Ff uit hoofd en terwijl dat ik the voice aan het kijken ben dus hoop dat ik iedereen 'raak' : Als eerste uiteraard Lautje en Finn! Jeuj, wat een super geweldig nieuws voor vandaag! We waren allemaal vreselijk UW en het eerste signaal is goed en daar ben ik (en we zeker allemaal!) heel erg blij mee! Dus inderdaad laat die kurk maar ploppen en *proost* Na vanavond gaan de duimen weer aan de slag en duim ik weer heel hard door voor de 17e! @ Draagdoeken, nooit geprobeerd maar misschien wat voor bij 2e? Dan misschien handig om meer handen vrij te hebben? @ Zuurtje, wat een geduld! Kan me niet voorstellen dat ik dat zou hebben na zo'n lange tijd maar gelukkig is iedereen anders! Wat een droom, altijd de vraag dan he wat het betekent! @ Kling, haha wat leuk om te lezen wat je deed toen je op mij aan het wachten was! Vond het erg gezellig en tijd ging veel te snel en Florine is echt werkelijkwaar prachtig! Echt een schatje! Oh en op goede huisvrouw zeg ik stuur maar snel op Kan het mooi bij outfitje van leomeisje! Thanx, je bent een schat! @ Pix, knuff voor 2 stappen terug maar ooit........Maar daar heb je nu niks aan voor nu is gevoel meer dan rot @ Fem, 20.30 uur in bed = vroeg maar kan zo fijn zijn! Heel lang geleden dat ik zo vroeg in bed lag en lag te slapen maar als je het nodig hebt is het ook zo belangrijk! Nikita dus voortaan een time-out plek. Ik vind je uitleg ook wel heel mooi en duidelijk, je geeft haar idd een keuze. @ Nai, kun je nu al wel beetje genieten van dat je swang bent? Mooie echo van wondertje! @ Vandaag echt leuke dag gehad, eerst dus langs bij Kling en Florine en daarna bij ander vriendinnetje en haar zoontje. Zo schattig, wij hebben hen al uitgehuwelijkt aan elkaar en vandaag bleven ze elkaar maar kusjes geven dus blijkbaar zijn zij het er ook wel mee eens
Jaaa, die hebben wij ook! (en de meisjesversie natuurlijk ook). Maar ze hadden het toch over van de badcapes?! ook die zijn beiden leuk, daar niet van haha...
en ja, ik weet t.. ik hoor allang in bed te liggen Trusten meisjes! Dikke smakkerd! ps. hoe zou het met surv zijn? en beeb?
Lautje ik ben zooooo blij voor jullie!!!!!!!!!!!!!! Wat een opluchting!!!! Op naar meer goed nieuws en uitslagen!!!!! Hele dikke pletknuffel!!!!!
MP! @surv: jij hebt nog veel meer MP! Ben benieuwd hoe het nu is! @Leo: nee, nog niet uit naam. Het lijstje is kort maar we komen er nog niet uit. Komt wel, we moeten vanzelf een keuze maken Vandaag nog even wat laatste dingetjes inslaan voor de beeb en bij m'n ouders ligt nog een pakket van villa uk op me te wachten
Lau ik had echt tranen in mijn ogen gister van je bericht! Wat een goed nieuws voor nu. Hopelijk ook 17 januari geen gekke dingen! *PROOST!*
blijegoedmorgen! @lau: was zeker wel fijner wakker worden vandaag he? uiteraard zijn 'we' er nog niet maar dit is echt een zoveel beter uitgangspunt! @cin: lekker shoppen vandaag, veel plezier schatje! enne, ik bedoelde de gewone omslagdoeken! lekker om, als je kilometers met beebje door het huis hobbelt, om te slaan (bruce, niet jezelf ***********) ben nog niet van de badcapes, florine wil niets op dr hoofd (ook geen mutsjes, MUTS!) en houdt ook niet van badderen (heeft ze niet van mij seg!) @leo: was onwijs gezelli, wel te kort ja :x en leomeisje is een schatje! of had ik dat al gezegd? @al gezegd: ben echt dement! @bow: EMPEE! gewoon somaar! @alice: hoestie daar eigenlijk? @surv: EMPEE! @tisch: EMPEEEEEEEEEEEEEEEEE! wel lezen, en reageren per sms, maar wrom niet hier huiltje, er moet gereld worden! *brengt GORDON in bij tjoerie, kijken of dat helpt* @hier: onwijs fit. geslapen van 2230 tot 0800 grote griebels, nu snap ik waarom beebje je de eerste weken uitput met rare nachten- dan waardeer je 'een normale nacht' als ware het een winterslaap! so, nu even eten en dan straks even op stap met florine. zon schijnt! (ook buiten )
@ Klingeltje, dat klinkt als een goede nacht Hier ook niet zo'n badjas fan... vanochtend niet kunnen weerhouden.... en gewogen, en 1.4 kg minder dan maandag *trots* verder bezig met leuke vakantie uit te kiezen (Roompot)
@smallie: wat onwijs goed! heb je een bepaald dieet, of 'gewoon' de zoete verleiders laten staan? *trots op joe!* want ik weet dat je het zo graag wilt, en sie, het lukt je! @smallie: jullie roompot waar? wat lekker. is fijn he, met de kindjes. schijnt (ik ben er ook nog maar net in thuis ) wij gaan om het jaar altijd rond huwelijksjubileum van ouders met hen, en zusgezin, een (mid)weekje weg. dit x heeft klingpapa een of ander allinclusiveroompotpark (LINGO!) in deutschland geboekt- ben benieuwd! wat een naam alleen seg! roompot... tsk! en daarna, of ervoor, lekker door naar LDF, florine in la piscine! dat rijmt, maar als ze net zo anti-water is als haar paps dan wordt t meer florine dans le vitrine
@florine: ik was zelf al, qua kleding en stemming, in een partymood, maar florine heeft me outmatchoot. t poppetje is echt hilarisch hip, ik moet er zo om lachen! - een roze jurkje met donkergrijze stipjes, en een 'riempje' dat erop gedrukt zit (bedrukt beter gezegd, als een tekening) - een grijs malliotje met daaroverheen grijze sokjes met zilveren sterretjes! proest! .. toch wel blij dat KEN BARBIE is geworden hehehehheh
Fooootoooo van hip-Florine!!! Heerlijk zo tutten!! En wat een goede nacht zeg!!!!!!! Dat duurde bij ons bijna 2 jaar (!!!) voor ze dat deed! Maar ze wil dus niet graag in bad? Ook niet in tummy of douche? Kan nog wel komen hoor, mn kids waren er ook niet weg van (bad helemaal niet, tummy ging wel) maar nu willen ze iedere dag wel in bad/douche. Hier gaat het wel goed hoor! Steeds beterderderderder!!!!!! Jaaaaa, ik voel verbetering! En door goede Finn-nieuws!!! Lau hoe is het? Surv!! Is survbeeb er al??? Kga de kinders naar bed brengen....hoop zo dat ik zelf ook nog eventjes kan dutten want vanmorgen wast 6.30 uur en vanavond ga ik lekker dansen dus wil beeetje fit zijn! Fijne dag allemaal!!!!
@ Kling, heb je al geprobeerd of Florine samen onder de douche wel leuk vindt? En taj afdrogen was hier ook een gilconcert! Ik heb nog wel een goede afdroogtip @ Florine, show je je hippe outfit vandaag ook nog even in de bus? Lijkt me weer helemaal top! @ Cin, shop ze en idd naam moet je vanzelf wel kiezen. Trouwens neef van mij had bij geboorte nog steeds 2 namen voor kindje en hebben vk uiteindelijk laten kiezen! Proest! Zou ik zelf nooit doen maar ja die optie is er dus ook nog @ Omsalgdoeken, uhmm heb ik volgens mij niet gebruikt maar verschilt ook wel dat leomeisje al snel in 20-25 graden lag. Het was toen (alsof jaren geleden ****) al vroeg warm. @ spijkerbroeken, ik ben er ook niet zo van maar dacht tja kruiptechnisch kan het wel handig zijn maar waarom ik dan toch niet bij leomeisje aangedaan? Denk, denk, denk en ja ik weet antwoord! Leomeisje ging veel kruipen in herfst en toen waren we binnen en binnen is maillot ook prima. Glijdt ook zo lekker @ Surv, is u al mama? En hoe heet jullie kleintje? @ Rem, kussie voor jou! Je bent een schatje en een kanjer! @ Tisch, ik wil je ook hier spreken, mis je!!! @ Small, wat ontzettend knap en goed van je! Heb je linkie? Ik wil ook nog graag aantal kilo's kwijt. @ Nod, volgens mij (of toch wel?) hier niet neer geschreven dat ik weer in nieuwe ronde zit voor beebwens. Maar wel verwacht leoman was op DE dagen ziek dus tja...... @ speen, Leomeisje echt verslaafd aan speen en dat vind ik niet zo fijn. Wil eigenlijk overdag (behalve met slaapje) geen speen. Vandaag begonnen met afbouwen, nou tsss wat een drama toen speen in bedje achter moest blijven Echt zo'n zielig huiltje, zou hem bijna meteen weer geven maar heb doorgezet en tot slaapje nu geen speen gegeven. Soms wel tranentrekken moment maar gelukt! Fijn! Zo en nu duik ik weer lekker in boek, boodschappen zijn binnen en denk dat ik vandaag niet meer naar buiten hoef.
@alice: hee ho eens even! vertel es hoe t met JOE gaat? leuk trouwens, dansen! wiewatwaar? @alice: ze houdt nog niet van badderen, niet van water. hoe warm(er) of koud(er) we het ook maken. raar he, met zon babfanaatmama zal nog wel komen, ik verwacht als ze kan zitten enzo. dan lekker samen in bad! @leo: ahhh arme leomeisje, mooie roze speen toch echt aan t afbouwen weer. kan me goed voorstellen dat je het moeilijk over je hart kan krijgen als ze gaat huilen! @leo: hebben al gemokt om WOD.. laat t de laatste x zijn @leo: binnen op maillot glijden whiihooo! ja, broeken zal ze buiten vast wel aan gaan hebben. maar tot die tijd zijn jurkjes gewoon t beste @jurkjes: heb wel fotos, maar zet ze later op de appel! @appel: ja even fruit happen. moet meer fruit! @florine: voor t eerst in eigenledikantje in eigenkaam! slaapt als een florine. wel stom- florinekaam is aan voorkant, dus straatkant. nu ben ik al 23 keer naar boven gewapperd voor niets, omdat babyfoon straatgeluiden opvangt! hm.
wat een leuk spam weer meiden! @leonie toevallig zijn wij al op dag 2 vandaag met speen niet geven buiten slaaptijd. Ze heeft het naar ons idee niet nodig. Het is echt een verslaving geworden en ze loopt meer om te vragen dan wat ze het zelfs in de mond houd. Als ze hem ziet dan MOET ze hem hebben. Ze wil ook dan het liefst met niet 1 maar 2 spenen rond lopen als ze kan. dus we hebben ze nu weg gehaald en als ze om vraagt dan zeggen we gewoon nee, hebben we niet. (die zijn ook vaak zoek geweest en gingen we samen op zoek, maar nu 'zoeken' we dus niet meer) en binnen een minuut of twee is ze al overheen. ze huilt er zelfs niet om, alleen zeuren. ze krijgt het wel voor haar slaapjes.