Tisch fijn dat je er weer even bent en dat alles goed gaat!!! Vond de piemels wel even lekker luchtig!! Tis soms zoo zwaar hier.
@tisch wat Cin eigenlijk zegt is de reden.. maar niet alleen dat maar het geeft mij ook een schuldig gevoel.. want dan heb ik zo'n zegening als Eva en dan nog helpt dat niet. ik moet toch gelukkig zijn?!?!? ik kan voorstellen dat voor algemene problemen zoiets wel helpt, maar ik niet zomaar een algemeen probleem. Eva is dan momenteel ook echt het enige dat mij uit mijn bed krijgt smorgens. en pixman is hetgene die mij te been houd.
Dan begrijpen we elkaar toch. Want Eva en pixman houden je op de been dus dan tel je wel je zegeningen toch. Want als je hun niet had dan was je zeker in een zwaardere depressie beland. Zo kun je het misschien ook een beetje van een positieve kant bekijken. mmmm heb dit weggehaald wil de bus niet verzwaren.
Trouwens pix even voor de posi note: als ik 1 slapeloze nacht heb ben ik kapot en functioneer in bijna niet meer . Ik geloof niet dat ik het hier heb gezegd maarre ik heb bewondering voor de manier waarop je door bleef/blijft gaan (en voor ouders met gebroken nachten in het algemeen). Het was een zwaar eerste jaar met Eva en je werke verzorgde haar en ging door. Tis zwaar vermoeiend hoor pff dus ik denk wel dat je sterker bent dan je zelf denkt. Het zit erin en ook jou gaat het lukken op je eigen tempo en je eigen manier.
*knuff voor je tisch* ik heb een hele stuk getyped maar weg gehaald (probeerde mijn situatie wat woorden te geven, helaas lukt het niet)
Vandaag gaan wij naar een feestje en morgen weer. En we zijn met z'n drietjes. Dus een "normaal" weekend.
Haa dankje maar is niet erg meer hoor. Zit er alweer een poosje niet meer mee. Misschien kun je me pb-en? Ik wil wel gewoon "luisteren"dan begrijp ik je ook wat beter toch? Zal niet oordelen ok?
Trouwens volgende week ons eigen feestje. We gaan maar hapjes doen, pastei, tonijnsalade, kipsalade, sate's pastasalades etc. Ik kan niet warm koken voor 40 mensen of nou ja kan wel maar tis teveel werk . Tis wel een mijlpaal heh dames? Toch wel bijzonder...ben benieuwd of ik ook emo wordt hahaaha woeei. Ik zeg Brendan! Owja ik had gesprek met gyn. Volgende week uitslag bloedonderzoek om allerlei soorten ziektes. Die bloedingen op de operatietafel zijn niet te verklaren en het is beter om te weten wat het is mocht het de volgende keer weer gebeuren. Gyn denkt ook dat het weer een kz wordt en ik eerlijk gezegd ook. Dus kijken of ik de weeen toch weer opvang in het begin of dat ik maar direct pijnstilling neem. Ma ja eerst maar kijken wat het leven brengt want het kan net zo goed weer een poosje duren. En mocht ik een baan vinden dan stoppen we ermee.
Vinden jullie die zware griep die er weer heerst niet eng? Ik vraag me af of men kinderen weer gaat vaccineren. Krijgen we die discussie weer. Ik had me wel laten inenten tijdens zwangerschap dus ik zit na te denken of ik Jayde zou laten inenten. Moeilijk heh zulke dingen.... Ennuh hi Alice! Vertel eens iets meer? How r u and the kids? Ga je nog wat speciaals doen dit weekend? @smallie: en? Morgen naar paradiso? Is het eingelijk een concert? En wat voor kerk bezoeken jullie?
Blonde piemel??? Hahahahaha....Bleeeghhhh ik krijg er wel een vies beeld bij!!!! Tisch gaat wel goed hier! Steeds beter. Half jaar geleden volledig ingestort maar ik krabbel op! Kids gaat goed! Rollen zijn omgedraaid bij kids....nu is oudste een liefje en heel makkelijk en is jongste de draak. Peuterpuberteit was net weg bij de een en is nu, compleet met hysterica en driftbuien, bij mn manneke in volle aanwezigheid. Maarrr ik weet dat het over gaat......en heb vertrouwen. En het houd je bezig haha! En jayde al bijna 1 jaar!!! Wat gaat het snel he! En goed geregeld toch zo voor de verjaardag? Gewoon allemaa kleine lekkere hapjes neerzetten met salades en stokbrood en sausjes en sate en dan zelf laten pakken. Wat krijgt ze voor dr verjaardag?
goedemiddag meiden hier ook wat langer in bed gebleven vandaag voor het eerst de wcpot geknufffeld best maar weer een voorraadje aperitieftoastjes op nachtkastje zetten tich fijn om je hier wat vaker te zien pix knuf voor jou juud ik ben blij om te lezen dat het beetje bij beetje beter gaat, je klinkt in ieder geval beter gisteren op olifantenjacht geweest en geslaagd mannetje heeft een nieuwe bril gekozen (ik eigenlijk omdat hij niet veel ziet zonder bril)
goedemorgen! Mooi om gesprek tusse Tisch, Pix en Cin te lezen. Ik dacht eerst ook van huh, tekst is toch niet (zo) erg maar ik snap nu vanuit welke positie Pix het schreef en kan me dan voorstellen dat je er moeite mee hebt. Mooi jullie rea's op elkaar! Lief Tisch dat je er zelf ook nog langer over na dacht wat zou kunnen zijn waardoor Pix moeilijk vond. Tisch, gij tjoeri vertel jij nu gewoon ff tussen neus en lippen door dat jullie bezig zijn voor een 2e wondertje! Wat leuk! Ik word er wel beetje verdrietig van dat je zo moeilijk hebt gehad en dat werk zo'n neerslag op je heeft gehad maar het was ook te achterlijk voor woorden wat wij tenminste hebben meegekregen wat ze deden. Volgende keer gewoon vertellen he wat er is kunnen we je steunen, dat doen we graag als het nodig is En ping of whatup mag ook altijd lieffie! @ Zuurtje, en was de wc aan de binnenkant ook beetje schoon hihi? Ga je nog wel keer testen of laat je het hier nu bij? En heb je nog foto van duidelijk wordende tests? Leuk dat jullie geslaagd zijn voor nieuwe bril, term op olifantenjacht heb ik trouwens nog nooit van gehoord! @ Alice, ik vind het ook echt fijn om te lezen dat het nu weer wat beter met je gaat. Hoeveel werk je nu en hoe gaat dat? Wat doet dat met gevoel? Hmm kids dus de puberteit nu al omgedraaid, handig zeg! @ rem, goede middag ondertussen! Was het een goede winterslaap? @ cin, haai! Hoe bevalt het nu in nieuwe huis nu je er al wat langer woont? En is beebkamer nu al helemaal af? Hebben wij er trouwens een foto van gezien? En heb je babypark al geprobeerd voor rode en blauwe doeken, ik heb die laatst daar nog wel gezien. Vanochtend gezellig bij soort van vriendin/kennis op bezoek geweest. Nu lekker niks en vanmiddag nog even aan de boodschap. Bah geen zin in!
leo ik denk dat je met de eerste @ cin mij bedoeld ja is proper hoor en olifantenjacht: we zijn op zoek geweest naar olifantjes omdat bij ons kleintje we rond het thema olifant iets doen bij zoon was het leeuw en dochter had girafjes
@tisch ik vind fijn dat je meer wat van jezelf hebt gedeeld vanmorgen!! veel plezier bij feestjes en ook het regelen van jaydes feestje. alweer een jaar .waar gaat de tijd @me vannacht niet geslapen.. insomnia . al 3 dagen slaap ik weer slecht. dit heb ik al een paar maanden nu als ik ongesteld moet worden. vanmorgen doorgebroken, hopelijk slaap ik dan weer gewoon vannacht want dit breekt mij echt op. Eva net in bed gelegd. beetje aan de late kant want we zijn weer bezig geweest met opruimen. en zijn naar eurofleur geweest om planten te kopen. ze overlijden bij ons dus so af en toe moeten we nieuwe halen. ik ga nu mijn bed in.
slapen is niet gelukt:x ik word hier echt serieus gek!! ik zou straks naar schoonouders gaan maar ik blijf gewoon thuis . ik ben nu veels te prikkelbaar. grappig te weten is, was ik niet ziek gemeld had ik vanmorgen gewoon gewerkt met 2 uur slaap achter de rug en waarschijnlijk gewoon naar schoonouders gegaan om vervolgens morgen ochtend weer aan het werk te gaan.