Goeiemiddag, hier beetje druk op werk, krijg donderdag hele dag accountant over de vloer dus laatste dingen voorbereiden. @alice, hoe was het bij arbo? als je zelf nog niet ziet zitten werken niet doen hoor! @juud, tnx en knuff voor jou! Grootste stap heb je zoals fem al zegt wel genomen en super dat juudmand begrip toont! @natjes, woeiiiii 12 wk al weer dan, gaat alweer hard he! @fem, hihihi handig van Nikita! Maar wel goed dat ze op potje doet ja!
MP! so. niet bijgelezen, dus allemaal een onklingliaans onpersoonlijke maar wel liefhebbende smak. net even in bed gelegen maar kon niet slapen beuhhh voel me niet lekker maar geeft niet hoor. echooo was goed vanmorgen, hoewel, t was een leerling die de dingen nogal anders (lees: focus op onzindetails) deed, had het zelf beter kunnen doen wel een superfijne gave toffe hippe fruitige VK gesproken ook, hoop dat ie die tegenkom wanneer ik werperig ben so nu douchen, dan voorzichtig dinertje en dansvoorstelling. de poetssessie door schoonouders *en een pietsie door kling* is verplaatst naar morgen braaf he? smak, kom pas morg trug!
haai meiden ja ik was bij fa vandaag en nu weet ik het 100% zeker ik stap definitief van mijn gyn over naar hem jaarlijks uitstrijkje gehad en hij is 1 van de weinigen die nog borstonderzoek doet verder ook echo gehad en ei is al gesprongen, moet volgende x wel even tempcurves nog eens meenemen (had ze deze keer niet bij omdat hij ze vorige x gezien had) heb nu medicijn voorgeschreven gekregen omdat insuline vorige keer zo hoog was en bij de glucosetest een halfuur na inname het resultaat toch wat hoog was de andere waardes van de test waren wel goed net als schildklier en andere dingen die nagekeken waren medicatie om bloedsuikerspiegel lager te maken zou mij ook kunnen helpen om cyclus wat regelmatiger te laten worden volgende cyclus dus op dag 13 of 14 weer een echo laten maken, indie dan geen beterschap weer clomid er bovenop om lf te verlengen ging hij nu nog niet doen omdat hij eerst wil weten hoe ik op medicatie ga reageren wat cyclus betreft. al met al dus weer een stapje vooruit. sorry voor ego
tygo gefeliciteerd met je verjaardag manneke natjes al 12 weken en een goede echo, gefeliciflappert juud de kast gevonden en goed van je dat je het zelf erkent hebt, een stap in de goede richting kling goedzo van mp alice goed dat prikjes even uitgesteld zijn, manneke heeft al zijn energie nu nodig om terug op krachten te komen
Bedankt voor de felicitaties! (echo en tygo) @zuurtje: fijn dat er concrete stappen worden genomen zeg! @kling: veel plezier met dansvoorstelling! @bow: wanneer moet jullie verbouwing trouwens afgerond zijn? De rest weet ik even niet meer, wel dikke knuf voor allemaal~!
Ehm ja, ik ben net klaar... En ook bijna kaal. Maar heb daar zo mijn middeltjes voor hè? En nee, geen machine, maar ouderwets handwerk.... Heb nu spierpijn......
En iedereen bedankt voor de steun. Het is ergens totaal niet leuk, want weer iets erbij, maar zo fijn te dureven toegeven dat je je gewoon depressief voelt. Ik hoef nu niet meer te doen alsof het allemaal goed is. Ik bedoel, het is wel goed thuis en op werk, maar ik hoef niet niet meer te doen alsof ik helemaal heppiedepeppie ben. Dat gaf zoveel stress.... Ook omdat ik vond dat ik happy moest zijn... Alles was toch immers goed? Wacht nu op afspraak gyn...
Fijn dat alles goed was Natjes! Enne, 26 april... Is echt dichtbij de verjaardagen van Femke en Abigail! Zou wel een bak zijn!
Kling voelt zich niet lekker....? Hmmmm, rustig aan vanaaf meis en veel plezier! Straks wordt Barbie een heuse ballerina, zo geboren worden op de avond van de voorstelling
@ Natjes, wat fijn een goede echo @ Zuurtje, jij mag ook gewoon ego doen hoor, maar klinkt alsof dit een fijne arts was. Hopelijk helpen de medicijnen om je glucose te verlagen. En straks weer aan de clomid, ik duim hoor @ Juudje, jij hoeft niet altijd happy te zijn, gewoon jezelf *smak* Wow, binnen dag gescheurd, en kinderen dan? die van mij vragen zoveel aandacht, daar heb ik geen tijd voor......mmm misschien moet ik ze beter opvoeden @ Klingeltje, ojee, niet zo lekker, barbie wil ook de notenkraker dansen
ik weet nog niet waarom maar ik moest om even over halfdrie aan kling denken en kreeg een raar gevoel en meteen de gedachten bij dat de bevalling gaat beginnen
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 100605 Mama's Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Tygo °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 14 meisjes 6 jongens Preggers 20-10-2010 Klingel M 16-11-2010 Remmar ? 28-12-2010 MilkHd ? 07-01-2011 Survivor J 09-03-2011 Cin J 26-04-2011 Natjes ? 29-04-2011 Pippa ? 16-06-2011 Bowen ? 1 meisje 2 jongens 5 onbekend NOD 18-10:Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje,07/'08 ) ??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ??: Milla (beeb 1) 3 waarvan 3 MMM Afspraken 13-10: Niels ka + helmcontrole 25-10: Cin kraamzorg 27-10: Milk controle 29-10: Cin 20wk echo 08-11: Ynse eerste schooldag 17-11: Female PRIUS onderzoek Nijmegen 16-12: Niels CB + prikjes