Laatste - ik lag natuurlijk eigenlijk al lang in bed dus moet niet meer hier kijken - vraag: Ben ik werkelijk de enige bussin die NIET op vrijdagavond voor de buis zit voor TVOH of welk programma dan ook? Ben ik de enige die de woensdag en de vrijdagavond werkelijk te triest vindt om iets te gaan kijken? Is dat wellicht de reden dat ik hier vanavond vrijwel alleen in de bus met chocoladepiemels heb zitten smijten? Nou dames, ik hou ze voor mezelf! Voor zover Tisch ze niet heeft opgeslurpt.... Nu echt welterusten!
Aaah die lieve Juud! SMAK! gewoon zomaar mmm ik ben wel dol op die programma's zo op vrijdagavond. Ik heb niks anders te doen eingelijk hahaha. Nu ik 3 dagen werk blijf ik tenminste wakker zeg . Bedankt voor de piemel het was heeeerlijk. Beetje te plakkerig voor ander inwendig gebruik maar oraal ging het prima woeeeeei Wat doe jij dan zo op de vrijdagavond als kids in bed liggen?
Tssssss, weer wakker.... Mooi dat alles goed gaat meid! Je hoeft ook niet alles te vertellen, maar we horen helemaaaaaaaal niets van je en missen je gewoon. Maar goed, ik begrijp het al: ik swaffel hier wel gewoon wat vaker (ja, sorry hoor dames!) of misschien kan Kling wat tevoorschijn Gordonnen? Als je maar Tisch blijft!
Me samen met Juudman ergeren aan het slechte TV-aanbod en dan wordt er nog wel eens een massage uitgewisseld. En zoals nu, dat ik alleen thuis ben: hier alleen zijn.....
Oo heb ik je wakker gemaakt? Niet de bedoeling natuurlijk. Ja ik mag echt niet klagen. Ik heb mijn zegeningen geteld! Een mens kan niet alles hebben en dat ga ik steeds meer beseffen. Maar wat ik heb is verdomd veel en dat besef heeft veel rust gebracht in hoofd en lijfje. Ik genieg van me vrije tijd zeg Uhmm ja ik maak geen foto's meer van Jayde schandalig heh? Volgende week weer want dat wordt ze 1 jr Trusten he juudje. Ik blijf nog wel even hangen in bus haha Milla jij nog heh ...we vergeten het niet!
Trouwens welke dames hier hebben een smartphone? Kan zijn nokia, blackberry en weet ik nog meer. Met internet dus? Als je het programma wassap download kun je gratis sms/chatten tussen alle soorten telefoons. Ik heb leo al staan
Volgende week al weer 1 jaar????? Waar blijft de tijd.....? Enne, geen foto's meer nee? Hmmmmmm, ik blijf nog steeds veel knippen hoor, al sla ik uiteindelijk niet alles op hoor, ik selecteer uiteindelijk wel en daarvan komt slechts een fractie in zo'n 'echt boek'. Ik tel mijn zegeningen ook. Nu nog afrekenen met de 'geesten' die mijn geluk afremmen. Maar ik ben daar echt posi over, zoals je wellicht wel gelezen hebt. Als ik meer leer luisteren naar de Juud diep van binnen, komt het uiteindelijk goed, dat geloof ik. En dan worden die chocopiemels ook snel vervangen door de enige echte! Want dat houdt echt verband hoor, je niet lekker voelen en weinig sex. Ik kan dat niet loskoppelen.... Maar goed, ik dwaal af. Ik ben echt blij voor je dat je zo van je gezinnetje kunt genieten. Knuff en tot heel gauw! Juud gaat nu echt over en out........ zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
@ piemel, niet alleen Tisch heeft er iets mee gedaan hoor vraag maar aan Leoman Maar die afgedankte hoefde ik gewoon niet! @ Tisch, ja whasup is gezellie! en lekker gratis, ook erg leuk! @ Heftige week achter de rug met veel emotie-dingen dus wel mee gelezen met soms rea maar kom niet veel verder. Besef me weer des te meer dat je zoals Tisch ook schrijft, je zegeningen moet tellen. ben me daar nu meer dan bewust van. Kus op bus, nog even VOH kijken en dan naar bedje!
Ja tijd vliegt Ik ga weer schieten I know tis niet de bedoeling. Ik heb nog nieteens haar album af (don't shoot me pleasse ). Dat komt wel ik heb nu meer tijd. Maar nu eerst verjaardag plannen want er komen 40 familieleden! Ja je zegeningen helpen telt. Want natuurlijk heb ik ook genoeg van die twijfel/zwakke momenten. En op zulke momenten wil het wel eens helpen als je beseft wat je allemaal wel hebt. Maar jij komt er wel Juud. Natuurlijk lees ik en volg ik je. Het klonk al veel beter de laatste keren. Je bent een toffe slimme en hele lieve vrouw dus het gaat echt wel goedkomen. Met vallen en opstaan but it's gonna make you even stronger. Danoontje power 2 u Slaap lekker vrouwtje!
Whoehoeeee Leo heeft wippie wippie gedaaaaaan. uhuhhh meid you go girl Stelletje nasty asses hier. Ik doe dat soort dingen niet Tel uw zegeningen 1 voor 1 en gij ziet de liefde dan door alles heen! Daarbij dikke knuff voor Leo wegens emo-week en iedereen natuurlijk!
Goedemorgen, Nou het spijt me echt dat je er moeite mee hebt pix. Ik kan het helaas niet meer verwijderen.
Maar mag ik ook weten waarom je er moeite mee hebt? Is het misschien omdat je zelf niet lekker in je vel zit. Ik zat echt te twijfelen aan mezelf van shit is het zo aso wat ik gezegd heb? Tis meer bedoeld van als je in diepe ellende zit en je hebt alleen maar negatieve gedachten en gevoelens dan wil het wel helpen als je je zegeningen telt om toch nog een beetje liefde en positiviteit te voelen. Zo kunnen we nog ergens kracht uit putten wanneer we het even niet zien zitten. Dit lied is oorspronkelijk een kerkelijk lied. Maar niet iedereen is gelovig dus daarom heb ik het zo opgeschreven. Toch komt het op hetzelfde neer. Noem het universum, god of gewoon iets goeds.
Goedemorgen meisjes! @Juud: Ik denk niet dat je het piemelen kunt forceren, zoiets moet spontaan ontstaan... @Tisch: Niet aso wat je gezegd hebt, helemaal niet! Maar ik kan me voorstellen dat het hard aankomt/moeilijk is als je op een punt zit waarop je je zegeningen niet meer ziet of als ze tellen gewoon niet genoeg is om je ietsje beter te voelen. En 3 dagen in de week werken bevalt goed? Welke dagen werk je?
Heyey Cin, hoes ie daar! Ik zeg Winston! Ja ik kan me voorstellen dat het hard aankomt. En wanneer je in een negatieve spiraal zit kom je er niet zo 1 2 3 uit believe me I know. Ik heb in het verleden ook mijn portie gehad hoor sooo. Nu er de afgelopen tijd zoveel mis is gegaan omtrent 1 van mijn dromen raakte ik ook weer in een dip. Ik heb keihard zitten janken hier in m'n eentje, slapeloze nachten, piekeren stijfe nek. Het sterke gevoel van gefaald hebben. En dan ineens besefte ik dat ik iets van onschatbare waarde heb... Jayde! En ook een beetje tischman hahahahaha. En langzaam maar zeker ook door veel praten met mijn moeder etc kwam het besef dat ik gewoon gelukkig MAG zijn met wat ik wel heb bereikt. Misschien niet zoveel als anderen maar tis ook een prestatie en wel MIJN prestatie. Ik werd eerlijk gezegd ook een beetje moe van mezelf. Dusss.... Ik lul weer teveel Dus winston it is!
Trouwens 3 dgn bevalt prima omdat ik mijn werk niet meer zo leuk vind haha. Als ik nog een andere baan mag vinden dan wil ik misschien wel 4 dagen gaan werken. Trouwens excuses aan ppvr want ik ben je ook niet vergeten. Ook jij nog meid! Trouwens hoe spoel jij eingelijk? Ik gebruikte een hele fles van 100 ml met zo'n vaginale douche. Dan hield ik zoveel mogelijk vloeistof binnen door te knijpen met doos en ging een poosje ermee liggen. Net voor het vrijen perste ik het er weer uit. Sorry voor de details maar zo had het wel geholpen bij mij. Ik had dan ineens super veel vloeibaar slijm.
Ik weet trouwens dat je al met IUI bezig bent. Ik ga ook weer spoelen nl. en misschien leest iemand dit die ook last heeft van zuur slijm.