AHHAHAHAHAHA sjeetje mang zuurtje je verpest het voor me :x Nee barbie wacht maar tot het weekend want dan heb ik meer tijd 8)
Nou ik lees daar niet mee. Heb ik echt geen tijd voor dus ik wist niks van grap zeg. Jammer gemist! Het is pas dinsdag en ik ben moe...ga maar op tijd slapen vandaag Morgen is het woensdag en als de woensdag voorbij is, is het zo weekend. Raar is dat dan weer.
Tygo gefeliciteerd met je verjaardag! waarschijnlijk lig je nu in dromenland nog even verder te spelem met alle cadeautjes die je hebt gekregen Natjes en natjesman, gefeli met jullie grote, kleine man! En met goede echo vandaag! Alweer 12 weken, tjee! Joehoe! Juud, dikke knuff voor jou! Knap van je dat je (h)erkend en hier ook op durft te schrijven! Wij zijn er voor je, kus! Lonneke, fijn dat kuurtje bij je aanslaat en je je nu echt wat beter lijkt te gaan voelen. Ik hoop dat je je nu alleen nog maar beter gaat voelen. Zuurtje, fijn dat gesprek met fa goed was en dat er nu weer andere stappen worden ondernomen. Wat zegt fa eigenlijk ervan dat Zuurtjeman nog niks heeft ingeleverd? Meestal is dat toch ook 1 van de eerste dingen die onderzocht worden? Maar echt fijn dat je goed gevoel bij hem hebt! Voor de rest maak ik me er makkelijk vanaf met een dikke knuffel voor iedereen, het is erg druk op werk! (en dus ook in mijn hoofdje )
kruip maar lekker onder de wol als je moe bent en idd eenmaal dat woensdag voorbij is is het zo weekend
Oh nog wel 1 dingetje. Vandaag broertje van kindje bij mij uit klas geboren: Nois! Vader Noah en moeder Isa, samengevoegd Nois! is dat erg of is dat erg!!!
leo nee is niets over gezegd eerst nu mijn waardes goed krijgen want hij vermoed dat het daar toch wel aan ligt
OOo wat schandalig van me! Tygo gefeliciteerd kleine man en mama gefeliciteerd met je grote jongen en baby in buik. Alweer 3 maanden zeg! Knuff voor Juud en voor Leo die het druk heeft. Verder kom ik ook niet voor vandaag. Ik ga voorbereidingen treffen voor morgen zodat het lekker smooth verloopt in de ochtend. Dan heb ik meer tijd over voor Jayde. SMAK!
dat zou ik dus nooit doen hoe moet dat kind dan wel niet heten wiev of evim nee dan toch liever yente
He shit! Heb ik nou tisch gemist TISCH!!! Leo: nou wat erg inderdaad?! Dat doe je toch niet....hoe spreek je het uit dan? Net als lois alleen dan met een N? Of als NO-IS Het klinkt meer als noise (herrie)...arm kind!
Fem, als No-is. Ik moest ook eerste denken aan noise hihi dus zullen ook vele andere nog hebben. Nu lekker bank hangen en tv kijken, doei!
weet je wat zo raar is, ik heb nog helemaal geen gevoel van zwanger zijn! Bij tygo leefde ik echt van dag tot dag en nu vliegt het voorbij! Ben er ook niet echt mee bezig omdat we toch nog alles in huis hebben van kleine man. Is dit heel raar of 'normaal' bij een tweede? Wil trouwens absoluut niet ondankbaar over komen maar het voelt zo vreemd!
zo dat lucht op. Nu douchen, aankleden, tygo trakteren op de creche en dan werken. Zal gelijk baas maar op de hoogte brengen want die weet van niks. Ben trouwens vergeten iets te halen voor de leidsters! Shit! Chaos!
ff weet niet wat ie wilt, ei is nu al voor de derde keer verplaatst gisteren van dag 29 naar dag 32 en vandaag weer terug naar dag 29 ikzelf denk eerder dag 29 dan 32 gezien de lage temp en de buikpijn die ik nu heb denk dus dat ongi eraaan komt vandaag of morgen
Hey natjes, Ik denk dat een stukje ' lakoniekheid' misschien wel logisch is. Je hebt het meeste enge deel ( OHHHH ter***ing! Ik heb straks een BABY die volledig afhankelijk van me is!!!) al een keer gehad. Misschien daardoor ook wat gerustgestelder...Je weet hoe luiers werken, je weet dat je straks koortsjes en krampjes en huiltjes en kreuntjes krijgt. Misschien herken je de geluidjes wel van vorige keer en weet je meteen wat er is. Je hebt nou eenmaal een stuk ervaring. So no worries! Je bent niet ondankbaar, integendeel! Je bent gewoon R-E-L-A-X! Heerlijk toch! Zuur: fijn dat je bij je FA zo'n fijn gevoel hebt! Wat ik me afvroeg he, maar misschien is dat heel dom van mij, maar zou jouw bloedsuiker iets te maken kunnen hebben met al die taarten die jullie eten? Zo; koffie voor m'n neus. Mappen op bureau. Mail open. Vandaag helemaal alleen op kantoor (best vreemd).
fem nee hoor heeft niets met taarten te maken, deze test zijn namelijk gedaan voor ik zoveel taarten bakte (en ze zijn ook niet allemaal voor ons geweest) ook is er in mijn familie langs vaders kant diabetes