@juud: als je naar drenthe komt dan weet ik nog wel een haard om even te haarden! *struikel, rennnnnn klingel rennnnnnn*
Klinkt warm en goed Kling! Apresski-Nikki is cooool! Kreeg meteen inspiratie en heb twee sneeuwfoto´s in mijn album gezet! Ga nu wat doen. En lunch maken... Jaaaa, eetpatroon wat minder lately, maar voordeel: ik heb een maat kleiner!
kling, ben benieuwd hoe het je na zo'n tijd weer bevalt om hard te lopen. Ik was eerste keer na sporten of eigenlijk al tijdens sporten doodop!
Ik ben eergister begonnen aan de 30 day shred...... Moet dan telkens 10 dgn achter elkaar 1 level doen. maar ivm met FM en koppijn, gister al rustdag ingeplakt. heb maten opgenomen en gewogen Nu volgende week weer meten/wegen.... Als ik het nu gewoon eens volhou
Hier zou hardlopen echt nog niet gaan. Alle wegen zijn nog spiegelglad en bedekt met een dikke laag sneeuw/ijs.... Ben vanochtend al ´driftend´ naar kdv en kapper geweest....
trouwens overal spierpijn, had al ruim 3 jaar niets gedaan. vanavond dag 2 doen heb ook al 1/2 zak worteltjes over de dag op....... ik kan niet stoppen met eten. maarja, beter wortels dan snoep
tjee, hier is geen sneeuw/ijs meer te bekennen. en *smak* ik wil hetook graag volhouden. Waar andere minder/stoppen met eten, gaat er bij mij juist 2 x zoveel in
Heb ik ook gehad lieverd, dat ik juist stress-eetbuien had. Maar deze keer is het idd andersom. Niet dat ik niet wil of kan eten, ik vergeet het simpelweg en mijn lichaam herinnert me er niet aan met een hongergevoel. Ook niet gezond hoor....
gekke lichamen van ons ene vergeet lichaam seintje te geven dat ie moet eten en andere vergeet seintje te geven dat ie moet stoppen met eten
Kleine meid ligt weer op bed, ze was hangerig en op, en stond al bij de deur te wachten. Nu ze ziekje is slaapt ze wel 2 x per dag. Straks optijd macaroni maken. Marije gaat weer met Smallman naar zwemles vanavond, lief waterratje
Gezellig, samen zwemmen! Siem en ik starten ook weer vrijdag! Knuff voor Lon, sneu he, als ze zo zieligjes zijn? Lichaam heeft weer wat voedsel binnen. Nu boodschappen voor vanaaf doen. Maar heb dus ook al nooit inspiratie, want geen trek. Juudman wilde spruitjes Tsja, als dan iig maar één persoon geniet... Tot later meiden. Vanaaf eindelijk weer yoga!
@ Small, wat is 3oday shred? Ken het niet. Ach lonneke nog beetje gammeltjes Leuk dat Smallman en Marije vanavond gaan zwemmen @ Juud, ook al geen zin toch boodschap ze!
@ Juudje, boodschap ze, moeilijk als je zelf geen trek hebt. @ Leo: 30 Day Shred Challenge « : Blisstree - Serious Health and Wellness – Injected With Humor