@Bow: Dank! Had 'm al gekopieerd naar Word en ben er zelfs al een paar dagen in aan het schrappen Zonder resultaat tot nu toe. Er zitten trouwens wel hilarische namen tussen!
*kijkt boos :x* Oké, er zijn heel belangrijke zaken te bespreken hier, maar is het dan werkelijk ALLEEN Tisch die iets met een piemel kan??? ...en ze neemt hem nog mee ook..... Vooruit, nieuwe poging: Gooit VERSE piemel de bus in en wacht eens af wat er nu gebeurt.... *kijkt om zich heen of Tisch, of, nu hij vers is, wellicht Milk zich weer meldt* *Geeft eerlijk toe dat madam hier de laatste maanden ook niet echt raad wist met een verse piemel, maar haalde voorheen nog wel eens wat inspiratie over standjes, plekken en kwantiteiten uit deze bus. Net nu mijn libido stijgende is, wil ik de ondeugende aard van de bussin - die er in zit, echt waar - weer even uitlokken. Ik heb inspiratie nodig meiden!!!!!* Voor wie hier niet op zit te wachten: geen excuus! Ik ben gewoon baldadig en wil weer eens ouderwets rellen en weer gewoon eens Juud zijn!? 8)
Even andere bijpraat: Heb bijgelezen, maar vluchtig, dus even knuff voor iedereen! Extra dik voor Bow! En voor Nai(mama)! En voor Lau voor hypotheek maar natuurlijk meer voor Finn! En voor Pix voor 3/4 weken thuis (goeso)! En voor Rem! En voor Small voor gauw oppas door Smallmanmama en ook voor werk-perikelen.. En voor Natjes voor promotie! En voor Elke voor samenwonen (goeso!). En voor Cin voor jongensnaamzoektocht. En voor Zuurtje voor allemaal leuke afspraken en zo. Maar niet voor Tisch, want die neemt alleen maar piemels mee uit de bus en zegt verder niks....:x Grouphug!
@me: jaaaaaaa, ben ineens de bezitter van een überhip, mega-ultramodern-actueel mobieltje mét qwerty-toetsenbord...... Begrijp de helft van het apparaat nog niet, maar ik zie er iig minder bejaard uit met dit nieuwe ding aan mijn oor. Heb natuurlijk wel bijbetaald voor een beetje een ooglijk ding, want een gewone zwarte..... NEE! En de tas is binnen! Stond net zo debiel als in de Zalando-reclame mijn Zalando-pakket in ontvangst te nemen. De bezorger zei dat dames dat steeds (gemaakt) deden als hij met zo'n ding kwam aanzetten, maar begreep niet waarom. Toen zei ik hem maar wat er in zo'n pakket kon zitten. "Aha..." was zijn reactie... Hij kende de reclame niet.... En heb bevestiging van Drenthe gehad! Gister wel met psych besproken dat die grote afwisseling in dagen (goed vs. slecht) te vermoeidend voor me is en ook te verwarrend. Waar meds dus eerst met name waren voor uitzonderlijke situaties, hebben we nu besloten dat ik de pammetjes dagelijks op een vast tijdstip inneem, zodat ik meer constant zal zijn in mijn gemoedstoestand. (ook wat vlakker en suffer, maar dat is dan maar zo... En autorijden wordt moeilijker dan, dus als ik dat moet, dan moet ik even kijken of ik het dan een pilletje doe of maar een halve of zo...) Dat was het even van deze kant...
Er ligt een VERSE klaar.... Enne beurs, effe op de tanden bijten hoor Huh??? Shit! Heb ik mijn eigen trouwdag gemist? Eh, nee dus... Is 16 februari.... Maar lief dat je eraan dacht Was inderdaad heul dure appelsap, maar ach, ik heb er ook weer veel lol aan gehad en ben weer helemaal hip en gepimpt. Heb overigens nieuwe sim hoor, zonder problemen oude nummer overgezet op nieuwe sim. Die oude plakte nogal.... Gefeli met abbo, ex-bejaarde! 125 kaartjes: niet alleen bewaren, ook inplakken ..... Durf niet te zeggen dat het geen kwaad kan, maar ik ga ook altijd uit van jouw eigen redenering en mijn kids maken het goed. Meis, een paar minuutjes kunnen echt geen kwaad. Ik heb Siem in het begin zelfs een kwartier moeten laten huilen. En Juudman ging ook eerder kijken dan ik. BLIJF DOEN WAT JOUW INSTINCT JE INGEEFT en kijk naar Myrthe en niet naar de boekjes en google etc.... Tuurlijk pik jij de signaaltjes wel goed op. Je bent toch Myrthes moeder? Meissie, niet zo raar gaan twijfelen hoor. Je hoeft echt geen hormoondingetjes (? ) te hebben om het goed te doen. KNUFF!
ik duik mijn bedje in ik ben de hele dag dingetjes aan het regelen geweest en ben doodop slaap lekker iedereen
@bow, duoseat ziet er super uit en is goed te handelen. Baby ligt niet volledig plat maar ze geven de tip om onder nestje een handdoek te leggen, dan ligt de baby wel helemaal plat. In baby nestje zit trouwens ook een verstevigde bodem!
Waarschuwing: Als u in de winkel (AH) denkt: goh, groentechips van pastinaak, zoete aardappel en wortel, dat zou wel eens heeeeeel bijzonder kunnen zijn.... NIET kopen! Valt heeeeeeeeeeeeel erg tegen, sterker nog, is BIJZONDER VIES!
Hmmm, toch weer weg. Oké dames, ik begrijp de hint..... Ik laat mijn piemels achterwege. :x Komen jullie dan nu weer terug?
Ik geef me gewonnen..... Trusten dames.... *Neemt choco-piemel mee naar boven om vast weer 'veilig' te oefenen. Juudman is er vanaaf niet, maar zal binnenkort profiteren van mijn trainingsarbeid... Die kilo's moeten er ergens mee af...*
Al chocosmeersel wegvegend toch effe nog bus gecheckt en jawel! The Tisch heeft weer een piemel geroken! Zo mag ik het zien meissie! Maar eh, een echte update zit er dus niet in? Of nieuwe Jayde-foto?