morgen meisjes Lonneke der ab helpt, helaas nog steeds krijs momentjes als de pijn der te veel word, te zielig, je weet dan gewoon niet wat je moet doen. Vanochtend leek ze een stukje vrolijker, we zullen zien
Goedemorgen! @ Tygo: HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAA!!! GEFELICITEERD MANNETJE!! @ natjes: gefelciteerd met Tygo! Alweer bijgekomen van de verjaardag?! Hoe is het hier met iedereen?? Allemaal lekker geslapen? Hier weer een dametje gehad die vanaf 3 uur bij ons in bed lag omdat ze rechtop in bed stond te huilen... tis ondertussen een beetje een zeehondje aan het worden, zo zielig. Volgens mij heeft ze er een zeer keeltje van.. Daarna wel weer in slaap gevallen (rond half 5, volgens mij), gelukkig maar. Vandaag naar het KDV, dus kan deze mama ff der gang gaan.. (als ze tenminste niet bellen dak der moet halen haha..) Ja, jij moet t weten hoe het is met zo'n dametje in huis en een kleine beeb erbij Ben idd zooo benieuwd hoe het allemaal zal lopen en hoe Nikki reageert, etc. En idd, ook hoe beeb eruit ziet en wat t is en.. en.. en... Doe mn best! Hoe is het met jou?? En met je kleine mannetje? En met dochterlief natuurlijk??
Gelukkig helpt AB Wat zielig he, zulke krijsmomentjes.. En dan alleen maar mamaplakken?! Of valt dat mee? Heeft ze wel lekker geslapen verder?? Dikke knuff!
Goeiemorgen!!!! @Tygo, nu echt!!! Gefeliciteerd met je verjaardag vent! @natjes hoe was verjaardag van Tygo zondag?? @Rem, agosss wat sneu, nog koorts? Jij vandaag effe bijslapen he! *kijkt streng* @small, he ook al zo'n zielig meissie, zielig he als ze zo'n pijn hebben en je kan niks doen. Ook knuff voor jou! @zuurtje, succes straks fa toch? @rem, spannend he! Ik ben ook heel benieuwd naar jullie beeb
Smallie en remmie en Alice: sterkte met de zielige beebs! Tygo: wat krijg jij veel felicitaties he Al daaaaagen van te voren Maar nu dan echt: FELISMAK! Zuurtje: succes vandaag!
Tygo van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Hier gaat het goed met kinders. Net naar cb geweest met R. Prikken maar even 2 weken uitgesteld omdat hij van het weekend zo ziek was. Qua gewicht kon je zien dat hij even een dip had, waarsch door het spugen. Gisteren naar nieuwe psych geweest en ze weet zeker dat ze me kan helpen, heb er een heel goed gevoel bij. Straks naar arbo-arts....kan ik weeeeer het hele verhaal vertellen. Advies van psych was dat ik volg week eerst 2 uur per dag ga werken, ben benieuwd of arbo daar in meegaat. xxx ff weer verder met de kids
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Trots op onze bus! Vrijdagaaf, toen ik lekker zat te babyshoweren, is de bus weer eens ouderwets volgeluld met met name koetjes en kalfjes en vooral veel Tisch-geluid! Heb gelachen. Heb verder veel gelezen, wat ik, met uwer permissie, even samenvat als: Bow: GEFELICITEERD!!! Tygo: GEFELICITEERD!!! Lonneke en Nikki en R.: beterschap en heel dikke knuff! Mill: knuff en snel meer duidelijkheid Lim en Kling: veel bevalgeluk vast toegewenst, voor het geval ik het mis... En een dikke knuff voor de rest! Ik denk aan jullie hoor!
Minder leuk, maar belangrijk nieuws: Ik heb inmiddels zelf erkend dat ik last heb van een post-natale depressie. Niet heel zwaar, want niet destructief of alleen maar in bed of zo, maar wel een grauwsluier over alles. Ik ben trots op mijn gezin, ik ben trots op de vorderingen die ze maken, ik hou van Juudman en wil hem niet kwijt, maar ik merk dat ik het gewoon erg moeilijk vind om echt het gevoel van geluk te ervaren. Ik kan lachen om grapjes, maak ze zelf, ik vind mijn leven niet moeilijk of mislukt, maar ik kan echt niet meer bij mijn echte emoties en gevoelens komen. Ik voel me eigenlijk gewoon de hele tijd verdrietig en kan ieder moment huilen, tot ik weer even wordt afgeleid met een leuk uistapje of projectje. Twee/drie weken gelden had ik even een opleving en voelde ik wat het kan zijn, maar de hormonen van de menstruatie hebben alles weeeeeeer verpest. Ik ben er daarom ook van overtuigd dat het echt een hormonaal iets is, dat mij beheerst sinds de zws van Femke. Da's dus al dik twee jaar en nu vind ik het echt moeilijk worden... Ik merk ook dat ik steeds meer kortaf wordt tegen de kids... Heb gisteren met Juudman het erover gehad en hij is echt zo begripvol en lief. Dat sterkt me wel, maar ik voel me ook schuldig tegenover hem. Maar dat komt weer door die schema's waar ik het eerder over had. Die maken het er ook niet echt makkelijker op trouwens... Nou ja, ik wilde dit graag hier delen. Al is het maar om duidelijk te maken dat mensen die er over het algemeen gelukkig en geslaagd uit zien en die veel lachen hier, ook diep van binnen zich depressief kunnen voelen... Ik ga snel naar de gyn voor een evaluatie van het spiraal en een onderzoek naar hormoonhuishouding e.d. Jullie horen meer... Knuff!
Weer iets anders (want ja, ik ben nog wel bezig met leuke dingetjes): Ik heb DE kast! Voor Fems nieuwe kaam! Hij is nu nog blauw, dus ga hem schuren vandaag en dan snel aflakken in de goede kleur! Met de knopjes van Klings link... Commode Siem dan ook nog effe pimpen naar prinsessencommode... En Siem wil een leuke bureautje, dus daarna daar naar op zoek! Gaat dus goed, met die kamers hier.
juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn siem mama jfffffff femke
Nog een laatste bericht van Siem: gggggggttgg h kkkkkkkkkk 88888899kjhogfufd8cfvofduds0jnnjojueqqweutyty787gyr33
@ Remmie, ja ze wilt dan alleen nog maar bij mama plakken, niet echt handig met nog een meisje dat ook aandacht verdient. @ Alice, lijkt mij wel dat arbo naar Psych luisterd, anders zijn ze toch echt wel verkeerd bezig. @ Juudje, Weet je wel dat je n kanjer bent. En nu zelf erkennen dat je er last van hebt is de 1e stap. Je had ook al andere stappen gezet. Ik hoop dat je beetje bij beetje (je helaas gaan die dingen nie snel genoeg) weer de oude word. Ik hoop dat hormonen onderzoek goed verloopt (klint wel als een hormonen kwestie) en dat er iets aan te doen is. Wanneer kan je langs gyn? Kamers, wow, vind ik zo knap van je, ben benieuwd naar de kasten @ Klingeltje, al aan het puffen
Succes Natjes, en veel kijkplezier!! Goed van je Juud! Ik herken wel veel van jou...die grauwsluier zeg maar. Ik zou ook wel graag mn hormoonhuishouding nagekeken hebben. De huisarts heeft er wel eens iets over gezegd maar nu ben ik bij psych en praten we alleen. Ik zal het nog eens vragen aan de ha. Knuffel voor jou!
Juud, zo onwijs cliche - maar het ' probleem' erkennen is de grootste stap toch. Hopelijk kan de gyn je in ieder geval een heel eind op weg helpen! En schuur jij een hele kast in 1 dag?? Ik deed over een kinderstoel al een aantal maanden maar daar heb ik ok wel de volledige laklaag eraf gehaald tot ik weer op kaal hout was (in mijn verdediging). Natjes: succes bij echo! Veel plezier, maar wel logisch hoor dat je zenuwen hebt. Nikita had vanochtend heel goed een plasje op het potje gedaan...totdat ze op een onhandige manier eraf wil stappen en het potje met inhoud dus over de vloer eindigde...nice!