Ha lieve schatties! Als eerste Milla, dikke knuffel voor jou! Ik kan me niet voorstellen hoe het voelt om te lezen dat er hier weer iemand zwanger is en jij nog steeds niet maar ik wil je wel laten weten dat ik aan je denk en met je meeleef! Hoop dat dat toch kleine pleister voor je is, dat er hier veel lieve meiden zijn die met je meeleven. @ Lau, wauwie wat een ontzettend gaaf en mooi huis! Echt top! Ik ben ook zeker van de partij op de housewarming Maar wil je graag ook nog eerder keertje zien hoor! @ Rem, ook dikke knuff voor jou! Als ik iets voor je kan doen laat het me dan weten. Je bent een schat en verdiend het ook om als een schat behandeld te worden, dus roept u maar! @ Piemel, waar, waar? @ Tisch, jaaaa! Daar is u weer! Mis je hier schattie! @ Zuurtje, ik heb geen idee wat waarden moeten zijn maar wel beetje vaag dat ha dat zegt. heb je niet gevraagd waarom hij dat zei of wat hij er mee bedoeld? Heb je foto's van donker wordende testen? @ Piemel, ach shit hij is al vergeven.....misschien de volgende dan @ Small, leuk dat Marije 26ste voor eerst gaat oefenen, mooie dag! Ben heel benieuwd hoe ze het zal vinden! Dit dieetplan van je gaat wel goed he? Je klinkt er in ieder geval erg goed over. Rot hoor dat het zo gaat op je werk. @ Cin, o wat irri dat jullie niet uit naam komen. Wel kanshebbers of gevoel dat hij er tot nu toe echt niet bij zit? En 1 van jullie wel gedachte naam al te hebben of allebei echt niet? @ Bow, helaas snap ik nu waar de Bo bij je naam van komt Maar tegelijk ook zo :x dat jullie afscheid hebben moeten nemen van liefhuisdier. Dikke knuff! @ Natjes, leuk dat je aan het kijken bent om minder werken ook kan. Maar hoe je dat dan met nieuwe functie? @ Milk, je klinkt ook lekker relaxed, super! Wat betreft laten huilen, ik ben er echt onwijs slecht in maar jij weet zelf heel goed of het kan of niet dus hoort er gewoon bij jou. Ieder is een andere ouder he, en samen moeten jullie proberen het perfecte ouderpaar voor jullie Myrthe te zijn. Maar dat komt/is helemaal goed hoor, dat lees ik wel. @ Leoman = ook piemel = bespringen @ Oh nee eerst WIDM kijken @ Fem, hoe gaat het nu met je? @ Nai, en met jou? @ PPver, en met jou? Ook dikke knuff voor jou!
@Leo: Die ingepikte piemel was een verschrompelde hoor, dus kun je idd beter die van Leoman bespringen. En Leoman erbij natuurlijk @naam: Wel 'kanshebbers' maar niet echt overtuigd van één naam. Ja, Cinman roept vanaf dag 1 al één naam maar die vind ik echt niks. @Lau: Woonkeuken en ook nog een berging voor Remmie, helemaal geweldig dus! @Smallie: Lief van Smalman! En lekker sushi eten samen, hmmmm. Moeten we hier ook maar eens plannen, lekker etentje. Alleen geen sushi, hihi. @Milk: Leuke avatar!! @Fem: Nog even over vinger Nikita, gewoon doen! Het is toch jullie site en heeft flinke impact (gehad) op jullie allemaal. @Lillieputiens: Kwijl. Heb me kunnen inhouden en niets besteld maar wát een leuk spul zeg. Lamaze is ook zo'n leuk merk trouwens!
Lillieputiens: kids hebben vorig jaar op de mix en meggybeurs beiden zo een beestje gekregen maar om nu te zeggen dat ik er een hele collectie van in huis ga halen, nee
Sooooooooo wat hebben jullie veel geschreven vandaag!! Wij zijn vandaag met overgrootoma in het ziekenhuis geweest (controle afspraak, niks ernstigs) en hebben er maar een 'uitje' van gemaakt voor oma. Dat wil zeggen: nikita mee en dan is het feest Euh...even denken hoor....milk vroeg naar ziek zijn: volgens mij sinds zwangerschap. Daarvoor (toen ik gewoon nog fulltime werkte voor een baas) had ik weinig tot geen ziekmeldingen in ieder geval. Behalve migraine in de weekenden kan ik me verder niet echt zoveel ziek zijn herinneren. Vinger: ja, gaan we doen (fotosessie). So beware.. Lau: leuk een nieuwbouwhuis! Wel spannend en knap ook! Knap bedoel ik: vanaf een tekening kopen. Ik vind dat toch moeilijk in te schatten hoe het dan echt aan zou voelen...klinkt wel groot genoeg in ieder geval. Woonkeuken: je moet eens bij klingel kijken! Die heeft ook zo'n mooie ruimte Milk: huilen...lekker laten huilen. Dan bedoel ik jammeren (ik noem dat miepen). Als nikita ligt te miepen dan ga ik er ook niet heen. Toen nikita klein was (alsof ze nou zo'n reus is haha) en er was hier bezoek dan zeiden ze wel eens "moet je de babyfoon niet bij je houden? Wat als ze nou huilt?" Mijn reactie: als ik haar zonder babyfoon niet kan horen huilt ze niet hard genoeg om er heen te gaan haha...die gezichten! Maar, iedere humor heeft een kern van waarheid: als ze ECHT huilt ga ik er heen (als baby ook al zo geweest) en anders niet. Je hoort het verschil heel goed. En relax: dat is alleen maar relax En toen was ik het alweer kwijt! SORRY! Oja, nog 1 ding...tisch!!! JAAAA!!! Waar WAS je dan???
Hai meisjes! Tnx voor alle lieve berichtjes! Het is verschrikkelijk als je zo ineens afscheid moet nemen van je lieve hondje. Maar helaas is het niet anders en is het beter voor haar, maar toch.... In ieder geval bedankt voor de lieve berichtjes. Zuurtje gefeliciteerd met zwangerschap!
Lieve Bow ook hier nog een keer een knuf @zuur: Nee, naam aanpassen levert ook niks op waar we het over eens kunnen worden. Verder zijn we niet zo moeilijk hoor, meisjesnaam waren we het zó over eens
Hey Bow...beter voor haar; ja - maar dat maakt het gemis niet minder! Ik kan je eerlijk zeggen (na 1,5 jaar) dat het gevoel steeds minder heftig is, maar de aanraking van haar hoofdje en het schudden van de kont als je thuiskwam...dat blijft toch heel bijzonder en daardoor ook een leegte. Ik heb foto's van Lyso in de gang gehangen toen hij overleden was, zodat hij me toch nog als eerste kon begroeten. Knuf voor jou!
@fem, ja helemaal waar. Je mist het zo in de kleine dingen. Het enthousiasme bij thuiskomst. De broodkapjes die ze altijd kreeg, de korstjes van de kaas en ga zo maar even door. Blijft nog wel even moeilijk. En ja is echt waar van Elke als het allemaal gaat lukken per 1-2.
Oja...Lyso kreeg altijd mijn laatste hap avondeten. Het duurde echt maanden voor ik mijn bord leeg kon eten. Bij iedere beweging in je ooghoek denk je hem/haar te zien. Dat gesnurk....en getik van de nagels op het laminaat. Lekker de bossen in gaan, of zwemmen. Vaak denk ik nog: dit had ie zo gaaf gevonden! Het is gewoon een gezinslid en ze laten een heel groot gat achter... Wat gaaf van Elke!
@ Elke, super leuk en fijn dat je samen gaat wonen met Elkeman! Wel jammer dat het plaatsje zo hoog ligt en niet plaatsje met dezelfde naam bij mij hier in de buurt! Dan had ik je eindelijk kunnen ontmoeten maar helaas! Begin maar lekker met pakken leuk en oh ja ook nog hier komen kletsen @ Kling, leuk dat jullie foto geven, zal ze heel blij mee zijn! HOeveel uur/dagen wil jij eigenlijk gaan werken? Ooit, hihi
Bruce of *meisjesnaam*? Tsk, wat een brute bustantes zijn jullie. Arm kind! En nu ga ik naar bed, NHNK
vanmorgens werk heeft wel zijn slag gehad op mij. was helemaal op en nogsteeds. ga ook zo mijn bed in. vanmiddag belde de bedrijfsarts en hij heeft een advies aan mijn leidinggevende gestuurd dat ik voorlopig (3-4 weken) niet werk en ook geen stappen naar re-integratie genomen word.
En hoe voelt dat Pix? Ik denk dat het wel goed voor je kan zijn maar dat haal ik uit je post ken je natuurlijk niet zelf. Dikke knuff ook voor jou!
Welterusten Cin! Pix: hoe denk jij er zelf over? Het lijkt mij in ieder geval niet geheel onverstandig om echt je rust te kunnen pakken. Leo: Haaiii Ik ga ook slapen meiden. Welterusten!