Grappig hè, dat je je eigen kind toch ook raar vind in kleding die je zelf ook niet zou dragen. Ik draag hier met name spijkerbroeken op werk (handig bij creatieve workshops) en thuis bij het klussen. Verder jurkjes, rokjes, leggings, kleurrijke maillots....
nikki heeft eigenlijk vanalles: spijkerbroeken, rokjes, legging, maillots, gewone broekjes (van die lekkere gevoerde nu). Boaz heeft al wel spijkerbroekjes aan, van die dunne gevoerde of tuinbroek (maar dat moet van lau )
hihi... wat schattig juud! (wat is er erg aan speen?! zul je altijd zien; leukste foto is met speentje.... *zucht*)
Lieve Juud, Ik was 2 weken terug ziek - voelde me gewoon echt niet lekker - en dan ben ik echt mega dankbaar dat ik haar op het kdv kwijt kan! Zelfs op vrijdagochtend (dan gaat nikita ook ) ga ik niet altijd werken, maar een uurtje sporten, boodschappen doen zonder kind, lekker kopje koffie achter de computer, uitgebreid douchen...en dan is het ZO 1 uur. Dus zelfs als ik me goed voel vind ik het soms heerlijk om haar weg te kunnen brengen. Voor haar is het leuk en voor mij ook. Luxe toch?! Je kan het wat mij betreft echt helemaal totaal schuldloos doen hoor.
hebben jullie trouwens apresski nikki al gezien?? (zou zo ff foto in album zetten). als dit mannetje weet wat ie wil: drinken of slapen.. en niet beiden tegellijk of wisselend na 5 min...
ha ha ha, tuinbroekjes zijn stoer @ Juudje, Lonneke heeft die spenen ook, maar dan de niet latex versie. had ik gekocht via hun eigen website (hebben ze beide soorten) had er meteen 12 gekocht voor 21 euro incl verzend
@female: tis meer dat Femke nu op het randje van ziek-zijn zit (vannacht koorts gehad en gister al hangerig.....)
Avatar even gewijzigd, kwam die van "mij" bij iemand anders tegen, nu dus nieuwe Rem, wil ik graag zien! Juud, hihi in tuniekje! En niks mis met speen toch?!
@Speen: tis zo'n groot ding, maar tis de enige de ze pakt. Moet er speciaal voor naar DL, maar dat is hier het probleem niet. Het zijn van die 'bruine' spenen. Iets ruwer materiaal dat meer op huid lijkt. Beetje van wat wij vroeger hadden...
randje ziek zijn is voor mij ook gewoon reden om nikita weg te brengen. Als ze 's ochtends gewoon goed opstaat en eet en rondloopt, dan gaat ze gewoon naar KDV. En ze bellen je toch als er echt iets is?
Juud: Ik heb hier een keer gezeten: Ontdek de omgeving van Fletcher Hotel-Restaurant Erica in Berg en Dal in de Gelderland » (toen voor het PRIUS onderzoek). Toen ik er was, was er ontzettende dichte mist dus ik heb niet veel kunnen zien - maar; -iedereen zegt dat het een hele mooie omgeving is -hotel is prima! Prijs was voor ons ook goed te doen -dichtbij bossen -dichtbij winkels -dichtbij musea Is misschien een optie? Je kan er ook arrangementen nemen, zoals een beautybehandeling e.d.
@leo: GIL nu herken ik je niet meer! ohja toch wel. mooi issie! @juud: schattig! hier ook de bijzonderstemooiste kleertjes bewaren voor haar, voor later, voor beeb2 (?) en de rest gaat ook in de weggeefmolen. @koelstra: ha! dat wilde ik horen! (babybjorn zie ik ook wel zitten, maar die zijn echt erg duur :x) @remmie: kalm an hoor, we spreken elkaar wel hier of daar of ergens tussenin @apres-nikki: sien! so en nu gaak lekker HARDLOPEN! helemaal blij! klingman komt zo al thuis, dus Ipod op en wegwezen, zon zin in! *zoefffffffffffffffffffffffffffffffffff*