gefeliciteerd zuurtje!!! hopsa! wat goed! enne, fruitkat is zeker betrouwbaar! foto! zoetje zal het toch wel meteen snappen denk ik al ie die beker krijgt heheh! maareh- ben je dan tegelijkertijd met de test een beker gaan kopen! was je zo zeker? (of stond die beker er al, zoals ik al 2 jaar dat boek van kluun ingepakt en wel in huis had ) *bloemetjesspam in album!*
foto komt later batterij is leeg maar steekt al in de lader die beker ben ik tegelijk gaan kopen want ik had een vermoeden ik voel me al een paar dagen anders en dan moe en misselijk bij aardappelen schillen alsook hoge temp zoetje is helemaal in de wolken aan de kids hebben we het ook al verteld dochter deed mijn trui omhoog om te kijken en zoonlief wist niet of hij ging huilen of lachen maar uiteindelijk een big smile tot achter zijn oren zoals ze hier zeggen
wouw zuurtje wat zie ik nu!!! GEFELICITEERD!!! jeeeuuuujjjj!!! en nu weer weg, heb pitbull aan de borst met krampjes....
cin ik zie net dat ik de link er niet bijgezet heb bij babynomade Babynomade • L10, Baby-Kids, Lifestyle & Gezondheid