ohja @cin: wat ik in sms probeerde te beschrijven: deze bedoel ik: Snoozebaby Wikkeldeken Trendy Wrapping de luxe in 4 kleuren! - KidsFavorites.nl - Je favoriete kinderkado en -lifestyle webwinkel florine heeft de, niet schrikken, beige! (roze was echt TE hysterisch)
@kras ik heb gisteravond toen we terug moesten na verjaardag de condense op het ruit aan de binnenkant van de auto met een handwisser gewisd, ne er steekt jammer genoeg een sstuk plastiek op de hoek uit dus.. dat was even geen leuk eind op de dag. @lau ik heb het op mijn facebook gedeeld en denk even over na wat ik ga doen voor kika. maar de andere is ook wel specifiek voor Finn dus misschien ook daar iets voor doen.
ff snel haai zwaai van mij! @ milk: idd ff vk bellen, kan ze t iig ff checken. En wat sylvia zegt kan ook heel goed, had ik vorige keer ook! en doet ook errug auwie... @ hechtingen: oep.. bedenk me ineens dak nog moet checken of mn eigen er al uit zijn.. haha.. kwam de vorige keer er na 6 weken achter dat ze er nog inzaten... *zucht* @ cin: welke kleur zoek je eigenlijk precies? Bekijk bijlage 120408 De kleuren uit dit ding/idee, zeg maar?! Ga misschien binnenkort nog wat kleuren in de machine (koningsblauw, of hoe noem je zoiets?!). Ook interesse? Kan er zo wat bij in gooien voor je @ euh.. kwijt! Wel bijgelezen zo tussendoor (lees: tussen 2 huilende kindjes door haha..) Dus ben weer vanalles kwijt.. maargoed.. Dikke smak!
Wat lief van je! De histio-site is specifiek voor Finn inderdaad dat geld is voor alleen het onderzoek naar lch en voor iedere donatie krijgen zij weer extra subsidiegelden. Maar Kika is ook enorm goed doel. Heb net weer 5 beren besteld, de neefjes en toekomstig neefje/nichtje is voor zien. Deze 5 voor alle kids onder de 1 in de vriendengroep. Wij zijn zelf vaste donateur geworden van de histiocytose-vereniging en heb inmiddels bij mijn huidige en 2 vorige werkgevers de cartridge verzameldozen van Kika kunnen slijten. Ook 2 vriendinnen zetten er 1 neer op kantoor. Kleine moeite cartridges moeten toch weg dan liever opgehaald door Kika!! Milk, laat je doos is checken Remmar, special voor jou een dikke knuffel en je bent een kanjer. 2 kleintjes niet in hum en zelf gammel lijfje en dan ook nog alles zelf doen! Bikkel!
Haaaaai Ik zeg effe 1 ding: Boer Marcel in boxer *rent heel hard gillend weg* *krijgt beeld niet van netvlies* *************************************************************
Ik weet niet wat voor printers ze bij mijn schoonvaders (basis)school gebruiken maar ik ga hem vanavond bellen of ze ook lege cartridges kunnen verzamelen.
Kika: heb de beer in huis ga denk ik het onderzoek steunen, is het type onderzoek waar ik als onderzoeker erg in geinteresseerd ben! Doos checken: jaja, maar hechtingen waren er al uit, maar misschien heb ik er ook nog eentje over het hoofd gezien? Boer: die was echt te erg!!
Als je wat zou willen weten ervan geef je maar seintje he (na je verlof!!!!) We hebben zeer regelmatig contact met de onderzoekers. Heb je de vk al gebeld?
Bij mij zaten er nog hechtingen in na 11 weken wilden gewoon niet losgaan uiteindelijk heeft dokter ze verwijderd pffff Had na die bevalling wel heel lang last van branderigheid daar bij je speciale plekje zal ik maar zeggen *oh zeg ik dat zomaar allemaal hier* was rommel onder het velletje gaan zitten van de bevalling en dat veroorzaakte auw en brand gevoel .... *genoeg openbaring van heel persoonlijke aard* Kika beren heb ik 4 stuks in huis!!!!!3 zwarte en 1 beige zo heerlijk zacht
@All: Bedankt voor de tips allemaal!!! Heb nogo niks gekocht (goed van mij hè!) maar al wel een hele lange lijst in m'n favorieten inmiddels. @Lau: Goed zo! Daar mag je niet alleen aandacht voor vragen, dat moet! Toevallig heeft Cinman toen ik zwanger bleek een leuke donatie gedaan aan Kika. Was een afspraak met zichzelf waar ik niet van wist. Toen ook afgesproken om dat jaarlijks te doen. Ik ga eens kijken naar de beren, kan er zo al 3 kwijt binnenkort @Remmie: Jep, die kleurtjes bedoel ik. @Klingel: Helemaal leuk! Die doek heb ik al een paar keer bijna gekocht maar niet gedaan omdat ik eerst moet 'stofje voelen'. Het moet wel zacht zijn natuurlijk @boer Marcel in z'n ondergoed: YAK!
zo was me dat even schrikken hond heeft zich verwond aan glas van een pot chocoladepasta die net ervoor gevallen was naar dierenarts gebeld en mocht de pootjes (de 2 voorste) ontsmetten waarmee ik de wondjes van de kids mee ontsmet en dan verband rond doen nu beetje in het oog houden of ze niet al teveel pijn heeft (tot nu toe lijkt ze geen pijn te hebben) schrok me een hoedje toen ik de keuken inkwam nadat de kids zeiden dat de hond rood had (ik dacht in eerste instantie dat ze loops was)
Kon het vanochtend niet laten...niet gewogen maar gemeten. En overal -1 cm, na een week *blij/trots* (volhouden/volhouden/volhouden) Roompot, wordt waarschijnlijk Hunzedal, had leuker zwmbad dan andere park in de buurt
goedemorgjes! @zuur: knuff voor de hund! @naiobi: weet niet waarom, maar ik vroeg me opeens af hoe je aan de naam naoibi komt? @smallie: hoera voor cm! en hoera voor fijn park gevonden mag je je trouwens niet wegen/meten, omdat je zegt ' kon het niet laten '? @marcel in boxer: ik heb t nog niet gezien! maar bow en ik hebben gisteren in bad (pies, per gsm dan wel he! ) al besloten dat er een verschrompeld dingetje in zijn boxer moet zitten. getverdemme :x ik denk dat ik de hele aflevering maar skip anders, ik voel me net zo lekker en fit en ik zal spontaan in een dip schieten als ik zulk een lellek sujet (mooi woord ) aan mijn geestesoog voorbij moet zien trekken! @bow: heb je wel geslapen dan? na boxermarcel? ik heb heerlijk geslapen na badmarathon. moest florine om 0720 echt wakker krijgen voor de tit, zodat we in vrede naar de dok konden gaan! @dok: ook geen tijden, 0815 dok :x, maar dit is zon leuke dok! @dok: HB 8.8, megahoog voor mij! goed he! lang leve de fileej americain enzo ook en nu veuls te vroeg. ik ga even lekker de volkskrant spellen en een mandarijntje pellen! @blijmeis: ik wens u hier niet meer te zien! :x ik heb afstand genomen van het babyrinth na jullie schandalige speculaties van gisteravond, dus eis ik weer een strak EIzeren gordijn tussen bus en babyrinth! :x so!
Heee seg klingel!! ik heb met geen woord gerept over u en uw Florine!!! Toen lag ik al lang en breed in mijn ZEDELIJKE bedje met 3 laags pyjama en geiten wollen sokken met duim in mond. Dusse.... Ga maar bij de Nyn enzo klagen! Puh.. :x