt dat even vies tegen!
Goedemorgen! @Lau: jee meis, wat een nieuws.... En totaal niet waar je op hoopte. Wel fijn dat je zo snel al weer wat meer weet. Ik hoop dat vrijdag en de dagen erna niet te zwaar voor Finn worden. Heeeeeel dikke pletknuff.... @Female: hmmmm 16%... Fijn dat arts het zelf goed nieuws vindt. En jij, heb je alles al kunnen laten bezinken? Hoop dat jij en Femaleman het een goede plaats geven om een goede beslissing te kunnen nemen. Knuff! @Nynke: gaan voor nummer 4? Leuk! @Milk: hmmm, naar van die koortslip, maar ik ben er ook bekend mee, bij mijn eigen kleintjes en als je op tijd patcht en alleen met je andere wang wat knuffelt, gaat het prima. En ik vond dat uiteindelijk meevallen hoor. Natuurlijk, zekerheid voor alles, maar ook niet te krampachtig! Goed dat Myrthe al weer boven gewicht is en fijn buiten geweest! Het gaat dus eigenlijk erg goed? Tijd voor jezelf komt echt wel. Myrthe is pas een weekje oud. Ik had er dik 9 maanden voor nodig, voor dat ritme....8) (niet bedoeld om af te schrikken, want je vergeet die 'stresstijd' zodra je het ritme hebt....) En toen kwam de wens voor nummer 2 meteen... @all: algemene knuff.... Enne, niemand een mening over Boer zoekt vrouw? Vanmiddag ga ik nieuwe kamerplanten kopen!
@lau vrijdag d-day dus.. een dag vol vragen en hopelijk antwoorden.. ik vind het enorm kl*** dat jullie mannetje al zoveel mee moet maken op zon jonge leeftijd en dat jullie als ouders die aan moeten zien!! Hopelijk mag Finn vrijdag weer lekker mee naar huis en hebben jullie wat meer duidelijkheid wat er gaat gebeuren!! Hele dikke knuffel!! @juud ik weet de namen niet zo van bzv ik weet alleen dat ie die gast met de koeiencarousel en krullen maar een enge vent vind @Quinn vanmiddag dus de prikjes halen die hij in november al had moeten hebben.. @me ik gisteren naar tandarts geweest en moet in februari terugkomen voor boren ik ben al zon angsthaas.. @milk het gaat wel goed daar met jullie dus!!
@Klingel: briljant gesprek met Florine! Wat een lief en mooi filmpje! @Nai: ja, die is inderdaad eng. Da's Richard. Maar Marcel vind ik ook eng. Die zoekt geen vrouw, maar een baarmoeder (citaat uit babyrinth) Trouwens: knuff voor Quinn en prikjes en jij vast voor boren...
@Nai, Niels helemaal niet ziek geweest van die prikjes trouwens! En sterkte bij ta! Blgh. Denk je er aan te zeggen dat je zwanger bent? Beter geen foto's maken nu. @BZV Piesssssssss om baarmoeder opmerking voor Marcel, is ook engerd! Vind er sowieso niet echt hele leuke boeren tussen zitten dit keer. En die jongen, ik weet niet hoe die heet, die komt voor de vrouwlijke boer, weet ook niet hoe ze heet, die elke keer op zijn inademing ja zegt. Echt ik kom niet bij dan vreselijk irri trekje! @reclame, ja zag ik gister ook al!!! Ieuwwwwww @nyn wat leuk!! en spannend weer he, heb je al voorgevoel?
@bowen had al gebeld dat ik zwanger ben en ben er dus gister geweest en 10 februari dus terug komen omdat ik dan 12 weken ben ... @bowen hopelijk Quinn ook geen last. @nichtje oh jah de kleine wordt met 38 weken gehaald.. dus nog 2 weekjes wachten !!!
@juud die marcel is mij nog niet opgevallen gheeh komt misschien dat is meestal het laatste half uur pas door heb dat het op tv is
@nai, marcel is degene met de zachte ggggggggg en die zo verbouwd had toch? Heb het zondagavond maar half gezien
Die Marcel heeft een zachte G maar ook een harde L ja sorry ik kon het eccccccccccht niet laten ik MOEEEEEEEEEEEEST het kwijt. Laterssssss
welles! onder laatste foto in florinealbum staat link, moet je even copyen en dan smelten goedemiddag allemaal trouwens
nou, ik denk niet dat die zachte G een harde L heeft! die heeft echt zo'n klein verkreukeld klam vochtig verrimpeld riekend schilferig paars stinkend krom p' tje. dat naar geitenkaas ruikt. eet smakelijk!